NEC - Sparta

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door E.B »

Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Voor iemand die geen perspectief heeft bij de club zet hij zich nog 100% in. Hij is minder druistig dan Mattsson.

FC Hilversum
Berichten: 2098
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door FC Hilversum »

Hebben jullie live blog van omroepgelderland gelezen??? Vond nec wel hard werken maar weinig goed voetbal!!! 🙈🙈

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Demtsjenko »

Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Ben het met je eens… verdeelde het spel heel aardig…

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door eniesee12 »

Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:47
eniesee12 schreef:
za 28 jan 2023, 22:38
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:31
eniesee12 schreef:
za 28 jan 2023, 22:21
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:17
eniesee12 schreef:
za 28 jan 2023, 22:05
We kunnen Bart weer bedanken een leuke wedstrijd tegen emmen maakt veel goede onder zijn fans maar die jongen heeft NEC al heel wat punten gekost. Een punt schieten we geen klote mee op.
Wat een kut reactie.... je moet je echt diep en diep schamen.
Waarvoor moet ik me schamen druiloor?
Ik vond Bart een prima pot spelen op een extreem hoog intentie niveau, Sterk in de passing, sterk in de 1 tegen 1. Zelfs (al dat is vaak de kritiek) positioneel aanvallend prima en zelfs (en nu gaan we ver) een paar prima voorzetten.

Dan heb je een fantastische wedstrijd tegen een ploeg die amper verliest. Waarin je compleet domineert.. en dan ga je lopen zeiken op een speler. Ook nog een eigen jeugdspeler.

Je mag uiteraard kritiek hebben... maar ik vind dit belachelijk.
Tja kan wel zijn maar in de lucht is hij zo zwak, het heeft NEC echt al een aantal punten gekost. Maar goed vandaag was verder gewoon een prima pot van NEC en ben blij dat meijer ook het licht heeft gezien. Dit is hoe we NEC allemaal willen zien, ronduit jammer dat we vandaag punten hebben verspeelt. Zo onnodig.
Natuurlijk heeft hij NEC al punten gekost. Proper ook, El K ook. Dat is als je jeugdspelers inbrengt: ze staan er niet meteen, ze moeten leren. En als je na zo'n pot negatief bent over Bart dan ben je het Nijmeegse nuilen in het extreem aan het uitvoeren. Die gozer speelde tegen een zeer sterke tegensstander gewoon een prima pot.

Ik snap wel wat je bedoeld hoor... als je extreem kritisch gaat zijn in situaties.. kan je altijd iemand wat verwijten. Maar dan kan je ook tegen Proper zeggen, die misschien wel de beste pot uit zijn leven speelde, dat hij bagger was omdat de Sparta keeper die bal pakte. Ja.. sorry hoor, maar waar zijn we dan mee bezig.

Elke speler maakt fouten.... Neem Sandler, hij maakte een giga fout na een minuut of 10 wat feitelijk een tegengoal had moeten opleveren. Verder speelt ie een perfecte pot voetbal. Dat geldt ook voor Bart... hij heeft een dikke en verdiende voldoende gehaald vandaag.

Ik ben niet extreem kritisch . Maar dit is wel wat de feiten zijn maar Bart heeft zijn positie natuurlijk niet mee. Een fout maken waar een tegen goal uit voort komt staat meer in je geheugen gegrift dan dat bijvoorbeeld tavsan een kans mist. Al had die van Proper er zeker in gemoeten , daar heb je gelijk in. Maar goed , we zijn het erover eens dat NEC gewoon een prima pot heeft gespeeld en hier kan op voort borduren. Dan volgende week maar in Deventer de 3 punten :wink:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door jetipo »

Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:16
Wat een heerlijke pot..... je kan de ploeg niks, maar dan ook niks verwijten. Wat een heerlijke spel-intentie... aanvallende wissels.

Als Forza-NEC het lef heeft om Dirk Proper minder dan een 8 te geven, dan neem ik ze nooit meer serieus. En die goal... wat een supergoal.

Maar kom op.. dit is wat we nog nooit hebben gezien onder Meijer. En we hadden veel en veel meer verdiend. Maar dit is het NEC wat ik thuis wil zien. Ik heb in.. ik denk jaren niet zo genoten.

Vandaag was ik extreem trots NEC-fan te zijn.
Volledig mee eens. Maar NEC had het in de eerste helft al moeten beslissen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Polleke »

eniesee12 schreef:
za 28 jan 2023, 22:54
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:47
eniesee12 schreef:
za 28 jan 2023, 22:38
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:31
eniesee12 schreef:
za 28 jan 2023, 22:21
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:17

Wat een kut reactie.... je moet je echt diep en diep schamen.
Waarvoor moet ik me schamen druiloor?
Ik vond Bart een prima pot spelen op een extreem hoog intentie niveau, Sterk in de passing, sterk in de 1 tegen 1. Zelfs (al dat is vaak de kritiek) positioneel aanvallend prima en zelfs (en nu gaan we ver) een paar prima voorzetten.

