NEC - Excelsior

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
DR
Berichten: 4808
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door DR »

Mcel schreef:
zo 09 okt 2022, 00:53
Mcel schreef:
za 08 okt 2022, 12:33
Excelsior heeft in uitwedstrijden tegen Cambuur, RKC en Fortuna een flink aantal grote kansen tegen gekregen: 7, 6 en 5. Dat is echt heel veel.
xG's voor de tegenstanders in die wedstrijd: 3,97 - 2,46.- 1,50
Verdedigend is het niet best bij Excelsior. Dus als we het achterin dichthouden, dan zou je.toch zeggen dat er meer dan een 0-0 in zit. Ook al hebben wij veel kansen nodig om te scoren. Die kansen komen wel. (Zelfs met deze voorhoede. :wink:)
't Is triest: zelfs dit kon deze voorhoede niet.
xG: 0,73
Grote kansen: 0
Ik was al klaar met Plan A. En nu helemaal. Hoe kun je in godsnaam zo blijven spelen..... Als je nu van alles zou creëren en je treft toevallig een keeper die er alles uithoudt, dan kun je spreken van pech. De vertoning van vanavond was gewoon onkunde. Hun keeper heeft echt totaal niks te doen gehad. Triest.
Herinner me anders bv een bal in de kruising van Tannane die hij er mooi uittikte.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Curva »

Nu ik de beelden terugzie zijn eigenlijk best wel genaaid. Hoe ver moet je terug in de wedstrijd een niet geziene overtreding via de var alsnog af te fluiten? Tannane werd wel degelijk geraakt in 16 en verder nam ie nog wel achterlijke beslissingen. Staat natuurlijk los van het feit van die kutwissel en dat je het zelf al 20 keer af had moeten maken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38482
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
zo 09 okt 2022, 07:20
beeros schreef:
zo 09 okt 2022, 07:11
Dit gelijkspel mag je jezelf volledig aanrekenen. Dit doordat je niet durft vol met druk te spelen en Excelsior vast te zetten en af te jagen. Waarom vangen wij Excelsior pas op eigen helft op?
Het is laf en angstig. Ipv op de overwinning te spelen, spelen wij vooral om niet te verliezen. Prima strategie tegen sterkere tegenstanders maar niet tegen ploegen zoals Excelsior. Daar moet je volle bak opklappen. Ze bij de strot grijpen en afmaken.

Meijer is een trainer die het organisatorisch perfect kan neerzetten maar angstig is om meer optimistisch te spelen.
In de laatste 15 minuten werd het veld in eens heel erg groot, het gehele compacte spel was foetsie, dat was in het voordeel van exccelsior.
Yep. Komt mede door de wissels van Excelsior. Ze speelden met 4-5 aanvallers.

Mcel
Berichten: 3978
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Mcel »

DR schreef:
zo 09 okt 2022, 08:19
Mcel schreef:
zo 09 okt 2022, 00:53
Mcel schreef:
za 08 okt 2022, 12:33
Excelsior heeft in uitwedstrijden tegen Cambuur, RKC en Fortuna een flink aantal grote kansen tegen gekregen: 7, 6 en 5. Dat is echt heel veel.
xG's voor de tegenstanders in die wedstrijd: 3,97 - 2,46.- 1,50
Verdedigend is het niet best bij Excelsior. Dus als we het achterin dichthouden, dan zou je.toch zeggen dat er meer dan een 0-0 in zit. Ook al hebben wij veel kansen nodig om te scoren. Die kansen komen wel. (Zelfs met deze voorhoede. :wink:)
't Is triest: zelfs dit kon deze voorhoede niet.
xG: 0,73
Grote kansen: 0
Ik was al klaar met Plan A. En nu helemaal. Hoe kun je in godsnaam zo blijven spelen..... Als je nu van alles zou creëren en je treft toevallig een keeper die er alles uithoudt, dan kun je spreken van pech. De vertoning van vanavond was gewoon onkunde. Hun keeper heeft echt totaal niks te doen gehad. Triest.
Herinner me anders bv een bal in de kruising van Tannane die hij er mooi uittikte.
Dat is waar. Bij die vrije trap moest-ie inderdaad iets doen. Maar uit open spel heeft hij geen redding hoeven verrichten.

Mcel
Berichten: 3978
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Mcel »

Curva schreef:
zo 09 okt 2022, 09:05
Nu ik de beelden terugzie zijn eigenlijk best wel genaaid. Hoe ver moet je terug in de wedstrijd een niet geziene overtreding via de var alsnog af te fluiten? Tannane werd wel degelijk geraakt in 16 en verder nam ie nog wel achterlijke beslissingen. Staat natuurlijk los van het feit van die kutwissel en dat je het zelf al 20 keer af had moeten maken.
Belachelijk dat ie werd afgekeurd. Juist dat de bal weer naar achteren werd gespeeld, was in een wedstrijd van PSV vorig seizoen (?) de reden om een overtreding daarvóór niet meer te bestraffen, waardoor hun goal bleef staan.

Jules
Berichten: 1456
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Jules »

Dimita scoort eindelijk en hij en het team fleuren op en gaan op jacht gaat naar zijn tweede. Goed nieuws: zijn vaste tegenstander had al geel en kon zich weinig meer veroorloven. Maar Meier vond dat het tijd werd dat hij werd gewisseld en daarmee verdween de flow uit het team en bij het publiek dat er eindelijk eens voor ging zitten. Geniale zet van Meier.

Dan de keuze voor Mattsson. Hij werkt hard en heeft een aardige actie in huis maar het is nooit echt dreigend, zoals we al wisten. Hij is geen typische linkerspits, eerder een 10 of een schaduwspits (zie afgekeurde goal), een concurrent voor de plek van Tanane. Dus wat dacht Meier: dan stel ik ze allebei op en zet ik Mattsson weer op links waar hij nog nooit 1 goeie wedstrijd heeft gespeeld. Dat Cissoko niet vanaf minuut 1 in de basis op links stond geeft aan dat faalhaas Meier het niet aandurft om een ploeg als Excelsior direct onder druk te zetten en vol voor de 3 punten te gaan.

Om een of andere reden is Meier gecharmeerd van Duelund, waarom is mij niet duidelijk, maar het verhaal gaat dat Duelund overal op het middenveld en aanval ingezet kan worden. Dat klopt maar overal is het steeds net niks. Ook dat wisten we vorig jaar al. Een opnieuw onbegrijpelijke keuze dus om vlak voor tijd controleur Proper voor Duelund te wisselen waardoor je achterin onnodig kwetsbaar wordt met de gelijkmaker als gevolg.

NEC – Rogier Meier 1-1

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16587
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38482
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door mschr »

Mcel schreef:
zo 09 okt 2022, 09:39
Curva schreef:
zo 09 okt 2022, 09:05
Nu ik de beelden terugzie zijn eigenlijk best wel genaaid. Hoe ver moet je terug in de wedstrijd een niet geziene overtreding via de var alsnog af te fluiten? Tannane werd wel degelijk geraakt in 16 en verder nam ie nog wel achterlijke beslissingen. Staat natuurlijk los van het feit van die kutwissel en dat je het zelf al 20 keer af had moeten maken.
Belachelijk dat ie werd afgekeurd. Juist dat de bal weer naar achteren werd gespeeld, was in een wedstrijd van PSV vorig seizoen (?) de reden om een overtreding daarvóór niet meer te bestraffen, waardoor hun goal bleef staan.
Mee eens. Die Teuben van de VAR was dramatisch.

