Go Ahead Eagles-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door noviomagum »

JBNMGN schreef:
zo 19 dec 2021, 22:55
!e helft: redelijk voetbal van onze kant. 2 doelpunten en dat was het.
2e helft: slecht voetbal van onze kant, GoAhead kreeg te vaak de kans om te scoren, zij hadden pech en wij mazzel.

Maar wat boeit het, 3 punten tellen en met 22 punten en hopelijk na woensdag zelfs 25 doen we het gewoon voor een promovendus erg goed.
:withstupid: Zeker doen we het goed!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Napoleon »

noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 22:07
Napoleon schreef:
zo 19 dec 2021, 21:57
eniesee12 schreef:
zo 19 dec 2021, 20:28
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 20:23
Keizerstad1994 schreef:
zo 19 dec 2021, 19:18
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 18:53


:withstupid: En kom je uiteindelijk nog goed weg ook!
Maar mag ook wel een keer
Nou goed weg, bij rust kan het echt minimaal 0-3 staan. Uiteindelijk wel gewoon verdiend gewonnen.
Gelijkspel was terecht geweest 1e helft hadden wij er 3 kunnen maken maar Go Ahead na rust ook 3 , het mag ook een keer meezitten natuurlijk! maar om nu te roepen dat het terecht was is ook onzin , neemt niet weg dat het heerlijke punten zijn

Tuurlijk wel terecht , go ahead was 2e helft beter maar heeft 1 opgelegde kans gehad. Gewoon netjes uitgespeeld van nec ,dus zeker geleerd van de eerdere decepties!
:withstupid: in de 2e helft was het alleen die bal op de paal maar voor de rest maakte ik me eigenlijk weinig zorgen.
Die bal vanaf 6meter die had er ook in gekunnen hoor?
Ja, oke. Mogelijk. Toch maakte ik me gevoelsmatig niet zo druk.
Come on Wilfried Bony!

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Janssen »

E.B. schreef:
zo 19 dec 2021, 19:24
Keizerstad1994 schreef:
zo 19 dec 2021, 19:18
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 18:53
Keizerstad1994 schreef:
zo 19 dec 2021, 17:58
Hele, hele fijne overwinning. Eerste helft ontzettend volwassen, 0,0 weggegeven en bij vlagen redelijk gevoetbald(niet eens top). Tweede helft weet je een beetje wat er gaat gebeuren, GAE zal wat meer drukken en NEC gaat wat achterover leunen. Dan moet je eigenlijk snel 0-3 maken want dan heb is het klaar, nu werd er te weinig gevoetbald en wordt het overleven.
:withstupid: En kom je uiteindelijk nog goed weg ook!
Maar mag ook wel een keer
Nou goed weg, bij rust kan het echt minimaal 0-3 staan. Uiteindelijk wel gewoon verdiend gewonnen.
Ik had het nog wel willen zien als het 1-2 was geworden. Maar goed, we hebben stand gehouden en 3 punten :sjaal:
ik niet!

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Boer Janssen »

Vannuilekumphuile schreef:
zo 19 dec 2021, 21:09
Kan iemand me uitleggen waarom we in zwarte uitshirts speelden in plaats van in de groene ? Ook mooi maar waarom is dat ?
De zwarte shirts zijn onmogelijk. Ze lijken op trainingsshirtjes of op shirtjes voor een korte actie vóór de wedstrijd (In Rogier We Trust). Ze zijn totaal vormeloos en hebben een goedkope uitstraling. De kleur heeft daar niets mee te maken, want zwarte shirts kunnen best mooi zijn. De onze hebben geen snit, geen vorm, niks. Gauw weg doen! De groene shirts zijn mooi qua vorm maar halen het niet bij de donkerblauwe van vorig jaar. Dat die niet meer gebruikt worden, heeft natuurlijk met commercie te maken maar ik vind het doodzonde.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Gijscoman »

