PEC - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door E.B. »

mschr schreef:
zo 06 feb 2022, 10:19
Geen ambitie leidt ertoe dat we tevreden zijn met elk punt dat we sprokkelen. Een gelijkspel tegen een club in de degradatiezone wordt door de trainer gekoesterd, omdat de tegenstander de kloof niet heeft kunnen verkleinen.
Je weet het mooi te vertellen. Heb je toevallig kennis van keukens? Volgens mij kun je zo aan de slag bij Keuken Concurrent.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door E.B. »

Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:25
Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 10:23
Brabander schreef:
zo 06 feb 2022, 10:21
Ik kan niet begrijpen dat er mensen, na het zien van de wedstrijd, nog tevreden kunnen zijn met 1 punt.
Het spel was verschrikkelijk slecht...
Juist omdat het spel verschrikkelijk slecht was, ben ik tevreden met 1 punt. Je had ook 3 punten aan PEC kunnen geven zoals je weet.
:withstupid:
:withstupid: Tevreden met een punt, niet met het spel. Maar dat ben ik al langer niet.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 808
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Beuningen »

Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:25
Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 08:55
E.B. schreef:
za 05 feb 2022, 22:52
...Ik blijf gewoon zorgen houden, vooral als ik zie hoe belabberd we soms ook kunnen spelen. Niks is nog zeker op dit moment.
Mee eens, daarom zou ik tegen GAE voor de beker een reserveteam opstellen. Een stuk of 8 spelers rust geven waaronder Tavsan, Schone en Bruijn. Heerenveen is een 6 puntenduel.
Zo belangrijk is Heerenveen-uit helemaal niet. Die mogen we verliezen. Elk punt daar is een bonuspunt.
Als je überhaupt al denkt over spelers sparen, moet je dat juist in die wedstrijd doen, zodat je zeker weet dat je een week later tegen RKC met je sterkste team kunt spelen. Die wedstrijd is veel belangrijker.
Iedere wedstrijd is belangrijk en spelers sparen is echt onzin. De competitie is het belangrijkste en moet is vol voor gaan. Een hogere eindklassering levert ook weer meer tv geld op. Spelers komen liever naar een club toe die het goed doen ipv vechten tegen degradatie. De beker is heel mooi en moeten we ook voor gaan maar iedereen weet dat we die niet gaan winnen.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door E.B. »

Beuningen schreef:
zo 06 feb 2022, 10:42
Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:25
Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 08:55
E.B. schreef:
za 05 feb 2022, 22:52
...Ik blijf gewoon zorgen houden, vooral als ik zie hoe belabberd we soms ook kunnen spelen. Niks is nog zeker op dit moment.
Mee eens, daarom zou ik tegen GAE voor de beker een reserveteam opstellen. Een stuk of 8 spelers rust geven waaronder Tavsan, Schone en Bruijn. Heerenveen is een 6 puntenduel.
Zo belangrijk is Heerenveen-uit helemaal niet. Die mogen we verliezen. Elk punt daar is een bonuspunt.
Als je überhaupt al denkt over spelers sparen, moet je dat juist in die wedstrijd doen, zodat je zeker weet dat je een week later tegen RKC met je sterkste team kunt spelen. Die wedstrijd is veel belangrijker.
Iedere wedstrijd is belangrijk en spelers sparen is echt onzin. De competitie is het belangrijkste en moet is vol voor gaan. Een hogere eindklassering levert ook weer meer tv geld op. Spelers komen liever naar een club toe die het goed doen ipv vechten tegen degradatie. De beker is heel mooi en moeten we ook voor gaan maar iedereen weet dat we die niet gaan winnen.
We worden 8e met 33 of 35 punten aldus Mschr :tu:

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Mcel »

