Utrecht vs N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4549
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door gladiator »

flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 13:58
flipsen schreef:
di 13 sep 2022, 20:40
gladiator schreef:
di 13 sep 2022, 19:35
Ja ja 3 goals
Hou sat unibet geld aub inje zak
Ik heb op een 0-0 ingezet….
Er zijn er hier maar 2 die verstand van voetbal hebben, dat ben ik en nog iemand….. :biggrin:
Dank je
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4549
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door gladiator »

E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 23:26
gladiator schreef:
vr 16 sep 2022, 23:23
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 23:22
gladiator schreef:
vr 16 sep 2022, 23:17
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 23:07
gladiator schreef:
vr 16 sep 2022, 23:03
In de bus op de terug weg......
Wat deed margues nou na de wedstrijd?
Die gooit zijn shirt naar een nec fan in het Utrecht vak.......ja daar komt gedonder van natuurlijk
Omdat 1 doorgesnoven randdebiel van Utrecht er niet mee eens was. Ontzettende zielige kneus. Hij zou samen met die kale met de pet de hele Bunnikside roepen om ons op te wachten. Heb jij iemand gezien?
Jazeker onderaan de trap waren er een paar doorgebroken alleen metaal scheidde beide supporters
Viel allemaal wel mee. Meer onderling gedoe ook volgens mij. Maar triest dat een simpele supporter in het thuisvak niet eens een shirtje in ontvangst kan nemen. Als je dan als doorgesnoven lamzak denkt indruk te kunnen maken door stoer te gaan doen tegen zo'n kerel moet je in therapie.
Eens
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :biggrin:
Dat je het ergens oneens over bent betekend toch niet dat je ergens anders geen gelijk in kan hebben
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door jackkreta »

NEC grossiert dit seizoen in gelijke spelen. De 0-0 tegen FC Utrecht bewees andermaal de taaiheid van de Nijmeegse club, maar ook weer dat de ploeg zo moeizaam tot scoren komt.
JEROEN BIJMA
Jeroen Bijma

Utrecht

Het begint een repeterend verhaal te worden. NEC dat zich prima staande houdt, maar dat niet weet om te zetten in doelpunten. Zo ging het dit seizoen al tegen FC Twente (0-1-nederlaag), FC Groningen (1-1), sc Heerenveen (0-0), Fortuna Sittard (1-1) en gisteren ook tegen FC Utrecht.

Niet dat NEC tegen FC Utrecht net zoals tegen Fortuna Sittard de kansen opeen stapelde. Maar NEC had wel moeten scoren. Tot twee keer toe via Magnus Mattsson en eenmaal via Landry Dimata. Mattsson, die voor het eerst dit seizoen een basisplaats had, stuitte op doelman Vasilis Barkas en Dimata schoot in vrijstaande positie slordig naast.

NEC mocht ook Jasper Cillessen weer dankbaar zijn. De doelman blonk al uit tegen AZ en Fortuna Sittard en hield zijn team ook tegen FC Utrecht na de rust op de been. Hij kwam dankzij een fantastische reflex als winnaar uit een één-op-één-duel met Tasos Douvikas. Verder miste Moussa Sylla van dichtbij de bal na een hoekschop.

Duidelijk werd tegen FC Utrecht ook weer dat NEC qua aanvallende impulsen sterk afhankelijk is van Oussama Tannane, die ziek thuis zat. De spelmaker wiens onvoorspelbaarheid zijn grootste kwaliteit is. En juist dat kan NEC zo goed gebruiken. Zonder Tannane was het ook tegen FC Utrecht in grote fases voorspelbaarheid troef.

Maar win maar eens van dit NEC. Het lukte vooralsnog alleen FC Twente door een doelpunt in de blessuretijd. Ook AZ slaagde daar niet in, al was dat dus vooral te danken aan Cillessen. De doelman kent een uitstekende entree bij NEC en is misschien wel hard op weg om eerste doelman van het Nederlands elftal te worden op het WK in Qatar.

Cillessen kan leunen op een goed centraal verdedigingsduo voor hem, ook nu dat noodgedwongen uit elkaar is gehaald door de blessure van Joris Kramer. Calvin Verdonk neemt diens rol moeiteloos over. Dat is voor Rogier Meijer een prettige constatering gezien de wekenlange afwezigheid van Kramer.

Een goede doelman en betrouwbare verdediging is echter te summier om in aanmerking te komen voor de play-offs om Europees voetbal, wat de ambitie is van NEC. Daarvoor moet er snel meer scorend vermogen in het elftal komen en moeten de aanvallers uit hun vormdip komen.

Elayis Tavsan moet zich veel meer in het spel laten betrekken en ook Dimata is nog veel te onzichtbaar. De spits krijgt de tijd van trainer Meijer, maar moet dat langzamerhand wel gaan uitbetalen. De rentree van Mattsson, die tegen FC Utrecht een paar keer handig door de defensie slalomde, biedt wel perspectief.

NEC begint over twee weken - volgende week is er geen clubvoetbal door de interlandperiode - aan een blok waarin eindelijk weer eens moet worden gewonnen. Eerst wacht een zware thuiswedstrijd tegen Feyenoord, maar daarna moet er een slag worden geslagen tegen Excelsior (thuis), Sparta Rotterdam (uit) en Go Ahead Eagles (thuis).

FC Utrecht-NEC 0-0 Scheidsrechter: Nagtegaal Toeschouwers: 17.547 Geel: Van der Kust, Bozdogan, Boussaid (FC Utrecht), Schöne (NEC) Opstelling NEC: Cillessen 7,5; Van Rooij 6,5, Márquez 7, Verdonk 7, El Karouani 6,5; Schöne 6, Proper 6,5 (82. Baldursson -), Duelund 5,5; Tavsan 5,5 (86. Cissoko -), Dimata 5,5 (86. Marques -), Mattsson 6 (76. Sanniez -).
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Mcel
Berichten: 3949
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door Mcel »

flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 13:58
flipsen schreef:
di 13 sep 2022, 20:40
gladiator schreef:
di 13 sep 2022, 19:35
Ja ja 3 goals
Hou sat unibet geld aub inje zak
Ik heb op een 0-0 ingezet….
Er zijn er hier maar 2 die verstand van voetbal hebben, dat ben ik en nog iemand….. :biggrin:
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 11:11
Keizerstad1994 schreef:
zo 11 sep 2022, 11:10
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 10:46
DRS schreef:
zo 11 sep 2022, 10:38
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 10:23
3-0 …..
Misschien dat Utrecht er 3 maakt tegen arnep maar niet tegen ons.
Ik hoop het maar ik denk dat ze tegen Vitesse en tegen ons er minimaal 3 maken….
Ja want onze verdediging staat er bekend om makkelijk kansen en goals weg te geven… Echt, denk jij wel na voordat je hier weer iets negatiefs plaatst?
Wedden dat we er minimaal 3 om de oren krijgen?
Die ander heet in ieder geval niet flipsen.... Die heeft er namelijk geen verstand van. :wink:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31654
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door vak Oost »

flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 13:58
flipsen schreef:
di 13 sep 2022, 20:40
gladiator schreef:
di 13 sep 2022, 19:35
Ja ja 3 goals
Hou sat unibet geld aub inje zak
Ik heb op een 0-0 ingezet….
Er zijn er hier maar 2 die verstand van voetbal hebben, dat ben ik en nog iemand….. :biggrin:
Heb je zelf ook ooit gevoetbald, bij welk club, team, positie ?
Alles komt goed !!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door flipsen »

:finger:
vak Oost schreef:
za 17 sep 2022, 16:10
flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 13:58
flipsen schreef:
di 13 sep 2022, 20:40
gladiator schreef:
di 13 sep 2022, 19:35
Ja ja 3 goals
Hou sat unibet geld aub inje zak
Ik heb op een 0-0 ingezet….
Er zijn er hier maar 2 die verstand van voetbal hebben, dat ben ik en nog iemand….. :biggrin:
Heb je zelf ook ooit gevoetbald, bij welk club, team, positie ?
Jazeker, linksbuiten…..
Risus abundat in ore stultorum

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door flipsen »

Mcel schreef:
za 17 sep 2022, 15:58
flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 13:58
flipsen schreef:
di 13 sep 2022, 20:40
gladiator schreef:
di 13 sep 2022, 19:35
Ja ja 3 goals
Hou sat unibet geld aub inje zak
Ik heb op een 0-0 ingezet….
Er zijn er hier maar 2 die verstand van voetbal hebben, dat ben ik en nog iemand….. :biggrin:
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 11:11
Keizerstad1994 schreef:
zo 11 sep 2022, 11:10
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 10:46
DRS schreef:
zo 11 sep 2022, 10:38
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 10:23
3-0 …..
Misschien dat Utrecht er 3 maakt tegen arnep maar niet tegen ons.
Ik hoop het maar ik denk dat ze tegen Vitesse en tegen ons er minimaal 3 maken….
Ja want onze verdediging staat er bekend om makkelijk kansen en goals weg te geven… Echt, denk jij wel na voordat je hier weer iets negatiefs plaatst?
Wedden dat we er minimaal 3 om de oren krijgen?
Die ander heet in ieder geval niet flipsen.... Die heeft er namelijk geen verstand van. :wink:
Maar 0-0 had ik voorspeld en op gewed , dat dan weer wel ….
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7020
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door Sandertjuh85 »

flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 16:17
Mcel schreef:
za 17 sep 2022, 15:58
flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 13:58
flipsen schreef:
di 13 sep 2022, 20:40
gladiator schreef:
di 13 sep 2022, 19:35
Ja ja 3 goals
Hou sat unibet geld aub inje zak
Ik heb op een 0-0 ingezet….
Er zijn er hier maar 2 die verstand van voetbal hebben, dat ben ik en nog iemand….. :biggrin:
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 11:11
Keizerstad1994 schreef:
zo 11 sep 2022, 11:10
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 10:46
DRS schreef:
zo 11 sep 2022, 10:38


Misschien dat Utrecht er 3 maakt tegen arnep maar niet tegen ons.
Ik hoop het maar ik denk dat ze tegen Vitesse en tegen ons er minimaal 3 maken….
Ja want onze verdediging staat er bekend om makkelijk kansen en goals weg te geven… Echt, denk jij wel na voordat je hier weer iets negatiefs plaatst?
Wedden dat we er minimaal 3 om de oren krijgen?
Die ander heet in ieder geval niet flipsen.... Die heeft er namelijk geen verstand van. :wink:
Maar 0-0 had ik voorspeld en op gewed , dat dan weer wel ….
Ja als je overal wat anders roept dan heb je wel ergens een keer gelijk he

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door flipsen »

Sandertjuh85 schreef:
za 17 sep 2022, 16:31
flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 16:17
Mcel schreef:
za 17 sep 2022, 15:58
flipsen schreef:
za 17 sep 2022, 13:58
flipsen schreef:
di 13 sep 2022, 20:40
gladiator schreef:
di 13 sep 2022, 19:35
Ja ja 3 goals
Hou sat unibet geld aub inje zak
Ik heb op een 0-0 ingezet….
Er zijn er hier maar 2 die verstand van voetbal hebben, dat ben ik en nog iemand….. :biggrin:
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 11:11
Keizerstad1994 schreef:
zo 11 sep 2022, 11:10
flipsen schreef:
zo 11 sep 2022, 10:46

Ik hoop het maar ik denk dat ze tegen Vitesse en tegen ons er minimaal 3 maken….
Ja want onze verdediging staat er bekend om makkelijk kansen en goals weg te geven… Echt, denk jij wel na voordat je hier weer iets negatiefs plaatst?
Wedden dat we er minimaal 3 om de oren krijgen?
Die ander heet in ieder geval niet flipsen.... Die heeft er namelijk geen verstand van. :wink:
Maar 0-0 had ik voorspeld en op gewed , dat dan weer wel ….
Ja als je overal wat anders roept dan heb je wel ergens een keer gelijk he
Ik zie anders gasten hier die wel 80 dingen roepen en nooit gelijk hebben….
Risus abundat in ore stultorum

FC Hilversum
Berichten: 2101
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door FC Hilversum »

Wanneer gaat Ted Marquez een contractverlenging aanbieden? Die jongen is weekelijks de beste en heeft een mega topsport mentaliteit. Een grotere winnaar als hem heb ik niet gezien!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9512
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door E.B »

gladiator schreef:
za 17 sep 2022, 15:32
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 23:26
gladiator schreef:
vr 16 sep 2022, 23:23
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 23:22
gladiator schreef:
vr 16 sep 2022, 23:17
E.B schreef:
vr 16 sep 2022, 23:07


Omdat 1 doorgesnoven randdebiel van Utrecht er niet mee eens was. Ontzettende zielige kneus. Hij zou samen met die kale met de pet de hele Bunnikside roepen om ons op te wachten. Heb jij iemand gezien?
Jazeker onderaan de trap waren er een paar doorgebroken alleen metaal scheidde beide supporters
Viel allemaal wel mee. Meer onderling gedoe ook volgens mij. Maar triest dat een simpele supporter in het thuisvak niet eens een shirtje in ontvangst kan nemen. Als je dan als doorgesnoven lamzak denkt indruk te kunnen maken door stoer te gaan doen tegen zo'n kerel moet je in therapie.
Eens
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :biggrin:
Dat je het ergens oneens over bent betekend toch niet dat je ergens anders geen gelijk in kan hebben
Ik was niet serieus :bier:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

jackkreta schreef:
za 17 sep 2022, 15:35
NEC grossiert dit seizoen in gelijke spelen. De 0-0 tegen FC Utrecht bewees andermaal de taaiheid van de Nijmeegse club, maar ook weer dat de ploeg zo moeizaam tot scoren komt.
JEROEN BIJMA
Jeroen Bijma

Utrecht

Het begint een repeterend verhaal te worden. NEC dat zich prima staande houdt, maar dat niet weet om te zetten in doelpunten. Zo ging het dit seizoen al tegen FC Twente (0-1-nederlaag), FC Groningen (1-1), sc Heerenveen (0-0), Fortuna Sittard (1-1) en gisteren ook tegen FC Utrecht.

Niet dat NEC tegen FC Utrecht net zoals tegen Fortuna Sittard de kansen opeen stapelde. Maar NEC had wel moeten scoren. Tot twee keer toe via Magnus Mattsson en eenmaal via Landry Dimata. Mattsson, die voor het eerst dit seizoen een basisplaats had, stuitte op doelman Vasilis Barkas en Dimata schoot in vrijstaande positie slordig naast.

NEC mocht ook Jasper Cillessen weer dankbaar zijn. De doelman blonk al uit tegen AZ en Fortuna Sittard en hield zijn team ook tegen FC Utrecht na de rust op de been. Hij kwam dankzij een fantastische reflex als winnaar uit een één-op-één-duel met Tasos Douvikas. Verder miste Moussa Sylla van dichtbij de bal na een hoekschop.

Duidelijk werd tegen FC Utrecht ook weer dat NEC qua aanvallende impulsen sterk afhankelijk is van Oussama Tannane, die ziek thuis zat. De spelmaker wiens onvoorspelbaarheid zijn grootste kwaliteit is. En juist dat kan NEC zo goed gebruiken. Zonder Tannane was het ook tegen FC Utrecht in grote fases voorspelbaarheid troef.

Maar win maar eens van dit NEC. Het lukte vooralsnog alleen FC Twente door een doelpunt in de blessuretijd. Ook AZ slaagde daar niet in, al was dat dus vooral te danken aan Cillessen. De doelman kent een uitstekende entree bij NEC en is misschien wel hard op weg om eerste doelman van het Nederlands elftal te worden op het WK in Qatar.

Cillessen kan leunen op een goed centraal verdedigingsduo voor hem, ook nu dat noodgedwongen uit elkaar is gehaald door de blessure van Joris Kramer. Calvin Verdonk neemt diens rol moeiteloos over. Dat is voor Rogier Meijer een prettige constatering gezien de wekenlange afwezigheid van Kramer.

Een goede doelman en betrouwbare verdediging is echter te summier om in aanmerking te komen voor de play-offs om Europees voetbal, wat de ambitie is van NEC. Daarvoor moet er snel meer scorend vermogen in het elftal komen en moeten de aanvallers uit hun vormdip komen.

Elayis Tavsan moet zich veel meer in het spel laten betrekken en ook Dimata is nog veel te onzichtbaar. De spits krijgt de tijd van trainer Meijer, maar moet dat langzamerhand wel gaan uitbetalen. De rentree van Mattsson, die tegen FC Utrecht een paar keer handig door de defensie slalomde, biedt wel perspectief.

NEC begint over twee weken - volgende week is er geen clubvoetbal door de interlandperiode - aan een blok waarin eindelijk weer eens moet worden gewonnen. Eerst wacht een zware thuiswedstrijd tegen Feyenoord, maar daarna moet er een slag worden geslagen tegen Excelsior (thuis), Sparta Rotterdam (uit) en Go Ahead Eagles (thuis).

FC Utrecht-NEC 0-0 Scheidsrechter: Nagtegaal Toeschouwers: 17.547 Geel: Van der Kust, Bozdogan, Boussaid (FC Utrecht), Schöne (NEC) Opstelling NEC: Cillessen 7,5; Van Rooij 6,5, Márquez 7, Verdonk 7, El Karouani 6,5; Schöne 6, Proper 6,5 (82. Baldursson -), Duelund 5,5; Tavsan 5,5 (86. Cissoko -), Dimata 5,5 (86. Marques -), Mattsson 6 (76. Sanniez -).
Wie is Jeroen Bijma, is dat het podcast aatje van die andere eikel Danny Hoekman? Beiden geen klootte verstand van voetbal met hun betweterige opmerkingen over hoe NEC beter moet enz. Kots op die 2 :pukeface: :pukeface:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

Wat was er nu weer aan de hand bij het einde van de wedstrijd? Weer bonje onderling bij de NEC supporters? Twee mensen liepen met een icepack op hun hoofd bij ons in de bus, en van een van die 2 was zelfs de sjaal gejat.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9512
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door E.B »

JBNMGN schreef:
za 17 sep 2022, 18:31
Wat was er nu weer aan de hand bij het einde van de wedstrijd? Weer bonje onderling bij de NEC supporters? Twee mensen liepen met een icepack op hun hoofd bij ons in de bus, en van een van die 2 was zelfs de sjaal gejat.
Er werden volgens mij wat jonge gasten met een te grote mond en vervelend (fysiek) gedrag gecorrigeerd. Die waren vervelend aan het doen met hun capuchon op. Dat moet je niet doen tegen jongens van de HKN.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
vr 16 sep 2022, 22:14
Legendario schreef:
vr 16 sep 2022, 21:59
mschr schreef:
vr 16 sep 2022, 21:55
Nummer 9 schreef:
vr 16 sep 2022, 21:53
jetipo schreef:
vr 16 sep 2022, 21:51
Nummer 9 schreef:
vr 16 sep 2022, 21:50

Wat een onzin
Heb je de afgelopen anderhalf jaar wel meegekregen?
Eerste jaar promotie. We zijn erna keurig in de middenmoot geëindigd als promovendi en hadden kans op meer. Dit jaar hebben we qua concurrentie alleen tegen Fortuna punten laten liggen. Wat verwacht jij in hemelsnaam? Europees voetbal?
Jasper eist Europees voetbal.
Heb je een linkje?
,Toen Marcel begon te vertellen over zijn plannen met NEC, begon het te kriebelen”, vertelt Cillessen. ,,De club wil jaarlijks Europees voetbal spelen. Ik kan me de Europese wedstrijden van NEC tegen Udinese en Tottenham Hotspur nog goed herinneren. Ik zat als jeugdspeler op de tribune. Het zou fantastisch zijn als ik dat soort wedstrijden mee kan maken op het veld.” https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/j ... &auth_rd=1
Is dat eisen?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38252
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door mschr »

Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14461
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
za 17 sep 2022, 21:58
Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.
Hoe zit het nou met Verdonk??

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9512
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door E.B »

Bottendaal schreef:
zo 18 sep 2022, 04:50
mschr schreef:
za 17 sep 2022, 21:58
Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.
Hoe zit het nou met Verdonk??
Nu ga je een verhaal krijgen dat Verdonk zelfs voor een jaarabonnement bij Bikkel hier was komen voetballen en niet hoefde te zwichten voor de eisen van Boekhoorn.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door jackkreta »

Bottendaal schreef:
zo 18 sep 2022, 04:50
mschr schreef:
za 17 sep 2022, 21:58
Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.
Hoe zit het nou met Verdonk??
Voor iemand die in een ander topic heeft gezegd zijn plezier in posten te hebben verloren, net als Legendario en ondergetekende, post je verdomd veel.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9685
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door Gerard Lopez »

Bottendaal schreef:
zo 18 sep 2022, 04:50
mschr schreef:
za 17 sep 2022, 21:58
Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.
Hoe zit het nou met Verdonk??
Het Openbaar Ministerie in Arnhem begon in mei 2010 een onderzoek naar Verdonk naar aanleiding van een aangifte door voormalig coördinator van de partij Jacques Smits en nog twee aangiftes. Verdonk werd beschuldigd van laster en smaad.[82][83]

Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni 2010 haalde Trots op Nederland 52.937 stemmen, hetgeen niet het vereiste aantal voor een zetel was. Hiermee verdween Rita Verdonk uit de Tweede Kamer. De verkiezingswinst voor de PVV leidde tot speculaties dat Rita Verdonk misschien als minister zou terugkeren in een kabinet met de PVV. Partijleider Geert Wilders van de PVV ontkende dit en verklaarde dat de PVV zelf genoeg kandidaat-bewindslieden had.

Op 21 oktober 2011 maakte Rita Verdonk bekend per direct de politiek te verlaten.[84] Een week later was zij bij Eva op Zondag te gast en gaf oud-LN-lid Fred Teeven aan dat iedereen terug mocht komen bij de VVD en dat hij altijd had gevonden dat Verdonk bij de VVD hoorde. Verdonk op haar beurt sloeg de uitnodiging om terug te keren af. Na de politiek richtte ze haar eigen adviesbureau op, Rita Verdonk B.V.. In 2012 begon ze CVmonitor, een bedrijf dat de gegevens van sollicitanten controleert, waar ze in 2017 weer opstapte, nadat ze door geldschieters van oplichting was beticht.[85][86] In september 2016 trad de oud-minister toe tot de Raad van Advies van internetbedrijf White Canvas.[87]
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door jackkreta »

Gerard Lopez schreef:
zo 18 sep 2022, 08:35
Bottendaal schreef:
zo 18 sep 2022, 04:50
mschr schreef:
za 17 sep 2022, 21:58
Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.
Hoe zit het nou met Verdonk??
Het Openbaar Ministerie in Arnhem begon in mei 2010 een onderzoek naar Verdonk naar aanleiding van een aangifte door voormalig coördinator van de partij Jacques Smits en nog twee aangiftes. Verdonk werd beschuldigd van laster en smaad.[82][83]

Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni 2010 haalde Trots op Nederland 52.937 stemmen, hetgeen niet het vereiste aantal voor een zetel was. Hiermee verdween Rita Verdonk uit de Tweede Kamer. De verkiezingswinst voor de PVV leidde tot speculaties dat Rita Verdonk misschien als minister zou terugkeren in een kabinet met de PVV. Partijleider Geert Wilders van de PVV ontkende dit en verklaarde dat de PVV zelf genoeg kandidaat-bewindslieden had.

Op 21 oktober 2011 maakte Rita Verdonk bekend per direct de politiek te verlaten.[84] Een week later was zij bij Eva op Zondag te gast en gaf oud-LN-lid Fred Teeven aan dat iedereen terug mocht komen bij de VVD en dat hij altijd had gevonden dat Verdonk bij de VVD hoorde. Verdonk op haar beurt sloeg de uitnodiging om terug te keren af. Na de politiek richtte ze haar eigen adviesbureau op, Rita Verdonk B.V.. In 2012 begon ze CVmonitor, een bedrijf dat de gegevens van sollicitanten controleert, waar ze in 2017 weer opstapte, nadat ze door geldschieters van oplichting was beticht.[85][86] In september 2016 trad de oud-minister toe tot de Raad van Advies van internetbedrijf White Canvas.[87]
:biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15810
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door pjottr »

:jestera: :finger:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14461
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door Bottendaal »

jackkreta schreef:
zo 18 sep 2022, 08:11
Bottendaal schreef:
zo 18 sep 2022, 04:50
mschr schreef:
za 17 sep 2022, 21:58
Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.
Hoe zit het nou met Verdonk??
Voor iemand die in een ander topic heeft gezegd zijn plezier in posten te hebben verloren, net als Legendario en ondergetekende, post je verdomd veel.
Was ik dronken? Ik kan het me niet herinneren.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9512
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door E.B »

Bottendaal schreef:
zo 18 sep 2022, 10:56
jackkreta schreef:
zo 18 sep 2022, 08:11
Bottendaal schreef:
zo 18 sep 2022, 04:50
mschr schreef:
za 17 sep 2022, 21:58
Het zijn de eisen van Boekhoorn, waardoor Cillessen gezwicht is om naar NEC te gaan.
Hoe zit het nou met Verdonk??
Voor iemand die in een ander topic heeft gezegd zijn plezier in posten te hebben verloren, net als Legendario en ondergetekende, post je verdomd veel.
Was ik dronken? Ik kan het me niet herinneren.
Volgens mij was het Bertje.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Utrecht vs N.E.C.

Bericht door flipsen »

JBNMGN schreef:
za 17 sep 2022, 18:31
Wat was er nu weer aan de hand bij het einde van de wedstrijd? Weer bonje onderling bij de NEC supporters? Twee mensen liepen met een icepack op hun hoofd bij ons in de bus, en van een van die 2 was zelfs de sjaal gejat.
Kwajongens!
Risus abundat in ore stultorum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FC Hilversum, GvG en 10 gasten