NEC-AJAX

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door E.B. »

Trots op de spelers en het support vanaf de tribune :tu:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Keizerstad1994 »

Ondanks het verlies wel genoten van de strijd vandaag, evenals van de sfeer rondom de wedstrijd. Je merkte aan alles dat dit een wedstrijd met grote belangen was, niet zozeer voor ons maar wel voor het kampioenschap. Maakt Brobbey die goal niet denk ik dat Ajax de titel op de buik kan schrijven. Marquez en Guth vond ik bij vlagen echt geweldig verdedigen, alleen zonde van dat ‘foutje’ van Guth bij de 0-1, laat zich daar iets te makkelijk als draaischijf gebruiken (al is Brobbey ook wel lastig te verdedigen)
'Justice knows every mans number'

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Nijmegen0413 »

Overigens ook dikke complimenten voor de sfeer. Het was bij vlagen een ware heksenketel voor mij gevoel. En dat kwam vooral door de geweldige inzet van de 11 op het veld.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door harold »

Ik denk de beste wedstrijd van het seizoen. :tu:

Onwetende
Berichten: 222
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 23:00
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Onwetende »

harold schreef:
za 23 apr 2022, 20:32
Ik denk de beste wedstrijd van het seizoen. :tu:
Nec speelde uitstekend, liet het 'grote' ajax een onbeholpen indruk maken..... Complimenten!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15933
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Maar ow ow waarom beloon je jezelf niet :redface:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Keezer »

Ondanks dat je weet dat Ajax in de laatste minuten toe gaat slaan was het een leuke, spannende en hoopgevende wedstrijd. Top middag gehad met zon en strijd op het veld. Naast een goede selectie hoop ik volgend seizoen ook op een catering die wat meer stijd levert. Manmanman, wat laten ze daar een kapitaal liggen, elke wedstrijd nieuwe prutsers achter de tap.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door E.B. »

Keezer schreef:
za 23 apr 2022, 20:59
Ondanks dat je weet dat Ajax in de laatste minuten toe gaat slaan was het een leuke, spannende en hoopgevende wedstrijd. Top middag gehad met zon en strijd op het veld. Naast een goede selectie hoop ik volgend seizoen ook op een catering die wat meer stijd levert. Manmanman, wat laten ze daar een kapitaal liggen, elke wedstrijd nieuwe prutsers achter de tap.
Komt goed. Seizoenskaart 100% duurder, krijgen we waar voor ons geld voor terug.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door burp »

best een prima middag eigenlijk, goed gespeeld, prima sfeer alleen jammer van het resultaat. Was niet nodig is toch het gevoel dat overheerst.

Waar was Odenthal eigenlijk?
En waarom geen Cissoko op de bank? Daar zat nu geen aanvaller en hij deed mee in die oefenpot.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-AJAX

Bericht door noviomagum »

burp schreef:
za 23 apr 2022, 21:13
best een prima middag eigenlijk, goed gespeeld, prima sfeer alleen jammer van het resultaat. Was niet nodig is toch het gevoel dat overheerst.

Waar was Odenthal eigenlijk?
En waarom geen Cissoko op de bank? Daar zat nu geen aanvaller en hij deed mee in die oefenpot.
Geblesseerd, maar die heeft niemand gemist toch?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Gerard Lopez »

burp schreef:
za 23 apr 2022, 21:13
best een prima middag eigenlijk, goed gespeeld, prima sfeer alleen jammer van het resultaat. Was niet nodig is toch het gevoel dat overheerst.

Waar was Odenthal eigenlijk?
En waarom geen Cissoko op de bank? Daar zat nu geen aanvaller en hij deed mee in die oefenpot.
Odenthal was in Duitsland op de tribune bij een club waar ie misschien wil gaan tekenen. Is alvast aan het voorverkennen.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door JBNMGN »

Ik heb me heerlijk vermaakt, de ploeg knokte voor wat het waard was en dat was vanmiddag heel veel. Ajax kwam niet uit de verf zoals je van de no.1 zou verwachten en dat was zeker ook te danken aan het gedurfde spel van NEC.
De sfeer was erg goed, het bleef niet alleen bij 080 maar de Hazenkamp tribune en de Goffert tribune deden erg goed mee.

GENOTEN............tot het moment dat het doelpunt viel. Maar al met al een goed knokkende ploeg gezien.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Gijscoman »

Indrukwekkend gespeeld! Mooi om Marquez te zien, die de ballenjongens instrueerde om mee te helpen en contact met het publiek zocht. Strijd van het hele team was geweldig! Overigens vond ik Mattsson echt sterk spelen. Jammer dat hij uitviel.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door mschr »

NEC had meer verdiend. Zoals verwacht was het krachtsverschil met Ajax nihil komma nul. Branderhorst was geweldig. Strafschop klemvast en de inzet van Kudus puik verwerkt. Mijn Hertog Jan Bieren MotM.

