Heerenveen - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Polleke »

Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Voorwaarts »

P. schreef:
zo 04 sep 2022, 20:39
Bottendaal schreef:
zo 04 sep 2022, 20:30
P. schreef:
zo 04 sep 2022, 20:26
TheRealTricolores schreef:
zo 04 sep 2022, 18:47
zoete aardbei schreef:
zo 04 sep 2022, 17:59
necnmgn schreef:
zo 04 sep 2022, 17:56

Hebben we eindelijk een spits.. krijg je dit soort geroeptoeter. Zullen we het gewoon nog even een maandje of 2 afwachten? Tot nu toe tegen vergelijkbare teams gelijkgespeeld. Tegen 2 sterkere ploegen gelijk en 1-0 verloren. En uit bij de tegenstander waar je moet winnen, 3 punten meegenomen. Die goals gaan echt nog wel komen als iedereen fit is!
Dimata is gehuurd zonder koopoptie.Twee maanden afwachten is een beetje onzin.
Exact. Ben al niet onder de indruk en Backup is marques, daarbij hebben we ook geen diepgaande vleugelspelers gehaald. Wie gaat de doelpunten maken, Tannane? Nu al geblesseerd ook. Als Nany geblesseerd raakt zitten we met Marques in de spits :crazy2:

Op papier qua uitslagen ziet het er prima uit. Kijkend naar het aanvalsspel ziet het er NIET uit. Ben al blij met handhaving nu.
Helemaal mee eens. Al hadden ze nog een uur gespeeld, dan was er nog niet gescoord. Zelfde probleem dat we al jaren hebben. Hopen op dode spelmomenten wederom.....
Laten we wel wezen, tegen een ploeg die zo degelijk verdedigt, en met 10 man in en rond de eigen 16 hangt lukt het alleen Ajax en PSV om voetballend tot kansen te komen. Als je verwachtte na die rode kaart dat we er wel even op en over zouden gaan, dan heb je Heerenveen niet gevolgd, en snap je het voetbal niet zo.
Als je N.E.C. had gevolgd, dan had je geweten dat er al jaren probleem is met de aanval. En dat probleem is er nog steeds. Dat is zorgelijk vind ik. Dit gaat je opbreken.
Inderdaad,
Want al onze goede aanvallers worden meteen door andere clubs overgenomen! Bij nec waren ze altijd te bang dat despelers nooit meer zo een goed jaar zouden krijgen. Dus verkopen maar.

Nu ander denk ik en hoop ik. Zie Tavsan.
Je moet spelers echt een paar jaar in de basis houden willen ze nog meer gaan opleveren.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Heerenveen heeft indruk gemaakt tegen ploegen die straks niet zo goed blijken te zijn. Feyenoord daargelaten.
En nec op zijn beurt ook voor Heerenveen, want az Twente Groningen uit etc. En goeie aankopen (op papier)
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Bottendaal »

Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Is het bij Heerenveen gewoon nog steeds hoor

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9901
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door E.B »

Bottendaal schreef:
zo 04 sep 2022, 21:01
Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Is het bij Heerenveen gewoon nog steeds hoor
:withstupid: We hebben niet de minste tegenstanders gehad en daar toch een puntje tegen weten te halen. Waarvan 2 in een uitwedstrijd.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Polleke »

E.B schreef:
zo 04 sep 2022, 21:08
Bottendaal schreef:
zo 04 sep 2022, 21:01
Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Is het bij Heerenveen gewoon nog steeds hoor
:withstupid: We hebben niet de minste tegenstanders gehad en daar toch een puntje tegen weten te halen. Waarvan 2 in een uitwedstrijd.
Ik vond ons nog niet zo slecht spelen, maar als ik de reacties lees ben ik gek.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door flipsen »

Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Maar toen hadden we mindere spelers ….
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Polleke »

flipsen schreef:
zo 04 sep 2022, 21:46
Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Maar toen hadden we mindere spelers ….
Zonder Tanane?

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4920
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tim Janssen »

Pfff als ik sommige reacties lees
We hebben 6 punten waarvan 3 redelijke tegenstanders ik zou vooral al getekend hebben, 6 punten nu tegen de ploegen waar we nu al tegen hebben gespeeld
En zeuren over nani de man is 5 dagen pas hier heeft ritme nodig en moet de mensen nog voetballend kennen en kan er nu al helemaal niks van :crazy2:

Zou wel matsson weer zien als buitenspeler en dan duelund weer op het middenveld

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Gerard Lopez schreef:
zo 04 sep 2022, 01:22
We zijn trouwens al 12 jaar ongeslagen in Heerenveen....laatste keer dat we daar verloren was op 19 maart 2010. Natuurlijk zaten er ook 5 jaren KKD tussen maar al met al geen slechte statistiek.
Deze gaat nog even door.
Laatst gewijzigd door Gerard Lopez op ma 05 sep 2022, 02:34, 1 keer totaal gewijzigd.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

GV schreef:
zo 04 sep 2022, 17:15
AZ en Heerenveen uit gelijk. Kan beroerder. Thuis moeten de punten gepakt worden! Tannane mis je vandaag, maar NEC houdt met gemak stand. Sarr en van Hooijdonk niet gezien. Het ontbreekt alleen aan een doelpunt en daar gaat het wel om.
Thuis moeten de punten gepakt worden zou je denken ja, maar bij NEC is het andersom: uit moeten de punten gepakt worden. Thuis hebben we in heel 2022 maar 1 potje gewonnen....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Gerard Lopez schreef:
vr 02 sep 2022, 23:31
Alweer een finale.....en dat met slechts 64 uur rust....ik verwacht een lastige pot met 2 verdedigend ingestelde teams. Ik ga weer voor een gelijkspelletje, dit keer 0-0.
Meneer Lopez, u bent een kenner :hail: :tu:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Bottendaal »

zoete aardbei schreef:
zo 04 sep 2022, 19:29
Dirk is eerlijk,het moet allemaal veel sneller.En dat geldt ook voor zijn verlenging.Want Lasse is volgend jaar op. :director: Ted ,wakker worden!!
Maar is Dirk ook zelfkritisch, want dat ligt óók aan Dirk. Die mag best eens een oplossing naar voren gaan zoeken, om het spel wat te versnellen. Neemt wmb echt te weinig risico. Heeft genoeg talent, dus dat kan hij best!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 02:38
Gerard Lopez schreef:
vr 02 sep 2022, 23:31
Alweer een finale.....en dat met slechts 64 uur rust....ik verwacht een lastige pot met 2 verdedigend ingestelde teams. Ik ga weer voor een gelijkspelletje, dit keer 0-0.
Meneer Lopez, u bent een kenner :hail: :tu:
Beginnersgeluk. De rode kaart werkte een 0-0 in de hand.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
ma 05 sep 2022, 07:15
Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 02:38
Gerard Lopez schreef:
vr 02 sep 2022, 23:31
Alweer een finale.....en dat met slechts 64 uur rust....ik verwacht een lastige pot met 2 verdedigend ingestelde teams. Ik ga weer voor een gelijkspelletje, dit keer 0-0.
Meneer Lopez, u bent een kenner :hail: :tu:
Beginnersgeluk. De rode kaart werkte een 0-0 in de hand.
Klopt ja, zonder die rode kaart was het 3-2 geworden met een hattrick van Sydney van Hooijdonk
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 07:55
mschr schreef:
ma 05 sep 2022, 07:15
Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 02:38
Gerard Lopez schreef:
vr 02 sep 2022, 23:31
Alweer een finale.....en dat met slechts 64 uur rust....ik verwacht een lastige pot met 2 verdedigend ingestelde teams. Ik ga weer voor een gelijkspelletje, dit keer 0-0.
Meneer Lopez, u bent een kenner :hail: :tu:
Beginnersgeluk. De rode kaart werkte een 0-0 in de hand.
Klopt ja, zonder die rode kaart was het 3-2 geworden met een hattrick van Sydney van Hooijdonk
Tja, als ie gewisseld wordt, kan ie niet zijn gebruikelijke doelpunt maken tegen NEC.

Cupfighter
Berichten: 1179
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 20:35
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Cupfighter »

mschr schreef:
ma 05 sep 2022, 08:03
Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 07:55
mschr schreef:
ma 05 sep 2022, 07:15
Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 02:38
Gerard Lopez schreef:
vr 02 sep 2022, 23:31
Alweer een finale.....en dat met slechts 64 uur rust....ik verwacht een lastige pot met 2 verdedigend ingestelde teams. Ik ga weer voor een gelijkspelletje, dit keer 0-0.
Meneer Lopez, u bent een kenner :hail: :tu:
Beginnersgeluk. De rode kaart werkte een 0-0 in de hand.
Klopt ja, zonder die rode kaart was het 3-2 geworden met een hattrick van Sydney van Hooijdonk
Tja, als ie gewisseld wordt, kan ie niet zijn gebruikelijke doelpunt maken tegen NEC.
En waarom werd hij gewisseld? Omdat hij compleet in de zak zat van Marquez die zijn enige gevaarlijke moment er fantastisch uit haalde, dat was ook de enige keer dat we hem gezien hebben, nee die had niet gescoord ook niet als hij de volle tijd uit had mogen spelen, ik vond meer dreiging uitgaan van Sarr maar die heeft ook geen echte kansen gehad, maar goed kansen waren toch erg spaarzaam gisteren aan beide kanten

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
ma 05 sep 2022, 08:03
Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 07:55
mschr schreef:
ma 05 sep 2022, 07:15
Gerard Lopez schreef:
ma 05 sep 2022, 02:38
Gerard Lopez schreef:
vr 02 sep 2022, 23:31
Alweer een finale.....en dat met slechts 64 uur rust....ik verwacht een lastige pot met 2 verdedigend ingestelde teams. Ik ga weer voor een gelijkspelletje, dit keer 0-0.
Meneer Lopez, u bent een kenner :hail: :tu:
Beginnersgeluk. De rode kaart werkte een 0-0 in de hand.
Klopt ja, zonder die rode kaart was het 3-2 geworden met een hattrick van Sydney van Hooijdonk
Tja, als ie gewisseld wordt, kan ie niet zijn gebruikelijke doelpunt maken tegen NEC.
Want? Hij kan niet in het eerste uur scoren?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door bertje »

Jezus, wat wordt er dramatisch gedaan over een gelijkspelletje tegen verdedigend het degelijkste team in de competitie. Die gasten hebben pas 1 goal tegen, wat ook nog eens een penalty was. Wij missen (zeker aanvallend) by far onze beste speler en zij komen met 10 man waardoor ze nog meer hun spelletje kunnen spelen. Als die gasten niet Noppert in de goal hebben staan pegelt Tavsan die bal gewoon het kruis in en ga je met 3 punten naar huis.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9901
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door E.B »

bertje schreef:
ma 05 sep 2022, 10:26
Jezus, wat wordt er dramatisch gedaan over een gelijkspelletje tegen verdedigend het degelijkste team in de competitie. Die gasten hebben pas 1 goal tegen, wat ook nog eens een penalty was. Wij missen (zeker aanvallend) by far onze beste speler en zij komen met 10 man waardoor ze nog meer hun spelletje kunnen spelen. Als die gasten niet Noppert in de goal hebben staan pegelt Tavsan die bal gewoon het kruis in en ga je met 3 punten naar huis.
:withstupid: Het is wachten op de witte zakdoekjes volgens mij.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door JBNMGN »

Tim Janssen schreef:
ma 05 sep 2022, 01:48
Pfff als ik sommige reacties lees
We hebben 6 punten waarvan 3 redelijke tegenstanders ik zou vooral al getekend hebben, 6 punten nu tegen de ploegen waar we nu al tegen hebben gespeeld
En zeuren over nani de man is 5 dagen pas hier heeft ritme nodig en moet de mensen nog voetballend kennen en kan er nu al helemaal niks van :crazy2:

Zou wel matsson weer zien als buitenspeler en dan duelund weer op het middenveld
Ik vindt het tot nu toe ook prima resultaten. We hebben al 4 ploegen uit het linker rijtje gehad en we hebben nu 6 punten, prima. 3 punten tegen Fortuna zijn nu wel heel belangrijk, en dan wacht Utrecht. Alweer een top 8 ploeg.
Nani moet nog wennen en Meijer moet de opstelling zo maken dat Nani goed bediend wordt met voorzetten. ElK mag snel banken, en Tavsan liep er af en toe maar een beetje bij, wat doet hij op het middenveld? Er kwam tot aan het moment dat Cissoko inviel maar erg weinig dreiging vanaf de zijkant.
Daar moet aan gewerkt worden, en dan kunnen we dit soort wedstrijden ook afmaken als we kansen gaan creeeren.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door pjottr »

Het was bjj vlagen slaapverwekkend gisteren, maar ondanks dat beter als tegen AZ, dat geeft hoop.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tiel »

Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Zonder het geld van Boekhoorn en de gevraagde duurdere seizoenkaarten en kaartprijs zou dat ook zo zijn.

Het bezoeken van 3 EL wedstrijden van PSV (incl. Arsenal) is bv goedkoper dan het bezoeken van 3 NEC competitiewedstrijden tegen kleine tegenstanders.

De meest praten het hier altijd maar goed maar het begint krankzinnig te worden als je ook nog eens naar de resultaten kijkt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3711
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Justian »

Tiel schreef:
ma 05 sep 2022, 12:17
Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Zonder het geld van Boekhoorn en de gevraagde duurdere seizoenkaarten en kaartprijs zou dat ook zo zijn.

Het bezoeken van 3 EL wedstrijden van PSV (incl. Arsenal) is bv goedkoper dan het bezoeken van 3 NEC competitiewedstrijden tegen kleine tegenstanders.

De meest praten het hier altijd maar goed maar het begint krankzinnig te worden als je ook nog eens naar de resultaten kijkt.
Ik zou zeggen ga naar PSV????
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tiel »

Justian schreef:
ma 05 sep 2022, 12:23
Tiel schreef:
ma 05 sep 2022, 12:17
Polleke schreef:
zo 04 sep 2022, 20:57
Er was een tijd dat 0-0 als een goed resultaat werd gezien.
Zonder het geld van Boekhoorn en de gevraagde duurdere seizoenkaarten en kaartprijs zou dat ook zo zijn.

Het bezoeken van 3 EL wedstrijden van PSV (incl. Arsenal) is bv goedkoper dan het bezoeken van 3 NEC competitiewedstrijden tegen kleine tegenstanders.

De meest praten het hier altijd maar goed maar het begint krankzinnig te worden als je ook nog eens naar de resultaten kijkt.
Ik zou zeggen ga naar PSV????
Nee dat is onzin. Gewoon niet inhoudelijk reageren en goedpraten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tim Janssen, Tyson en 80 gasten