Boer Janssen schreef:
ma 20 dec 2021, 14:42
Vannuilekumphuile schreef:
zo 19 dec 2021, 21:09
Kan iemand me uitleggen waarom we in zwarte uitshirts speelden in plaats van in de groene ? Ook mooi maar waarom is dat ?
De zwarte shirts zijn onmogelijk. Ze lijken op trainingsshirtjes of op shirtjes voor een korte actie vóór de wedstrijd (In Rogier We Trust). Ze zijn totaal vormeloos en hebben een goedkope uitstraling. De kleur heeft daar niets mee te maken, want zwarte shirts kunnen best mooi zijn. De onze hebben geen snit, geen vorm, niks. Gauw weg doen! De groene shirts zijn mooi qua vorm maar halen het niet bij de donkerblauwe van vorig jaar. Dat die niet meer gebruikt worden, heeft natuurlijk met commercie te maken maar ik vind het doodzonde.
Ik vind het allemaal best aardig, maar boven al volledig irrelevant.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Boer Janssen »

eniesee12 schreef:
zo 19 dec 2021, 20:28
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 20:23
Keizerstad1994 schreef:
zo 19 dec 2021, 19:18
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 18:53
Keizerstad1994 schreef:
zo 19 dec 2021, 17:58
Hele, hele fijne overwinning. Eerste helft ontzettend volwassen, 0,0 weggegeven en bij vlagen redelijk gevoetbald(niet eens top). Tweede helft weet je een beetje wat er gaat gebeuren, GAE zal wat meer drukken en NEC gaat wat achterover leunen. Dan moet je eigenlijk snel 0-3 maken want dan heb is het klaar, nu werd er te weinig gevoetbald en wordt het overleven.
:withstupid: En kom je uiteindelijk nog goed weg ook!
Maar mag ook wel een keer
Nou goed weg, bij rust kan het echt minimaal 0-3 staan. Uiteindelijk wel gewoon verdiend gewonnen.
Gelijkspel was terecht geweest 1e helft hadden wij er 3 kunnen maken maar Go Ahead na rust ook 3 , het mag ook een keer meezitten natuurlijk! maar om nu te roepen dat het terecht was is ook onzin , neemt niet weg dat het heerlijke punten zijn

Tuurlijk wel terecht , go ahead was 2e helft beter maar heeft 1 opgelegde kans gehad. Gewoon netjes uitgespeeld van nec ,dus zeker geleerd van de eerdere decepties!
Netjes uitgespeeld klopt aan de ene kant, maar ook bijzonder veel geluk gehad. GAE had na de rust minimaal drie 100% kansen en daar reken ik die twee ballen die ze over schoten ook bij. Een net iets betere schutter legt ze er zo in. Daar kropen we sowieso al 2x door het oog van de naald. Wat we intussen wel geleerd hebben, is dat het extreem belangrijk het is om schoten te blokken of althans een serieuze poging daartoe te wagen. Daarbij zijn we al minder naïef.

FC Hilversum
Berichten: 2097
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door FC Hilversum »

Waar ik mij het meeste zorgen over maak is dat nec geen wedstrijd 2 helften goed kan spelen. Het lijkt erop dat als de tegenstander zich in de rust aanpast aan ons spel rogier niets kan omzetten om de grip weer terug te krijgen. Tegen eagles het zelfde. Niks hadden de eagles in te brengen de 1e helft in de 2e helft staan ze iets anders en komen wij er niet meer aan te pas.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Bottendaal »

FC Hilversum schreef:
ma 20 dec 2021, 19:57
Waar ik mij het meeste zorgen over maak is dat nec geen wedstrijd 2 helften goed kan spelen. Het lijkt erop dat als de tegenstander zich in de rust aanpast aan ons spel rogier niets kan omzetten om de grip weer terug te krijgen. Tegen eagles het zelfde. Niks hadden de eagles in te brengen de 1e helft in de 2e helft staan ze iets anders en komen wij er niet meer aan te pas.
Dat komt niet door Meijer. Dat komt door de spelers zelf. Dat gaven ze zondag ook aan. Ze kiezen te weinig voor rust in het spel. Foute keuzes van de spelers dus, wat kan Meijer daar aan doen?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Bottendaal »

noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 22:45
Bottendaal schreef:
zo 19 dec 2021, 22:38
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 21:45
Bottendaal schreef:
zo 19 dec 2021, 21:35
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 20:53
eniesee12 schreef:
zo 19 dec 2021, 20:46


Oke jongen , we bakte er geen k*t van en hadden moeten verliezen vandaag.
Zeg ik dat we hadden moeten verliezen?
Jij zegt het is terecht goed gespeeld en de 2e helft tja hebben we maar laten lopen want we waren er al!
En dat is onzin want het was gewoon Eredivisie onwaardig wat je de 2e helft hebt laten zien en nee dat maakt nu allemaal geen flikker uit de punten zijn binnen!
Maar we mogen toch benoemen wat we gezien hebben?
Hij is er weer: drs Negativium!
Hoezo Negativium?
Je moet verder kijken dan alleen de punten de 2e helft was het slechtste van het seizoen of vond jij van niet?
En zo verder spelen als de 2e helft en je komt 100% in degradatie problemen
Maar hopelijk is het een incident!
Je moet verder kijken dan alleen de 2e helft.
Als we zo verder spelen als de 1e helft, kunnen we ons 100% zeker opmaken voor Europees voetbal.
#hetismaarwatjewilzien…

Het leuke bij jou daarnaast is: spelen we goed maar winnen we niet, zeik je over de uitslag.
Spelen we slecht maar winnen we wel, zeik je over het spel.
Goed spelen en winnen dat lukt alleen Ajax in 50% van de wedstrijden, heb je daar wel eens over nagedacht?
#hetismaarwatjewilzien
Onze trainer zegt toch hetzelfde?
Stuur hem ook ff een mailtje dan :wink:
De 1e helft was ook niet echt bijzonder wat hebben we nu gecreëerd?
De 1e helft tegen bijvoorbeeld Cambuur was veel beter!
Zei de trainer dat we zo 100% in degradatie problemen gaan komen?

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Boer Janssen »

Gijscoman schreef:
ma 20 dec 2021, 14:47
Boer Janssen schreef:
ma 20 dec 2021, 14:42
Vannuilekumphuile schreef:
zo 19 dec 2021, 21:09
Kan iemand me uitleggen waarom we in zwarte uitshirts speelden in plaats van in de groene ? Ook mooi maar waarom is dat ?
De zwarte shirts zijn onmogelijk. Ze lijken op trainingsshirtjes of op shirtjes voor een korte actie vóór de wedstrijd (In Rogier We Trust). Ze zijn totaal vormeloos en hebben een goedkope uitstraling. De kleur heeft daar niets mee te maken, want zwarte shirts kunnen best mooi zijn. De onze hebben geen snit, geen vorm, niks. Gauw weg doen! De groene shirts zijn mooi qua vorm maar halen het niet bij de donkerblauwe van vorig jaar. Dat die niet meer gebruikt worden, heeft natuurlijk met commercie te maken maar ik vind het doodzonde.
Ik vind het allemaal best aardig, maar boven al volledig irrelevant.
Zeker zijn het voetbal en de resultaten honderd keer belangrijker dan een shirtje. Maar net zoals ik zelf niet half voor joker over straat wil gaan, zie ik de spelers van mijn club er graag representatief bijlopen. Kwestie van uitstraling. Dat geldt voor meer dingen rond NEC: stadion met zijn roestige trappen en containers links en rechts van het hoofdgebouw, de troosteloze aanblik in de omloop van het stadion waar de bussen van de uitsupporters rijden, de klok bij de Hazenkampingang die al 10 jaar op half 7 staat, de hoge muren bij diezelfde ingang die in een grijs verleden ooit wit waren....

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door noviomagum »

Bottendaal schreef:
ma 20 dec 2021, 23:32
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 22:45
Bottendaal schreef:
zo 19 dec 2021, 22:38
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 21:45
Bottendaal schreef:
zo 19 dec 2021, 21:35
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 20:53


Zeg ik dat we hadden moeten verliezen?
Jij zegt het is terecht goed gespeeld en de 2e helft tja hebben we maar laten lopen want we waren er al!
En dat is onzin want het was gewoon Eredivisie onwaardig wat je de 2e helft hebt laten zien en nee dat maakt nu allemaal geen flikker uit de punten zijn binnen!
Maar we mogen toch benoemen wat we gezien hebben?
Hij is er weer: drs Negativium!
Hoezo Negativium?
Je moet verder kijken dan alleen de punten de 2e helft was het slechtste van het seizoen of vond jij van niet?
En zo verder spelen als de 2e helft en je komt 100% in degradatie problemen
Maar hopelijk is het een incident!
Je moet verder kijken dan alleen de 2e helft.
Als we zo verder spelen als de 1e helft, kunnen we ons 100% zeker opmaken voor Europees voetbal.
#hetismaarwatjewilzien…

Het leuke bij jou daarnaast is: spelen we goed maar winnen we niet, zeik je over de uitslag.
Spelen we slecht maar winnen we wel, zeik je over het spel.
Goed spelen en winnen dat lukt alleen Ajax in 50% van de wedstrijden, heb je daar wel eens over nagedacht?
#hetismaarwatjewilzien
Onze trainer zegt toch hetzelfde?
Stuur hem ook ff een mailtje dan :wink:
De 1e helft was ook niet echt bijzonder wat hebben we nu gecreëerd?
De 1e helft tegen bijvoorbeeld Cambuur was veel beter!
Zei de trainer dat we zo 100% in degradatie problemen gaan komen?
Nee
Maar zeg ik dat?
Of zeg ik als we zo spelen zoals de 2e helft kom je 100% in degradatie nood?
Ik weet dat je een eigen draai overal aan wil geven....
Maar nu haal je dat stukje aan maar daar ging de discussie niet over toch?

FC Hilversum
Berichten: 2097
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door FC Hilversum »

Bottendaal schreef:
ma 20 dec 2021, 23:29
FC Hilversum schreef:
ma 20 dec 2021, 19:57
Waar ik mij het meeste zorgen over maak is dat nec geen wedstrijd 2 helften goed kan spelen. Het lijkt erop dat als de tegenstander zich in de rust aanpast aan ons spel rogier niets kan omzetten om de grip weer terug te krijgen. Tegen eagles het zelfde. Niks hadden de eagles in te brengen de 1e helft in de 2e helft staan ze iets anders en komen wij er niet meer aan te pas.
Dat komt niet door Meijer. Dat komt door de spelers zelf. Dat gaven ze zondag ook aan. Ze kiezen te weinig voor rust in het spel. Foute keuzes van de spelers dus, wat kan Meijer daar aan doen?
Het gebeurd inmiddels structureel. Je ziet dat de spelers het in de 2e helft niet meer kunnen belopen en er niet meer uit komen. De tegenstander schuift met wat mensen op het middenveld en wij zijn het spoor volledig kwijt..... ik geloof er niet in dat de spelers en zeker spelers als Schone dan telkens iedere wedstrijd plots niet meer weten wat ze moeten doen. Je ziet dat als de tegenstander dingen om zet wij op het middenveld plotseling overal te laat zijn. Naar mijn mening heeft dit wel degelijk met de tactiek van Meijer te maken.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Bottendaal »

noviomagum schreef:
di 21 dec 2021, 00:17
Bottendaal schreef:
ma 20 dec 2021, 23:32
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 22:45
Bottendaal schreef:
zo 19 dec 2021, 22:38
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 21:45
Bottendaal schreef:
zo 19 dec 2021, 21:35


Hij is er weer: drs Negativium!
Hoezo Negativium?
Je moet verder kijken dan alleen de punten de 2e helft was het slechtste van het seizoen of vond jij van niet?
En zo verder spelen als de 2e helft en je komt 100% in degradatie problemen
Maar hopelijk is het een incident!
Je moet verder kijken dan alleen de 2e helft.
Als we zo verder spelen als de 1e helft, kunnen we ons 100% zeker opmaken voor Europees voetbal.
#hetismaarwatjewilzien…

Het leuke bij jou daarnaast is: spelen we goed maar winnen we niet, zeik je over de uitslag.
Spelen we slecht maar winnen we wel, zeik je over het spel.
Goed spelen en winnen dat lukt alleen Ajax in 50% van de wedstrijden, heb je daar wel eens over nagedacht?
#hetismaarwatjewilzien
Onze trainer zegt toch hetzelfde?
Stuur hem ook ff een mailtje dan :wink:
De 1e helft was ook niet echt bijzonder wat hebben we nu gecreëerd?
De 1e helft tegen bijvoorbeeld Cambuur was veel beter!
Zei de trainer dat we zo 100% in degradatie problemen gaan komen?
Nee
Maar zeg ik dat?
Of zeg ik als we zo spelen zoals de 2e helft kom je 100% in degradatie nood?
Ik weet dat je een eigen draai overal aan wil geven....
Maar nu haal je dat stukje aan maar daar ging de discussie niet over toch?
Uhm ja, dat zeg je. (Zie dik gedrukt)
Hij zal gezegd hebben dat ze slecht speelden. Dat heeft iedereen gezien. Het is alleen ridicuul om dan te beginnen over 100% degradatie problemen.

We hebben 34 helften gespeeld. 3 daarvan waren (zeer)slecht. De rest voldoende tot zeer goed.
Die 3 helften is 9%, dat betekent dat we 91% van de tijd voldoende tot goed spelen. En jij durft te zeuren over degradatie problemen…
Dan zeg ik: #hetismaarwatjewilzien

(En het leuke is: die laatste slechte helft doet niet eens ter zake, want ze mochten slecht spelen. De 3 punten waren alsnog binnen…)
Zoals ik eerder al zei: Het leuke bij jou is: spelen we goed maar winnen we niet, zeik je over de uitslag.
Spelen we slecht maar winnen we wel, zeik je over het spel.
Dus lekker blijven zeiken over degradatie, mochten we dan tóch nog in de problemen komen, dan heb jij het alvast gezegd.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Bottendaal »

FC Hilversum schreef:
di 21 dec 2021, 11:34
Bottendaal schreef:
ma 20 dec 2021, 23:29
FC Hilversum schreef:
ma 20 dec 2021, 19:57
Waar ik mij het meeste zorgen over maak is dat nec geen wedstrijd 2 helften goed kan spelen. Het lijkt erop dat als de tegenstander zich in de rust aanpast aan ons spel rogier niets kan omzetten om de grip weer terug te krijgen. Tegen eagles het zelfde. Niks hadden de eagles in te brengen de 1e helft in de 2e helft staan ze iets anders en komen wij er niet meer aan te pas.
Dat komt niet door Meijer. Dat komt door de spelers zelf. Dat gaven ze zondag ook aan. Ze kiezen te weinig voor rust in het spel. Foute keuzes van de spelers dus, wat kan Meijer daar aan doen?
Het gebeurd inmiddels structureel. Je ziet dat de spelers het in de 2e helft niet meer kunnen belopen en er niet meer uit komen. De tegenstander schuift met wat mensen op het middenveld en wij zijn het spoor volledig kwijt..... ik geloof er niet in dat de spelers en zeker spelers als Schone dan telkens iedere wedstrijd plots niet meer weten wat ze moeten doen. Je ziet dat als de tegenstander dingen om zet wij op het middenveld plotseling overal te laat zijn. Naar mijn mening heeft dit wel degelijk met de tactiek van Meijer te maken.
De spelers zelf, incl. Schöne zien dat anders.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door noviomagum »

Bottendaal schreef:
di 21 dec 2021, 11:40
noviomagum schreef:
di 21 dec 2021, 00:17
Bottendaal schreef:
ma 20 dec 2021, 23:32
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 22:45
Bottendaal schreef:
zo 19 dec 2021, 22:38
noviomagum schreef:
zo 19 dec 2021, 21:45


Hoezo Negativium?
Je moet verder kijken dan alleen de punten de 2e helft was het slechtste van het seizoen of vond jij van niet?
En zo verder spelen als de 2e helft en je komt 100% in degradatie problemen
Maar hopelijk is het een incident!
Je moet verder kijken dan alleen de 2e helft.
Als we zo verder spelen als de 1e helft, kunnen we ons 100% zeker opmaken voor Europees voetbal.
#hetismaarwatjewilzien…

Het leuke bij jou daarnaast is: spelen we goed maar winnen we niet, zeik je over de uitslag.
Spelen we slecht maar winnen we wel, zeik je over het spel.
Goed spelen en winnen dat lukt alleen Ajax in 50% van de wedstrijden, heb je daar wel eens over nagedacht?
#hetismaarwatjewilzien
Onze trainer zegt toch hetzelfde?
Stuur hem ook ff een mailtje dan :wink:
De 1e helft was ook niet echt bijzonder wat hebben we nu gecreëerd?
De 1e helft tegen bijvoorbeeld Cambuur was veel beter!
Zei de trainer dat we zo 100% in degradatie problemen gaan komen?
Nee
Maar zeg ik dat?
Of zeg ik als we zo spelen zoals de 2e helft kom je 100% in degradatie nood?
Ik weet dat je een eigen draai overal aan wil geven....
Maar nu haal je dat stukje aan maar daar ging de discussie niet over toch?
Uhm ja, dat zeg je. (Zie dik gedrukt)
Hij zal gezegd hebben dat ze slecht speelden. Dat heeft iedereen gezien. Het is alleen ridicuul om dan te beginnen over 100% degradatie problemen.

We hebben 34 helften gespeeld. 3 daarvan waren (zeer)slecht. De rest voldoende tot zeer goed.
Die 3 helften is 9%, dat betekent dat we 91% van de tijd voldoende tot goed spelen. En jij durft te zeuren over degradatie problemen…
Dan zeg ik: #hetismaarwatjewilzien

(En het leuke is: die laatste slechte helft doet niet eens ter zake, want ze mochten slecht spelen. De 3 punten waren alsnog binnen…)
Zoals ik eerder al zei: Het leuke bij jou is: spelen we goed maar winnen we niet, zeik je over de uitslag.
Spelen we slecht maar winnen we wel, zeik je over het spel.
Dus lekker blijven zeiken over degradatie, mochten we dan tóch nog in de problemen komen, dan heb jij het alvast gezegd.
:tu:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Goffert »

Waar hebben we het over?! We blijven er met gemak in (hadden met wat meer daadkracht zelfs stabiel top 5 gestaan), zullen om plek 9-14 gaan spelen en we weten dat we met Ted zeer waarschijnlijk tijdig zullen beginnen met een sterke selectie voor '22-'23.
We zijn één van de leukst voetballende ploegen van de Eredivisie, met een perfecte combinatie (eigen) jeugd - ervaring. Er is rust in de tent. Boekhoorn doet leuk mee. Het stadion is een probleemkindje, maar daar komen we ook wel overeen. Van Schaik is een fantastisch uithangbord. Meijer is een prima gozer. Er zit kapitaal in de selectie. Niks om ons zorgen over te maken dus. Zo rustig is het de afgelopen jaren niet geweest!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Bottendaal »

