PEC - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door WijchenNEC »

Keizerstad1994 schreef:
zo 06 feb 2022, 20:31
Tiel schreef:
zo 06 feb 2022, 18:37
Boer Janssen schreef:
zo 06 feb 2022, 18:16
WijchenNEC schreef:
za 05 feb 2022, 22:23
Puntje in een uitwedstrijd tegen een ploeg die 2x op rij gewonnen had, kan het ook positief benaderen :wink:
Precies! Puntje tegen PEC dat in een flow zit, een fysiek erg sterke ploeg die zeer gedreven en zeer gedisciplineerd heel hoog druk zette, waardoor NEC in grote delen van de wedstrijd totaal niet aan voetballen toekwam.
PEC Zwolle 21 3 4 14 13 13-33 :crazy:
Lekker simplistisch dit. Zwolle heeft er inderdaad weinig van gebakken in de eerste seizoenshelft en het gaat misschien wat ver om te zeggen dat ze in een flow zitten maar ze hebben wel degelijk de weg naar boven te pakken, zeker qua spel. Puur afgaande op onze wedstrijden vond ik het PEC van gister voetballend en qua energie aantoonbaar beter dan andere degradatiekandidaten/rechterrijtje-clubs zoals Sparta, Fortuna, Willem II en GAE. Dus die wedstrijd van gister was echt een stuk lastiger dan de ranglijst doet vermoeden. Van tevoren had ik dan ook echt wel getekend voor een punt, dus wat dat betreft was ik qua resultaat niet heel ontevreden. Neemt niet weg dat NEC gister wel gewoon een hele matige pot speelde en dat we echt beter kunnen en moeten.
:withstupid: eensch

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door mschr »

E.B. schreef:
zo 06 feb 2022, 20:37
mschr schreef:
zo 06 feb 2022, 20:11
FC Hilversum schreef:
zo 06 feb 2022, 19:31
Nog 7 punten voorsprong tot boven de streep….. Zwolle had gewoon gewonnen moeten worden. Die gasten kunnen. Echt niet plotseling heel goed voetballen…. Die gooien alleen alle passie erin en dan moet je zorgen dat je scherp bent en niet als Verdonk als een 6 e klasser 2x achter elkaar zo uitverdedigen.
7 punten? 11 punten voorsprong op nummer 16!
Dat is tot onder de streep.
Plek 15 is veilig.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
zo 06 feb 2022, 11:48
De Kletskop schreef:
zo 06 feb 2022, 08:43
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 23:01
Gerard Lopez schreef:
za 05 feb 2022, 22:24
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 22:21
necnmgn schreef:
za 05 feb 2022, 22:18

Als hij fit kan worden en hij blijft nog een jaar, dan kan het zomaar een prima gok zijn. Elke club zoekt zo'n spits, zeker in de winter... Dan moet je ook niet de hoofdprijs voor een spits gaan halen die ook geen zekerheidje is. Als ik dan hoor dat AZ een Druijf verhuurt met een verkoopclausule van 2.8 miljoen, dan weet je hoe lastig het is om iets fatsoenlijks te vinden
!,5 jaar Bony zit je ook al op bijna 7 ton. En die zijn dan ook op over 1,5 jaar, krijg je niets voor terug. Moet je hopen dat hij geen blessures krijgt.
Joh, loop niet zo te zeiken man. Ted doet het prima. Je hebt gewoon de pik op hem en Meijer, om de een of andere reden.

Noem mij dan eens wat het laatste seizoen is dat het beleid bij NEC wel nog goed was?
Ik de pik op Meijer? Nog nooit iets negatiefs over de beste man gepost.
Wat kan mij het schelen wanneer het laatste seizoen het beleid bij NEC wel goed was. Feit is dat het nog nooit zo veel geld heeft gekost, we hebben een enorm dure TD die nagenoeg niets brengt. Ja de stand verbloemd veel, het voetbal laat iets anders zien. Ploegen doen het altijd goed in het eerste jaar na promotie.
Aldus Tiel bij wie de resultaten altijd leidend zijn.
Behalve bij Ted natuurlijk.
IK zeur ook niet, ik vind het krankzinnig hoe het geld wordt uitgegeven. Boekhoorn krijgt straks weer woorden met iemand en is weer een jaar weg, wie gaat er dan betalen?
Jamaar jij haalt erbij dat de stand veel verbloemd.
Terwijl normaal resultaat voor jou leidend is, voor mooi voetbal kom je immer niet naar de goffert.

Gek dat je dat nu plots anders benaderd. Want qua resultaat doet Ted het fantastisch.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door De Kletskop »

Jules schreef:
zo 06 feb 2022, 12:08
Mcel schreef:
zo 06 feb 2022, 10:56
...Maar niet met je sterkste team spelen in de eerste thuiswedstrijd met publiek sinds maanden, een kwartfinale tegen de Eagles met uitzicht op een halve finale thuis met wie weet een vol stadion, dat zou echt minachting van je supporters betekenen en dus belachelijk zijn.
Voor deze opstelling hoef je je niet te schamen:

---------Vukovich------------

-Bronkhorst-Barreto-Guth-Odental-Verdonk

--Vet--------Mattsson---------Duelund

-------Akman---Bony--------------------

Drie A-internationals op de mat brengen in je B-team. Bovendien wie zegt mij dat dit team bij voorbaat minder is dan de 11 die de 1-1 tegen PEC hebben binnen gesleept? Als je met deze basis niet van GAE kan winnen, weet je hoe belangrijk de spelers zijn die je rust gegeven hebt en dus terecht want de competitie is nog lang.
Bronkhorst en Verdonk als backs is beginnen met een 0-1 achterstand.
Akman en Bony is 0 diepgang. Krankzinnige opstelling.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
di 08 feb 2022, 22:18
Tiel schreef:
zo 06 feb 2022, 11:48
De Kletskop schreef:
zo 06 feb 2022, 08:43
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 23:01
Gerard Lopez schreef:
za 05 feb 2022, 22:24
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 22:21


!,5 jaar Bony zit je ook al op bijna 7 ton. En die zijn dan ook op over 1,5 jaar, krijg je niets voor terug. Moet je hopen dat hij geen blessures krijgt.
Joh, loop niet zo te zeiken man. Ted doet het prima. Je hebt gewoon de pik op hem en Meijer, om de een of andere reden.

