NEC-Fortuna

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
hupie
Berichten: 1675
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door hupie »

Mcel schreef:
zo 15 mei 2022, 21:34
hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 19:47
Tiel schreef:
zo 15 mei 2022, 18:55
hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 18:53
Waar blijft Tiel toch met zijn domme meningen? Deze droeftoeter kan alleen maar mensen beledigen, maar heeft verder geen enkele gefundeerde mening.
Hij heeft totaal geen verstand van psychologische processen in het voetbal en überhaupt verstand van voetbal. Discussie met hem is onmogelijk omdat hij ook nog niet eens echt goed kan lezen. Beledigen is hij daarentegen wel goed in. Ik zal hem nog een eindconclusie voorleggen: Heracles degradeert!
:tu: :bye: en NEC heeft vandaag verloren op inzet omdat ze vakantie wilden........ ik heb niet eens gezegd dat ze zouden winnen.
NEC heeft vandaag verloren omdat de motivatie van een mogelijke degradatie groter is dan om een play off plek te spelen. Je ziet het ik had het voorspelt. Zoals ook mijn eindconlusie juist was dat Heracles het niet zou redden. Verder mist NEC ook een speler als Flemmings. Ik zal je.gratis voetballes blijven geven, tenzij je alleen maar dom blijkt en alleen maar mensen kunt beledigen.
'NEC' of 'we'?
Daarnaast: We hebben verloren omdat we met 1-0 achter kwamen. Heb meer kansen van ons gezien dan van hen. Jij ook?
Ik heb zeker meer kansen gezien van ons. Maar de allergrootste was wel van hen. Net voor tijd na dat slippertje van Rens. Maar het hele seizoen missen we al een goede spits en,/of een speler als Flemmings. Daarnaast je verliest niet per definitie na een 1-0 achterstand.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Mcel »

hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 22:21
Mcel schreef:
zo 15 mei 2022, 21:34
hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 19:47
Tiel schreef:
zo 15 mei 2022, 18:55
hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 18:53
Waar blijft Tiel toch met zijn domme meningen? Deze droeftoeter kan alleen maar mensen beledigen, maar heeft verder geen enkele gefundeerde mening.
Hij heeft totaal geen verstand van psychologische processen in het voetbal en überhaupt verstand van voetbal. Discussie met hem is onmogelijk omdat hij ook nog niet eens echt goed kan lezen. Beledigen is hij daarentegen wel goed in. Ik zal hem nog een eindconclusie voorleggen: Heracles degradeert!
:tu: :bye: en NEC heeft vandaag verloren op inzet omdat ze vakantie wilden........ ik heb niet eens gezegd dat ze zouden winnen.
NEC heeft vandaag verloren omdat de motivatie van een mogelijke degradatie groter is dan om een play off plek te spelen. Je ziet het ik had het voorspelt. Zoals ook mijn eindconlusie juist was dat Heracles het niet zou redden. Verder mist NEC ook een speler als Flemmings. Ik zal je.gratis voetballes blijven geven, tenzij je alleen maar dom blijkt en alleen maar mensen kunt beledigen.
'NEC' of 'we'?
Daarnaast: We hebben verloren omdat we met 1-0 achter kwamen. Heb meer kansen van ons gezien dan van hen. Jij ook?
Ik heb zeker meer kansen gezien van ons. Maar de allergrootste was wel van hen. Net voor tijd na dat slippertje van Rens. Maar het hele seizoen missen we al een goede spits en,/of een speler als Flemmings. Daarnaast je verliest niet per definitie na een 1-0 achterstand.
Klopt. Ze hadden zeker grote kansen. Maar: we hebben dit jaar voor vandaag 12 keer tegen een 1-0 achterstand aangekeken. We verloren er 11 en speelden 1 keer gelijk.... We waren niet heel erg goed in het ombuigen van zo'n achterstand. Niet heel verwonderlijk dat de 12e keer 1-0 achter ook weer een nederlaag werd. Als het lang 0-0 was gebleven of als we voor waren gekomen hadden we gewonnen. Fortuna had niks aan een gelijkspel, maar kon nu met de kont in de goal hangen. En we hebben laten zien dat we daar niet zo goed tegen kunnen spelen....