Goffert schreef:
di 21 dec 2021, 12:14
Waar hebben we het over?! We blijven er met gemak in (hadden met wat meer daadkracht zelfs stabiel top 5 gestaan), zullen om plek 9-14 gaan spelen en we weten dat we met Ted zeer waarschijnlijk tijdig zullen beginnen met een sterke selectie voor '22-'23.
We zijn één van de leukst voetballende ploegen van de Eredivisie, met een perfecte combinatie (eigen) jeugd - ervaring. Er is rust in de tent. Boekhoorn doet leuk mee. Het stadion is een probleemkindje, maar daar komen we ook wel overeen. Van Schaik is een fantastisch uithangbord. Meijer is een prima gozer. Er zit kapitaal in de selectie. Niks om ons zorgen over te maken dus. Zo rustig is het de afgelopen jaren niet geweest!
Juist!
#hetismaarwatjewilzien

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:33
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:32
vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:31
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:29
Gijscoman schreef:
zo 19 dec 2021, 16:15
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:14
Onbegrijpelijk om Akman te brengen en niet Ole.
Ole is om te voetballen. Akman is om te storen, in de weg te lopen, te vechten etc.
Het gaat om het vasthouden van een bal en aanspeelbaar zijn, dan kom je niet eens onder druk te staan.
Dat heeft meer met andere spelers te maken, wat een onrust qua inspelen in de 2de helft.
Maar dat Akman iedere bal van zijn voet laat springen werkt ook niet mee kan ik je vertellen.
Toen Verdonk er in werd het van kwaad tot erger en toen zat Akman nog de donald duck te lezen op de bank.
Maar men roept al weken om een plek op de bank voor Souf?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door vak Oost »

Nijmegen0413 schreef:
wo 22 dec 2021, 13:33
vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:33
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:32
vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:31
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:29
Gijscoman schreef:
zo 19 dec 2021, 16:15


Ole is om te voetballen. Akman is om te storen, in de weg te lopen, te vechten etc.
Het gaat om het vasthouden van een bal en aanspeelbaar zijn, dan kom je niet eens onder druk te staan.
Dat heeft meer met andere spelers te maken, wat een onrust qua inspelen in de 2de helft.
Maar dat Akman iedere bal van zijn voet laat springen werkt ook niet mee kan ik je vertellen.
Toen Verdonk er in werd het van kwaad tot erger en toen zat Akman nog de donald duck te lezen op de bank.
Maar men roept al weken om een plek op de bank voor Souf?
Wie Soef op de bank wilt houden is knettergek.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door De Kletskop »

vak Oost schreef:
wo 22 dec 2021, 13:46
Nijmegen0413 schreef:
wo 22 dec 2021, 13:33
vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:33
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:32
vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:31
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:29


Het gaat om het vasthouden van een bal en aanspeelbaar zijn, dan kom je niet eens onder druk te staan.
Dat heeft meer met andere spelers te maken, wat een onrust qua inspelen in de 2de helft.
Maar dat Akman iedere bal van zijn voet laat springen werkt ook niet mee kan ik je vertellen.
Toen Verdonk er in werd het van kwaad tot erger en toen zat Akman nog de donald duck te lezen op de bank.
Maar men roept al weken om een plek op de bank voor Souf?
Wie Soef op de bank wilt houden is knettergek.
:withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32436
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Go Ahead Eagles-NEC

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
wo 22 dec 2021, 14:03
vak Oost schreef:
wo 22 dec 2021, 13:46
Nijmegen0413 schreef:
wo 22 dec 2021, 13:33
vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:33
Nijmegen0413 schreef:
zo 19 dec 2021, 16:32
vak Oost schreef:
zo 19 dec 2021, 16:31


Dat heeft meer met andere spelers te maken, wat een onrust qua inspelen in de 2de helft.
Maar dat Akman iedere bal van zijn voet laat springen werkt ook niet mee kan ik je vertellen.
Toen Verdonk er in werd het van kwaad tot erger en toen zat Akman nog de donald duck te lezen op de bank.
Maar men roept al weken om een plek op de bank voor Souf?
Wie Soef op de bank wilt houden is knettergek.
:withstupid:
:withstupid: Mits hij zijn broekje op gepaste hoogte houdt!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Elwood, Johnny, K0kkieniesee, Nimma1, semnec en 44 gasten