Noem mij dan eens wat het laatste seizoen is dat het beleid bij NEC wel nog goed was?
Ik de pik op Meijer? Nog nooit iets negatiefs over de beste man gepost.
Wat kan mij het schelen wanneer het laatste seizoen het beleid bij NEC wel goed was. Feit is dat het nog nooit zo veel geld heeft gekost, we hebben een enorm dure TD die nagenoeg niets brengt. Ja de stand verbloemd veel, het voetbal laat iets anders zien. Ploegen doen het altijd goed in het eerste jaar na promotie.
Aldus Tiel bij wie de resultaten altijd leidend zijn.
Behalve bij Ted natuurlijk.
IK zeur ook niet, ik vind het krankzinnig hoe het geld wordt uitgegeven. Boekhoorn krijgt straks weer woorden met iemand en is weer een jaar weg, wie gaat er dan betalen?
Jamaar jij haalt erbij dat de stand veel verbloemd.
Terwijl normaal resultaat voor jou leidend is, voor mooi voetbal kom je immer niet naar de goffert.

Gek dat je dat nu plots anders benaderd. Want qua resultaat doet Ted het fantastisch.
Voor jou is er geen morgen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
wo 09 feb 2022, 06:08
De Kletskop schreef:
di 08 feb 2022, 22:18
Tiel schreef:
zo 06 feb 2022, 11:48
De Kletskop schreef:
zo 06 feb 2022, 08:43
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 23:01
Gerard Lopez schreef:
za 05 feb 2022, 22:24


Joh, loop niet zo te zeiken man. Ted doet het prima. Je hebt gewoon de pik op hem en Meijer, om de een of andere reden.

Noem mij dan eens wat het laatste seizoen is dat het beleid bij NEC wel nog goed was?
Ik de pik op Meijer? Nog nooit iets negatiefs over de beste man gepost.
Wat kan mij het schelen wanneer het laatste seizoen het beleid bij NEC wel goed was. Feit is dat het nog nooit zo veel geld heeft gekost, we hebben een enorm dure TD die nagenoeg niets brengt. Ja de stand verbloemd veel, het voetbal laat iets anders zien. Ploegen doen het altijd goed in het eerste jaar na promotie.
Aldus Tiel bij wie de resultaten altijd leidend zijn.
Behalve bij Ted natuurlijk.
IK zeur ook niet, ik vind het krankzinnig hoe het geld wordt uitgegeven. Boekhoorn krijgt straks weer woorden met iemand en is weer een jaar weg, wie gaat er dan betalen?
Jamaar jij haalt erbij dat de stand veel verbloemd.
Terwijl normaal resultaat voor jou leidend is, voor mooi voetbal kom je immer niet naar de goffert.

Gek dat je dat nu plots anders benaderd. Want qua resultaat doet Ted het fantastisch.
Voor jou is er geen morgen?
Oh wauw. Die onthoud ik.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14452
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Bottendaal »

De Kletskop schreef:
wo 09 feb 2022, 14:57
Tiel schreef:
wo 09 feb 2022, 06:08
De Kletskop schreef:
di 08 feb 2022, 22:18
Tiel schreef:
zo 06 feb 2022, 11:48
De Kletskop schreef:
zo 06 feb 2022, 08:43
Tiel schreef:
za 05 feb 2022, 23:01


Ik de pik op Meijer? Nog nooit iets negatiefs over de beste man gepost.
Wat kan mij het schelen wanneer het laatste seizoen het beleid bij NEC wel goed was. Feit is dat het nog nooit zo veel geld heeft gekost, we hebben een enorm dure TD die nagenoeg niets brengt. Ja de stand verbloemd veel, het voetbal laat iets anders zien. Ploegen doen het altijd goed in het eerste jaar na promotie.
Aldus Tiel bij wie de resultaten altijd leidend zijn.
Behalve bij Ted natuurlijk.
IK zeur ook niet, ik vind het krankzinnig hoe het geld wordt uitgegeven. Boekhoorn krijgt straks weer woorden met iemand en is weer een jaar weg, wie gaat er dan betalen?
Jamaar jij haalt erbij dat de stand veel verbloemd.
Terwijl normaal resultaat voor jou leidend is, voor mooi voetbal kom je immer niet naar de goffert.

Gek dat je dat nu plots anders benaderd. Want qua resultaat doet Ted het fantastisch.
Voor jou is er geen morgen?
Oh wauw. Die onthoud ik.
:lol:

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Jules »

De Kletskop schreef:
zo 06 feb 2022, 11:24
:withstupid: krankzinnig idee.
Ja want Schone heeft ons dat extra gebracht dat we nodig hadden. Tegen Heerenveen zit hij er doorheen maar dat maakt niet uit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Jacob, More, pjottr en 31 gasten