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Bottendaal »

Mcel schreef:
zo 15 mei 2022, 23:09
hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 22:21
Mcel schreef:
zo 15 mei 2022, 21:34
hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 19:47
Tiel schreef:
zo 15 mei 2022, 18:55
hupie schreef:
zo 15 mei 2022, 18:53
Waar blijft Tiel toch met zijn domme meningen? Deze droeftoeter kan alleen maar mensen beledigen, maar heeft verder geen enkele gefundeerde mening.
Hij heeft totaal geen verstand van psychologische processen in het voetbal en überhaupt verstand van voetbal. Discussie met hem is onmogelijk omdat hij ook nog niet eens echt goed kan lezen. Beledigen is hij daarentegen wel goed in. Ik zal hem nog een eindconclusie voorleggen: Heracles degradeert!
:tu: :bye: en NEC heeft vandaag verloren op inzet omdat ze vakantie wilden........ ik heb niet eens gezegd dat ze zouden winnen.
NEC heeft vandaag verloren omdat de motivatie van een mogelijke degradatie groter is dan om een play off plek te spelen. Je ziet het ik had het voorspelt. Zoals ook mijn eindconlusie juist was dat Heracles het niet zou redden. Verder mist NEC ook een speler als Flemmings. Ik zal je.gratis voetballes blijven geven, tenzij je alleen maar dom blijkt en alleen maar mensen kunt beledigen.
'NEC' of 'we'?
Daarnaast: We hebben verloren omdat we met 1-0 achter kwamen. Heb meer kansen van ons gezien dan van hen. Jij ook?
Ik heb zeker meer kansen gezien van ons. Maar de allergrootste was wel van hen. Net voor tijd na dat slippertje van Rens. Maar het hele seizoen missen we al een goede spits en,/of een speler als Flemmings. Daarnaast je verliest niet per definitie na een 1-0 achterstand.
Klopt. Ze hadden zeker grote kansen. Maar: we hebben dit jaar voor vandaag 12 keer tegen een 1-0 achterstand aangekeken. We verloren er 11 en speelden 1 keer gelijk.... We waren niet heel erg goed in het ombuigen van zo'n achterstand. Niet heel verwonderlijk dat de 12e keer 1-0 achter ook weer een nederlaag werd. Als het lang 0-0 was gebleven of als we voor waren gekomen hadden we gewonnen. Fortuna had niks aan een gelijkspel, maar kon nu met de kont in de goal hangen. En we hebben laten zien dat we daar niet zo goed tegen kunnen spelen....
Meijer had nooit naar de druk moeten luisteren. (Vanaf de aftrap) willen aanvallen is voor NEC dit seizoen dodelijk gebleken.
Zonder spits en 10 is het lastig om een verdedigende ploeg uit elkaar te spelen. Dat zie je zelfs bij Ajax wel eens…

Erik27
Berichten: 622
Lid geworden op: di 08 feb 2022, 11:42
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Erik27 »

Tempo veel te laag. Steeds op dezelfde manier proberen een goal te maken. Ballen hoog voor verloor je bijna allemaal. Iets uitspelen, laag strak voor was er niet bij. Ja als je had gescoord was de 2e ook gevallen omdat fortuna dan naar voren had gemoeten maar zoals ze speelde kon je nog wel een uur spelen zonder te scoren.
Helaas. 3x thuis gewonnen.... Als je dat volgend jaar weer doet krijg je een mega probleem. Gelukkig hebben we voor de winterstop veel punten gepakt en ook verrassende punten uit gepakt. Moet er niet aan denken dat we nu 16e waren geworden. Dat was niet goed gekomen.
Natuurlijk is 11e prima (vooraf aan de competitie), maar het voetbal na de winterstop en het gebrek aan scoren vermogen en het gebrek aan thuis overwinningen geeft wel te denken. Een 2e jaar eredivisie is altijd lastiger dan een 1e jaar. Versterking is absoluut noodzakelijk.

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 860
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door hoMer »

Wat ik me altijd afvraag als mensen het hebben over de wil om te winnen: NEC is uiteindelijk net wat hoger geëindigd dan Fortuna, is dat dan omdat ze in de andere wedstrijden meer de wil hadden om te winnen dan Fortuna?
Daar doet hoMer dus niet aan mee

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Bottendaal »

hoMer schreef:
ma 16 mei 2022, 01:22
Wat ik me altijd afvraag als mensen het hebben over de wil om te winnen: NEC is uiteindelijk net wat hoger geëindigd dan Fortuna, is dat dan omdat ze in de andere wedstrijden meer de wil hadden om te winnen dan Fortuna?
Nee, bij ons is alles klote, kut, slecht, gebrek aan inzet, gebrek aan passie, gebrek aan beleving. Alles is ellende bij NEC. Nuilende Ellende Combinatie Nijmegen…

Ben blij dat we ons niet gehandhaafd hebben. Nog een jaar ED was niks geweest. Hebben we niks te zoeken…!!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4920
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Tim Janssen »

Pffff als ik zo lees hier

Ja natuurlijk had ik plek 8 gezien maar potverdikkeme met 2 vingers in de neus gehandhaafd wat wil je nog meer
Volgend jaar wordt er meer verwacht maar kom op als nr 7 kkd vorig jaar wees eens trots op je cluppie

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Curva »

Eindfeest was zoals ik ook al elders lees, zeker ook een leuk feestje voor de Fortuna supporters. Vond dat juist wel prima. Die moeten toch 35 hartverzakkingen gehad hebben dat laatste kwartier en wij weten als geen ander hoe dat voelt, op het randje van de afgrond bivakkeren.
De hele wedstrijd stonden ze achter hun ploeg en niet dat irritante bezig zijn met het uitdagen en beledigen van het thuispubliek, dus wat mij betreft was het ze gegund.

Jammer van die playoffs maar goed....het was een prima eerste seizoen na de promotie en volgend jaar is het maar weer afwachten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Tiel »

Curva schreef:
ma 16 mei 2022, 08:22
Eindfeest was zoals ik ook al elders lees, zeker ook een leuk feestje voor de Fortuna supporters. Vond dat juist wel prima. Die moeten toch 35 hartverzakkingen gehad hebben dat laatste kwartier en wij weten als geen ander hoe dat voelt, op het randje van de afgrond bivakkeren.
De hele wedstrijd stonden ze achter hun ploeg en niet dat irritante bezig zijn met het uitdagen en beledigen van het thuispubliek, dus wat mij betreft was het ze gegund.

Jammer van die playoffs maar goed....het was een prima eerste seizoen na de promotie en volgend jaar is het maar weer afwachten.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
ma 16 mei 2022, 08:43
Curva schreef:
ma 16 mei 2022, 08:22
Eindfeest was zoals ik ook al elders lees, zeker ook een leuk feestje voor de Fortuna supporters. Vond dat juist wel prima. Die moeten toch 35 hartverzakkingen gehad hebben dat laatste kwartier en wij weten als geen ander hoe dat voelt, op het randje van de afgrond bivakkeren.
De hele wedstrijd stonden ze achter hun ploeg en niet dat irritante bezig zijn met het uitdagen en beledigen van het thuispubliek, dus wat mij betreft was het ze gegund.

Jammer van die playoffs maar goed....het was een prima eerste seizoen na de promotie en volgend jaar is het maar weer afwachten.
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 860
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door hoMer »

DJTEEF! schreef:
ma 16 mei 2022, 08:44
Tiel schreef:
ma 16 mei 2022, 08:43
Curva schreef:
ma 16 mei 2022, 08:22
Eindfeest was zoals ik ook al elders lees, zeker ook een leuk feestje voor de Fortuna supporters. Vond dat juist wel prima. Die moeten toch 35 hartverzakkingen gehad hebben dat laatste kwartier en wij weten als geen ander hoe dat voelt, op het randje van de afgrond bivakkeren.
De hele wedstrijd stonden ze achter hun ploeg en niet dat irritante bezig zijn met het uitdagen en beledigen van het thuispubliek, dus wat mij betreft was het ze gegund.

Jammer van die playoffs maar goed....het was een prima eerste seizoen na de promotie en volgend jaar is het maar weer afwachten.
:withstupid:
:withstupid:
Ik had het ongelooflijk grappig gevonden als Branderhorst er nog de gelijkmaker in had geschoten, maar dat uitvak liet mij wel 'het is prima zo' denken.
Daar doet hoMer dus niet aan mee

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door WijchenNEC »

Bottendaal schreef:
ma 16 mei 2022, 01:37
hoMer schreef:
ma 16 mei 2022, 01:22
Wat ik me altijd afvraag als mensen het hebben over de wil om te winnen: NEC is uiteindelijk net wat hoger geëindigd dan Fortuna, is dat dan omdat ze in de andere wedstrijden meer de wil hadden om te winnen dan Fortuna?
Nee, bij ons is alles klote, kut, slecht, gebrek aan inzet, gebrek aan passie, gebrek aan beleving. Alles is ellende bij NEC. Nuilende Ellende Combinatie Nijmegen…

Ben blij dat we ons niet gehandhaafd hebben. Nog een jaar ED was niks geweest. Hebben we niks te zoeken…!!
Sowieso is een gebrek aan 'passie en strijd' in de meeste gevallen het gevolg van een organisatie die niet goed staat, niet perse op inziet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Bottendaal »

WijchenNEC schreef:
ma 16 mei 2022, 08:58
Bottendaal schreef:
ma 16 mei 2022, 01:37
hoMer schreef:
ma 16 mei 2022, 01:22
Wat ik me altijd afvraag als mensen het hebben over de wil om te winnen: NEC is uiteindelijk net wat hoger geëindigd dan Fortuna, is dat dan omdat ze in de andere wedstrijden meer de wil hadden om te winnen dan Fortuna?
Nee, bij ons is alles klote, kut, slecht, gebrek aan inzet, gebrek aan passie, gebrek aan beleving. Alles is ellende bij NEC. Nuilende Ellende Combinatie Nijmegen…

Ben blij dat we ons niet gehandhaafd hebben. Nog een jaar ED was niks geweest. Hebben we niks te zoeken…!!
Sowieso is een gebrek aan 'passie en strijd' in de meeste gevallen het gevolg van een organisatie die niet goed staat, niet perse op inziet.
Het is gewoon kut!!!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
ma 16 mei 2022, 08:44
Tiel schreef:
ma 16 mei 2022, 08:43
Curva schreef:
ma 16 mei 2022, 08:22
Eindfeest was zoals ik ook al elders lees, zeker ook een leuk feestje voor de Fortuna supporters. Vond dat juist wel prima. Die moeten toch 35 hartverzakkingen gehad hebben dat laatste kwartier en wij weten als geen ander hoe dat voelt, op het randje van de afgrond bivakkeren.
De hele wedstrijd stonden ze achter hun ploeg en niet dat irritante bezig zijn met het uitdagen en beledigen van het thuispubliek, dus wat mij betreft was het ze gegund.

Jammer van die playoffs maar goed....het was een prima eerste seizoen na de promotie en volgend jaar is het maar weer afwachten.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Bizar ook hoe mensen klagen over aantal thuisoverwinningen en matige 2e seizoenshelft.
Tegenover de zeldzaam slechte thuisreeks staat een fenomenale uitreeks.
Tegenover een matige 2e seizoenshelft staat een schitterende eerste seizoenshelft. (en wat scheelde het ondanks alles nog met de PO’s…)

Waan van de dag hier, niet normaal. Had beide 2 omgedraaid -veel punten thuis, weinig uit. En een matige 1e seizoenshelft, schitterende 2e- en men had op de banken gestaan. Gelukkig maakt het in een seizoen geen reet uit, waar en wanneer je de punten haalt.
We zijn het hele seizoen weg gebleven van problemen en hebben realistisch mogen hopen op PO’s. Dat is voor NEC gewoon een topseizoen. (En dan heb ik het nog niet over dat we net gepromoveerd zijn…)

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4393
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Nummer 11 »

Bottendaal schreef:
ma 16 mei 2022, 09:18
DJTEEF! schreef:
ma 16 mei 2022, 08:44
Tiel schreef:
ma 16 mei 2022, 08:43
Curva schreef:
ma 16 mei 2022, 08:22
Eindfeest was zoals ik ook al elders lees, zeker ook een leuk feestje voor de Fortuna supporters. Vond dat juist wel prima. Die moeten toch 35 hartverzakkingen gehad hebben dat laatste kwartier en wij weten als geen ander hoe dat voelt, op het randje van de afgrond bivakkeren.
De hele wedstrijd stonden ze achter hun ploeg en niet dat irritante bezig zijn met het uitdagen en beledigen van het thuispubliek, dus wat mij betreft was het ze gegund.

Jammer van die playoffs maar goed....het was een prima eerste seizoen na de promotie en volgend jaar is het maar weer afwachten.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Bizar ook hoe mensen klagen over aantal thuisoverwinningen en matige 2e seizoenshelft.
Tegenover de zeldzaam slechte thuisreeks staat een fenomenale uitreeks.
Tegenover een matige 2e seizoenshelft staat een schitterende eerste seizoenshelft. (en wat scheelde het ondanks alles nog met de PO’s…)

Waan van de dag hier, niet normaal. Had beide 2 omgedraaid -veel punten thuis, weinig uit. En een matige 1e seizoenshelft, schitterende 2e- en men had op de banken gestaan. Gelukkig maakt het in een seizoen geen reet uit, waar en wanneer je de punten haalt.
We zijn het hele seizoen weg gebleven van problemen en hebben realistisch mogen hopen op PO’s. Dat is voor NEC gewoon een topseizoen. (En dan heb ik het nog niet over dat we net gepromoveerd zijn…)
Klopt wat je zegt, maar het is toch leuk als je thuis eens wat overwinningen en doelpunten ziet. Uit wordt het vaak toch al ingecalculeerd dat er minder punten worden gehaald.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Sandertjuh85 »

Cambuur twente heerenveen willem2 fortuna en heracles
Ploegen waar we uit van wisten te winnen en thuis niet. Het blijft toch bijzonder eigenlijk. Ergens ook wel knap maar ik had het liever andersom gezien.

zoete aardbei
Berichten: 7885
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door zoete aardbei »

Sandertjuh85 schreef:
ma 16 mei 2022, 09:35
Cambuur twente heerenveen willem2 fortuna en heracles
Ploegen waar we uit van wisten te winnen en thuis niet. Het blijft toch bijzonder eigenlijk. Ergens ook wel knap maar ik had het liever andersom gezien.
Bij ons stellen de tegenstanders zich in op ons spel.Dat willen we ,zeker thuis,beter doen maar dat kunnen we helemaal niet.Voetballend eigenlijk vrij onmachtig.We zijn een reactie elftal,goed in de omschakeling.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door burp »

Ik vond het eigenlijk maar een hele rare middag.

Eerst zit je een uur naar een gigantische zaadpot te kijken waarbij je de indruk krijgt dat de selectie liever eerder vakantie heeft ipv playoffs. Pas het laatste half uur werd er nog ergens voor gespeeld. Inbrengen van Barreto en Van Eijden was uiteindelijk het hoogtepunt.

Het afscheid van beiden had ook direct na het einde van de wedstrijd plaats moeten vinden. Nu begonnen ze met dat best misplaatste feestje voor plek 11. Sfeer was best gezellig op de tribunes en eigenlijk boeide het niks wie nou eigenlijk de artiesten waren. Dan halverwege nog het afscheid, vooral van de twee routiniers. Terecht veel aandacht maar voor de overige verstrekkers weer nauwelijks.

Tsja, uiteindelijk moeten we gewoon tevreden zijn met een seizoen waarin we vrij snel veilig waren. Vooral op basis van de eerste seizoenshelft, de tweede was behoorlijk slecht en op basis daarvan waren playoffs ook onverdiend. We gaan nou de zomer in met dat er aan het team echt veel moet gaan veranderen, want komend seizoen wordt een stuk lastiger.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-Fortuna

Bericht door flipsen »

GV schreef:
zo 15 mei 2022, 16:27
Stelletje wijven … Blij dat het er op zit.
de spelers zijn ook blij dat het erop zit, de meeste hebben helemaal geen zin in een nacompetitie en zijn in hun hoofd allang bezig met de nieuwe club ....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Tiel »

flipsen schreef:
ma 16 mei 2022, 10:06
GV schreef:
zo 15 mei 2022, 16:27
Stelletje wijven … Blij dat het er op zit.
de spelers zijn ook blij dat het erop zit, de meeste hebben helemaal geen zin in een nacompetitie en zijn in hun hoofd allang bezig met de nieuwe club ....
Waarom hadden ze vorig jaar wel zin dan, droeftoeters.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-Fortuna

Bericht door flipsen »

Nijmegen0413 schreef:
zo 15 mei 2022, 16:43
Tiel schreef:
zo 15 mei 2022, 16:41
Nijmegen0413 schreef:
zo 15 mei 2022, 16:40
noviomagum schreef:
zo 15 mei 2022, 16:38
Nijmegen0413 schreef:
zo 15 mei 2022, 16:35
noviomagum schreef:
zo 15 mei 2022, 16:35


Nee die was 90min geweldig.....
Ja.
Laten we hopen dat we vandaag een speler of 7 voor het laatst in de goffert hebben gezien!
Sowieso de hele voorhoede
Anders wordt het echt lastig aankomend seizoen
Blijf jij dan ook weg uit de Goffert?
Sorry maar voor NEC is het echt van belang dat we de gehele voorhoede niet meer zien. Akman brengt te weinig, Tavsan MOET je verkopen en Okita zie ik echt niet bijtekenen.
Als Okita bijtekent (MVP) moet je jezelf in je handen knijpen. Willen/kunnen zien is iets heel anders.
laten we hopen dat hij niet bijtekent en lekker ergens anders gaat prutsen ....
Risus abundat in ore stultorum

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Jules »

zoete aardbei schreef:
ma 16 mei 2022, 09:37

Bij ons stellen de tegenstanders zich in op ons spel.Dat willen we ,zeker thuis,beter doen maar dat kunnen we helemaal niet.Voetballend eigenlijk vrij onmachtig.We zijn een reactie elftal,goed in de omschakeling.
Lijkt me duidelijk. Zodra er geen 5-3-2 wordt gespeeld gaat het hopeloos mis. De vraag is: blijft NEC komend jaar 5-3-2 spelen en daarop inkopen of willen ze aanvallender gaan spelen. Meier heeft het leuk gedaan met defensief voetbal maar zijn cijfers met een aanvallender plan zijn dramatisch.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-Fortuna

Bericht door flipsen »

Tiel schreef:
zo 15 mei 2022, 17:24
noviomagum schreef:
zo 15 mei 2022, 17:20
Tiel schreef:
zo 15 mei 2022, 17:18
noviomagum schreef:
zo 15 mei 2022, 17:13
TT schreef:
zo 15 mei 2022, 17:11
noviomagum schreef:
zo 15 mei 2022, 17:10


Kwaliteit is nog erger
Als het je inderdaad enkel om kwaliteit gaat kun je inderdaad beter naar Ajax kijken misschien.
We zitten bij eenn bvo he?
Ze worden betaald!
Prima als jij niks verwacht van professionals
Als iemand niet beter kan dan kun je hem verrot schelden maar dan wordt het echt niet beter, ze geven zich niet zelf een contract. Dat doet diegene die jij de hele week al zit te verdedigen.

Ben jij zo iemand die een hond denkt op te voeden door hem een trap te geven?
Als iemand niet beter kan moet ie opzouten inderdaad!
Kijk we zijn er, eindelijk je ware aard. Echt de grootste droeftoeter hier ooit.
kut.... ik hoopte dat je dat van mij vond, jammer ......
Risus abundat in ore stultorum

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Goffert »

burp schreef:
ma 16 mei 2022, 09:57
Ik vond het eigenlijk maar een hele rare middag.

Eerst zit je een uur naar een gigantische zaadpot te kijken waarbij je de indruk krijgt dat de selectie liever eerder vakantie heeft ipv playoffs. Pas het laatste half uur werd er nog ergens voor gespeeld. Inbrengen van Barreto en Van Eijden was uiteindelijk het hoogtepunt.

Het afscheid van beiden had ook direct na het einde van de wedstrijd plaats moeten vinden. Nu begonnen ze met dat best misplaatste feestje voor plek 11. Sfeer was best gezellig op de tribunes en eigenlijk boeide het niks wie nou eigenlijk de artiesten waren. Dan halverwege nog het afscheid, vooral van de twee routiniers. Terecht veel aandacht maar voor de overige verstrekkers weer nauwelijks.

Tsja, uiteindelijk moeten we gewoon tevreden zijn met een seizoen waarin we vrij snel veilig waren. Vooral op basis van de eerste seizoenshelft, de tweede was behoorlijk slecht en op basis daarvan waren playoffs ook onverdiend. We gaan nou de zomer in met dat er aan het team echt veel moet gaan veranderen, want komend seizoen wordt een stuk lastiger.
:withstupid: met vooral de eerste 2 alinea's.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Fortuna

Bericht door Bottendaal »

Jules schreef:
ma 16 mei 2022, 10:10
zoete aardbei schreef:
ma 16 mei 2022, 09:37

Bij ons stellen de tegenstanders zich in op ons spel.Dat willen we ,zeker thuis,beter doen maar dat kunnen we helemaal niet.Voetballend eigenlijk vrij onmachtig.We zijn een reactie elftal,goed in de omschakeling.
Lijkt me duidelijk. Zodra er geen 5-3-2 wordt gespeeld gaat het hopeloos mis. De vraag is: blijft NEC komend jaar 5-3-2 spelen en daarop inkopen of willen ze aanvallender gaan spelen. Meier heeft het leuk gedaan met defensief voetbal maar zijn cijfers met een aanvallender plan zijn dramatisch.
Als Meijer een spits en een 10 had gehad, hadden we thuis 3x zo veel gewonnen! We hadden simpelweg de aanval niet voor aanvallend 433!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten