NEC - AZ

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Tiel »

Mario heeft er meer kijk op dan de keeperskenners hier.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 860
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door hoMer »

Het is vrij simpel: Nijhuis gooit lachend zijn VAR voor de bus als ze hem op een fout wijzen, zelfs wanneer hij na het zien van de beelden zijn besluit terugdraait. Dat deed hij bijvoorbeeld in december na Feyenoord - Heracles: https://www.nu.nl/voetbal/6170868/nijhu ... ordeel.htm. Dit interview zou een reden moeten zijn om Nijhuis te schorsen, schandalige opmerkingen: hij neemt zijn VAR zijn eigen fout kwalijk, daarom durven ze hem nu niet naar het scherm te halen.
Daar doet hoMer dus niet aan mee

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Gerard Lopez »

Seizoen gaat als een nachtkaars uit. Je staat dan nog wel 9e maar met een puntenaantal waar je normaal 13e mee zou staan. We gaan nog wel een paar plaatsen zakken tot ongeveer de 13e plek. En dan kan de vlag uit volgens Wilco want :director: HANDHAVING, HANDHAVING, HANDHAVING!

Tijd voor een grote schoonmaak in de zomer. Slapzakken zoals Okita, Duelund en Mattsson (verhuren) eruit en op mentaliteit selecteren.
When Wilco talks, people listen!

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

NEC verraste mij vandaag in positieve zin.
Heb veel strijd en passie gezien, maar voor het eerst in sinds een wedstrijd of 6 ook weer eens goed voetbal.
Stiekem nog best veel kansen gecreëerd.
En dat ondanks dat AZ op letterlijk iedere positie een betere speler heeft en NEC het met een uitgeklede selectie moet doen.

Al met al eindelijk weer eens een goed spelend NEC gezien.
Helaas mocht het niet baten en was de individuele klasse van Karlsson doorslaggevend.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Polleke »

E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 18:53
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:47
E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 18:41
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:40
Mark Ariaans schreef:
zo 06 mar 2022, 18:35
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:34


Maakt dat wat uit... AZ thuis is feitelijk zero punten. Mijn kritiek is constant geweest het belachelijke systeem zonder middenveld, en kansloze verhaal. En nu, tegen de nummer 4 van Nederland laat je zien simpelweg dat je niet minder bent. En dat met vele afwezigen. Dit wil ik graag zien, hier kan ik van genieten.

Ik blijf erbij... NEC moet aanvallender spelen, met een goed bezet middenveld.
Ik ben het ook met je eens hoor. Als ze zo voetballen dan moet je gewoon 4-3-3 vasthouden.
Dat is dan ook voor het eerst, ik roep dit al maanden en word keer op keer afgeschoten hier.
Omdat 5-3-2 ons gewoon al 31 punten heeft opgeleverd. Genoeg reden lijkt me.
Twee opmerkingen..... we hebben de punten (deels) gepakt met 532, want ook vaak met 433. Dat is 1. We hebben alles, maar dan ook alles verloren met 523. Dat is 2. Ik mik me op dat middenveld, dat dit bezet moet zijn. Tevens heb ik gezegd dat je na een half jaar moet constateren dat tegenstanders ons snappen: geef de bal aan NEC etc. En vanaf pakweg november heb ik gezegd: nu uitgaan van eigen kracht.

Vandaag mis je zoveel goede krachten en kan je qua kansen en veldspel gewoon meeknokken. Het team leek vrijer, voelde zich beter en knokte voor wat het waar was. Ik wil gewoon graag dat we zo blijven spelen tot einde van het seizoen.
Je eigen kracht was tot voor kort een solide verdediging met 5 man achterin. We gaan de laatste tijd nat op (persoonlijke) fouten. Dan kun je nog wel 4-3-3 ambiëren of 5-3-2 maar daar begint het mee. Als je gewoon weer steady achterin staat kun je daarna kijken of je het spel moet maken of moet volgen. Niet voor niets hadden we zoveel clean sheets maar wisten we ook zelf te scoren, ook bij 5-3-2. Het was efficiënt. En welke opstelling er ook komt dat boeit me werkelijk geen reet. Als het maar werkt en niet omdat het leuker is om naar te kijken. En die geluiden kwamen er ook veelal, het was niet leuk om te zien en daarom 4-3-3.
Je praat over 532...... maar laten we eerlijk zijn, vanaf pakweg december speelden we 523. Dat is een wereld van verschil.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Sandertjuh85 »

Nijmegen0413 schreef:
zo 06 mar 2022, 19:05
mschr schreef:
zo 06 mar 2022, 19:03
Sandertjuh85 schreef:
zo 06 mar 2022, 19:02
De aller aller grootste blunder komt natuurlijk wel op naam van el k. Als je deze ballen er al niet meer in schiet gaat het heel lastig worden wedstrijden te winnen.
Als hij aanvaller was, had ik je gelijk gegeven.
:withstupid:
Speelt niet voor niks linksback.
Daar staat hij toch omdat hij zo fantastisch kan voetballen? Niet omdat hij zo goed kan verdedigen lijkt mij.
Maar al ben je derde keeper. Die bal moet er gewoon in klaar.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Gerard Lopez »

hoMer schreef:
zo 06 mar 2022, 19:05
Het is vrij simpel: Nijhuis gooit lachend zijn VAR voor de bus als ze hem op een fout wijzen, zelfs wanneer hij na het zien van de beelden zijn besluit terugdraait. Dat deed hij bijvoorbeeld in december na Feyenoord - Heracles: https://www.nu.nl/voetbal/6170868/nijhu ... ordeel.htm. Dit interview zou een reden moeten zijn om Nijhuis te schorsen, schandalige opmerkingen: hij neemt zijn VAR zijn eigen fout kwalijk, daarom durven ze hem nu niet naar het scherm te halen.
Ze hadden hem helemaal niet naar het scherm hoeven te halen. Hoeven alleen maar in z'n oortje te roepen "hands, ongeldige goal". Zo duidelijk was het. Juist nu zetten ze Nijhuis onnodig voor joker. Beter een foute beslissing die hersteld wordt dan eentje die blijft staan.
When Wilco talks, people listen!

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

Gerard Lopez schreef:
zo 06 mar 2022, 19:07
Seizoen gaat als een nachtkaars uit. Je staat dan nog wel 9e maar met een puntenaantal waar je normaal 13e mee zou staan. We gaan nog wel een paar plaatsen zakken tot ongeveer de 13e plek. En dan kan de vlag uit volgens Wilco want :director: HANDHAVING, HANDHAVING, HANDHAVING!

Tijd voor een grote schoonmaak in de zomer. Slapzakken zoals Okita, Duelund en Mattsson (verhuren) eruit en op mentaliteit selecteren.
Ik heb zelden zoveel achterlijke dingen in 1 bericht gezien.
Vraag jij maar even aan Meneer Oversier wat er gebeurd als je op “bloedkuul-mentaliteit” gaat scouten.
Gewoon goede voetballers halen, dom gelul.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC - AZ

Bericht door noviomagum »

Nijmegen0413 schreef:
zo 06 mar 2022, 19:05
mschr schreef:
zo 06 mar 2022, 19:03
Sandertjuh85 schreef:
zo 06 mar 2022, 19:02
De aller aller grootste blunder komt natuurlijk wel op naam van el k. Als je deze ballen er al niet meer in schiet gaat het heel lastig worden wedstrijden te winnen.
Als hij aanvaller was, had ik je gelijk gegeven.
:withstupid:
Speelt niet voor niks linksback.
Onzin!
Verdonk maakte een goal die 10x moeilijker was tegen Groningen uit!
Het is een grotere kunst om hem te missen dan in te schieten
Gewoon binnenkant voet plaatsen niet op kracht!

