KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

E.B schreef:
do 09 feb 2023, 00:14
Gerard Lopez schreef:
do 09 feb 2023, 00:00
jetipo schreef:
wo 08 feb 2023, 23:58
Gerard Lopez schreef:
wo 08 feb 2023, 23:55
Ik vind Branderhorst toch iets te vrolijk voor de camera staan hoor
Terecht. Hij heeft een topwedstrijd gespeeld.
En dat is nou de winnaarsmentaliteit die bij ons ontbreekt...altijd weer jammer maar goed gestreden....daarom staan wij op 23 uit 20
Als je vanavond geen winnaarsmentaliteit hebt gezien moet je overwegen om scheidsrechter te worden.

Afbeelding
Ik heb die grotendeels wel gezien.....maar die 2-2 nog weggeven had echt niet mogen gebeuren....zo vrij in laten koppen.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Gijscoman »

We kunnen nu zeiken om details of kleine individuele foutjes, maar dat is kleinzielig gezeik. We hebben het grote Feyenoord ondanks tegenwerking van de scheidsrechter bijna uitgeschakeld. Met een selectie van spelers, die recent nog KKD speelden, hebben we een topclub in Eredivisie naar de rand van de afgrond gekregen. Natuurlijk is het balen dat we het laatste zetje niet konden geven, maar de trots moet overheersen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Bottendaal »

Gijscoman schreef:
do 09 feb 2023, 00:18
We kunnen nu zeiken om details of kleine individuele foutjes, maar dat is kleinzielig gezeik. We hebben het grote Feyenoord ondanks tegenwerking van de scheidsrechter bijna uitgeschakeld. Met een selectie van spelers, die recent nog KKD speelden, hebben we een topclub in Eredivisie naar de rand van de afgrond gekregen. Natuurlijk is het balen dat we het laatste zetje niet konden geven, maar de trots moet overheersen.
Bij topsport moet je nu chagrijnig zijn, dat je niet wint als je in de 90e min nog 0-2 voor staat. De rest doet er niet toe. Dat is voor de analyse en om mee te nemen in de ontwikkeling.

FC Hilversum
Berichten: 2196
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door FC Hilversum »

Jules schreef:
do 09 feb 2023, 00:10
Nijmegen0413 schreef:
do 09 feb 2023, 00:02

Jij bent echt een clown eerste klas. Sandler voor Marques was een logische en goede wissel.
Aha, maar waarom was dat een goede wissel?
Nijmegen0413 schreef:
do 09 feb 2023, 00:02
Niemand gaf meer een stuiver voor Feyenoord en NEC doodde de wedstrijd.
Tot de wissel inderdaad, Na de wissel was het alle hens aan dek en duurde het kansloze balbezit niet langer dan 6 seconde. Het was een totale spervuur aan aanvallen dankzij die verdedigende domme wissel. Je staat 0-2 voor en je maakt jezelf kansloos. Het was wachten op de gelijkmakers.

Over dom gelul gesproken. Ga lekker koken volgende keer als je weer iets doms dreigt te roepen.
Helemaal eens. Er was werkelijk niets aan de hand maar Meijer heeft met zijn wissel er zelf voor gezorgd dat uit het niets Feyenoord nog 2x scoort terwijl je in de 89e minuut nog 0-2 voor staat

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9890
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door E.B »

Gerard Lopez schreef:
do 09 feb 2023, 00:17
E.B schreef:
do 09 feb 2023, 00:14
Gerard Lopez schreef:
do 09 feb 2023, 00:00
jetipo schreef:
wo 08 feb 2023, 23:58
Gerard Lopez schreef:
wo 08 feb 2023, 23:55
Ik vind Branderhorst toch iets te vrolijk voor de camera staan hoor
Terecht. Hij heeft een topwedstrijd gespeeld.
En dat is nou de winnaarsmentaliteit die bij ons ontbreekt...altijd weer jammer maar goed gestreden....daarom staan wij op 23 uit 20
Als je vanavond geen winnaarsmentaliteit hebt gezien moet je overwegen om scheidsrechter te worden.

Afbeelding
Ik heb die grotendeels wel gezien.....maar die 2-2 nog weggeven had echt niet mogen gebeuren....zo vrij in laten koppen.
Dat heeft 0,000 met winnaarsmentaliteit te maken. Ze hebben gestreden tot het einde en zelfs met 10 man nog geprobeerd er een wedstrijd van te maken. Ze hebben er alles aan gedaan, de jongens zullen stuk voor stuk balen. Maar vooral na zondag hebben ze hun rug gerecht tegen de koploper en het gewoon goed gedaan. Zuur, heel zuur. En door.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Gijscoman »

Bottendaal schreef:
do 09 feb 2023, 00:20
Gijscoman schreef:
do 09 feb 2023, 00:18
We kunnen nu zeiken om details of kleine individuele foutjes, maar dat is kleinzielig gezeik. We hebben het grote Feyenoord ondanks tegenwerking van de scheidsrechter bijna uitgeschakeld. Met een selectie van spelers, die recent nog KKD speelden, hebben we een topclub in Eredivisie naar de rand van de afgrond gekregen. Natuurlijk is het balen dat we het laatste zetje niet konden geven, maar de trots moet overheersen.
Bij topsport moet je nu chagrijnig zijn, dat je niet wint als je in de 90e min nog 0-2 voor staat. De rest doet er niet toe. Dat is voor de analyse en om mee te nemen in de ontwikkeling.
Prima als topsporters nu chagrijnig zijn. En daarom ook prima als onze spelers teleurgesteld zijn. Maar ik ben geen topsporter en ik ben geen NEC-speler. Ik ben NEC-fan. En dan is alleen trots op z'n plaats.

Tyson
Berichten: 4647
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Tyson »

E.B schreef:
do 09 feb 2023, 00:22
Gerard Lopez schreef:
do 09 feb 2023, 00:17
E.B schreef:
do 09 feb 2023, 00:14
Gerard Lopez schreef:
do 09 feb 2023, 00:00
jetipo schreef:
wo 08 feb 2023, 23:58
Gerard Lopez schreef:
wo 08 feb 2023, 23:55
Ik vind Branderhorst toch iets te vrolijk voor de camera staan hoor
Terecht. Hij heeft een topwedstrijd gespeeld.
En dat is nou de winnaarsmentaliteit die bij ons ontbreekt...altijd weer jammer maar goed gestreden....daarom staan wij op 23 uit 20
Als je vanavond geen winnaarsmentaliteit hebt gezien moet je overwegen om scheidsrechter te worden.

Afbeelding
Ik heb die grotendeels wel gezien.....maar die 2-2 nog weggeven had echt niet mogen gebeuren....zo vrij in laten koppen.
Dat heeft 0,000 met winnaarsmentaliteit te maken. Ze hebben gestreden tot het einde en zelfs met 10 man nog geprobeerd er een wedstrijd van te maken. Ze hebben er alles aan gedaan, de jongens zullen stuk voor stuk balen. Maar vooral na zondag hebben ze hun rug gerecht tegen de koploper en het gewoon goed gedaan. Zuur, heel zuur. En door.
:withstupid:

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Jules »

FC Hilversum schreef:
do 09 feb 2023, 00:22
Jules schreef:
do 09 feb 2023, 00:10
Nijmegen0413 schreef:
do 09 feb 2023, 00:02

Jij bent echt een clown eerste klas. Sandler voor Marques was een logische en goede wissel.
Aha, maar waarom was dat een goede wissel?
Nijmegen0413 schreef:
do 09 feb 2023, 00:02
Niemand gaf meer een stuiver voor Feyenoord en NEC doodde de wedstrijd.
Tot de wissel inderdaad, Na de wissel was het alle hens aan dek en duurde het kansloze balbezit niet langer dan 6 seconde. Het was een totale spervuur aan aanvallen dankzij die verdedigende domme wissel. Je staat 0-2 voor en je maakt jezelf kansloos. Het was wachten op de gelijkmakers.

Over dom gelul gesproken. Ga lekker koken volgende keer als je weer iets doms dreigt te roepen.
Helemaal eens. Er was werkelijk niets aan de hand maar Meijer heeft met zijn wissel er zelf voor gezorgd dat uit het niets Feyenoord nog 2x scoort terwijl je in de 89e minuut nog 0-2 voor staat
Amen.

Enne Bottendaal, voor de tweede keer... ik schreef dat Musaba (em niet Sandler) moest komen voor Marques. En daarnaast... die IJlander eruit moest. Beetje vermoeiend begint het te worden.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Napoleon »

Gijscoman schreef:
do 09 feb 2023, 00:29
Bottendaal schreef:
do 09 feb 2023, 00:20
Gijscoman schreef:
do 09 feb 2023, 00:18
We kunnen nu zeiken om details of kleine individuele foutjes, maar dat is kleinzielig gezeik. We hebben het grote Feyenoord ondanks tegenwerking van de scheidsrechter bijna uitgeschakeld. Met een selectie van spelers, die recent nog KKD speelden, hebben we een topclub in Eredivisie naar de rand van de afgrond gekregen. Natuurlijk is het balen dat we het laatste zetje niet konden geven, maar de trots moet overheersen.
Bij topsport moet je nu chagrijnig zijn, dat je niet wint als je in de 90e min nog 0-2 voor staat. De rest doet er niet toe. Dat is voor de analyse en om mee te nemen in de ontwikkeling.
Prima als topsporters nu chagrijnig zijn. En daarom ook prima als onze spelers teleurgesteld zijn. Maar ik ben geen topsporter en ik ben geen NEC-speler. Ik ben NEC-fan. En dan is alleen trots op z'n plaats.
Knap. Ik hoop dat ik dat morgen ben.
Nu ben ik vooral heel erg gefrustreerd. Tot het penalty moment, geen vuiltje aan de lucht, moet je de wedstrijd gewoon over de streep trekken.
Come on Wilfried Bony!

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik kan niet meer slapen. Zo frustrerend dat je 10 minuten voor tijd weet dat dit ons niet is gegund, zelfs na een mega blunder arbitrale trio tav niet geven rood aan Hartman. Een keer succes tegen top 3 zou lekker zijn. Wel heel knap hoe wij hebben gestreden. Na vandaag hoop ik helemaal dat PSV toch kampioen wordt.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Polleke »

Weet je..... we hebben verloren vandaag, dat is een feit. En eerlijk gezegd, als profclub, kan je gewoon dik ontevreden zijn over dit resultaat. Als je in minuut 89 met 0-2 voor staat in de Kuip... dan moet je zo'n pot ook gewoon pakken. Je gooit een droom weg zo. We zijn wel een profclub.

Maar als je de wedstrijd echt gekeken hebt wordt je milder.....

Weetje, ik had geen probleem met die 7 minuten. Ik vond de strafschop triest, maar conform de regels terecht. De rode kaart sloeg weer eens nergens op. Waar in Nijmeegsnaam moet je je armen houden dan.

NEC speelde naar zijn mogelijkheden en had een keertje zo'n ding dat elke kans een goal was. Daar zit de winst ook niet in.

Die zit wel in Cissoko (wat een heerlijke arrogantie), Proper ook. Twee jonge gasten die opstaan. En niet falen.....

Maar ik moet ook eerlijk zijn. Ik weet dat iedereen hier vol zal lopen over inzet en prestatie. Maar feit is: je ligt eruit. En dat had echt niet hoeven te gebeuren.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Bottendaal »

Gijscoman schreef:
do 09 feb 2023, 00:29
Bottendaal schreef:
do 09 feb 2023, 00:20
Gijscoman schreef:
do 09 feb 2023, 00:18
We kunnen nu zeiken om details of kleine individuele foutjes, maar dat is kleinzielig gezeik. We hebben het grote Feyenoord ondanks tegenwerking van de scheidsrechter bijna uitgeschakeld. Met een selectie van spelers, die recent nog KKD speelden, hebben we een topclub in Eredivisie naar de rand van de afgrond gekregen. Natuurlijk is het balen dat we het laatste zetje niet konden geven, maar de trots moet overheersen.
Bij topsport moet je nu chagrijnig zijn, dat je niet wint als je in de 90e min nog 0-2 voor staat. De rest doet er niet toe. Dat is voor de analyse en om mee te nemen in de ontwikkeling.
Prima als topsporters nu chagrijnig zijn. En daarom ook prima als onze spelers teleurgesteld zijn. Maar ik ben geen topsporter en ik ben geen NEC-speler. Ik ben NEC-fan. En dan is alleen trots op z'n plaats.
Ik ben ook fan, en daarom had ik willen winnen. De rest is bijzaak.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Bottendaal »

Jules schreef:
do 09 feb 2023, 00:29
FC Hilversum schreef:
do 09 feb 2023, 00:22
Jules schreef:
do 09 feb 2023, 00:10
Nijmegen0413 schreef:
do 09 feb 2023, 00:02

Jij bent echt een clown eerste klas. Sandler voor Marques was een logische en goede wissel.
Aha, maar waarom was dat een goede wissel?
Nijmegen0413 schreef:
do 09 feb 2023, 00:02
Niemand gaf meer een stuiver voor Feyenoord en NEC doodde de wedstrijd.
Tot de wissel inderdaad, Na de wissel was het alle hens aan dek en duurde het kansloze balbezit niet langer dan 6 seconde. Het was een totale spervuur aan aanvallen dankzij die verdedigende domme wissel. Je staat 0-2 voor en je maakt jezelf kansloos. Het was wachten op de gelijkmakers.

Over dom gelul gesproken. Ga lekker koken volgende keer als je weer iets doms dreigt te roepen.
Helemaal eens. Er was werkelijk niets aan de hand maar Meijer heeft met zijn wissel er zelf voor gezorgd dat uit het niets Feyenoord nog 2x scoort terwijl je in de 89e minuut nog 0-2 voor staat
Amen.

Enne Bottendaal, voor de tweede keer... ik schreef dat Musaba (em niet Sandler) moest komen voor Marques. En daarnaast... die IJlander eruit moest. Beetje vermoeiend begint het te worden.
Jules schreef:
wo 08 feb 2023, 22:32
dan zet je Musaba erin...

en haal die IJslander eruit
ík verzin het niet Jules.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Jules »

Bottendaal schreef:
do 09 feb 2023, 01:13
dan zet je Musaba erin...
en haal die IJslander eruit
ík verzin het niet Jules.
[/quote]

Jawel je verzint het wel. Als je quote neem dan het hele verhaal mee:
Jules schreef:
wo 08 feb 2023, 22:32
Nijmegen0413 schreef:
wo 08 feb 2023, 22:25
Legendario schreef:
wo 08 feb 2023, 22:22
Jules schreef:
wo 08 feb 2023, 22:19
De idiote wissel die je wist dat zou komen.
Hoezo? Die Marques kan er toch niks van en mag zelfs na 6 maanden geen nieuwe kans meer krijgen toch?
:schater:
dan zet je Musaba erin...

en haal die IJslander eruit
Musaba dus voor Marques ipv Sandler voor Marques.

en daarnaast ...haal die IJSlander eruit.

Dit is de derde keer dat ik een vrij eenvoudige zin moet uitleggen en je hebt er nog steeds problemen mee Bottendaal. Dat duidt op een verstandelijke beperking. Goed om te weten, dan ga ik aan jou geen energie meer verspillen. Succes ermee.

zoete aardbei
Berichten: 7875
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door zoete aardbei »

Goh,we zijn weer eens tevreden .Hou toch op,waarom kan deze ploeg het nou nooit eens over de streep trekken?
natuurlijk,vooraf met deze opstelling,niet verwacht.
En iedereen keihard geknokt.
Branderhorst keept de beste wedstrijd uit zijn carriere.

Maar godallemachtig,50 schoten van Feyenoord,dat is echt abnormaal.
De tweede helft hebben we met 9 man in ons eigen strafschopgebied gehangen.
Musaba en Cissoko die leuk wilden ballen maar nauwelijks verdedigend werk hebben opgeknapt.

In de verlenging was het op,begrijpelijk en door pure wilskracht nog pingels uit het vuur gesleept.

En nogmaals respect voor iedereen maar dit was WEER een mogelijkheid om een wedstrijd te pakken en het lukt dus weer niet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32816
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door bertje »

Wat een avond. Voor veel te veel geld een kaartje gekocht onder het uitvak (dank voor 4 maal een bierdouche boys.. :biggrin: ), maar dubbel en dwars waard ondanks het resultaat.

Want man, wat ben ik trots op onze jongens. Met name onze zelf opgeleide jongens, die zijn echt tot het gaatje gegaan. Die hebben ook alles wat ze konden leren wel geleerd vanavond. Na goed counteren 0-2 rusten, de hele 2e helft controleren en dan die penalty.. ik vind rood wel echt ontzettend zwaar dan, maar het zal wel de regels zijn..

Dan die verlenging gedesillusioneerd met een man minder beginnen en dan toch op voorsprong weten te komen, over veerkracht gesproken. Maken die gasten 4-3 en dan weten ze nóg een keer hun rug te rechten. Echt diep respect dat ze dat nog hebben weten op te brengen!

En die pingels, een vriend fluisterde me nog in dat Cissoko na zijn zenuwachtige weg naar de stip een baas zou zijn als hij het met een panenka’tje zou doen. Wat een baas ben je dan zeg!

Nogmaals, diep respect voor de strijders vandaag op het veld. Die hebben er echt alles aan gedaan, het mocht helaas niet zo wezen. Maar dit is wel een waar je over jaren het nog wel eens over gaat hebben.

Dat Feyenoord publiek is overigens echt te sneu voor woorden. Die heb ik echt geen moment gehoord tot de 2-2 en de 4-3 en zaten alleen maar gebaren te maken naar het uitvak. Dan ben ik trots dat ik alleen maar Nijmeegs gezang heb gehoord en regelmatig door het springen in het uitvak heen en weer werd gewiegd! :sjaal:

Hopelijk weten de jongens het positieve van de avond mee te nemen naar zaterdag, dan mag Cambuur geen probleem zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door jetipo »

Gijscoman schreef:
do 09 feb 2023, 00:18
We kunnen nu zeiken om details of kleine individuele foutjes, maar dat is kleinzielig gezeik. We hebben het grote Feyenoord ondanks tegenwerking van de scheidsrechter bijna uitgeschakeld. Met een selectie van spelers, die recent nog KKD speelden, hebben we een topclub in Eredivisie naar de rand van de afgrond gekregen. Natuurlijk is het balen dat we het laatste zetje niet konden geven, maar de trots moet overheersen.

:withstupid: :sjaal: :withstupid:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

DRS
Berichten: 1580
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door DRS »

Wat een geweldige wedstrijd van NEC. En die feyenoorder had der gewoon rood moeten krijgen door zijn aanslag op van rooij. We verdiende om door te gaan.

FC Hilversum
Berichten: 2196
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door FC Hilversum »

Ben er nog steeds zuur van! 88e minuut niets aan de hand! Ik zat in het vak met Feyenoorders en die gingen al massaal naar huis. Dan zo’n klote pingel en minuut later ligt hij er weer in. En plots komt de Kuip tot leven die ik daarvoor niet gehoord heb. Het zogenaamde legioen zijn net zo’n successuporters als ajax

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door De Kletskop »

zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 01:32
Goh,we zijn weer eens tevreden .Hou toch op,waarom kan deze ploeg het nou nooit eens over de streep trekken?
Misschien omdat wij het kleine NEC zijn wat tegen het grote Feyenoord speelde, waar je als het publiek er eenmaal achter gaat staan tegen 12 man speelt.
Petje af voor onze prestatie en hoe we telkens weer onze rug rechtte.

Ik heb me vooral opgefokt dat Hartman geen kaart kreeg, had zelfs donkerrood moeten zijn, en er later wel pietlutterige kaarten werden getrokken.
Een NEC speler was hier 100% bestraft.

Genoten van onze zelf opgeleide jongens, Bart, Souf, Proper, penalty Cissoko, lust voor het oog gisteren deze mannen, en Branderhorst natuurlijk :hail:

Ik vind zelf altijd dat degene die goed in de wedstrijd zitten + je vaste nemers de penalty's moeten nemen, in dat opzicht begreep ik de keus voor Bronkhorst niet want die was bij 2 tegengoals betrokken en zat er niet lekker in. Daar had ik Bruin of zelfs vRooij verwacht.
Maar goed, Bronkhorst durft de verantwoording wel te nemen, dus daar mag je niet over zeuren verder, we hadden ook niet veel meer zekerheidjes in het veld staan.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Bottendaal »

Jules schreef:
do 09 feb 2023, 01:27
Bottendaal schreef:
do 09 feb 2023, 01:13
dan zet je Musaba erin...
en haal die IJslander eruit
ík verzin het niet Jules.
Jawel je verzint het wel. Als je quote neem dan het hele verhaal mee:
Jules schreef:
wo 08 feb 2023, 22:32
Nijmegen0413 schreef:
wo 08 feb 2023, 22:25
Legendario schreef:
wo 08 feb 2023, 22:22
Jules schreef:
wo 08 feb 2023, 22:19
De idiote wissel die je wist dat zou komen.
Hoezo? Die Marques kan er toch niks van en mag zelfs na 6 maanden geen nieuwe kans meer krijgen toch?
:schater:
dan zet je Musaba erin...

en haal die IJslander eruit
Musaba dus voor Marques ipv Sandler voor Marques.

en daarnaast ...haal die IJSlander eruit.

Dit is de derde keer dat ik een vrij eenvoudige zin moet uitleggen en je hebt er nog steeds problemen mee Bottendaal. Dat duidt op een verstandelijke beperking. Goed om te weten, dan ga ik aan jou geen energie meer verspillen. Succes ermee.
[/quote]

Wel leuk, het woordje daarnaast, waar je steeds op hamert, daar kom je later mee. Dat verhelderd je idee.
Soms lukt het mij ook niet in een keer iets helder over te brengen. Geen probleem, maar verwijt dat niet een ander!
Geeft blijk van niet bijzonder brede verstandelijke vermogens :wink:
Fijne dag verder. En blijf vooral overtuigd van het feit dat we met jouw oplossing wel gewonnen hadden. Het valt namelijk toch niet te bewijzen…

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Brabander »

Ik ben gruwelijk trots op onze club, wat een wedstrijd zeg. Wat een strijders, en een groot compliment voor Branderhorst die weer liet zien dat hij een heel erg goede keeper is.
Maar wat verschrikkelijk jammer dat we het niet gered hebben. Kop op, zaterdag weer zo'n passie strijd en inzet en dan komen die drie punten zeker.
(alleen denk ik ook nog terug aan de zaadpot tegen Kowet en vrees dat het ook die kant op kan gaan.......)

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door Jules »

Bottendaal schreef:
do 09 feb 2023, 08:46
En blijf vooral overtuigd van het feit dat we met jouw oplossing wel gewonnen hadden. Het valt namelijk toch niet te bewijzen…
Tegen beter weten in ga ik toch met een verstandelijk beperkt iemand in discussie, maar goed.

Ik heb nergens beweerd dat we met mijn oplossing wel gewonnen hadden. k heb wel beweerd dat Rogier niet een aanvaller moet wisselen voor nog een extra verdediger omdat je dan de problemen op je afroept. Dat is ook gebeurd aangezien je voor de wissel vlak voor tijd 0-2 voor staat.

Ik heb van tevoren gepleit voor een opstelling vol reserves omdat Cambuur belangrijker is. Met die reserves hadden we verloren, maar dat hebben we nu ook. Het grote verschil is dat je spelers als Proper en Tavsan gespaard had. Maar ik heb van kenners begrepen dat spelers juist graag 3 x in de week dit soort potten spelen.

veurzetje
Berichten: 306
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:26
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door veurzetje »

Wat een gigantische afgang.Je had gewoon moeten winnen.
Na 90 minuten met 2-0 voorstaan en dan nog verliezen is stom.
O wat zijn we trots.Wat een calimero gedrag.Feyenoord was rijp voor de sloop.
Er rest maat een ding en dat is BALEN.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9890
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC

Bericht door E.B »

Jules schreef:
do 09 feb 2023, 09:04
Bottendaal schreef:
do 09 feb 2023, 08:46
En blijf vooral overtuigd van het feit dat we met jouw oplossing wel gewonnen hadden. Het valt namelijk toch niet te bewijzen…
Tegen beter weten in ga ik toch met een verstandelijk beperkt iemand in discussie, maar goed.

Ik heb nergens beweerd dat we met mijn oplossing wel gewonnen hadden. k heb wel beweerd dat Rogier niet een aanvaller moet wisselen voor nog een extra verdediger omdat je dan de problemen op je afroept. Dat is ook gebeurd aangezien je voor de wissel vlak voor tijd 0-2 voor staat.

Ik heb van tevoren gepleit voor een opstelling vol reserves omdat Cambuur belangrijker is. Met die reserves hadden we verloren, maar dat hebben we nu ook. Het grote verschil is dat je spelers als Proper en Tavsan gespaard had. Maar ik heb van kenners begrepen dat spelers juist graag 3 x in de week dit soort potten spelen.
Als je niet 1 keer 3 wedstrijden achter elkaar kunt spelen kunnen we Europees voetbal ook maar beter skippen en daar niet eens meer voor proberen te gaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: harold en 47 gasten