KNVB Beker: Feyenoord - NEC
-
- Contacteer:
Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC
Ik zou in mijn nest blijven liggen als ik hen was.

- Bottendaal
- Contacteer:
Dan is het dus ook niet logisch dat we er verliezen.jackkreta schreef: ↑zo 05 feb 2023, 23:14Als we maar vier (4!) van de 20 competitiewedstrijden weten te winnen lijkt het me niet logisch dat we dat woensdag wel doen.vak Oost schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:30Het ongenaakbare NEC ging vandaag kansloos onderuit in Deventer ...Pol schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:24Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese,
die in de Serie A nog geen wedstrijd gewonnen hebben.
Je bent echt niet kansloos tegen een team dat de focus vanwege de koppositie toch vooral op de competitie zal hebben...

Gelijkspel dus.
Ik gok 1-1…
-
- Contacteer:
——————————Brandenhorst—————————————-
Van Rooij - Sandler - Marquez - Kramer - El Karouani
—————————Proper - Schöne—————————————
———————————Tannane———————————————-
—————————Tavsan - Dimata—————————————
Nijmegen0413 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 21:45——————————Brandenhorst—————————————-

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hele belangrijke bekerpot. Een achtste finale. De kortste weg naar Europa!
When Wilco talks, people listen!
Ik zie het eerder als een korte en realistische weg naar een absolute hoofdprijs voor ons. Ik snap er niks van dat mensen nu roepen dat we onze reservespelers moeten opstellen.
Gerard Lopez schreef: ↑di 07 feb 2023, 04:31Hele belangrijke bekerpot. Een achtste finale. De kortste weg naar Europa!

Alles komt goed !!
- De Kletskop
- Contacteer:
Jeroenmgn schreef: ↑ma 06 feb 2023, 22:26Nijmegen0413 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 21:45——————————Brandenhorst—————————————-
—————————Tavsan - Dimata—————————————![]()

-
- Contacteer:

- jackkreta
- Contacteer:
Toen wist je nog niet dat je uit naar Feyenoord zou loten.E.B schreef: ↑di 07 feb 2023, 09:56en revanche nemen op 2 weken geleden. Plus dat je dan beter gewoon de 1e ronde eruit kunt stappen als de beker je toch niks waard is.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Feijenoord moeten we kunnen winnen. Of ze moeten weer met 12 man spelenjackkreta schreef: ↑di 07 feb 2023, 10:55Toen wist je nog niet dat je uit naar Feyenoord zou loten.E.B schreef: ↑di 07 feb 2023, 09:56en revanche nemen op 2 weken geleden. Plus dat je dan beter gewoon de 1e ronde eruit kunt stappen als de beker je toch niks waard is.

Europa man laat me niet lachen. We spelen voor spek en bonen mee in de beker en in de competitie alleen nog voor handhaving, de rest kun je vergeten. Zeker na de zeperd van afgelopen zondag. De hele competitie hebben we al onnodig punten laten liggen door gebrek aan een echte spits, en net nu Dimata een beetje in vorm begint te raken is hij ziek. Nee laten we beide voetjes op de grond houden en hopen op een paar serieuze versterkingen in de zomer.Gerard Lopez schreef: ↑di 07 feb 2023, 04:31Hele belangrijke bekerpot. Een achtste finale. De kortste weg naar Europa!
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

Al spelen zij met 10 man dan nog ga je het niet redden tegen een ploeg in vorm.E.B schreef: ↑di 07 feb 2023, 11:02Feijenoord moeten we kunnen winnen. Of ze moeten weer met 12 man spelenjackkreta schreef: ↑di 07 feb 2023, 10:55Toen wist je nog niet dat je uit naar Feyenoord zou loten.E.B schreef: ↑di 07 feb 2023, 09:56en revanche nemen op 2 weken geleden. Plus dat je dan beter gewoon de 1e ronde eruit kunt stappen als de beker je toch niks waard is.
![]()
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

Ik wel, omdat een fitte ploeg tegen Cambuur met deze krappe selectie belangrijker is. Outsiders komen zelden tot nooit ver in de beker. PEC Zwolle en Willem II zijn het gelukt.
Lachen om Europa want we spelen voor handhaving.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:25Europa man laat me niet lachen. We spelen voor spek en bonen mee in de beker en in de competitie alleen nog voor handhaving, de rest kun je vergeten. Zeker na de zeperd van afgelopen zondag. De hele competitie hebben we al onnodig punten laten liggen door gebrek aan een echte spits, en net nu Dimata een beetje in vorm begint te raken is hij ziek. Nee laten we beide voetjes op de grond houden en hopen op een paar serieuze versterkingen in de zomer.Gerard Lopez schreef: ↑di 07 feb 2023, 04:31Hele belangrijke bekerpot. Een achtste finale. De kortste weg naar Europa!
Als je met deze selectie het doel hebt om te handhaven dan doek de club maar op. Met deze selectie mag je niet rond die plekken komen.
-
- Contacteer:
Handhaven met deze selectie zou zeker het doel niet moeten zijn maar als we de komende weken weer de mist in gaan zoals tegen go ahead is het toch werkelijkheid helaas. En met deze selectie heb je overigens ook niks in de play offs voor Europees voetbal te zoeken. Daar zijn we veel te wisselvallig voor.DRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Lachen om Europa want we spelen voor handhaving.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:25Europa man laat me niet lachen. We spelen voor spek en bonen mee in de beker en in de competitie alleen nog voor handhaving, de rest kun je vergeten. Zeker na de zeperd van afgelopen zondag. De hele competitie hebben we al onnodig punten laten liggen door gebrek aan een echte spits, en net nu Dimata een beetje in vorm begint te raken is hij ziek. Nee laten we beide voetjes op de grond houden en hopen op een paar serieuze versterkingen in de zomer.Gerard Lopez schreef: ↑di 07 feb 2023, 04:31Hele belangrijke bekerpot. Een achtste finale. De kortste weg naar Europa!
Als je met deze selectie het doel hebt om te handhaven dan doek de club maar op. Met deze selectie mag je niet rond die plekken komen.
Als we serieus moeten knokken om erin te blijven dan is dat wel de grootste faal uit de club geschiedenis. Kijk wat voorn spelers we hebben en welke semi amateur clubs er in de eredivisie zitten.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:12Handhaven met deze selectie zou zeker het doel niet moeten zijn maar als we de komende weken weer de mist in gaan zoals tegen go ahead is het toch werkelijkheid helaas. En met deze selectie heb je overigens ook niks in de play offs voor Europees voetbal te zoeken. Daar zijn we veel te wisselvallig voor.DRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Lachen om Europa want we spelen voor handhaving.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:25Europa man laat me niet lachen. We spelen voor spek en bonen mee in de beker en in de competitie alleen nog voor handhaving, de rest kun je vergeten. Zeker na de zeperd van afgelopen zondag. De hele competitie hebben we al onnodig punten laten liggen door gebrek aan een echte spits, en net nu Dimata een beetje in vorm begint te raken is hij ziek. Nee laten we beide voetjes op de grond houden en hopen op een paar serieuze versterkingen in de zomer.Gerard Lopez schreef: ↑di 07 feb 2023, 04:31Hele belangrijke bekerpot. Een achtste finale. De kortste weg naar Europa!
-
- Contacteer:
Nog 7 punten boven de streep, zeker geen reden tot paniek maar het staat onderin eng dicht bij elkaar. Als we de komende weken onze plicht doen is er niets aan de hand maar je moet er niet aan denken dat we van Cambuur verliezenDRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:15Als we serieus moeten knokken om erin te blijven dan is dat wel de grootste faal uit de club geschiedenis. Kijk wat voorn spelers we hebben en welke semi amateur clubs er in de eredivisie zitten.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:12Handhaven met deze selectie zou zeker het doel niet moeten zijn maar als we de komende weken weer de mist in gaan zoals tegen go ahead is het toch werkelijkheid helaas. En met deze selectie heb je overigens ook niks in de play offs voor Europees voetbal te zoeken. Daar zijn we veel te wisselvallig voor.DRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Lachen om Europa want we spelen voor handhaving.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:25Europa man laat me niet lachen. We spelen voor spek en bonen mee in de beker en in de competitie alleen nog voor handhaving, de rest kun je vergeten. Zeker na de zeperd van afgelopen zondag. De hele competitie hebben we al onnodig punten laten liggen door gebrek aan een echte spits, en net nu Dimata een beetje in vorm begint te raken is hij ziek. Nee laten we beide voetjes op de grond houden en hopen op een paar serieuze versterkingen in de zomer.Gerard Lopez schreef: ↑di 07 feb 2023, 04:31Hele belangrijke bekerpot. Een achtste finale. De kortste weg naar Europa!
de scheids is een broekie volgens mij dus die zal onder de indruk zijn van dat agressieve tokkiepubliek daar, daarbij denk ik weer dat Tannane tegen een rode kaart aan gaat lopen , die laat zich ook weer opnaaien, de meeste tegenstanders weten hoe je hem een kaart kunt laten pakken ...E.B schreef: ↑di 07 feb 2023, 11:02Feijenoord moeten we kunnen winnen. Of ze moeten weer met 12 man spelenjackkreta schreef: ↑di 07 feb 2023, 10:55Toen wist je nog niet dat je uit naar Feyenoord zou loten.E.B schreef: ↑di 07 feb 2023, 09:56en revanche nemen op 2 weken geleden. Plus dat je dan beter gewoon de 1e ronde eruit kunt stappen als de beker je toch niks waard is.
![]()
Risus abundat in ore stultorum
-
- Contacteer:
Had er zin an.
Maar wtf is er mis met onze potentiële op 10 middenvelders?
Natuurlijk pech. Maar dit overkomt alleen ons.
Nu spelen we 6 wedstrijden kut hierdoor en verpest dit het hele seizoen.
In maart speel je voor niets
Maar wtf is er mis met onze potentiële op 10 middenvelders?
Natuurlijk pech. Maar dit overkomt alleen ons.
Nu spelen we 6 wedstrijden kut hierdoor en verpest dit het hele seizoen.
In maart speel je voor niets
eens een nec-er, altijd een nec-er
Never change a losing team zal Meijer gedacht hebben