Dan heb je een fantastische wedstrijd tegen een ploeg die amper verliest. Waarin je compleet domineert.. en dan ga je lopen zeiken op een speler. Ook nog een eigen jeugdspeler.

Je mag uiteraard kritiek hebben... maar ik vind dit belachelijk.
Tja kan wel zijn maar in de lucht is hij zo zwak, het heeft NEC echt al een aantal punten gekost. Maar goed vandaag was verder gewoon een prima pot van NEC en ben blij dat meijer ook het licht heeft gezien. Dit is hoe we NEC allemaal willen zien, ronduit jammer dat we vandaag punten hebben verspeelt. Zo onnodig.
Natuurlijk heeft hij NEC al punten gekost. Proper ook, El K ook. Dat is als je jeugdspelers inbrengt: ze staan er niet meteen, ze moeten leren. En als je na zo'n pot negatief bent over Bart dan ben je het Nijmeegse nuilen in het extreem aan het uitvoeren. Die gozer speelde tegen een zeer sterke tegensstander gewoon een prima pot.

Ik snap wel wat je bedoeld hoor... als je extreem kritisch gaat zijn in situaties.. kan je altijd iemand wat verwijten. Maar dan kan je ook tegen Proper zeggen, die misschien wel de beste pot uit zijn leven speelde, dat hij bagger was omdat de Sparta keeper die bal pakte. Ja.. sorry hoor, maar waar zijn we dan mee bezig.

Elke speler maakt fouten.... Neem Sandler, hij maakte een giga fout na een minuut of 10 wat feitelijk een tegengoal had moeten opleveren. Verder speelt ie een perfecte pot voetbal. Dat geldt ook voor Bart... hij heeft een dikke en verdiende voldoende gehaald vandaag.

Ik ben niet extreem kritisch . Maar dit is wel wat de feiten zijn maar Bart heeft zijn positie natuurlijk niet mee. Een fout maken waar een tegen goal uit voort komt staat meer in je geheugen gegrift dan dat bijvoorbeeld tavsan een kans mist. Al had die van Proper er zeker in gemoeten , daar heb je gelijk in. Maar goed , we zijn het erover eens dat NEC gewoon een prima pot heeft gespeeld en hier kan op voort borduren. Dan volgende week maar in Deventer de 3 punten :wink:
Naja.. je noemde me een druiloor terwijl je daarna aangeeft dat je me eigenlijk wel snapt.

Ik hoop dat we tegenover Go Ahead hetzelfde kunnen brengen. En ik vrees van niet. Meijer heeft het vandaag fantastisch gedaan, een team neergezet waar we allemaal van konden genieten. Maar het gaf niet de verdiende punten.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Henkiepenkie »

Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Veel aanvallen eindigden bij Duelund. Toch regelmatig dat een bal van zijn voet springt of een verkeerde pass. Ik ben er van overtuigd dat als Tannane op zijn plek had gestaan we hadden gewonnen vandaag.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door pjottr »

Duelund matig net als Tavsan

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Polleke »

Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 23:00
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Veel aanvallen eindigden bij Duelund. Toch regelmatig dat een bal van zijn voet springt of een verkeerde pass. Ik ben er van overtuigd dat als Tannane op zijn plek had gestaan we hadden gewonnen vandaag.
Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven iets moet doen wat ik haat: mschr gelijk geven. Ik ben het met je eens dat Tannane een enorme + was geweest deze match. Maar wat mschr zegt klopt misschien ook wel: er zijn spelers in dit team die beter zijn zonder hem. Die zich vrijer voelen, meer opeisen.

Ik vond Dueland beter spelen als de vorige twee matches. En ik erken onmiddelijk dat Tannane de betere speler is. Ik vind ook dat Dueland moet gaan. Maar ik heb de afgelopen wedstrijden ook gezien dat de keuzes voorin anders zijn als Tannane er niet is. Ipv het constant zoeken naar hem, wordt gewoon de beste keuze gevonden. Dat is wel een dingetje.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Polleke »

pjottr schreef:
za 28 jan 2023, 23:06
Duelund matig net als Tavsan
Opnieuw niet eens: Tavsan was prima.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door TT »

Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 23:08
pjottr schreef:
za 28 jan 2023, 23:06
Duelund matig net als Tavsan
Opnieuw niet eens: Tavsan was prima.
Tavsan was zeker prima. En dat terwijl hij steeds 2 à 3 man tegenover zich kreeg.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Demtsjenko »

pjottr schreef:
za 28 jan 2023, 23:06
Duelund matig net als Tavsan
Wat? Tavsan dolde op een bepaald moment een paar keer achter elkaar drie spelers en kwam met erg gevaarlijke voorzetten of haalde er corners uit.. hij voetbalde met z’n hoofd omhoog en had oog voor medespelers…

Als je dit matig vond hoop ik dat Tavsan elke week matig speelt…

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Polleke »

Demtsjenko schreef:
za 28 jan 2023, 23:11
pjottr schreef:
za 28 jan 2023, 23:06
Duelund matig net als Tavsan
Wat? Tavsan dolde op een bepaald moment een paar keer achter elkaar drie spelers en kwam met erg gevaarlijke voorzetten of haalde er corners uit.. hij voetbalde met z’n hoofd omhoog en had oog voor medespelers…