Beuningen schreef:
zo 06 feb 2022, 10:42
Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:25
Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 08:55
E.B. schreef:
za 05 feb 2022, 22:52
...Ik blijf gewoon zorgen houden, vooral als ik zie hoe belabberd we soms ook kunnen spelen. Niks is nog zeker op dit moment.
Mee eens, daarom zou ik tegen GAE voor de beker een reserveteam opstellen. Een stuk of 8 spelers rust geven waaronder Tavsan, Schone en Bruijn. Heerenveen is een 6 puntenduel.
Zo belangrijk is Heerenveen-uit helemaal niet. Die mogen we verliezen. Elk punt daar is een bonuspunt.
Als je überhaupt al denkt over spelers sparen, moet je dat juist in die wedstrijd doen, zodat je zeker weet dat je een week later tegen RKC met je sterkste team kunt spelen. Die wedstrijd is veel belangrijker.
Iedere wedstrijd is belangrijk en spelers sparen is echt onzin. De competitie is het belangrijkste en moet is vol voor gaan. Een hogere eindklassering levert ook weer meer tv geld op. Spelers komen liever naar een club toe die het goed doen ipv vechten tegen degradatie. De beker is heel mooi en moeten we ook voor gaan maar iedereen weet dat we die niet gaan winnen.
Ook als we verliezen van Heerenveen zijn we "een club die het goed doet" en geen club "die vecht tegen degradatie".
Voor mij hoeven er überhaupt geen spelers gespaard te worden, want we hebben kunnen zien dat we tegen bijna elke tegenstander punten kunnen pakken. Maar niet met je sterkste team spelen in de eerste thuiswedstrijd met publiek sinds maanden, een kwartfinale tegen de Eagles met uitzicht op een halve finale thuis met wie weet een vol stadion, dat zou echt minachting van je supporters betekenen en dus belachelijk zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door mschr »

E.B. schreef:
zo 06 feb 2022, 10:51




We worden 8e met 33 of 35 punten aldus Mschr :tu:
We worden 11de met 38-41 punten.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door E.B. »

mschr schreef:
zo 06 feb 2022, 10:59
E.B. schreef:
zo 06 feb 2022, 10:51




We worden 8e met 33 of 35 punten aldus Mschr :tu:
We worden 11de met 38-41 punten.
We hebben 10 mindere clubs onder ons. Plus dat we nog 2 misschien wel 3 wedstrijden winnen. Dus dan hebben we nog 5 a 8 gelijke spelen zeg je nu?

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door WijchenNEC »

Spelers sparen voor een kwartfinale beker, ga toch weg joh. Een keertje 2 potjes in de week vlak na de winterstop moet prima kunnen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
zo 06 feb 2022, 09:08
Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 08:55
E.B. schreef:
za 05 feb 2022, 22:52
...Ik blijf gewoon zorgen houden, vooral als ik zie hoe belabberd we soms ook kunnen spelen. Niks is nog zeker op dit moment.
Mee eens, daarom zou ik tegen GAE voor de beker een reserveteam opstellen. Een stuk of 8 spelers rust geven waaronder Tavsan, Schone en Bruijn. Heerenveen is een 6 puntenduel.
Ja, laten we het seizoen in februari al als een nachtkaars laten uitgaan. Ontzeg ons elk plezier voor het heilige doel om met saai en afwachtend voetbal Heerenveen te gaan vervelen. Waarom eigenlijk eredivisievoetbal spelen? Laten we ons sparen om volgend seizoen goed voor de dag te komen in de eerste divisie. Waarom zou NEC een club moeten zijn voor spelers met ambitie? We hebben spelers nodig die zich sparen tijdens belangrijke wedstrijden voor wedstrijden die totaal oninteressant zijn.
:withstupid: krankzinnig idee.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
zo 06 feb 2022, 08:43
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 23:01
Gerard Lopez schreef:
za 05 feb 2022, 22:24
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 22:21
necnmgn schreef:
za 05 feb 2022, 22:18
burp schreef:
za 05 feb 2022, 22:14

En nog heb je niks.

Er zit geen enkel beleid achter het invullen van de spitspositie
Als hij fit kan worden en hij blijft nog een jaar, dan kan het zomaar een prima gok zijn. Elke club zoekt zo'n spits, zeker in de winter... Dan moet je ook niet de hoofdprijs voor een spits gaan halen die ook geen zekerheidje is. Als ik dan hoor dat AZ een Druijf verhuurt met een verkoopclausule van 2.8 miljoen, dan weet je hoe lastig het is om iets fatsoenlijks te vinden
!,5 jaar Bony zit je ook al op bijna 7 ton. En die zijn dan ook op over 1,5 jaar, krijg je niets voor terug. Moet je hopen dat hij geen blessures krijgt.
Joh, loop niet zo te zeiken man. Ted doet het prima. Je hebt gewoon de pik op hem en Meijer, om de een of andere reden.

