Ik wil gewoon genieten van voetbal... zeker thuis. Dat past niet bij deze trainer.Bottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:09Als je graag aantrekkelijk voetbal ziet, zou ik met een ander voorbeeld komen dan de trainingen in Italië…jetipo schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:23Heb je het hele interview gelezen? Cas geeft daarin namelijk aan hoe die gelijke spelen of minimale overwinningen tot stand komen. Het werpt dus wel degelijk zijn vruchten af.E.B schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:09Como speelt net als NEC het gros van de wedstrijden gelijk. Dus echt zijn vruchten afwerpen doet het niet 2.0.jetipo schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:02Uit het interview met Cas Odenthal:Keizerstad1994 schreef: ↑di 23 mei 2023, 21:12Eens, ben het voor een behoorlijk deel ook wel met de kritiek eens. Al moet ik zeggen dat ik het dit seizoen voetballend over de hele genomen wel beter vond dan vorig seizoen. Heb NEC in een aantal wedstrijden wel echt dominant gezien op een manier die ik vorig jaar niet heb gezien. Maar over een heel seizoen wel veel te weinig en daarbij waren we gevoelsmatig ook nog een stuk minder effectief ivm vorig seizoen. Hoop echt dat Meijer zich qua aanvalsspel wat kan ontwikkelen, zal ook wel schelen als we wat betere aanvallers zouden hebben want dat heeft ons gewoon echt belachelijk veel punten gekost(stuk of 10 wel)
"Dat merkt Odenthal tijdens trainingen. “We trainen soms wel anderhalf uur lang tactisch. Veel lopen zonder bal, de opbouw oefenen totdat het loopt. Dat deden we in Nederland nooit. De focus ligt hier echt op hoe we de wedstrijden gaan winnen en dat zit in details.”
En als alle teams op die wijze trainen...2.0![]()
![]()
Eredivisie seizoen 2022/2023
Re: Eredivisie seizoen 2022/2023
Dat vrees ik ook. De denkfout om trainingen met aantrekkelijk voetbal tijdens een wedstrijd als argument aan te voeren, is ook niet logisch. En ook in Nederland kun je aantrekkelijk voetbal zien, ongeacht hoe er getraind wordt. De trainingen van Meijer blinken niet uit. Zeker niet in tactisch opzicht, dus Odenthal kan deze vergelijking wel maken.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:19Ik wil gewoon genieten van voetbal... zeker thuis. Dat past niet bij deze trainer.Bottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:09Als je graag aantrekkelijk voetbal ziet, zou ik met een ander voorbeeld komen dan de trainingen in Italië…jetipo schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:23Heb je het hele interview gelezen? Cas geeft daarin namelijk aan hoe die gelijke spelen of minimale overwinningen tot stand komen. Het werpt dus wel degelijk zijn vruchten af.E.B schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:09Como speelt net als NEC het gros van de wedstrijden gelijk. Dus echt zijn vruchten afwerpen doet het niet 2.0.jetipo schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:02Uit het interview met Cas Odenthal:Keizerstad1994 schreef: ↑di 23 mei 2023, 21:12
Eens, ben het voor een behoorlijk deel ook wel met de kritiek eens. Al moet ik zeggen dat ik het dit seizoen voetballend over de hele genomen wel beter vond dan vorig seizoen. Heb NEC in een aantal wedstrijden wel echt dominant gezien op een manier die ik vorig jaar niet heb gezien. Maar over een heel seizoen wel veel te weinig en daarbij waren we gevoelsmatig ook nog een stuk minder effectief ivm vorig seizoen. Hoop echt dat Meijer zich qua aanvalsspel wat kan ontwikkelen, zal ook wel schelen als we wat betere aanvallers zouden hebben want dat heeft ons gewoon echt belachelijk veel punten gekost(stuk of 10 wel)
"Dat merkt Odenthal tijdens trainingen. “We trainen soms wel anderhalf uur lang tactisch. Veel lopen zonder bal, de opbouw oefenen totdat het loopt. Dat deden we in Nederland nooit. De focus ligt hier echt op hoe we de wedstrijden gaan winnen en dat zit in details.”
![]()
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Het ging mij erom dat Italië nou niet echt bekend staat om zn aantrekkelijke voetbal.jetipo schreef: ↑za 27 mei 2023, 20:51Dat vrees ik ook. De denkfout om trainingen met aantrekkelijk voetbal tijdens een wedstrijd als argument aan te voeren, is ook niet logisch. En ook in Nederland kun je aantrekkelijk voetbal zien, ongeacht hoe er getraind wordt. De trainingen van Meijer blinken niet uit. Zeker niet in tactisch opzicht, dus Odenthal kan deze vergelijking wel maken.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:19Ik wil gewoon genieten van voetbal... zeker thuis. Dat past niet bij deze trainer.Bottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:09Als je graag aantrekkelijk voetbal ziet, zou ik met een ander voorbeeld komen dan de trainingen in Italië…jetipo schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:23Heb je het hele interview gelezen? Cas geeft daarin namelijk aan hoe die gelijke spelen of minimale overwinningen tot stand komen. Het werpt dus wel degelijk zijn vruchten af.E.B schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:09Como speelt net als NEC het gros van de wedstrijden gelijk. Dus echt zijn vruchten afwerpen doet het niet 2.0.jetipo schreef: ↑di 23 mei 2023, 23:02
Uit het interview met Cas Odenthal:
![]()
Ligt er aan. Resultaat verdedigen kan ook mooi zijn.Bottendaal schreef: ↑za 27 mei 2023, 20:55Het ging mij erom dat Italië nou niet echt bekend staat om zn aantrekkelijke voetbal.jetipo schreef: ↑za 27 mei 2023, 20:51Dat vrees ik ook. De denkfout om trainingen met aantrekkelijk voetbal tijdens een wedstrijd als argument aan te voeren, is ook niet logisch. En ook in Nederland kun je aantrekkelijk voetbal zien, ongeacht hoe er getraind wordt. De trainingen van Meijer blinken niet uit. Zeker niet in tactisch opzicht, dus Odenthal kan deze vergelijking wel maken.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:19Ik wil gewoon genieten van voetbal... zeker thuis. Dat past niet bij deze trainer.Bottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:09Als je graag aantrekkelijk voetbal ziet, zou ik met een ander voorbeeld komen dan de trainingen in Italië…
Ploegen als Roma of Getafe kan menig Nederlandse ploeg een voorbeeld aan nemen die denken dat omdat ze meer balbezit hadden ze ook beter waren.
Daarom maak ik me zorgen dat Meijers van z'n behouden systeem afstapt omdat de buitenwacht zo graag mooi voetbal wil.
Hopeloos seizoen. Wat Wilco er ook van zegt.
Plek 12 boeit me 0. Dat we voorbij gestreefd zijn door Vitesse wel.
Ik zei vorige week op het forum gekscherend dat Vitesse boven NEC zou eindigen... Had ik maar niks gezegd. Aanfluiting.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Ja want we hebben meer succesvolle pases of weet ik veel wat. Hij zou wel weer wat verzinnen. Wat een vernedering.
Eens een
'er, altijd een
'er

- jackkreta
- Contacteer:
Inderdaad aanfluiting.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
De derby verliezen en op de laatste dag ingehaald worden. Pijnlijk gewoon. +- 5 wedstrijden geleden lachten we nog om Arnhem en de zogenaamde degradatiespook.
- jackkreta
- Contacteer:
Netjes hoor, maar 1 punt achter Vitesse tot voor kort degradatiekandidaat.
Na de winterstop is de hele selectie door het ijs gezakt.
Stop met die geldverslindende wintertripjes naar Spanje. Nec is een modale club en gedraag je daar ook na.
Die hautaine houding van v Schaijk en dat behoudende spel onder Meijer is toch om te janken
Stop met die geldverslindende wintertripjes naar Spanje. Nec is een modale club en gedraag je daar ook na.
Die hautaine houding van v Schaijk en dat behoudende spel onder Meijer is toch om te janken
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
- Bottendaal
- Contacteer:
Het is abnormaal wat daar gebeurd is.
En die lange keepte vandaag de wedstrijd van zn leven. Zag er echt sterk uit op het schakelprogramma
Na de laatste interlandbreak is het team door het ijs gezakt. 1 acceptabele wedstrijd speelden we sindsdien. De wedstrijd van vandaag.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, die ook.Bottendaal schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:24Je vergeet Heerenveen thuis
Je krijgt wat je verdient. Aan alle nuilerds hier op het forum : Gefeliciteerd !!
Het is Cillessen en het ontbreken van Duelund.E.B schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:30Verwarrend. Dan is het Duelund, dan is het Cillessen en het geen team zijn, nu de interlandbreak.
En de interlandbreak. En Tananne. En de Rabobank.mschr schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:46Het is Cillessen en het ontbreken van Duelund.E.B schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:30Verwarrend. Dan is het Duelund, dan is het Cillessen en het geen team zijn, nu de interlandbreak.
- jackkreta
- Contacteer:
Dank je, maar ik was 2 weken geleden jarig.
Sinds de interland tegen Frankrijk keept Jasper als een drol. Dus sinds de interlandbreak.E.B schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:49En de interlandbreak. En Tananne. En de Rabobank.mschr schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:46Het is Cillessen en het ontbreken van Duelund.E.B schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:30Verwarrend. Dan is het Duelund, dan is het Cillessen en het geen team zijn, nu de interlandbreak.
Maar toen was Duelund al een tijd weg en je gaf aan dat dit ons de das om heeft gedaan. Dus dat Cillessen een zwakke periode had doet er niet toe.mschr schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:54Sinds de interland tegen Frankrijk keept Jasper als een drol. Dus sinds de interlandbreak.E.B schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:49En de interlandbreak. En Tananne. En de Rabobank.mschr schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:46Het is Cillessen en het ontbreken van Duelund.E.B schreef: ↑zo 28 mei 2023, 17:30Verwarrend. Dan is het Duelund, dan is het Cillessen en het geen team zijn, nu de interlandbreak.