Als je dit matig vond hoop ik dat Tavsan elke week matig speelt…
En toen was ik het ineens wel eens met iemand.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door jackkreta »

jackkreta schreef:
za 28 jan 2023, 16:43
jetipo schreef:
za 28 jan 2023, 15:07
NEC wint weinig wedstrijden thuis en weet eigenlijk zelden de nul te houden. Sparta doet het momenteel erg goed en ik denk dat hun middenveld het onze gaat overlopen. De behouden en defensieve speelstijl van Meijer kan je tegen Sparta opbreken. Maarrrr...deze speelstijl heeft NEC heel veel gelijke spelen opgeleverd. Dus weer een gelijkspel? :wink:
1-1.
Alstublieft.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door n23 »

Beste wedstrijd die ik in lange tijd van ons gezien heb.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Inderdaad. Duelund was niet de beste op het veld, maar was wel heel nuttig. NEC speelt prima sinds de schorsing van Tannane. Het spelplezier spat ervan af. Proper terecht MotM. Tavsan, Dimata, El Karouani, Bartje, Cillessen sterk.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door necnmgn »

Gewoon een uitstekende pot tegen een Fräseriaans Sparta, wat kut om daar naar te kijken zeg. Wat had ik het onszelf gegund dat die laatste bal van Dimata erin was gevlogen!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door E.B »

mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:21
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Inderdaad. Duelund was niet de beste op het veld, maar was wel heel nuttig. NEC speelt prima sinds de schorsing van Tannane. Het spelplezier spat ervan af. Proper terecht MotM. Tavsan, Dimata, El Karouani, Bartje, Cillessen sterk.
NEC is anders de winterstop uitgekomen. We wonnen eenvoudig van Almere en speelden gelijk tegen Ajax, beiden met Tannane. Verder gaan we pas achter komen of we beter af zijn zonder Tannane in de komende wedstrijden als hij er weer is. Als het spel dan weer 180 graden anders is kunnen we conclusies trekken.

Gebruikersavatar
RW1985
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma 16 jan 2023, 20:23
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door RW1985 »

Denk dat het tripje naar Spanje de ploeg goed heeft gedaan. Dimata zei dat ook al gisteren tegenover RN7, over zijn eigen ontwikkeling.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door mschr »

Die conclusie heb ik al getrokken, maar we zullen het inderdaad zien de komende weken, als Tannane weer op het veld staat.

Forlán
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 10 jul 2009, 12:34
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Forlán »

mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:21
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Inderdaad. Duelund was niet de beste op het veld, maar was wel heel nuttig. NEC speelt prima sinds de schorsing van Tannane. Het spelplezier spat ervan af. Proper terecht MotM. Tavsan, Dimata, El Karouani, Bartje, Cillessen sterk.
Duelund toch bij twee belangrijke momenten direct betrokken kans eerste helft en directe kaats die kans proper opzet. Andere type speler dan tannane maar wel een type die je goed in je selectie kan hebben.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door vak Oost »

TT schreef:
za 28 jan 2023, 23:09
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 23:08
pjottr schreef:
za 28 jan 2023, 23:06
Duelund matig net als Tavsan
Opnieuw niet eens: Tavsan was prima.
Tavsan was zeker prima. En dat terwijl hij steeds 2 à 3 man tegenover zich kreeg.
Alleen die actie al na 2 minuten maar toch weer te ver doordraven en weg schiet kans.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door E.B »

mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:27
Die conclusie heb ik al getrokken, maar we zullen het inderdaad zien de komende weken, als Tannane weer op het veld staat.
Marques zou er dit seizoen geen 5 maken zei je ooit. Hij staat nu op 4. Dus je conclusies zeggen niet altijd iets.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Curva »

Wat een sneue knakesupporters van sparta...had ze hoger ingeschat maar ook weer dat uberkinderachtige bezig zijn met het uitkafferen van de tegenstander.
Deze kunnen dus ook in het rijtje cambuur, gae en rkc...zielepoten

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Goffert »

mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:21
Polleke schreef:
za 28 jan 2023, 22:48
Henkiepenkie schreef:
za 28 jan 2023, 22:45
Heerlijke pot, alleen Duelund viel uit de toon. Zo jammer dat het dan net niet mee zit. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Helaas, maar dit biedt zoveel hoop voor de rest van de competitie
Tering.. ik ben het met niemand eens vandaag. Ik vond hem prima spelen, maar hij had moeten scoren.
Inderdaad. Duelund was niet de beste op het veld, maar was wel heel nuttig. NEC speelt prima sinds de schorsing van Tannane. Het spelplezier spat ervan af. Proper terecht MotM. Tavsan, Dimata, El Karouani, Bartje, Cillessen sterk.
Cillessen sterk? Die heeft het kouder gehad dan ik op de tribune.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Joris6pitter, NECNijmeguh, nessaja en 48 gasten