Jules
Berichten: 1456
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Jules »

De goal van Karlsson zijn we toch niet vergeten? Die werd goedgekeurd omdat Karlsson de bal eerst op de borst kreeg en daarna op de hand, zoals bij Proper, behalve dat Karlsson daardoor in direct scoringspositie kwam en Proper de bal inleverde bij Tavsan die de bal weer terug speelde en er een nieuwe aanvalsopbouw begon. ALS de VAR de goal van Karlsson goedkeurt riekt het heel hard naar smerige matennaaierige corruptie om de goal van Mattsson wel af te keuren. Diepe schande feitelijk.
Hier de 'goal' van Karlsson:

https://www.fcupdate.nl/video/18477/az- ... -karlsson/

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door De Kletskop »

Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:42
Dimita scoort eindelijk en hij en het team fleuren op en gaan op jacht gaat naar zijn tweede. Goed nieuws: zijn vaste tegenstander had al geel en kon zich weinig meer veroorloven. Maar Meier vond dat het tijd werd dat hij werd gewisseld en daarmee verdween de flow uit het team en bij het publiek dat er eindelijk eens voor ging zitten. Geniale zet van Meier.

Dan de keuze voor Mattsson. Hij werkt hard en heeft een aardige actie in huis maar het is nooit echt dreigend, zoals we al wisten. Hij is geen typische linkerspits, eerder een 10 of een schaduwspits (zie afgekeurde goal), een concurrent voor de plek van Tanane. Dus wat dacht Meier: dan stel ik ze allebei op en zet ik Mattsson weer op links waar hij nog nooit 1 goeie wedstrijd heeft gespeeld. Dat Cissoko niet vanaf minuut 1 in de basis op links stond geeft aan dat faalhaas Meier het niet aandurft om een ploeg als Excelsior direct onder druk te zetten en vol voor de 3 punten te gaan.

Om een of andere reden is Meier gecharmeerd van Duelund, waarom is mij niet duidelijk, maar het verhaal gaat dat Duelund overal op het middenveld en aanval ingezet kan worden. Dat klopt maar overal is het steeds net niks. Ook dat wisten we vorig jaar al. Een opnieuw onbegrijpelijke keuze dus om vlak voor tijd controleur Proper voor Duelund te wisselen waardoor je achterin onnodig kwetsbaar wordt met de gelijkmaker als gevolg.

NEC – Rogier Meier 1-1
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

D. Fernández Artola
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 23:52
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door D. Fernández Artola »

NEC en scheidsrechters + VAR, het is om moedeloos van te worden. We spelen voor mijn gevoel te vaak tegen 12 man. Alle aandacht vorig jaar ten spijt, en de brief naar KNVB - het verbeterd gewoon niet.

Een VAR die zo gretig aan het zoeken is om iets af te keuren (terwijl we allemaal vorig jaar geleerd hebben dat dit niet bestraft hoeft te worden hij een nieuwe aanval - lees PSV hoeft dat niet), kijkt blijkbaar niet 1x bij de meerdere mogelijke penalty momenten!? Waarom dan niet?

Overigens duurde het kijken mij ook weer veel te lang en betwijfel ik of de scheidsrechter de héle aanval heeft gezien, maar ach ieder heeft zijn eigen spelregel boekje lijkt het.

Ondanks dat, hadden we gemoeten móeten winnen van een nietig Excelsior. Te slecht voor woorden dat zelfs dat niet lukt. De vloek van thuis blijft bestaan, en dat met de vele support die er elke keer weer is. Vanwaar dat de spelers na een 1-1 tegen Excelsior nog zo wordt toegezongen? Mag soms wat kritischer hoor, hier hoor je niet tevreden over te zijn. Helemaal als we structureel nummer 9 van eredivisie willen worden - moeten iedereen ontzettend boos op zichzelf zijn. Ik zag dat alleen bij Schöne, Tannane en Marquez - de rest leek het wel best te vinden.

Ik hoop toch echt dat we de komende 2 wedstrijden de volle aantal punten gaan halen, op deze manier neem je nauwelijks afstand van onderin.

Cupfighter
Berichten: 1201
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 20:35
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Cupfighter »

D. Fernández Artola schreef:
zo 09 okt 2022, 10:47
NEC en scheidsrechters + VAR, het is om moedeloos van te worden. We spelen voor mijn gevoel te vaak tegen 12 man. Alle aandacht vorig jaar ten spijt, en de brief naar KNVB - het verbeterd gewoon niet.

Een VAR die zo gretig aan het zoeken is om iets af te keuren (terwijl we allemaal vorig jaar geleerd hebben dat dit niet bestraft hoeft te worden hij een nieuwe aanval - lees PSV hoeft dat niet), kijkt blijkbaar niet 1x bij de meerdere mogelijke penalty momenten!? Waarom dan niet?

Overigens duurde het kijken mij ook weer veel te lang en betwijfel ik of de scheidsrechter de héle aanval heeft gezien, maar ach ieder heeft zijn eigen spelregel boekje lijkt het.

Ondanks dat, hadden we gemoeten móeten winnen van een nietig Excelsior. Te slecht voor woorden dat zelfs dat niet lukt. De vloek van thuis blijft bestaan, en dat met de vele support die er elke keer weer is. Vanwaar dat de spelers na een 1-1 tegen Excelsior nog zo wordt toegezongen? Mag soms wat kritischer hoor, hier hoor je niet tevreden over te zijn. Helemaal als we structureel nummer 9 van eredivisie willen worden - moeten iedereen ontzettend boos op zichzelf zijn. Ik zag dat alleen bij Schöne, Tannane en Marquez - de rest leek het wel best te vinden.

Ik hoop toch echt dat we de komende 2 wedstrijden de volle aantal punten gaan halen, op deze manier neem je nauwelijks afstand van onderin.
Sterker nog als je blijft gelijk spelen tegen dit soort ploegen zak je naar de degradatiezone

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door eniesee12 »

D. Fernández Artola schreef:
zo 09 okt 2022, 10:47
NEC en scheidsrechters + VAR, het is om moedeloos van te worden. We spelen voor mijn gevoel te vaak tegen 12 man. Alle aandacht vorig jaar ten spijt, en de brief naar KNVB - het verbeterd gewoon niet.

Een VAR die zo gretig aan het zoeken is om iets af te keuren (terwijl we allemaal vorig jaar geleerd hebben dat dit niet bestraft hoeft te worden hij een nieuwe aanval - lees PSV hoeft dat niet), kijkt blijkbaar niet 1x bij de meerdere mogelijke penalty momenten!? Waarom dan niet?

Overigens duurde het kijken mij ook weer veel te lang en betwijfel ik of de scheidsrechter de héle aanval heeft gezien, maar ach ieder heeft zijn eigen spelregel boekje lijkt het.

Ondanks dat, hadden we gemoeten móeten winnen van een nietig Excelsior. Te slecht voor woorden dat zelfs dat niet lukt. De vloek van thuis blijft bestaan, en dat met de vele support die er elke keer weer is. Vanwaar dat de spelers na een 1-1 tegen Excelsior nog zo wordt toegezongen? Mag soms wat kritischer hoor, hier hoor je niet tevreden over te zijn. Helemaal als we structureel nummer 9 van eredivisie willen worden - moeten iedereen ontzettend boos op zichzelf zijn. Ik zag dat alleen bij Schöne, Tannane en Marquez - de rest leek het wel best te vinden.

Ik hoop toch echt dat we de komende 2 wedstrijden de volle aantal punten gaan halen, op deze manier neem je nauwelijks afstand van onderin.
Ach het is niet meer als een aantal jaar geleden , er word nooit gewonnen thuis maar dat maakt niet uit , dan moeten we maar een jaarkaart bij de bios kopen. De mentaliteit van de NEC supporter tegenwoordig.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Bottendaal »

Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:42

Dan de keuze voor Mattsson. Hij werkt hard en heeft een aardige actie in huis maar het is nooit echt dreigend, zoals we al wisten. Hij is geen typische linkerspits, eerder een 10 of een schaduwspits (zie afgekeurde goal), een concurrent voor de plek van Tanane. Dus wat dacht Meier: dan stel ik ze allebei op en zet ik Mattsson weer op links waar hij nog nooit 1 goeie wedstrijd heeft gespeeld. Dat Cissoko niet vanaf minuut 1 in de basis op links stond geeft aan dat faalhaas Meier het niet aandurft om een ploeg als Excelsior direct onder druk te zetten en vol voor de 3 punten te gaan.
Jij had de man of the match liever niet opgesteld… :tu:

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door GV »

JBNMGN schreef:
za 08 okt 2022, 23:57
Meijer:incompetent
Meijer: schijthuis
Meijer:stekeblind
Meijer: mag weg van mij
Ik dacht het al langer maar vanavond heeft hijzelf het bewijs geleverd dat hij geen idee heeft van wat hij doet.
En als je dan ziet dat Excelsior gelijk naakt wat ga je dan doen, juist ja helemaal niets.
Hij mag van mij met v Ejjk mee rijden naar verweggiestan want die kan er ook geen kut van
:withstupid: Helemaal gelijk Jan.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Mcel
Berichten: 3978
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Mcel »

Bottendaal schreef:
zo 09 okt 2022, 10:57
Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:42

Dan de keuze voor Mattsson. Hij werkt hard en heeft een aardige actie in huis maar het is nooit echt dreigend, zoals we al wisten. Hij is geen typische linkerspits, eerder een 10 of een schaduwspits (zie afgekeurde goal), een concurrent voor de plek van Tanane. Dus wat dacht Meier: dan stel ik ze allebei op en zet ik Mattsson weer op links waar hij nog nooit 1 goeie wedstrijd heeft gespeeld. Dat Cissoko niet vanaf minuut 1 in de basis op links stond geeft aan dat faalhaas Meier het niet aandurft om een ploeg als Excelsior direct onder druk te zetten en vol voor de 3 punten te gaan.
Jij had de man of the match liever niet opgesteld… :tu:
Het ziet er leuk uit, dat gerommel met die bal. Maar het is zelden effectief. Ik durf zelfs "nooit" te zeggen. Hoe vaak frommelde hij zich in de breedte van links naar rechts om vervolgens een passje breed/terug op Van Rooij te geven?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38482
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door mschr »

Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:59
De goal van Karlsson zijn we toch niet vergeten? Die werd goedgekeurd omdat Karlsson de bal eerst op de borst kreeg en daarna op de hand, zoals bij Proper, behalve dat Karlsson daardoor in direct scoringspositie kwam en Proper de bal inleverde bij Tavsan die de bal weer terug speelde en er een nieuwe aanvalsopbouw begon. ALS de VAR de goal van Karlsson goedkeurt riekt het heel hard naar smerige matennaaierige corruptie om de goal van Mattsson wel af te keuren. Diepe schande feitelijk.
Hier de 'goal' van Karlsson:

https://www.fcupdate.nl/video/18477/az- ... -karlsson/
Schandalig inderdaad. Maar deze was nog schandaliger... https://www.youtube.com/watch?v=WMAbXyoPDjw&t=1m40s

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10606
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Gijscoman »

Wat me ook tegenviel - en dat was in het verleden ook al een ding - was dat er onenigheid bovenin vak M was, ongeveer in het midden. En wederom draaide het om een groep, die eigenlijk al jarenlang agressief is en alles loopt af te zeiken. Hebben anderen dat ook opgemerkt?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Bottendaal »

Mcel schreef:
zo 09 okt 2022, 11:06
Bottendaal schreef:
zo 09 okt 2022, 10:57
Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:42