Noem mij dan eens wat het laatste seizoen is dat het beleid bij NEC wel nog goed was?
Ik de pik op Meijer? Nog nooit iets negatiefs over de beste man gepost.
Wat kan mij het schelen wanneer het laatste seizoen het beleid bij NEC wel goed was. Feit is dat het nog nooit zo veel geld heeft gekost, we hebben een enorm dure TD die nagenoeg niets brengt. Ja de stand verbloemd veel, het voetbal laat iets anders zien. Ploegen doen het altijd goed in het eerste jaar na promotie.
Aldus Tiel bij wie de resultaten altijd leidend zijn.
Behalve bij Ted natuurlijk.
IK zeur ook niet, ik vind het krankzinnig hoe het geld wordt uitgegeven. Boekhoorn krijgt straks weer woorden met iemand en is weer een jaar weg, wie gaat er dan betalen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
za 05 feb 2022, 22:38
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 22:08
karlo schreef:
za 05 feb 2022, 22:07
Ted en Fred hebben het goed gezien
Het ontbreekt voorin aan kwaliteit
Dus daar hebben ze op ingekocht
Of Bony dat kan brengen zal moeten blijken
Dat het hoognodig is blijkt vandaag maar weer,
En nee daar hadden romeny en Beekman niets aan veranderd
Ze hebben niets ingekocht, ze hebben alles op rood gezet en hopen nu.
Zoals elke club
Welke club gaat nog meer All-in?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: PEC - NEC

Bericht door flipsen »

E.B. schreef:
zo 06 feb 2022, 10:27
Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:25
Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 10:23
Brabander schreef:
zo 06 feb 2022, 10:21
Ik kan niet begrijpen dat er mensen, na het zien van de wedstrijd, nog tevreden kunnen zijn met 1 punt.
Het spel was verschrikkelijk slecht...
Juist omdat het spel verschrikkelijk slecht was, ben ik tevreden met 1 punt. Je had ook 3 punten aan PEC kunnen geven zoals je weet.
:withstupid:
:withstupid: Tevreden met een punt, niet met het spel. Maar dat ben ik al langer niet.
Tegen de onderste en met 10 man komen we nog goed weg met 1-1 dat geeft wel te denken ja …..
Risus abundat in ore stultorum

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Jules »

Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:56
...Maar niet met je sterkste team spelen in de eerste thuiswedstrijd met publiek sinds maanden, een kwartfinale tegen de Eagles met uitzicht op een halve finale thuis met wie weet een vol stadion, dat zou echt minachting van je supporters betekenen en dus belachelijk zijn.
Voor deze opstelling hoef je je niet te schamen:

---------Vukovich------------

-Bronkhorst-Barreto-Guth-Odental-Verdonk

--Vet--------Mattsson---------Duelund

-------Akman---Bony--------------------

Drie A-internationals op de mat brengen in je B-team. Bovendien wie zegt mij dat dit team bij voorbaat minder is dan de 11 die de 1-1 tegen PEC hebben binnen gesleept? Als je met deze basis niet van GAE kan winnen, weet je hoe belangrijk de spelers zijn die je rust gegeven hebt en dus terecht want de competitie is nog lang.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Mcel »

Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 12:08
Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:56
...Maar niet met je sterkste team spelen in de eerste thuiswedstrijd met publiek sinds maanden, een kwartfinale tegen de Eagles met uitzicht op een halve finale thuis met wie weet een vol stadion, dat zou echt minachting van je supporters betekenen en dus belachelijk zijn.
Voor deze opstelling hoef je je niet te schamen:

---------Vukovich------------

-Bronkhorst-Barreto-Guth-Odental-Verdonk

--Vet--------Mattsson---------Duelund

-------Akman---Bony--------------------

Drie A-internationals op de mat brengen in je B-team. Bovendien wie zegt mij dat dit team bij voorbaat minder is dan de 11 die de 1-1 tegen PEC hebben binnen gesleept? Als je met deze basis niet van GAE kan winnen, weet je hoe belangrijk de spelers zijn die je rust gegeven hebt en dus terecht want de competitie is nog lang.
Het geeft aan dat we best een prima bank hebben, waarbij we op verschillende posities niet heel veel zwakker worden na noodgedwongen wissels.
Je hebt nu eindelijk je selectie weer op volle sterkte (als Bruijn en Tavsan goed uit de wedstrijd van gisteravond gekomen zijn en als Proper weer fit is) aangevuld met een spits die als hij 75% van zijn oude niveau haalt ook een aanvulling is op je selectie. Dan moet je je sterkst mogelijke basis in een ritme laten komen voor het laatste deel van het seizoen. Te beginnen in een kwartfinale thuis tegen een tegenstander die in principe minder is dan je zelf bent.
Los daarvan: als je écht iemand wil sparen voor de competitie, dan is het Barreto wel. Maar zelfs dat zou ik niet doen.
Maar je gaat geen spelers sparen voor een wedstrijd waarbij een eventuele nederlaag niet heel erg is (Heerenveen-uit).

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door mschr »

Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 12:08
Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:56
...Maar niet met je sterkste team spelen in de eerste thuiswedstrijd met publiek sinds maanden, een kwartfinale tegen de Eagles met uitzicht op een halve finale thuis met wie weet een vol stadion, dat zou echt minachting van je supporters betekenen en dus belachelijk zijn.
Voor deze opstelling hoef je je niet te schamen:

---------Vukovich------------

-Bronkhorst-Barreto-Guth-Odental-Verdonk

--Vet--------Mattsson---------Duelund

-------Akman---Bony--------------------

Drie A-internationals op de mat brengen in je B-team. Bovendien wie zegt mij dat dit team bij voorbaat minder is dan de 11 die de 1-1 tegen PEC hebben binnen gesleept? Als je met deze basis niet van GAE kan winnen, weet je hoe belangrijk de spelers zijn die je rust gegeven hebt en dus terecht want de competitie is nog lang.
Als je deze wedstrijd niet wint door het geknutsel aan het elftal, heb je de enige kans op historische glorie dit seizoen door de wc gespoeld.

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door jallah »

Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 12:08
Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:56
...Maar niet met je sterkste team spelen in de eerste thuiswedstrijd met publiek sinds maanden, een kwartfinale tegen de Eagles met uitzicht op een halve finale thuis met wie weet een vol stadion, dat zou echt minachting van je supporters betekenen en dus belachelijk zijn.
Voor deze opstelling hoef je je niet te schamen:

---------Vukovich------------

-Bronkhorst-Barreto-Guth-Odental-Verdonk

--Vet--------Mattsson---------Duelund

-------Akman---Bony--------------------

Drie A-internationals op de mat brengen in je B-team. Bovendien wie zegt mij dat dit team bij voorbaat minder is dan de 11 die de 1-1 tegen PEC hebben binnen gesleept? Als je met deze basis niet van GAE kan winnen, weet je hoe belangrijk de spelers zijn die je rust gegeven hebt en dus terecht want de competitie is nog lang.
verdonk zou ik niet meer aan durven.. en kroenie heeft niet gespeeld voor marokko, dus zou hem er gewoon in zetten.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Bottendaal »

Gewoon volle bak tegen GAE en Heerenveen!
Het seizoen is nog lang, dus spelers sparen tegen Kowet is onzin. Die punten voor handhaving halen we nog wel, ookal verliezen we van Heerenveen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door vak Oost »

Bottendaal schreef:
zo 06 feb 2022, 16:17
Gewoon volle bak tegen GAE en Heerenveen!
Het seizoen is nog lang, dus spelers sparen tegen Kowet is onzin.
Die punten voor handhaving halen we nog wel, ookal verliezen we van Heerenveen.
Altijd volle bak en overal en daarnaast schat ik qua voetbal pec hoger in dan h'veen.
Alles komt goed !!

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Boer Janssen »

WijchenNEC schreef:
za 05 feb 2022, 22:23
Puntje in een uitwedstrijd tegen een ploeg die 2x op rij gewonnen had, kan het ook positief benaderen :wink:
Precies! Puntje tegen PEC dat in een flow zit, een fysiek erg sterke ploeg die zeer gedreven en zeer gedisciplineerd heel hoog druk zette, waardoor NEC in grote delen van de wedstrijd totaal niet aan voetballen toekwam.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

Boer Janssen schreef:
zo 06 feb 2022, 18:16
WijchenNEC schreef:
za 05 feb 2022, 22:23
Puntje in een uitwedstrijd tegen een ploeg die 2x op rij gewonnen had, kan het ook positief benaderen :wink:
Precies! Puntje tegen PEC dat in een flow zit, een fysiek erg sterke ploeg die zeer gedreven en zeer gedisciplineerd heel hoog druk zette, waardoor NEC in grote delen van de wedstrijd totaal niet aan voetballen toekwam.
PEC Zwolle 21 3 4 14 13 13-33 :crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

FC Hilversum
Berichten: 2193
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door FC Hilversum »

Nog 7 punten voorsprong tot boven de streep….. Zwolle had gewoon gewonnen moeten worden. Die gasten kunnen. Echt niet plotseling heel goed voetballen…. Die gooien alleen alle passie erin en dan moet je zorgen dat je scherp bent en niet als Verdonk als een 6 e klasser 2x achter elkaar zo uitverdedigen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door mschr »

FC Hilversum schreef:
zo 06 feb 2022, 19:31
Nog 7 punten voorsprong tot boven de streep….. Zwolle had gewoon gewonnen moeten worden. Die gasten kunnen. Echt niet plotseling heel goed voetballen…. Die gooien alleen alle passie erin en dan moet je zorgen dat je scherp bent en niet als Verdonk als een 6 e klasser 2x achter elkaar zo uitverdedigen.
7 punten? 11 punten voorsprong op nummer 16!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Tiel schreef:
zo 06 feb 2022, 18:37
Boer Janssen schreef:
zo 06 feb 2022, 18:16
WijchenNEC schreef:
za 05 feb 2022, 22:23
Puntje in een uitwedstrijd tegen een ploeg die 2x op rij gewonnen had, kan het ook positief benaderen :wink:
Precies! Puntje tegen PEC dat in een flow zit, een fysiek erg sterke ploeg die zeer gedreven en zeer gedisciplineerd heel hoog druk zette, waardoor NEC in grote delen van de wedstrijd totaal niet aan voetballen toekwam.
PEC Zwolle 21 3 4 14 13 13-33 :crazy:
Lekker simplistisch dit. Zwolle heeft er inderdaad weinig van gebakken in de eerste seizoenshelft en het gaat misschien wat ver om te zeggen dat ze in een flow zitten maar ze hebben wel degelijk de weg naar boven te pakken, zeker qua spel. Puur afgaande op onze wedstrijden vond ik het PEC van gister voetballend en qua energie aantoonbaar beter dan andere degradatiekandidaten/rechterrijtje-clubs zoals Sparta, Fortuna, Willem II en GAE. Dus die wedstrijd van gister was echt een stuk lastiger dan de ranglijst doet vermoeden. Van tevoren had ik dan ook echt wel getekend voor een punt, dus wat dat betreft was ik qua resultaat niet heel ontevreden. Neemt niet weg dat NEC gister wel gewoon een hele matige pot speelde en dat we echt beter kunnen en moeten.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door E.B. »

mschr schreef:
zo 06 feb 2022, 20:11
FC Hilversum schreef:
zo 06 feb 2022, 19:31
Nog 7 punten voorsprong tot boven de streep….. Zwolle had gewoon gewonnen moeten worden. Die gasten kunnen. Echt niet plotseling heel goed voetballen…. Die gooien alleen alle passie erin en dan moet je zorgen dat je scherp bent en niet als Verdonk als een 6 e klasser 2x achter elkaar zo uitverdedigen.
7 punten? 11 punten voorsprong op nummer 16!
Dat is tot onder de streep.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door H-Zenkamp »

Gewoon winnen tegen Sparta en Fortuna en je bent klaar voor dit seizoen. Gat van 11 plus doelsaldo (dus 12) gaan ze echt niet meer inlopen. Vol op de beker.
★★

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], lurker024 en 46 gasten