NEC-Vitesse

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
za 11 dec 2021, 19:00
E.B. schreef:
za 11 dec 2021, 18:55
Tiel schreef:
za 11 dec 2021, 18:45
E.B. schreef:
za 11 dec 2021, 18:41
Tiel schreef:
za 11 dec 2021, 17:47
E.B. schreef:
za 11 dec 2021, 17:08


Je mag me een drammer vinden en vinden dat ik poep praat. Jij jou hobby hier op het forum (drammen tegen RecreantB, Jallah, over de naam Il Duce en de overall forumpolitie uithangen), ik maak me hier liever druk om.

En ik hoop dat de jongens van Legio die zich hard maken voor de club de kwasten en verf opbergen. Dit opruiend noemen en (daarmee) insinueren dat ze een bijdrage leveren aan wat er 17 oktober is gebeurd is pas kwetsend. Laat staan ze de boete laten betalen.
Waarom zouden ze stoppen? Dit doek is gewoon goedgekeurd, Legio valt helemaal niets te verwijten, die hadden toestemming.. NEC des te meer.
Denk jij dat de schuld bij Legio wordt gelegd?
Volgens mij heb ik daar al antwoord op gegeven.
Vreemde gedachte volgens mij legt hier helemaal niemand de schuld bij Legio.
Dat mag je vinden. Ik heb mijn mening gegeven, jij mag er van vinden wat jij wilt over de hele situatie en het doek. Je blijft de discussie trouwens zelf opzoeken. Over drammen gesproken..
:jestera: :tu: :bye:
Ghe, wat een interessante gedachtengang! Zo heb ik er echt nog nooit naar gekeken. Dit is voor mij echt een horizon-verbreder!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Forzaa, JBNMGN, K0en, NEC. en 39 gasten