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

noviomagum schreef:
zo 06 mar 2022, 18:46
Door een kut goal en persoonlijke fouten verloren!
Met het spel/inzet was niks mis!
+ de klasse van Karlsson.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC - AZ

Bericht door noviomagum »

Sandertjuh85 schreef:
zo 06 mar 2022, 18:58
vak Oost schreef:
zo 06 mar 2022, 18:56
Sandertjuh85 schreef:
zo 06 mar 2022, 18:51
vak Oost schreef:
zo 06 mar 2022, 18:49
E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 18:30
Sandertjuh85 schreef:
zo 06 mar 2022, 18:27

Ik heb ook wel het idee dat branderhorst daar wat last van heeft.
De verdediging juist. Bij alle 3 de doelpunten gaat de verdediging (weer) niet vrijuit.
1ste doelpunt: klaar als klontje = fout van de var,
2de doelpunt daar mag je naar Okita kijken
3de doelpunt verdedigt Lasse als een meisje.
En bij alle 3 de keeper
Die 1ste zou nooit een goal mogen zijn, dus daar kan je de keeper al helemaal nooit op afrekenen.
Zolang de scheids niet fluit is het toch wel handig te proberen die bal tegen te houden.
:withstupid:

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door E.B. »

Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 19:08
E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 18:53
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:47
E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 18:41
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:40
Mark Ariaans schreef:
zo 06 mar 2022, 18:35


Ik ben het ook met je eens hoor. Als ze zo voetballen dan moet je gewoon 4-3-3 vasthouden.
Dat is dan ook voor het eerst, ik roep dit al maanden en word keer op keer afgeschoten hier.
Omdat 5-3-2 ons gewoon al 31 punten heeft opgeleverd. Genoeg reden lijkt me.
Twee opmerkingen..... we hebben de punten (deels) gepakt met 532, want ook vaak met 433. Dat is 1. We hebben alles, maar dan ook alles verloren met 523. Dat is 2. Ik mik me op dat middenveld, dat dit bezet moet zijn. Tevens heb ik gezegd dat je na een half jaar moet constateren dat tegenstanders ons snappen: geef de bal aan NEC etc. En vanaf pakweg november heb ik gezegd: nu uitgaan van eigen kracht.

Vandaag mis je zoveel goede krachten en kan je qua kansen en veldspel gewoon meeknokken. Het team leek vrijer, voelde zich beter en knokte voor wat het waar was. Ik wil gewoon graag dat we zo blijven spelen tot einde van het seizoen.
Je eigen kracht was tot voor kort een solide verdediging met 5 man achterin. We gaan de laatste tijd nat op (persoonlijke) fouten. Dan kun je nog wel 4-3-3 ambiëren of 5-3-2 maar daar begint het mee. Als je gewoon weer steady achterin staat kun je daarna kijken of je het spel moet maken of moet volgen. Niet voor niets hadden we zoveel clean sheets maar wisten we ook zelf te scoren, ook bij 5-3-2. Het was efficiënt. En welke opstelling er ook komt dat boeit me werkelijk geen reet. Als het maar werkt en niet omdat het leuker is om naar te kijken. En die geluiden kwamen er ook veelal, het was niet leuk om te zien en daarom 4-3-3.
Je praat over 532...... maar laten we eerlijk zijn, vanaf pakweg december speelden we 523. Dat is een wereld van verschil.
Zolang we zelf grossieren in fouten kunnen we spreken over de formatie tot we ons wegen. Ik zie graag dat daar eerst aan gewerkt wordt anders kun je aan het schuiven blijven. Je geeft gewoon doelpunten weg op een te gemakkelijke manier. Keer op keer.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Mark Ariaans »

@Polleke: maar 5-2-3 heb ik vanaf het begin ook geroepen dat dat onzinnig was. Want daarmee neutraliseer je ook je opkomende backs in een 5-mans defensie. 5-3-2 met dit materiaal blijft goed verdedigbaar, maar met 4-3-3 speel je leuker voetbal. Alleen zijn we voorin kwalitatief niet goed genoeg.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Gerard Lopez »

Nijmegen0413 schreef:
zo 06 mar 2022, 19:09
Gerard Lopez schreef:
zo 06 mar 2022, 19:07
Seizoen gaat als een nachtkaars uit. Je staat dan nog wel 9e maar met een puntenaantal waar je normaal 13e mee zou staan. We gaan nog wel een paar plaatsen zakken tot ongeveer de 13e plek. En dan kan de vlag uit volgens Wilco want :director: HANDHAVING, HANDHAVING, HANDHAVING!

Tijd voor een grote schoonmaak in de zomer. Slapzakken zoals Okita, Duelund en Mattsson (verhuren) eruit en op mentaliteit selecteren.
Ik heb zelden zoveel achterlijke dingen in 1 bericht gezien.
Vraag jij maar even aan Meneer Oversier wat er gebeurd als je op “bloedkuul-mentaliteit” gaat scouten.
Gewoon goede voetballers halen, dom gelul.
Dan komen Randy Wolters en Mart Dijkstra naar de Goffert
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door mschr »

Nijmegen0413 schreef:
zo 06 mar 2022, 19:09

Vraag jij maar even aan Meneer Oversier wat er gebeurd als je op “bloedkuul-mentaliteit” gaat scouten.
Gewoon goede voetballers halen, dom gelul.
Dan krijgen we spelers als Joey en Randy. Die gaan als de brandweer.

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door zoete aardbei »

Gewoon zo doorgaan,althans zonder persoonlijke fouten als het kan.Tegen Sparta,Cambuur lef tonen dan kan je die gewoon winnen.
Mattsson,dramatisch!
Duelund,onze eigen man van glas,dat wordt natuurlijk niet verlengen.
El K ,al vaker gezegd als die meer als middenvelder speelt vind ik hem veel nuttiger.

Ik ben niet ontevreden, als is het duidelijk dat Ted behoorlijk veel werk zal hebben deze zomer.
Dat er doorgeselecteerd moet worden lijkt mij evident.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Tiel »

zoete aardbei schreef:
zo 06 mar 2022, 19:17
Gewoon zo doorgaan,althans zonder persoonlijke fouten als het kan.Tegen Sparta,Cambuur lef tonen dan kan je die gewoon winnen.
Mattsson,dramatisch!
Duelund,onze eigen man van glas,dat wordt natuurlijk niet verlengen.
El K ,al vaker gezegd als die meer als middenvelder speelt vind ik hem veel nuttiger.

Ik ben niet ontevreden, als is het duidelijk dat Ted behoorlijk veel werk zal hebben deze zomer.
Dat er doorgeselecteerd moet worden lijkt mij evident.
Ted moet eindelijk eens beginnen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door DJTEEF! »

Het viel me niet tegen vandaag, zeker gezien de afwezigen. Aardig veldspel, een paar goede kansen en niet heel veel weggegeven. Ik mis verdedigend en aanvallend wel wat venijn: Pak bij een gevaarlijke uitbraak in de 70e minuut die gele kaart, zorg dat je bij een corner die blijft liggen je poot tegen de bal krijgt. Het is te lief.

Henkiepenkie
Berichten: 6982
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Henkiepenkie »

Maar we speelden eindelijk weer eens een degelijke pot. Jammer dat zo’n klote VAR je weer tegenwerkt. En slapzak okita in de basis heb staan

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

DJTEEF! schreef:
zo 06 mar 2022, 19:19
Het viel me niet tegen vandaag, zeker gezien de afwezigen. Aardig veldspel, een paar goede kansen en niet heel veel weggegeven. Ik mis verdedigend en aanvallend wel wat venijn: Pak bij een gevaarlijke uitbraak in de 70e minuut die gele kaart, zorg dat je bij een corner die blijft liggen je poot tegen de bal krijgt. Het is te lief.
Eens tot het laatste.
Vond het verdedigend erg sterk staan, tot er na de 1-2 met meer ruimte in de rug verdedigd moest worden.

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

Henkiepenkie schreef:
zo 06 mar 2022, 19:21
Maar we speelden eindelijk weer eens een degelijke pot. Jammer dat zo’n klote VAR je weer tegenwerkt. En slapzak okita in de basis heb staan
Haha jij hebt zitten wachten tot ie een fout maakt om hem weer of te maken, zo ongelofelijk doorzichtig.

