SC Cambuur-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9355
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Polleke »

Jules schreef:
vr 04 nov 2022, 22:13
Polleke schreef:
vr 04 nov 2022, 22:07
Genoten van Cissoko
Ik ook. Iedereen hier neem ik aan. Fijn dat Rogier het aandurft, alleen jammer dat het al bijna winterstop is. De wissels waren weer om te janken. Dan haal je Cissoko eruit (waarom?) en breng je Marques erin (waarom?) en hou je Tavsan op de bank.
Twee spelers in je team die iets met een bal kunnen is teveel voor Rogier blijkbaar, met de lachwekkende actie van Marques op rechts als gevolg.

Drie punten ondanks de wissels van Rogier.
Klopt, dom moment ook. Er kwamen meer ruimtes juist.

Gebruikersavatar
Ayub
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 00:18
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Ayub »

Glorie-NEC schreef:
vr 04 nov 2022, 22:26
beeros schreef:
vr 04 nov 2022, 22:18
Jules schreef:
vr 04 nov 2022, 22:13
Polleke schreef:
vr 04 nov 2022, 22:07
Genoten van Cissoko
Ik ook. Iedereen hier neem ik aan. Fijn dat Rogier het aandurft, alleen jammer dat het al bijna winterstop is. De wissels waren weer om te janken. Dan haal je Cissoko eruit (waarom?) en breng je Marques erin (waarom?) en hou je Tavsan op de bank.
Twee spelers in je team die iets met een bal kunnen is teveel voor Rogier blijkbaar, met de lachwekkende actie van Marques op rechts als gevolg.

Drie punten ondanks de wissels van Rogier.
Cissoko was op. Marques erin omdat die voorin meer arbeid levert en defensief opzicht. Tavzan op de bank omdat hij nooit met zijn man meeloopt en laat dat nou net de beste zijn van Cambuur. Ik
Kan de wissels dus maar al te goed begrijpen.
:withstupid:

Meer dan logisch.
:withstupid:

Als je Tavsan had willen brengen had Tannane eruit gemoeten. Die verdedigde ook niet meer mee.

Nijmegen0413
Berichten: 10712
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Ayub schreef:
vr 04 nov 2022, 22:28
Glorie-NEC schreef:
vr 04 nov 2022, 22:26
beeros schreef:
vr 04 nov 2022, 22:18
Jules schreef:
vr 04 nov 2022, 22:13
Polleke schreef:
vr 04 nov 2022, 22:07
Genoten van Cissoko
Ik ook. Iedereen hier neem ik aan. Fijn dat Rogier het aandurft, alleen jammer dat het al bijna winterstop is. De wissels waren weer om te janken. Dan haal je Cissoko eruit (waarom?) en breng je Marques erin (waarom?) en hou je Tavsan op de bank.
Twee spelers in je team die iets met een bal kunnen is teveel voor Rogier blijkbaar, met de lachwekkende actie van Marques op rechts als gevolg.

Drie punten ondanks de wissels van Rogier.
Cissoko was op. Marques erin omdat die voorin meer arbeid levert en defensief opzicht. Tavzan op de bank omdat hij nooit met zijn man meeloopt en laat dat nou net de beste zijn van Cambuur. Ik
Kan de wissels dus maar al te goed begrijpen.
:withstupid:

Meer dan logisch.
:withstupid:

Als je Tavsan had willen brengen had Tannane eruit gemoeten. Die verdedigde ook niet meer mee.
Eens, logische wissels.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Wessel »

Dimata en Cissoko speelden allebei een prima wedstrijd. Verrichten in defensief opzicht ook veel arbeid. Begrijp niet dat ze door Meijer naar de kant werden gehaald!

Nijmegen0413
Berichten: 10712
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Bij vlagen echt heel erg goed, aanvallend voetbal, veel kansen bij elkaar gevoetbald en een wereldgoal als winnende. Genoten van NEC en het fenomenale uitvak.

Nijmegen0413
Berichten: 10712
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Wessel schreef:
vr 04 nov 2022, 22:33
Dimata en Cissoko speelden allebei een prima wedstrijd. Verrichten in defensief opzicht ook veel arbeid. Begrijp niet dat ze door Meijer naar de kant werden gehaald!
Cissoko heeft nog nooit meer dan 30 minuten prof voetbal gespeeld. Dimata had ik wel laten staan. Die leek zelf ook niet zo blij met zijn wissel.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door mschr »

Veugel schreef:
vr 04 nov 2022, 22:07
Je ziet een ontzettend groot verschil tussen Tanane en de rest.
Bijna elke combinatie aanval begint bij hem. Maar het vervolg gaat telkens mis bij iemand anders die het niveau van Tanane bij lange na niet kunnen aantikken (Mattson, Dimata, Marques).

Je had wel meer moeten scoren, maar gelukkig waren de 2 centrale en jappie top vandaag!

3 punten en hop door
Je zag ook Bruijn met een gave diepe pass op Marques. Maar Bruijn weet nog niet wat wij allemaal wel weten en dat is dat Dimata en Marques bedienen met een lange pass ondankbaar en onbegonnen werk is. Hadden we Akman of Janga nog maar.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door OAFFERE »

Ik vond de combinatie Bruin/Tanane goed. Vonden elkaar heel gemakkeljjk

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Jules »

Nijmegen0413 schreef:
vr 04 nov 2022, 22:32
Eens, logische wissels.
LOL.

Heb je de kopbal en de actie (of wat erop leek) op rechts gezien van Marques? Met zijn man meelopen valt ook wel mee. Nu zijn het ineens logische wissels. Had Cambuur in minuut 94 alsnog de 1-1 gemaakt was het forum ontploft.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7120
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door jetipo »

Jules schreef:
vr 04 nov 2022, 22:42
Nijmegen0413 schreef:
vr 04 nov 2022, 22:32
Eens, logische wissels.
LOL.

Heb je de kopbal en de actie (of wat erop leek) op rechts gezien van Marques? Met zijn man meelopen valt ook wel mee. Nu zijn het ineens logische wissels. Had Cambuur in minuut 94 alsnog de 1-1 gemaakt was het forum ontploft.
Hing de 1-1 ook niet meer in de lucht dan de 0-2?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Henkiepenkie
Berichten: 6983
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Henkiepenkie »

OAFFERE schreef:
vr 04 nov 2022, 22:42
Ik vond de combinatie Bruin/Tanane goed. Vonden elkaar heel gemakkeljjk
Tegen een Cambuur dat vol op de aanval moet. Normaal gaat dat echt niet werken.

Nijmegen0413
Berichten: 10712
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Jules schreef:
vr 04 nov 2022, 22:42
Nijmegen0413 schreef:
vr 04 nov 2022, 22:32
Eens, logische wissels.
LOL.

Heb je de kopbal en de actie (of wat erop leek) op rechts gezien van Marques? Met zijn man meelopen valt ook wel mee. Nu zijn het ineens logische wissels. Had Cambuur in minuut 94 alsnog de 1-1 gemaakt was het forum ontploft.
Als me oma 2 ballen het gehad was het me opa geweest.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Curva »

jetipo schreef:
vr 04 nov 2022, 22:46
Jules schreef:
vr 04 nov 2022, 22:42
Nijmegen0413 schreef:
vr 04 nov 2022, 22:32
Eens, logische wissels.
LOL.

Heb je de kopbal en de actie (of wat erop leek) op rechts gezien van Marques? Met zijn man meelopen valt ook wel mee. Nu zijn het ineens logische wissels. Had Cambuur in minuut 94 alsnog de 1-1 gemaakt was het forum ontploft.
Hing de 1-1 ook niet meer in de lucht dan de 0-2?
Ik denk als NEC-supporter het zo voelde natuurlijk maar wellicht objectief gezien hing de 0-2 eerder in de lucht

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door bertje »

Jeej lek boven doei
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Curva »

bertje schreef:
vr 04 nov 2022, 23:20
Jeej lek boven doei
Precies, het kan niet meer fout gaan tegen RKC :biggrin:

zoete aardbei
Berichten: 7881
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door zoete aardbei »

Terechte overwinning en even wat adempauze voor Meijer.
Man,wat een angstige wissels
Cambuur was zo armoedig die moet je het laatste kwartier onder druk blijven zetten en niet met 9 verdedigers gaan spelen.

Tannane,werkelijk alles wat maar op gevaar lijkt begint bij hem.

Pedro voor Dimata,onbegrijpelijk,Meijer wil iedereen tevreden houden.Dimata was weer niet top maar hield een bal vast en kon redelijk kaatsen.
Hij viel vandaag niet tegen,laat hem dan staan.

Soufian,heel bedrijvig,speelde meer als een middenvelder dan verdediger.

Bart,echt vreselijk slecht,hoe kan het dat deze beste man maar kan blijven aanmodderen?

Dan Sandler,die speelde echt als een koning.Als die toch eens fit blijft.Was echt weergaloos.
Kramer kan weleens het kind van de rekening gaan worden want Marquez en een fitte Sandler is top 5 eredivisie.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22787
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door burp »

Dimata zat er op een gegeven moment aardig doorheen en liep de kantjes er toen vanaf. Geheel logisch om toen Marques te brengen.

Maar de belangrijkste wissel, was de wissel die niet kwam.
Hij liet Proper staan!

En inderdaad Van Rooij was echt niet best.
El K daarentegen, daar is het lek wel boven.

Lekker gewerkt, bij vlagen goed maar ook Cambuur had genoeg kansen.
Belangrijke overwinning en heel mooie goal van Schone, moet ie vaker proberen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door De Kletskop »

Jules schreef:
vr 04 nov 2022, 22:13
Polleke schreef:
vr 04 nov 2022, 22:07
Genoten van Cissoko
Ik ook. Iedereen hier neem ik aan. Fijn dat Rogier het aandurft, alleen jammer dat het al bijna winterstop is. De wissels waren weer om te janken. Dan haal je Cissoko eruit (waarom?) en breng je Marques erin (waarom?) en hou je Tavsan op de bank.
Twee spelers in je team die iets met een bal kunnen is teveel voor Rogier blijkbaar, met de lachwekkende actie van Marques op rechts als gevolg.

Drie punten ondanks de wissels van Rogier.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Wessel »

Van Rooij was niet al te best. Waarom hem niet gewisseld voor Bronckhorst of Sanniez? Dat was dan tenminste een logische wissel geweest! Maar ja, Meijer en wisselbeleid ! :-)

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Wissels waren best oke, maar Tavsan had erin gemoeten ipv Marques. Er komt ruimte en dan breng je een zo-traag-als-stront-door-een-trechter spits erin.
When Wilco talks, people listen!

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Mcel »

Het is heerlijk voetballen tegen een ploeg die het spel wil of moet maken, maar daar niet zo heel goed in is. Dan spelen wij onze beste wedstrijden en met resultaat. Vorig jaar bij Fortuna, Go Ahead, WIllem 2. Dit jaar bij Volendam en vanavond bij Cambuur.
Volgende week moet thuis het spel weer gemaakt worden tegen RKC. Da's weer andere koek. Maar eerst een week genieten van twee zeer nuttige bonuspunten.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Gijscoman »

Wessel schreef:
vr 04 nov 2022, 23:52
Van Rooij was niet al te best. Waarom hem niet gewisseld voor Bronckhorst of Sanniez? Dat was dan tenminste een logische wissel geweest! Maar ja, Meijer en wisselbeleid ! :-)
Simpel: Van Rooij speelde een groot deel van de wedstrijd in zijn eentje tegen twee spelers en moest daarnaast ook aanvallend werk verrichten. Vandaar dat hij zo zwak overkwam, maar dat was met Bronkhorst of Sanniez, vrees ik, niet beter gegaan. Van Rooij heeft gewoon een tamelijk onmogelijke taak gekregen deze wedstrijd, zodat Mattsson zich vrijer kon bemoeien met de aanval, wat hij doorgaans ook prima deed. Dat was een gok van Meijer die uiteindelijk best aardig uitpakte, want ondanks dat het er vaak gevaarlijk uitzag vanaf de linkerkant van Cambuur, viel dat gevaar toch best vaak nog mee.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door necnmgn »

Gerard Lopez schreef:
vr 04 nov 2022, 23:59
Wissels waren best oke, maar Tavsan had erin gemoeten ipv Marques. Er komt ruimte en dan breng je een zo-traag-als-stront-door-een-trechter spits erin.
:withstupid: de wissel van Cissoko was zo gek niet, die kreeg moeite om het te belopen. Dimata had ik nog even laten staan en anders voor Tavsan wisselen, Marques kan het gewoon echt niet aan. Dan kan je nog beter Duelund of Bruijn als valse spits laten spelen

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2650
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Dirk Eijlander »

Gerard Lopez schreef:
vr 04 nov 2022, 23:59
Wissels waren best oke, maar Tavsan had erin gemoeten ipv Marques. Er komt ruimte en dan breng je een zo-traag-als-stront-door-een-trechter spits erin.
Zou ook maar zo kunnen zijn dat Meijer hem om niet tactische redenen niet liet invallen.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: SC Cambuur-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Dirk Eijlander schreef:
za 05 nov 2022, 00:27
Gerard Lopez schreef:
vr 04 nov 2022, 23:59
Wissels waren best oke, maar Tavsan had erin gemoeten ipv Marques. Er komt ruimte en dan breng je een zo-traag-als-stront-door-een-trechter spits erin.
Zou ook maar zo kunnen zijn dat Meijer hem om niet tactische redenen niet liet invallen.
Dan zit ie niet op de bank
When Wilco talks, people listen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten