Sparta - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door vak Oost »

De Kletskop schreef:
zo 16 okt 2022, 14:21
Gerherr schreef:
zo 16 okt 2022, 14:19
Wat mij betreft is het houdoe en bedankt Rogier. Ik ben er wel klaar mee.
:withstupid:
Ga maar naar de Graafschap toe en neem Dimata mee.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9379
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Polleke »

De Kletskop schreef:
zo 16 okt 2022, 14:21
Gerherr schreef:
zo 16 okt 2022, 14:19
Wat mij betreft is het houdoe en bedankt Rogier. Ik ben er wel klaar mee.
:withstupid:
:withstupid: er zit geen stijgende lijn in, het spel is bijzonder defensief en De Goffert is niet meer de plek waar andere teams bang voor zijn.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Gerherr schreef:
zo 16 okt 2022, 14:19
Wat mij betreft is het houdoe en bedankt Rogier. Ik ben er wel klaar mee.
Nu vind ik dat je altijd een beetje moet oppassen met een trainer ontslaan als het ff 2 wedstrijden niet loopt (al deel ik je gevoel wel ergens) maar nog los daarvan gaat dit de komende tijd echt niet gebeuren. Bedoel, je hebt nu nog Van Leeuwen en die gaat in zijn laatste weken echt niet de trainer eruit gooien. Binnen een paar weken hopelijk een nieuwe TD, maar of die binnen een week de trainer eruit gooit? Lijkt me onwaarschijnlijk. En als een TD nog uitblijft tot pak hem beet half november gaat er natuurlijk ook niks gebeuren, wie met enige autoriteit moet hem dan ontslaan? Gaat gewoon niet gebeuren. Neemt niet weg dat dit gewoon echt niet kan.
'Justice knows every mans number'

P.
Berichten: 1705
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door P. »

Gerherr schreef:
zo 16 okt 2022, 14:19
Wat mij betreft is het houdoe en bedankt Rogier. Ik ben er wel klaar mee.
Hij maakt het gewoon al seizoenen lang niet waar. Dit kan inderdaad zo niet langer. Regelrechte weg naar de eerstedivisie zo.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 803
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Balletje mayo »

Eigenlijk triest dat clubs uit rechterrijtje wel altijd leuke spelers weten te vinden, maar bovenal het voetballend meestal wel leuk doen. Spelers die elkaar weten te vinden en herkenbaar voetbal spelen. Dat lever ook niet altijd winst op, maar als je dat afzet tegen nec. Poe wat een drama altijd met spelers. Wie scout er eigenlijk nog bij nec? , die moeten ze ook een functie elders geven. Laat boekhoorn maar de knip trekken voor rete goede scouts en een trainer die wel kan schakelen. Mijn god wat was het slecht vandaag.

P.
Berichten: 1705
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door P. »

Keizerstad1994 schreef:
zo 16 okt 2022, 14:27
Gerherr schreef:
zo 16 okt 2022, 14:19
Wat mij betreft is het houdoe en bedankt Rogier. Ik ben er wel klaar mee.
Nu vind ik dat je altijd een beetje moet oppassen met een trainer ontslaan als het ff 2 wedstrijden niet loopt (al deel ik je gevoel wel ergens) maar nog los daarvan gaat dit de komende tijd echt niet gebeuren. Bedoel, je hebt nu nog Van Leeuwen en die gaat in zijn laatste weken echt niet de trainer eruit gooien. Binnen een paar weken hopelijk een nieuwe TD, maar of die binnen een week de trainer eruit gooit? Lijkt me onwaarschijnlijk. En als een TD nog uitblijft tot pak hem beet half november gaat er natuurlijk ook niks gebeuren, wie met enige autoriteit moet hem dan ontslaan? Gaat gewoon niet gebeuren. Neemt niet weg dat dit gewoon echt niet kan.
Dat klopt helemaal. Heel erg frustrerend.

Jules
Berichten: 1456
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Jules »

Cissoko de enige die iets liet zien in deze totale faalhazerij.

Maar de grootste wanprestatie heeft Ted van Leeuwen geleverd door dit zootje samen te stellen. Aan Mattsson en Duelund heb je geen reet zoals keer op keer duidelijk wordt. Contractverlenging van Duelund: blunder, Marques halen: blunder, Nani:...laat maar zitten. De speler die je had kunnen houden om in dit soort duels aanvallende stootkracht te hebben - Javier Vet - mocht dan weer wel vertrekken.
Okita en Akman hebben geen opvolgers gekregen die in de buurt komen van hun kwaliteit en dat is gezien het budget Ted behoorlijk kwalijk te nemen.

In de winterstop minstens 2 liefst niet half-invalide aanvallers erbij die iets met een bal kunnen en Rogier Meier terug naar de jeugd.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3717
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Justian »

Ohhh, zelfs Meijer is gefrustreerd, hij riep dat we kwaliteiten tekort kwamen voorin....das geen Meijer uitspraak.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Heeft hij ook gelijk in. De grrotste flater is het aankoopbeleid van Van Leeuwen, specifiek voorin. En dan als een dief in de nacht er tussenuit piepen als het fout begint te gaan. Typisch Ted.

WijchenNEC
Berichten: 2120
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door WijchenNEC »

Jules schreef:
zo 16 okt 2022, 14:29
Cissoko de enige die iets liet zien in deze totale faalhazerij.

Maar de grootste wanprestatie heeft Ted van Leeuwen geleverd door dit zootje samen te stellen. Aan Mattsson en Duelund heb je geen reet zoals keer op keer duidelijk wordt. Contractverlenging van Duelund: blunder, Marques halen: blunder, Nani:...laat maar zitten. De speler die je had kunnen houden om in dit soort duels aanvallende stootkracht te hebben - Javier Vet - mocht dan weer wel vertrekken.
Okita en Akman hebben geen opvolgers gekregen die in de buurt komen van hun kwaliteit en dat is gezien het budget Ted behoorlijk kwalijk te nemen.

In de winterstop minstens 2 liefst niet half-invalide aanvallers erbij die iets met een bal kunnen en Rogier Meier terug naar de jeugd.
Hier eigenlijk wel mee eens, Ted heeft deze zomer gewoon gefaald.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5270
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door eniesee12 »

Keizerstad1994 schreef:
zo 16 okt 2022, 14:27
Gerherr schreef:
zo 16 okt 2022, 14:19
Wat mij betreft is het houdoe en bedankt Rogier. Ik ben er wel klaar mee.
Nu vind ik dat je altijd een beetje moet oppassen met een trainer ontslaan als het ff 2 wedstrijden niet loopt (al deel ik je gevoel wel ergens) maar nog los daarvan gaat dit de komende tijd echt niet gebeuren. Bedoel, je hebt nu nog Van Leeuwen en die gaat in zijn laatste weken echt niet de trainer eruit gooien. Binnen een paar weken hopelijk een nieuwe TD, maar of die binnen een week de trainer eruit gooit? Lijkt me onwaarschijnlijk. En als een TD nog uitblijft tot pak hem beet half november gaat er natuurlijk ook niks gebeuren, wie met enige autoriteit moet hem dan ontslaan? Gaat gewoon niet gebeuren. Neemt niet weg dat dit gewoon echt niet kan.

2 wedstrijden niet loopt ? We zitten al 3 seizoenen naar het troosteloze voetbal van meijer te kijken ,met heel veel geluk gepromoveerd, en vorig jaar 17e geworden op basis van de 2e seizoenshelft , hij laat het team niet herkenbaar spelen het is alleen maar gebrei en totaal geen aanvallende intenties, daarnaast ; welke speler heeft hij nu echt beter gemaakt ?

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9954
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door E.B »

Balletje mayo schreef:
zo 16 okt 2022, 14:28
Eigenlijk triest dat clubs uit rechterrijtje wel altijd leuke spelers weten te vinden, maar bovenal het voetballend meestal wel leuk doen. Spelers die elkaar weten te vinden en herkenbaar voetbal spelen. Dat lever ook niet altijd winst op, maar als je dat afzet tegen nec. Poe wat een drama altijd met spelers. Wie scout er eigenlijk nog bij nec? , die moeten ze ook een functie elders geven. Laat boekhoorn maar de knip trekken voor rete goede scouts en een trainer die wel kan schakelen. Mijn god wat was het slecht vandaag.
Het is gewoon een leuk en goed team. Alleen lijkt de bestuurder niet capabel. Begin nu ook te twijfelen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:
zo 16 okt 2022, 14:37
Heeft hij ook gelijk in. De grootste flater is het aankoopbeleid van Van Leeuwen, specifiek voorin.
En dan als een dief in de nacht er tussenuit piepen als het fout begint te gaan. Typisch Ted.
Zou er in het 2de niets rondlopen dat minimaal gelijkwaardig of zelfs beter is dan Dimata / Marques ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Curva »

Justian schreef:
zo 16 okt 2022, 14:35
Ohhh, zelfs Meijer is gefrustreerd, hij riep dat we kwaliteiten tekort kwamen voorin....das geen Meijer uitspraak.
Zo, daar is ie snel achter!

Henkiepenkie
Berichten: 6990
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Henkiepenkie »

Dit leek echt helemaal nergens op. Degradatievoetbal.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Curva »

Mark Ariaans schreef:
zo 16 okt 2022, 14:37
Heeft hij ook gelijk in. De grrotste flater is het aankoopbeleid van Van Leeuwen, specifiek voorin. En dan als een dief in de nacht er tussenuit piepen als het fout begint te gaan. Typisch Ted.
:withstupid:

Henkiepenkie
Berichten: 6990
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Henkiepenkie »

Curva schreef:
zo 16 okt 2022, 14:44
Mark Ariaans schreef:
zo 16 okt 2022, 14:37
Heeft hij ook gelijk in. De grrotste flater is het aankoopbeleid van Van Leeuwen, specifiek voorin. En dan als een dief in de nacht er tussenuit piepen als het fout begint te gaan. Typisch Ted.
:withstupid:
Maar het middenveld klopt ook gewoon niet. Schöne en Proper teveel van hetzelfde.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Gijscoman »

Duelund vond ik trouwens best aardig invallen. Gedreven, heeft inzicht, etc. Mag van mij de basis weer in.

El Karouani speelde ook een prima pot.

Verder een frustrerende wedstrijd zonder opportunisme en met teveel angst. Men leek voor een punt te komen.

Henkiepenkie
Berichten: 6990
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Henkiepenkie »

Gijscoman schreef:
zo 16 okt 2022, 14:47
Duelund vond ik trouwens best aardig invallen. Gedreven, heeft inzicht, etc. Mag van mij de basis weer in.

El Karouani speelde ook een prima pot.

Verder een frustrerende wedstrijd zonder opportunisme en met teveel angst. Men leek voor een punt te komen.
Waar zou je Duelund willen neerzetten?

Jules
Berichten: 1456
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Jules »

Gijscoman schreef:
zo 16 okt 2022, 14:47
Duelund vond ik trouwens best aardig invallen. Gedreven, heeft inzicht, etc. Mag van mij de basis weer in.
Twee balletjes breed die aankomen en ineens moet hij weer in de basis.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9954
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door E.B »

Gelukkig bleven de 'kutsupporters' van ons zingen en klappen, aldus Knipping.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door Gijscoman »

Henkiepenkie schreef:
zo 16 okt 2022, 14:48
Gijscoman schreef:
zo 16 okt 2022, 14:47
Duelund vond ik trouwens best aardig invallen. Gedreven, heeft inzicht, etc. Mag van mij de basis weer in.

El Karouani speelde ook een prima pot.

Verder een frustrerende wedstrijd zonder opportunisme en met teveel angst. Men leek voor een punt te komen.
Waar zou je Duelund willen neerzetten?
Dat vind ik lastig. Het liefste op 10, maar Proper en Tannane wil ik niet eruit halen en Schöne eigenlijk ook niet. Misschien een 442?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door mschr »

Gijscoman schreef:
zo 16 okt 2022, 14:51
Henkiepenkie schreef:
zo 16 okt 2022, 14:48
Gijscoman schreef:
zo 16 okt 2022, 14:47
Duelund vond ik trouwens best aardig invallen. Gedreven, heeft inzicht, etc. Mag van mij de basis weer in.

El Karouani speelde ook een prima pot.

Verder een frustrerende wedstrijd zonder opportunisme en met teveel angst. Men leek voor een punt te komen.
Waar zou je Duelund willen neerzetten?
Dat vind ik lastig. Het liefste op 10, maar Proper en Tannane wil ik niet eruit halen en Schöne eigenlijk ook niet. Misschien een 442?
Lijkt mij het proberen waard.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door DJTEEF! »

E.B schreef:
zo 16 okt 2022, 14:51
Gelukkig bleven de 'kutsupporters' van ons zingen en klappen, aldus Knipping.
Knipping is een agressieve schreeuwlelijk. Lekker negeren.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4577
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sparta - NEC

Bericht door gladiator »

En na 7 gelijk spelen en 1 nederlaag zien steeds meer mensen het eindelijk in
Tvl heeft een regelrechte wanprestatie geleverd, vult zijn zakken en vertrekt als een dief in de nacht.
Maar toen ik dat een maand geleden aangaf was ik negatief hier.

Nachtdienst gehad, 8 uur thuis vanmorgen, 4 uurtjes geslapen om naar deze k zooi te kijken.
Welterusten ik stap weer in bed
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GvG, kevin-nec, Tijmen en 53 gasten