P.
Berichten: 1698
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door P. »

E.B. schreef:
za 23 apr 2022, 21:01
Keezer schreef:
za 23 apr 2022, 20:59
Ondanks dat je weet dat Ajax in de laatste minuten toe gaat slaan was het een leuke, spannende en hoopgevende wedstrijd. Top middag gehad met zon en strijd op het veld. Naast een goede selectie hoop ik volgend seizoen ook op een catering die wat meer stijd levert. Manmanman, wat laten ze daar een kapitaal liggen, elke wedstrijd nieuwe prutsers achter de tap.
Komt goed. Seizoenskaart 100% duurder, krijgen we waar voor ons geld voor terug.
Inderdaad dat kan niet missen. Verwachtingen zijn hoog aankomend seizoen Wilco.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-AJAX

Bericht door noviomagum »

Gijscoman schreef:
za 23 apr 2022, 21:39
Indrukwekkend gespeeld! Mooi om Marquez te zien, die de ballenjongens instrueerde om mee te helpen en contact met het publiek zocht. Strijd van het hele team was geweldig! Overigens vond ik Mattsson echt sterk spelen. Jammer dat hij uitviel.
:withstupid: Wat had ie eigenlijk enkel blessure?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-AJAX

Bericht door noviomagum »

Net de samenvatting nog ff gekeken
Het was toch gewoon hands van Klaassen?
Dom van Guth trouwens om voor Brobbey te willen komen!
Maar ja al met al trots dat we er een wedstrijd van gemaakt hebben en recht op meer hadden!

P.
Berichten: 1698
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door P. »

noviomagum schreef:
za 23 apr 2022, 22:44
Net de samenvatting nog ff gekeken
Het was toch gewoon hands van Klaassen?
Dom van Guth trouwens om voor Brobbey te willen komen!
Maar ja al met al trots dat we er een wedstrijd van gemaakt hebben en recht op meer hadden!
100% hands. Maar ja....blijkbaar gelden er andere regels bij ajaks. Of tegen N.E.C. ....kan ook. Is blijkbaar hip dit jaar.

Gebruikersavatar
IceQueen
Berichten: 1395
Lid geworden op: za 23 jan 2021, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door IceQueen »

noviomagum schreef:
za 23 apr 2022, 22:44
Net de samenvatting nog ff gekeken
Het was toch gewoon hands van Klaassen?
Dom van Guth trouwens om voor Brobbey te willen komen!
Maar ja al met al trots dat we er een wedstrijd van gemaakt hebben en recht op meer hadden!
Ja die handsbal viel mij ook op

Voor de rest een prima wedstrijd gespeeld die eigenlijk gezien de kansen gewonnen had moeten worden , publiek was ook fantastisch, verdediging stond prima, heel erg jammer van dat late doelpunt maar we mogen zeker trots zijn
Ice Ice Baby

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door TT »

Nijmegen0413 schreef:
za 23 apr 2022, 20:17
Overigens ook dikke complimenten voor de sfeer. Het was bij vlagen een ware heksenketel voor mij gevoel. En dat kwam vooral door de geweldige inzet van de 11 op het veld.
Op het bier gooien bij de corners na. Dat vind ik zo'n simpel gedoe.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Nimma1 »

We mogen ongelofelijk trots zijn! Wat een sfeer! En ja, we hadden (misschien wel moeten) kunnen winnen. Toch heb ik genoten. Wat een aanwinst voor de eredivisie zijn wij. Daar waar we horen. Op naar Utreg (ben er helaas niet bij ivm vakantie). Come on ENIESEE!!!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door DJTEEF! »

Lekker nieuw nummer trouwens. En… Ie… See. Rood… zwart…. groen….

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Bottendaal »

noviomagum schreef:
za 23 apr 2022, 22:44
Net de samenvatting nog ff gekeken
Het was toch gewoon hands van Klaassen?
Dom van Guth trouwens om voor Brobbey te willen komen!
Maar ja al met al trots dat we er een wedstrijd van gemaakt hebben en recht op meer hadden!
Zal wel uitgelegd worden als ‘van te dichtbij’ ofzo. Ik weet het ook niet meer.
Hij doet in ieder geval geen enkele poging om hands te voorkomen…

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-AJAX

Bericht door flipsen »

Nijmegen0413 schreef:
za 23 apr 2022, 18:49
Mcel schreef:
za 23 apr 2022, 18:45
FC Hilversum schreef:
za 23 apr 2022, 18:39
Jongens dit is al mijn hele leven zo….. zo vaak gedacht dit gaat hem worden maar nooit gaat het goed. Helaas is het leven van een nec supporter vaker teleurstellingen slikken dan juichen. En als je van Ajax had kunnen winnen was het vandaag. Maar te weinig lef helaas
Op zich vond ik het niet te weinig lef. Je houdt lang stand door gedisciplineerd verdedigen. Als je meer lef toont, meer zelf naar voren voetbalt, komt Ajax makkelijker in zijn spel en voetballen ze er doorheen. Het gat op het middenveld dat ik had voorzien, was er niet echt. Daardoor bleven we lang in de wedstrijd.
Geen lef? Ik heb NEC minimaal 4 100% kansen zien creëren. En de pot 88 minuten dicht gehouden door geweldig te verdedigen. NEC heeft het maximale gedaan vandaag en is boven zichzelf uitgestegen. 1 slimmigheidje van Brobbey doet ons de das om.
Van de 4x 100 % kansen hadden er 3 in gemogen en dat gebeurt niet dus dan krijg je de deksel op de neus….
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-AJAX

Bericht door Tiel »

E.B. schreef:
za 23 apr 2022, 21:01
Keezer schreef:
za 23 apr 2022, 20:59
Ondanks dat je weet dat Ajax in de laatste minuten toe gaat slaan was het een leuke, spannende en hoopgevende wedstrijd. Top middag gehad met zon en strijd op het veld. Naast een goede selectie hoop ik volgend seizoen ook op een catering die wat meer stijd levert. Manmanman, wat laten ze daar een kapitaal liggen, elke wedstrijd nieuwe prutsers achter de tap.
Komt goed. Seizoenskaart 100% duurder, krijgen we waar voor ons geld voor terug.
Idd, we verliezen omdat we geen spits hebben, maar dat is eigenschuld dikke bult. We hebben te weinig betaald.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten