Jeffry74 schreef: ↑zo 04 jun 2023, 20:32
FC Hilversum schreef: ↑zo 04 jun 2023, 17:11
Bottendaal schreef: ↑zo 04 jun 2023, 16:53
FC Hilversum schreef: ↑zo 04 jun 2023, 16:41
Bottendaal schreef: ↑zo 04 jun 2023, 15:46
eniesee12 schreef: ↑zo 04 jun 2023, 15:18
Het zijn er maar een paar die op iedere kritische post als strontvliegen erop duiken om het dood te nuanceren. En ja daar vallen jij en bottendaal toevallig onder.
Ik ben blij wat nuance (en tegengeluid) te kunnen brengen.
Er zijn er hier al genoeg die volgens mij niet eens weten wat het betekent.
Jij spant de kroon om alles goed te praten wat krom is…..
Ik praat heel graag
goed wat
krom is…
Nuance: zoek meer eens op.
Heeft niks met nuance te maken…. Meer een enorm blinde vlek waar je last van hebt. Of je bent compleet ambitieloos dat kan natuurlijk ook.
Vanaf welk jaar ben je NEC supporter?
Dat kan soms ook het verschil in nuance en ambitie verklaren.
Ik zal mezelf als voorbeeld nemen. Ik kom uit de tijd dat NEC nog oud papier ophaalde om de clubkas te 'spekken'
en dat er werd bezuinigd op de thee (voor spelers) tijdens de rust.
Daarom ben ik bijvoorbeeld al heel snel tevreden met de huidige situatie waarin de club zich nu bevind.
Mensen die totaal niet tevreden zijn met de huidige sportieve situatie en alles in het negatieve trekken vind ik lastig te volgen.
Ik heb erger meegemaakt denk ik dan...... waarna ik tevreden aan mijn thee slurp.
Ik heb vanaf 1994 een seizoenskaart (knipkaart) en daarvoor ging ik al drie jaar sporadisch een wedstrijd kijken. Maar die tijden kun je niet vergelijken met nu. Het voetbal en de hele entourage er omheen is compleet veranderd. Ook de insteek, de ambitie en de geldstromen. Het probleem waar veel supporters nu mee zitten is het matige voetbal, gebrek aan lef, spelen om niet te verkiezen, spelers die niet renderen blijven opstellen, niet/nauwelijks ontwikkeling bij spelers, nauwelijks overwinningen thuis, 50 van de 68 wedstrijden verloren of gelijk, tactisch weinig flexibel en vaak matig, etc. Ondanks de uitgesproken wensen en ambitie van de clubleiding is er weinig vooruitgang in het totaalbeeld. Velen vrezen dat NEC het niet nog een seizoen gaat overleven in de eredivisie als het verloop zo blijft als de afgelopen drie seizoenen. Daar wringt volgens mij de schoen.
En men zal ook dit wellicht gaan nuanceren of proberen glad te strijken, maar die vrees is gebaseerd op wat supporters zien en beleven. En zeg nou zelf, het is eigenlijk al drie seizoenen over het algemeen zeer matig en vaak tenenkrommend (slecht). Op enkele uitzonderingen na.
Dus aankomend seizoen zal er absoluut een bepaalde verwachting leven bij veel supporters. Aalbers en Meijer kunnen de !ouwen opstropen. De ambitie die door de leiding van de club is uitgesproken is om het ieder jaar beter te doen en ook uiteindelijk zelf de financiële broek op te houden. Beter dan vorig seizoen is niet volledig gelukt, ondanks enkele betere spelers. En de vraag is in hoeverre de trainer zich progressief ontwikkeld heeft. Daar twijfelen velen aan.
.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.