NEC-Vitesse

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door eniesee12 »

Vitesse supporters nu ook uitgebroken wat een chaos

Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door ArtNEC »

zoete aardbei schreef:
zo 17 okt 2021, 18:59
Veel jongens vol in beeld,dat wordt morgenochtend een bezoekje ben ik bang.Vooral die gasten die bij dat politiebusje staan.
Mooi juist! Dan spoor je toch echt niet :crazy2: Die zijn we liever kwijt dan rijk, stadionverbod voor het leven a.u.b.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Tiel »

Ze kunnen eindelijk naar huis.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Hiephoi
Berichten: 28
Lid geworden op: di 22 dec 2015, 19:28
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Hiephoi »

zoete aardbei schreef:
zo 17 okt 2021, 18:59
Veel jongens vol in beeld,dat wordt morgenochtend een bezoekje ben ik bang.Vooral die gasten die bij dat politiebusje staan.
Als ze slim zijn hebben die een week vrijgenomen komende week. Anders kan je je 'ziek' melden vanuit de politiebus morgenochtend inderdaad.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Ramona »

eniesee12 schreef:
zo 17 okt 2021, 19:03
Vitesse supporters nu ook uitgebroken wat een chaos
:'(

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door mschr »

Henkiepenkie schreef:
zo 17 okt 2021, 17:27
Maar dit was van onze kant ook gewoon zo ontzettend matig. Duelund op linksbuiten werkt helaas niet. We begonnen pas echt te voetballen toen Ruiz erin kwam en later Ali.
Heeft niet heel veel met Ruiz te maken. Heeft alles met Duelund te maken. Een 523 met Duelund slaat helemaal nergens op. Het middenveld was onderbemand, totdat Barreto naar het middenveld doorschoof. Meijer is tactisch compleet afgetroefd door Letschert. Vitesse had steeds een overwicht op het middenveld en had geen kind aan ons.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door DJTEEF! »

Slechte wedstrijd. Wat was het idee?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door mschr »

Henkiepenkie schreef:
zo 17 okt 2021, 17:22
Kut VAR, kut scheids en Kut Arnep met dat facking tijdrekken dat gewoon maar wordt toegestaan. Wat een zwaar frustrerende middag.
Vitesse speelde zoals tegen Feyenoord. Tijdrekken, vallen, doorrollen en mekkeren bij de scheids. Vitesse is het Getafe van Nederland. Tegen Feyenoord was de blessuretijd 10 minuten, tegen ons 14 minuten.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Vitesse

Bericht door noviomagum »

Ramona schreef:
zo 17 okt 2021, 19:18
eniesee12 schreef:
zo 17 okt 2021, 19:03
Vitesse supporters nu ook uitgebroken wat een chaos
:'(
Net filmpje gezien en Nec supporters wegrennen wat een dag......

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door mschr »

TT schreef:
zo 17 okt 2021, 17:24
Vond vooral dat je de eerste helft steeds een mannetje te weinig had op het middenveld. Had in de rust een beetje gehoopt op Proper (op middenveld) voor Barreto...en dan met 4 achterin gewoon.
Dat hoopte ik ook, maar Meijer zag het anders. Het eerste kwartier in de tweede helft was nog slechter. Afgezien van een slap rollertje van Tavsan deden we aanvallend niet mee en werden we overlopen op het middenveld. Pas toen Duelund eruit ging en Barreto op het middenveld kwam te spelen, kwamen we een beetje in de wedstrijd.
TT schreef:
zo 17 okt 2021, 17:24

Okita helaas slecht vandaag, Van Rooij ook niet best, maar die herstelde zich nog enigszins. Ruiz kunnen we nog wel plezier aan beleven denk ik.
OKita stond tegen een overmacht aan Vitesse-spelers. Ruiz is redelijk snel en best wel technisch vaardig, maar koppen kan ie niet. Wat een vreselijk slechte kopbal van hem in de slotfase.

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door n23 »

mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 19:25
Henkiepenkie schreef:
zo 17 okt 2021, 17:27
Maar dit was van onze kant ook gewoon zo ontzettend matig. Duelund op linksbuiten werkt helaas niet. We begonnen pas echt te voetballen toen Ruiz erin kwam en later Ali.
Heeft niet heel veel met Ruiz te maken. Heeft alles met Duelund te maken. Een 523 met Duelund slaat helemaal nergens op. Het middenveld was onderbemand, totdat Barreto naar het middenveld doorschoof. Meijer is tactisch compleet afgetroefd door Letschert. Vitesse had steeds een overwicht op het middenveld en had geen kind aan ons.
:withstupid:

Duelund stond verstopt op linksbuiten, terwijl Mattsson tegen feyenoord en fortuna juist constant het middenveld in kwam. Duelund moet dat toch ook kunnen als middenvelder dus ik snap niet waarom Meijer hem dat niet vertelt.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Vitesse

Bericht door noviomagum »

De ploeg stond onder spanning met name de 1e helft was het alleen maar lange ballen die Bazoer heeft de dag van ze leven gehad kon lekker doen waar hij zin in had

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26892
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door De Kletskop »

Brrr wat een draak van een wedstrijd.

Voor de wedstrijd hing er een geweldige derby sfeer, maar vanaf het eerste fluitsignaal leek dat verdwenen en vond ik het zowel op de tribunes en op het veld erg mat. Op Marquez na ontbrak het bij iedereen aan gif. En op de tribunes telt aanmoedigen van je team niet tegen Vitesse, maar blijkbaar is vloeken, tieren en gooien naar de tegenstander dan belangrijker.
Het 532 is opzich prima, maar dan is het wel cruciaal dat je backs leveren, en laat dat nou met afstand de 2 slechtsten zijn vandaag.
Hierdoor moest je door het midden voetballen, en daar kwam je telkens een man tekort en dus werden het kansloze lange halen.
Ik had gehoopt op Proper voor de dramatisch opbouwende Odenthal in de rust, en terug naar 433 zodat je kon gaan voetballen, maar helaas.
Ruiz was het enige lichtpuntje, een spits van ruim 2 meter, op wie ik op de blessuretijd na geen enkele voorzet op heb gezien.
De VAR kunnen we wel afschaffen, echt diep triest. En Lindhout is misschien wel de slechtste scheidsrechter op de nederlandse velden, echt iedere kans op een tegenaanval in de 1e helft werd door Vitesse met overtredingen afgestopt, maar geen enkele gele kaart. Vooral de overtreding op Tavsan was donkergeel.

Heel snel vergeten dit, wat een kutdag op alle fronten.

Mees
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 12 aug 2020, 11:12
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Mees »

karlo schreef:
zo 17 okt 2021, 18:06
Een stel fijne supporters hebben we
En ook nog eens paar die het veld opklimmen

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26892
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 19:25
Henkiepenkie schreef:
zo 17 okt 2021, 17:27
Maar dit was van onze kant ook gewoon zo ontzettend matig. Duelund op linksbuiten werkt helaas niet. We begonnen pas echt te voetballen toen Ruiz erin kwam en later Ali.
Heeft niet heel veel met Ruiz te maken. Heeft alles met Duelund te maken. Een 523 met Duelund slaat helemaal nergens op. Het middenveld was onderbemand, totdat Barreto naar het middenveld doorschoof. Meijer is tactisch compleet afgetroefd door Letschert. Vitesse had steeds een overwicht op het middenveld en had geen kind aan ons.
Amen, daar had veel eerder op ingegrepen moeten worden. Minimaal in de rust.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15055
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door necnmgn »

De Kletskop schreef:
zo 17 okt 2021, 19:42
Brrr wat een draak van een wedstrijd.