Dan de keuze voor Mattsson. Hij werkt hard en heeft een aardige actie in huis maar het is nooit echt dreigend, zoals we al wisten. Hij is geen typische linkerspits, eerder een 10 of een schaduwspits (zie afgekeurde goal), een concurrent voor de plek van Tanane. Dus wat dacht Meier: dan stel ik ze allebei op en zet ik Mattsson weer op links waar hij nog nooit 1 goeie wedstrijd heeft gespeeld. Dat Cissoko niet vanaf minuut 1 in de basis op links stond geeft aan dat faalhaas Meier het niet aandurft om een ploeg als Excelsior direct onder druk te zetten en vol voor de 3 punten te gaan.
Jij had de man of the match liever niet opgesteld… :tu:
Het ziet er leuk uit, dat gerommel met die bal. Maar het is zelden effectief. Ik durf zelfs "nooit" te zeggen. Hoe vaak frommelde hij zich in de breedte van links naar rechts om vervolgens een passje breed/terug op Van Rooij te geven?
Ik heb hem geen motm gemaakt. Maar kennelijk vond men hem goed.
Ik vond hem aardig. En zeker wel effectiever dan jij suggereert. (ps vRooij? Ik neem aan dat je ElK bedoelt?!)

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
zo 09 okt 2022, 11:07
Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:59
De goal van Karlsson zijn we toch niet vergeten? Die werd goedgekeurd omdat Karlsson de bal eerst op de borst kreeg en daarna op de hand, zoals bij Proper, behalve dat Karlsson daardoor in direct scoringspositie kwam en Proper de bal inleverde bij Tavsan die de bal weer terug speelde en er een nieuwe aanvalsopbouw begon. ALS de VAR de goal van Karlsson goedkeurt riekt het heel hard naar smerige matennaaierige corruptie om de goal van Mattsson wel af te keuren. Diepe schande feitelijk.
Hier de 'goal' van Karlsson:

https://www.fcupdate.nl/video/18477/az- ... -karlsson/
Schandalig inderdaad. Maar deze was nog schandaliger... https://www.youtube.com/watch?v=WMAbXyoPDjw&t=1m40s
Ja, maar daar was het wel duidelijk dat Jol even bij de sigarenboer geweest is om een 2tje te zetten

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door necnmgn »

Gijscoman schreef:
zo 09 okt 2022, 11:10
Wat me ook tegenviel - en dat was in het verleden ook al een ding - was dat er onenigheid bovenin vak M was, ongeveer in het midden. En wederom draaide het om een groep, die eigenlijk al jarenlang agressief is en alles loopt af te zeiken. Hebben anderen dat ook opgemerkt?
Is inderdaad in het verleden wel vaker geweest. Zit een clubje die nogal nadrukkelijk en negatief aanwezig kunnen zijn

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Gerard Lopez »

Gijscoman schreef:
zo 09 okt 2022, 11:10
Wat me ook tegenviel - en dat was in het verleden ook al een ding - was dat er onenigheid bovenin vak M was, ongeveer in het midden. En wederom draaide het om een groep, die eigenlijk al jarenlang agressief is en alles loopt af te zeiken. Hebben anderen dat ook opgemerkt?
Ik heb het gevraagd aan iemand die daar in de buurt stond en scheen te gaan om een gegooid biertje.....veel gedoe om weinig dus.
When Wilco talks, people listen!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC - Excelsior

Bericht door flipsen »

hupie schreef:
za 08 okt 2022, 23:32
Mcel schreef:
za 08 okt 2022, 19:25
hupie schreef:
za 08 okt 2022, 18:33
vak Oost schreef:
za 08 okt 2022, 15:25
#Flipsen,

gaan we vandaag nog een gokje wagen ?
Zeker gelijkspel levert forse winst op bij Unibet. Naast de 0-0 en 1-1 niet vergeten ook de 2-2 mee te nemen. Altijd winst deze combinatie.
Als je je geld wil kwijtraken zou ik op een gelijkspel inzetten...
Kenners weten beter. Gratis geld. Het kan namelijk niet anders met een trainer die de dezelfde fouten blijft maken met zijn opstelling, tactiek en verkeerde wissels. Je scoort zo weinig en er zijn er altijd een paar die dom balverlies hebben zoals Matsson of een Tavsan. De trainer is echter de hoofschuldige. Maar hij levert mij behoorlijk wat geld op.
Wie niet , het begint steeds makkelijker te worden, gewoon 0-0 of 1-1 en de winst staat al bijna vast ….
Risus abundat in ore stultorum

Jules
Berichten: 1456
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Jules »

Bottendaal schreef:
zo 09 okt 2022, 10:57
Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:42

Dan de keuze voor Mattsson. Hij werkt hard en heeft een aardige actie in huis maar het is nooit echt dreigend, zoals we al wisten. Hij is geen typische linkerspits, eerder een 10 of een schaduwspits (zie afgekeurde goal), een concurrent voor de plek van Tanane. Dus wat dacht Meier: dan stel ik ze allebei op en zet ik Mattsson weer op links waar hij nog nooit 1 goeie wedstrijd heeft gespeeld. Dat Cissoko niet vanaf minuut 1 in de basis op links stond geeft aan dat faalhaas Meier het niet aandurft om een ploeg als Excelsior direct onder druk te zetten en vol voor de 3 punten te gaan.
Jij had de man of the match liever niet opgesteld… :tu:
Inderdaad, ik had liever Cissoko opgesteld. Ik heb op de linkerspitspositie liever een linkerspits dan een middenvelder. Dat MOTM is een lachertje natuurlijk.

Mcel
Berichten: 3978
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Mcel »

Bottendaal schreef:
zo 09 okt 2022, 11:13
Mcel schreef:
zo 09 okt 2022, 11:06
Bottendaal schreef:
zo 09 okt 2022, 10:57
Jules schreef:
zo 09 okt 2022, 09:42

Dan de keuze voor Mattsson. Hij werkt hard en heeft een aardige actie in huis maar het is nooit echt dreigend, zoals we al wisten. Hij is geen typische linkerspits, eerder een 10 of een schaduwspits (zie afgekeurde goal), een concurrent voor de plek van Tanane. Dus wat dacht Meier: dan stel ik ze allebei op en zet ik Mattsson weer op links waar hij nog nooit 1 goeie wedstrijd heeft gespeeld. Dat Cissoko niet vanaf minuut 1 in de basis op links stond geeft aan dat faalhaas Meier het niet aandurft om een ploeg als Excelsior direct onder druk te zetten en vol voor de 3 punten te gaan.
Jij had de man of the match liever niet opgesteld… :tu:
Het ziet er leuk uit, dat gerommel met die bal. Maar het is zelden effectief. Ik durf zelfs "nooit" te zeggen. Hoe vaak frommelde hij zich in de breedte van links naar rechts om vervolgens een passje breed/terug op Van Rooij te geven?
Ik heb hem geen motm gemaakt. Maar kennelijk vond men hem goed.
Ik vond hem aardig. En zeker wel effectiever dan jij suggereert. (ps vRooij? Ik neem aan dat je ElK bedoelt?!)
Nee, ik bedoel echt Van Rooij. Mattsson maakte solo's van links naar het midden om daarna de bal door te passen naar Bart. Het past wel in de tactiek van Meijer dat alles breed en terug moet. Risicoloos. Sorry, ik ben echt heel zuur na dit puntenverlies. Ik kan er gewoon niet over uit dat Cambuur, RKC en Fortuna Excelsior zo makkelijk wegspelen (waarbij het ongelooflijk is dat Cambuur verloor natuurlijk) en dat wij blijven steken op een xG van 0,73.
Meijer blijft gewoon hopen dat zijn systeem vruchten gaat afwerpen, terwijl je het ook zelf kunt proberen af te dwingen door iets anders te gaan doen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten