Dan ben ik net aangekomen in Malaga. Ik vermoed dat mevrouw Kreta dan niet de eerste avond voetballen gaat kijken in een airbnb.
KNVB Beker: Feyenoord - NEC
- jackkreta
- Contacteer:
Re: KNVB Beker: Feyenoord - NEC
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
De dames stuur je naar el-pimpi en de heren hebben het rijk alleen die avond.
Alles komt goed !!
ik denk dat mevrouw Kreta andere dingen met jou in gedachten heeft daar in Malaga ....

Risus abundat in ore stultorum
- jackkreta
- Contacteer:
Niet alleen mevrouw Kreta.

je bent een beetje te oud voor een trio denk ik .....

Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese, die in de Serie A nog geen wedstrijd gewonnen hebben.
Je bent echt niet kansloos tegen een team dat de focus vanwege de koppositie toch vooral op de competitie zal hebben...
Je bent echt niet kansloos tegen een team dat de focus vanwege de koppositie toch vooral op de competitie zal hebben...
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk een gelijkspel. Misschien Frans Hoek en Peter Murphy vragen voor de penalty's?
Come on Wilfried Bony!
- jackkreta
- Contacteer:
Leeftijdsdiscriminatie!

- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Maar wie maakt dan de tapas voor tijdens de wedstrijd?
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
jackkreta schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:56Leeftijdsdiscriminatie!![]()

Gewoon laten bezorgenDirk Eijlander schreef: ↑wo 18 jan 2023, 14:39Maar wie maakt dan de tapas voor tijdens de wedstrijd?

Alles komt goed !!
Doet Casa Lola aan bezorgen?
- Legendario
- Contacteer:
Kenner!E.B schreef: ↑wo 18 jan 2023, 17:14Doet Casa Lola aan bezorgen?
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Neen dat niet, wel afhaalE.B schreef: ↑wo 18 jan 2023, 17:14Doet Casa Lola aan bezorgen?

Alles komt goed !!
Hou ouder, hou geiler t allemaal word toch
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
Hatseflatsen?
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

Iemand wellicht nog tips waar te parkeren als je een kaartje voor vrij vervoer koopt? 

- Justian
- Moderator
- Contacteer:
Hebben de auto in de wijk gezet, ging prima.
Het ongenaakbare NEC ging vandaag kansloos onderuit in Deventer ...Pol schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:24Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese,
die in de Serie A nog geen wedstrijd gewonnen hebben.
Alles komt goed !!
- jackkreta
- Contacteer:
Als we maar vier (4!) van de 20 competitiewedstrijden weten te winnen lijkt het me niet logisch dat we dat woensdag wel doen.vak Oost schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:30Het ongenaakbare NEC ging vandaag kansloos onderuit in Deventer ...Pol schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:24Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese,
Bij feyenoord uit ga je niet winnen. Daar zorgt ook een scheidsrechter wel voor. Concentreer je op de competitie die is nu veel belangrijker.jackkreta schreef: ↑zo 05 feb 2023, 23:14Als we maar vier (4!) van de 20 competitiewedstrijden weten te winnen lijkt het me niet logisch dat we dat woensdag wel doen.vak Oost schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:30Het ongenaakbare NEC ging vandaag kansloos onderuit in Deventer ...Pol schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:24Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese,
Erik27 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 00:29Bij feyenoord uit ga je niet winnen. Daar zorgt ook een scheidsrechter wel voor. Concentreer je op de competitie die is nu veel belangrijker.jackkreta schreef: ↑zo 05 feb 2023, 23:14Als we maar vier (4!) van de 20 competitiewedstrijden weten te winnen lijkt het me niet logisch dat we dat woensdag wel doen.vak Oost schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:30Het ongenaakbare NEC ging vandaag kansloos onderuit in Deventer ...Pol schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:24Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese,

Laatst gewijzigd door jetipo op ma 06 feb 2023, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Het is niet logisch, maar wel goed mogelijk. Tot de rode kaart van Marquez speelde we best goed tegen Feijenoord. We zijn weer dichtbij een voetbalfeest op zondag 30 april..jackkreta schreef: ↑zo 05 feb 2023, 23:14Als we maar vier (4!) van de 20 competitiewedstrijden weten te winnen lijkt het me niet logisch dat we dat woensdag wel doen.vak Oost schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:30Het ongenaakbare NEC ging vandaag kansloos onderuit in Deventer ...Pol schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:24Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese,
jetipo schreef: ↑ma 06 feb 2023, 00:34Erik27 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 00:29Bij feyenoord uit ga je niet winnen. Daar zorgt ook een scheidsrechter wel voor. Concentreer je op de competitie die is nu veel belangrijker.jackkreta schreef: ↑zo 05 feb 2023, 23:14Als we maar vier (4!) van de 20 competitiewedstrijden weten te winnen lijkt het me niet logisch dat we dat woensdag wel doen.vak Oost schreef: ↑zo 05 feb 2023, 18:30Het ongenaakbare NEC ging vandaag kansloos onderuit in Deventer ...Pol schreef: ↑wo 18 jan 2023, 13:24Het ongenaakbare Napoli is gisteren thuis uitgeschakeld in de Coppa Italia door Cremonese,
Je bent echt niet kansloos tegen een team dat de focus vanwege de koppositie toch vooral op de competitie zal hebben...Beschouw die beker maar als oefenwedstrijd en laat de bankzitters maar spelen en wat ervaring (voor de jongere spelers) en ritme opdoen.
![]()

Come on Wilfried Bony!