Voor de wedstrijd hing er een geweldige derby sfeer, maar vanaf het eerste fluitsignaal leek dat verdwenen en vond ik het zowel op de tribunes en op het veld erg mat. Op Marquez na ontbrak het bij iedereen aan gif. En op de tribunes telt aanmoedigen van je team niet tegen Vitesse, maar blijkbaar is vloeken, tieren en gooien naar de tegenstander dan belangrijker.
Het 532 is opzich prima, maar dan is het wel cruciaal dat je backs leveren, en laat dat nou met afstand de 2 slechtsten zijn vandaag.
Hierdoor moest je door het midden voetballen, en daar kwam je telkens een man tekort en dus werden het kansloze lange halen.
Ik had gehoopt op Proper voor de dramatisch opbouwende Odenthal in de rust, en terug naar 433 zodat je kon gaan voetballen, maar helaas.
Ruiz was het enige lichtpuntje, een spits van ruim 2 meter, op wie ik op de blessuretijd na geen enkele voorzet op heb gezien.
De VAR kunnen we wel afschaffen, echt diep triest. En Lindhout is misschien wel de slechtste scheidsrechter op de nederlandse velden, echt iedere kans op een tegenaanval in de 1e helft werd door Vitesse met overtredingen afgestopt, maar geen enkele gele kaart. Vooral de overtreding op Tavsan was donkergeel.

Heel snel vergeten dit, wat een kutdag op alle fronten.
Geen speld tussen te krijgen!

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5094
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door eniesee-elst »

Wat een kutdag, uiteindelijk..

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Nummer 11 »

Dat vuurwerk in de gracht was ook diep triest. Zag wel iets van ehbo erbij, maar kon niet goed zien of er iemand gewond was

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22772
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door burp »

n23 schreef:
zo 17 okt 2021, 19:36
mschr schreef:
zo 17 okt 2021, 19:25
Henkiepenkie schreef:
zo 17 okt 2021, 17:27
Maar dit was van onze kant ook gewoon zo ontzettend matig. Duelund op linksbuiten werkt helaas niet. We begonnen pas echt te voetballen toen Ruiz erin kwam en later Ali.
Heeft niet heel veel met Ruiz te maken. Heeft alles met Duelund te maken. Een 523 met Duelund slaat helemaal nergens op. Het middenveld was onderbemand, totdat Barreto naar het middenveld doorschoof. Meijer is tactisch compleet afgetroefd door Letschert. Vitesse had steeds een overwicht op het middenveld en had geen kind aan ons.
:withstupid:

Duelund stond verstopt op linksbuiten, terwijl Mattsson tegen feyenoord en fortuna juist constant het middenveld in kwam. Duelund moet dat toch ook kunnen als middenvelder dus ik snap niet waarom Meijer hem dat niet vertelt.
ik zei al eerder dat die in het rijtje Chatelle, Rommedahl past.
Je miste compleet de balans op het middenveld.

Ruiz was een lichtpuntje al snap ik ook niet waarom Akman na een een geweldige start een paar wedstrijden later ineens is afgeserveert.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Ramona »

Kopt, kutdag. Helemaal. Alleen kan ik dit niet snel vergeten, helaas. :'(

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Nummer 11 »


Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Pol »

eniesee-elst schreef:
zo 17 okt 2021, 20:00
Wat een kutdag, uiteindelijk..
Maar hoe is het mogelijk dat je in het stadion een achterbal ziet, maar de VAR m laat gaan?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22772
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door burp »

Pol schreef:
zo 17 okt 2021, 20:10
eniesee-elst schreef:
zo 17 okt 2021, 20:00
Wat een kutdag, uiteindelijk..
Maar hoe is het mogelijk dat je in het stadion een achterbal ziet, maar de VAR m laat gaan?
daar twijfel ik dus nog wel aan.
Volgens mij zo'n zelfde bal als Weghorst tegen Gibraltar, die leek ook te zitten.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Nimma1 »

Onverdiende nederlaag. Arnep dood.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: NEC-Vitesse

Bericht door Nummer 11 »

Omdat het ooit in de Kuip ook leek dat ie achter was, maar het niet was. Je moet toch gewoon af gaan op wat je nu ziet? Maar ja. Tegenwoordig geven we ook buitenspel als iemand een loshangend nagel riempje voor de lijn heeft

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: deest, Gijscoman, joostb85 en 21 gasten