Dat had ik dan wel weer onterecht gevonden met de overtreding van Wittek nog in gedachte. Maar donkergeel had zeker gekund.DJTEEF! schreef: ↑zo 29 jan 2023, 17:57Dat was nogal een lompe overtreding. Ik zat voor een keer op de Hazenkamp en vreesde voor rood.E.B schreef: ↑zo 29 jan 2023, 15:42Hij floot zeker prima. Maar we hebben veel kritiek (terecht) op de scheidsrechters. Hier had El Karouani al vroeg in de wedstrijd op scherp kunnen staan.Gijscoman schreef: ↑zo 29 jan 2023, 15:39Klopt; maar echt fout was het ook niet. Als dit de discussiepunten zijn, heb je gewoon goed geflotenE.B schreef: ↑zo 29 jan 2023, 15:27Higler gaf El Karouani geen geel voor een harde overtreding op een onnodige plek. Daar had hij ook geel voor kunnen geven.Gijscoman schreef: ↑zo 29 jan 2023, 14:57Hij deed wel degelijk wat. NEC kreeg daardoor de ingooi. Beter dan Steijn vermanen of een kaart geven, want dan blijft het spel ontregeld. Dan beloon je immers verkeerd gedrag. Volledig juist aangevoeld van Higler, die ik eigenlijk over het algemeen wel sterk vond fluiten.
NEC - Sparta
Re: NEC - Sparta
- jackkreta
- Contacteer:
En als je op een andere tribune gezeten had? (glapje).DJTEEF! schreef: ↑zo 29 jan 2023, 17:57Dat was nogal een lompe overtreding. Ik zat voor een keer op de Hazenkamp en vreesde voor rood.E.B schreef: ↑zo 29 jan 2023, 15:42Hij floot zeker prima. Maar we hebben veel kritiek (terecht) op de scheidsrechters. Hier had El Karouani al vroeg in de wedstrijd op scherp kunnen staan.Gijscoman schreef: ↑zo 29 jan 2023, 15:39Klopt; maar echt fout was het ook niet. Als dit de discussiepunten zijn, heb je gewoon goed geflotenE.B schreef: ↑zo 29 jan 2023, 15:27Higler gaf El Karouani geen geel voor een harde overtreding op een onnodige plek. Daar had hij ook geel voor kunnen geven.Gijscoman schreef: ↑zo 29 jan 2023, 14:57Hij deed wel degelijk wat. NEC kreeg daardoor de ingooi. Beter dan Steijn vermanen of een kaart geven, want dan blijft het spel ontregeld. Dan beloon je immers verkeerd gedrag. Volledig juist aangevoeld van Higler, die ik eigenlijk over het algemeen wel sterk vond fluiten.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Toch nog even terugkomen op deze wedstrijd want dit moment heb ik hier niet eens besproken zien worden (en zat ook niet in de samenvatting):
We kregen toch een penalty zo rond de 70e minuut? En een Sparta-speler kreeg geel? En toen 30 seconden later werd het teruggedraaid voor buitenspel, zonder VAR interventie (althans ik zag geen VAR logo op het scherm) ? Was dit echt duidelijk buitenspel, en zo ja hoezo heeft de scheids dit pas zo laat door?
We kregen toch een penalty zo rond de 70e minuut? En een Sparta-speler kreeg geel? En toen 30 seconden later werd het teruggedraaid voor buitenspel, zonder VAR interventie (althans ik zag geen VAR logo op het scherm) ? Was dit echt duidelijk buitenspel, en zo ja hoezo heeft de scheids dit pas zo laat door?
When Wilco talks, people listen!
- Demtsjenko
- Contacteer:
Was zeker buitenspel… ik zag het meteen…Gerard Lopez schreef: ↑ma 30 jan 2023, 00:34Toch nog even terugkomen op deze wedstrijd want dit moment heb ik hier niet eens besproken zien worden (en zat ook niet in de samenvatting):
De assistent vlagde de situatie al af direct na het penalty moment. Was weer zo'n 'bij twijfel, wachten' situatie. Als het dan inderdaad buitenspel blijkt, hoeft de VAR juist niet in te grijpen omdat de situatie goed is beoordeeld door de assistent.Gerard Lopez schreef: ↑ma 30 jan 2023, 00:34Toch nog even terugkomen op deze wedstrijd want dit moment heb ik hier niet eens besproken zien worden (en zat ook niet in de samenvatting):
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Klopt, alleen ik zag ook een gele kaart gegeven worden. Dan was die scheids wel erg sloom om pas daarna alles terug te draaien.ARoelofs schreef: ↑ma 30 jan 2023, 08:36De assistent vlagde de situatie al af direct na het penalty moment. Was weer zo'n 'bij twijfel, wachten' situatie. Als het dan inderdaad buitenspel blijkt, hoeft de VAR juist niet in te grijpen omdat de situatie goed is beoordeeld door de assistent.Gerard Lopez schreef: ↑ma 30 jan 2023, 00:34Toch nog even terugkomen op deze wedstrijd want dit moment heb ik hier niet eens besproken zien worden (en zat ook niet in de samenvatting):
When Wilco talks, people listen!
- De Kletskop
- Contacteer:
Genoten! Dit is het NEC wat ik wil zien, hiervoor kom je naar het stadion.
Complimenten aan onze coach!
Complimenten aan onze coach!