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door zoete aardbei »

DJTEEF! schreef:
zo 06 mar 2022, 19:19
Het viel me niet tegen vandaag, zeker gezien de afwezigen. Aardig veldspel, een paar goede kansen en niet heel veel weggegeven. Ik mis verdedigend en aanvallend wel wat venijn: Pak bij een gevaarlijke uitbraak in de 70e minuut die gele kaart, zorg dat je bij een corner die blijft liggen je poot tegen de bal krijgt. Het is te lief.
:withstupid:

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC - AZ

Bericht door noviomagum »

E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 19:12
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 19:08
E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 18:53
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:47
E.B. schreef:
zo 06 mar 2022, 18:41
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:40

Dat is dan ook voor het eerst, ik roep dit al maanden en word keer op keer afgeschoten hier.
Omdat 5-3-2 ons gewoon al 31 punten heeft opgeleverd. Genoeg reden lijkt me.
Twee opmerkingen..... we hebben de punten (deels) gepakt met 532, want ook vaak met 433. Dat is 1. We hebben alles, maar dan ook alles verloren met 523. Dat is 2. Ik mik me op dat middenveld, dat dit bezet moet zijn. Tevens heb ik gezegd dat je na een half jaar moet constateren dat tegenstanders ons snappen: geef de bal aan NEC etc. En vanaf pakweg november heb ik gezegd: nu uitgaan van eigen kracht.

Vandaag mis je zoveel goede krachten en kan je qua kansen en veldspel gewoon meeknokken. Het team leek vrijer, voelde zich beter en knokte voor wat het waar was. Ik wil gewoon graag dat we zo blijven spelen tot einde van het seizoen.
Je eigen kracht was tot voor kort een solide verdediging met 5 man achterin. We gaan de laatste tijd nat op (persoonlijke) fouten. Dan kun je nog wel 4-3-3 ambiëren of 5-3-2 maar daar begint het mee. Als je gewoon weer steady achterin staat kun je daarna kijken of je het spel moet maken of moet volgen. Niet voor niets hadden we zoveel clean sheets maar wisten we ook zelf te scoren, ook bij 5-3-2. Het was efficiënt. En welke opstelling er ook komt dat boeit me werkelijk geen reet. Als het maar werkt en niet omdat het leuker is om naar te kijken. En die geluiden kwamen er ook veelal, het was niet leuk om te zien en daarom 4-3-3.
Je praat over 532...... maar laten we eerlijk zijn, vanaf pakweg december speelden we 523. Dat is een wereld van verschil.
Zolang we zelf grossieren in fouten kunnen we spreken over de formatie tot we ons wegen. Ik zie graag dat daar eerst aan gewerkt wordt anders kun je aan het schuiven blijven. Je geeft gewoon doelpunten weg op een te gemakkelijke manier. Keer op keer.
:withstupid: Daar is lastig tegenaan te voetballen steeds!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:40
Mark Ariaans schreef:
zo 06 mar 2022, 18:35
Polleke schreef:
zo 06 mar 2022, 18:34
Mark Ariaans schreef:
zo 06 mar 2022, 18:29
Als we Duelund niet hadden verloren en die belachelijke eerste goal was afgekeurd had ik het nog wel willen zien vandaag. Maar ja.
Maakt dat wat uit... AZ thuis is feitelijk zero punten. Mijn kritiek is constant geweest het belachelijke systeem zonder middenveld, en kansloze verhaal. En nu, tegen de nummer 4 van Nederland laat je zien simpelweg dat je niet minder bent. En dat met vele afwezigen. Dit wil ik graag zien, hier kan ik van genieten.

Ik blijf erbij... NEC moet aanvallender spelen, met een goed bezet middenveld.
Ik ben het ook met je eens hoor. Als ze zo voetballen dan moet je gewoon 4-3-3 vasthouden.
Dat is dan ook voor het eerst, ik roep dit al maanden en word keer op keer afgeschoten hier.
Nee hoor. Kenners zijn het roerend met je eens. Sinds lange tijd weer eens van het spel van NEC kunnen genieten bij vlagen. Prima veldbezetting, prima inzet, jammer dat we voorin blaffen maar niet bijten, des te knapper dat we toch nog een aantal prima kansen creëerden.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nimma1 »

Er is maar een woord wat deze wedstrijd typeert: onnodig.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Waules en 44 gasten