Feyenoord - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Tim Janssen »

Zo we hebben al 3 tegenstanders in de top 5 gehad
Kan nu alleen maar beter gaan en de punten nu wel halen

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door noviomagum »

Tim Janssen schreef:
za 25 sep 2021, 23:39
Zo we hebben al 3 tegenstanders in de top 5 gehad
Kan nu alleen maar beter gaan en de punten nu wel halen
4 zelfs

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

Jules schreef:
za 25 sep 2021, 23:14
De tactiek van Rogier was goed alleen had ik Tavsan niet gewisseld. Dat was de enige speler waar Feyenoord geen grip op had. Te veel balverlies van El K. en Bart. Zoveel dat Verdonk nu wel in beeld komt voor een basisplek. Guth verdedigde dramatisch bij de goal van Dessers. Verder bij vlagen een sterk NEC gezien.

Als een speler zijn rug gebruikt om een tegenstander de doorgang te beletten is dat een overtreding Joey Kooi.
Gaan we weer El Karouani uit de basis praten terwijl zijn collega aan de andere kant al wekenlang de minste is.
Ik snap er echt geen zak van.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Tim Janssen »

noviomagum schreef:
za 25 sep 2021, 23:40
Tim Janssen schreef:
za 25 sep 2021, 23:39
Zo we hebben al 3 tegenstanders in de top 5 gehad
Kan nu alleen maar beter gaan en de punten nu wel halen
4 zelfs

De duels die nu komen moet je de punten pakken

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door noviomagum »

Tim Janssen schreef:
za 25 sep 2021, 23:43
noviomagum schreef:
za 25 sep 2021, 23:40
Tim Janssen schreef:
za 25 sep 2021, 23:39
Zo we hebben al 3 tegenstanders in de top 5 gehad
Kan nu alleen maar beter gaan en de punten nu wel halen
4 zelfs

De duels die nu komen moet je de punten pakken
:withstupid:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Jeffry74 »

jallah schreef:
za 25 sep 2021, 22:54
bertje schreef:
za 25 sep 2021, 22:53
Mag ik Branderhorst ook weinig overtuigend vinden keepen vandaag?
ga jij er toch staan...
Branderhorst ziet er bij minstens 2 doelpunten gewoon slecht uit met slappe handjes achter de bal.
Daarnaast gaat hij bij de pingel gaat hij ook veel te vroeg voor een hoek.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Jeffry74 »

zoete aardbei schreef:
za 25 sep 2021, 23:19
Nummer 9 schreef:
za 25 sep 2021, 23:12
Deze wedstrijd geeft weer hoop. We laten af en toe goed voetbal zien met mooie combinaties. Mattsson voortaan gewoon in de basis laten staan.
Eens maar 5 goals tegen,kom op.
Zure aardbei.
3 keer gescoord tegen Feyenoord.
Dat heeft nog niemand gedaan dit seizoen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door karlo »

Jeffry74 schreef:
za 25 sep 2021, 23:50
jallah schreef:
za 25 sep 2021, 22:54
bertje schreef:
za 25 sep 2021, 22:53
Mag ik Branderhorst ook weinig overtuigend vinden keepen vandaag?
ga jij er toch staan...
Branderhorst ziet er bij minstens 2 doelpunten gewoon slecht uit met slappe handjes achter de bal.
Daarnaast gaat hij bij de pingel gaat hij ook veel te vroeg voor een hoek.
Zeker bij de 3-3 ziet hij er erg matig uit.
Komt eerst half uit dan toch weer terug, en valt dan achterover in de goal.
Een goede keeper had je vandaag een punt bezorgd
Het blijft toch je club.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door noviomagum »

karlo schreef:
zo 26 sep 2021, 00:03
Jeffry74 schreef:
za 25 sep 2021, 23:50
jallah schreef:
za 25 sep 2021, 22:54
bertje schreef:
za 25 sep 2021, 22:53
Mag ik Branderhorst ook weinig overtuigend vinden keepen vandaag?
ga jij er toch staan...
Branderhorst ziet er bij minstens 2 doelpunten gewoon slecht uit met slappe handjes achter de bal.
Daarnaast gaat hij bij de pingel gaat hij ook veel te vroeg voor een hoek.
Zeker bij de 3-3 ziet hij er erg matig uit.
Komt eerst half uit dan toch weer terug, en valt dan achterover in de goal.
Een goede keeper had je vandaag een punt bezorgd
Ik snap ook niet waarom hij met de voeten naar de bal gaat bij het penalty moment

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Gerard Lopez »

Misschien toch maar eens Vukovic de kans geven. Hij zal toch wel wat kunnen als Australisch international en de hoogste Fifa ranking samen met Schone van onze hele selectie
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door gladiator »

Zooooooo zonde dit.
Maar zonder echter spits zit er wel meer voetbal in dit team
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Bottendaal »

Gerard Lopez schreef:
zo 26 sep 2021, 00:09
Misschien toch maar eens Vukovic de kans geven. Hij zal toch wel wat kunnen als Australisch international en de hoogste Fifa ranking samen met Schone van onze hele selectie
Mogen we jou dan ook wisselen bij één mindere post?

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Jules »

Nijmegen0413 schreef:
za 25 sep 2021, 23:42
Jules schreef:
za 25 sep 2021, 23:14
De tactiek van Rogier was goed alleen had ik Tavsan niet gewisseld. Dat was de enige speler waar Feyenoord geen grip op had. Te veel balverlies van El K. en Bart. Zoveel dat Verdonk nu wel in beeld komt voor een basisplek. Guth verdedigde dramatisch bij de goal van Dessers. Verder bij vlagen een sterk NEC gezien.

Als een speler zijn rug gebruikt om een tegenstander de doorgang te beletten is dat een overtreding Joey Kooi.
Gaan we weer El Karouani uit de basis praten terwijl zijn collega aan de andere kant al wekenlang de minste is.
Ik snap er echt geen zak van.
El Karouani en Bart zijn al weken dramatisch. Alleen heb je met Verdonk een vervanger met eredivisie-ervaring waardoor ik die sneller in zou brengen dan Bronkhorst. Simpelweg omdat ik Bronkhorst niet ken en hij nooit hoger dan Telstar heeft gespeeld.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door TheRealTricolores »

mschr schreef:
za 25 sep 2021, 22:51
Je weet dat een Dessers altijd scoort tegen NEC.
Dit zei ik ook al in onze groepsapp Kon je eigenlijk toto op inzetten
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Gerard Lopez »

Bottendaal schreef:
zo 26 sep 2021, 00:11
Gerard Lopez schreef:
zo 26 sep 2021, 00:09
Misschien toch maar eens Vukovic de kans geven. Hij zal toch wel wat kunnen als Australisch international en de hoogste Fifa ranking samen met Schone van onze hele selectie
Mogen we jou dan ook wisselen bij één mindere post?
Als jullie een gelijkwaardige sarcastische vervanger voor mij hebben wel. Niet als de 2e keus een stuk minder is.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door TheRealTricolores »

Ik vind de euforie die overheerst niet gepast. Ik ben gewoon fkn chagrijning hier van! :angryfire: Dit kan ook alleen bij NEC als je met 10 minuten te spelen op 2-3 komt het nog compleet weggeven. Ik dacht bij 2-3 al, ben al blij als het geen 4-3 meer wordt. UIteindelijk zelfs nog 5-3.... Typisch Eniesee weer.

En dan die wissels van Meijer. Zo onbegrijpelijk vindt ik dat. Ten eerste..ROMENY?? Die begint de ellende. Die denkt dat hij Ronaldo is en gaat zitten klooien bij een veelbelovende aanval om een counter in te leiden. Die jongen mag je gewoon NOOIT meer opstellen! Die is nog niet goed genoeg voor de 3e klasse.

En dan ook nog twee verdedigers brengen zonder ED ervaring en 1 minuut gespeeld te hebben. Toen wist ik al helemaal dat ze het zouden gaan verneuken. En maar achteruit lopen en wachten op de tegentreffer. Je moet gewoon blijven voetballen gvd! pfffffffff... ziek van dit.

Leuk allemaal 3 x gescoord in de Kuip. Maar wat heb je? 0 punten :tu:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door noviomagum »

Nijmegen0413 schreef:
za 25 sep 2021, 23:42
Jules schreef:
za 25 sep 2021, 23:14
De tactiek van Rogier was goed alleen had ik Tavsan niet gewisseld. Dat was de enige speler waar Feyenoord geen grip op had. Te veel balverlies van El K. en Bart. Zoveel dat Verdonk nu wel in beeld komt voor een basisplek. Guth verdedigde dramatisch bij de goal van Dessers. Verder bij vlagen een sterk NEC gezien.

Als een speler zijn rug gebruikt om een tegenstander de doorgang te beletten is dat een overtreding Joey Kooi.
Gaan we weer El Karouani uit de basis praten terwijl zijn collega aan de andere kant al wekenlang de minste is.
Ik snap er echt geen zak van.
Hij is aanvallend zo sterk toch? zijn concurrent heeft in 1minuut meer gebracht aanvallend dan hij :wink:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door Keizerstad1994 »

Tja ontzettend jammer, ondanks dat we wel onder druk stonden had ik na de 2-3 echt het gevoel dat we hem eruit gingen slepen omdat we weinig grote kansen weggaven. Geven daarna helaas de goals toch te makkelijk weg, zeker goals uit standaardsituaties zijn m.i. hele 'goedkope' doelpunten om tegen te krijgen. Verder vond ik ons positiespel niet eens denderend (eerste uur tegen Utrecht vond ik verzorgder, zeker voorin hadden we vandaag echt nog meer kunnen doen) maar wel effectief. Vervelende van deze nederlaag is wel dat je nu langzaam maar zeker echt naar onderen moet gaan kijken omdat de ploegen om ons heen allemaal punten blijven pakken. Wat dat betreft is alleen PEC tot nu toe een zwakke broeder, de rest sprokkelt allemaal wel wat bij mekaar, en dat is geen heel fijne gedachte als je er 3 onder je wilt houden. Je moet nu wel echt een resultaat pakken tegen Fortuna.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

Jules schreef:
zo 26 sep 2021, 00:27
Nijmegen0413 schreef:
za 25 sep 2021, 23:42
Jules schreef:
za 25 sep 2021, 23:14
De tactiek van Rogier was goed alleen had ik Tavsan niet gewisseld. Dat was de enige speler waar Feyenoord geen grip op had. Te veel balverlies van El K. en Bart. Zoveel dat Verdonk nu wel in beeld komt voor een basisplek. Guth verdedigde dramatisch bij de goal van Dessers. Verder bij vlagen een sterk NEC gezien.

Als een speler zijn rug gebruikt om een tegenstander de doorgang te beletten is dat een overtreding Joey Kooi.
Gaan we weer El Karouani uit de basis praten terwijl zijn collega aan de andere kant al wekenlang de minste is.
Ik snap er echt geen zak van.
El Karouani en Bart zijn al weken dramatisch. Alleen heb je met Verdonk een vervanger met eredivisie-ervaring waardoor ik die sneller in zou brengen dan Bronkhorst. Simpelweg omdat ik Bronkhorst niet ken en hij nooit hoger dan Telstar heeft gespeeld.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Ik zat in het stadion en vond El K geweldig spelen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
za 25 sep 2021, 23:32
Gerard Lopez schreef:
za 25 sep 2021, 23:28
noviomagum schreef:
za 25 sep 2021, 23:18
Henkiepenkie schreef:
za 25 sep 2021, 23:11
Hier heb ik nog wel even last van. Zo dichtbij een stunt. We hadden zeker een punt verdiend.
:withstupid: Na de 2-0 een goede pot gespeeld!
Maar ja Feyenoord thuis he betekent 12 tegen 11 :pukeface:
Ja klopt want het legioen is geweldig. 90 minuten lang gezongen en ons uitvak waren stille muisjes.
Het is in ieder geval krankzinnig dat een scheidsrechter de beelden moet bekijken op 2 mtr afstand van een aantal losgeslagen honden. Dan moet voortaan de klep maar open en moet hij even naar binnen. Dit kan zo niet.

Hoe kunnen supporters van andere clubs toch altijd sympathie hebben voor de allergrootste kutclub van Nederland.
Ik ben het daar zo mee oneens.
Gewoon een hele mooie club met een geweldige hondstrouwe aanhang.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door TheRealTricolores »

Keizerstad1994 schreef:
zo 26 sep 2021, 00:36
Tja ontzettend jammer, ondanks dat we wel onder druk stonden had ik na de 2-3 echt het gevoel dat we hem eruit gingen slepen omdat we weinig grote kansen weggaven. Geven daarna helaas de goals toch te makkelijk weg, zeker goals uit standaardsituaties zijn m.i. hele 'goedkope' doelpunten om tegen te krijgen. Verder vond ik ons positiespel niet eens denderend (eerste uur tegen Utrecht vond ik verzorgder, zeker voorin hadden we vandaag echt nog meer kunnen doen) maar wel effectief. Vervelende van deze nederlaag is wel dat je nu langzaam maar zeker echt naar onderen moet gaan kijken omdat de ploegen om ons heen allemaal punten blijven pakken. Wat dat betreft is alleen PEC tot nu toe een zwakke broeder, de rest sprokkelt allemaal wel wat bij mekaar, en dat is geen heel fijne gedachte als je er 3 onder je wilt houden. Je moet nu wel echt een resultaat pakken tegen Fortuna.
Precies, des te meer zonde dat je dit onnodig weggeeft en niet eens 1 punt meeneemt .....
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door burp »

Die laatste twee wissels waren wel slecht.
Dat was minstens 1 verdediger teveel.

Hadden we vorig seizoen ook niet een wedstrijd waarin die Kooij een hoofdrol had?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door noviomagum »

burp schreef:
zo 26 sep 2021, 02:10
Die laatste twee wissels waren wel slecht.
Dat was minstens 1 verdediger teveel.

Hadden we vorig seizoen ook niet een wedstrijd waarin die Kooij een hoofdrol had?
Almere uit geloof ik een penalty moment

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door noviomagum »

De Kletskop schreef:
zo 26 sep 2021, 00:46
Tiel schreef:
za 25 sep 2021, 23:32
Gerard Lopez schreef:
za 25 sep 2021, 23:28
noviomagum schreef:
za 25 sep 2021, 23:18
Henkiepenkie schreef:
za 25 sep 2021, 23:11
Hier heb ik nog wel even last van. Zo dichtbij een stunt. We hadden zeker een punt verdiend.
:withstupid: Na de 2-0 een goede pot gespeeld!
Maar ja Feyenoord thuis he betekent 12 tegen 11 :pukeface:
Ja klopt want het legioen is geweldig. 90 minuten lang gezongen en ons uitvak waren stille muisjes.
Het is in ieder geval krankzinnig dat een scheidsrechter de beelden moet bekijken op 2 mtr afstand van een aantal losgeslagen honden. Dan moet voortaan de klep maar open en moet hij even naar binnen. Dit kan zo niet.

Hoe kunnen supporters van andere clubs toch altijd sympathie hebben voor de allergrootste kutclub van Nederland.
Ik ben het daar zo mee oneens.
Gewoon een hele mooie club met een geweldige hondstrouwe aanhang.
Het gaat meer om het handelen van de scheidsrechters in de kuip

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Feyenoord - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

Ik ben trots, trots op de manier waarop de ploeg de rug rechte na de 2-0. Vrijwel altijd laat de ploeg dan de koppies hangen maar vanavond niet. Vanavond herpakten ze zich en gingen met een terechte 2-2 de rust in. Na rust kwamen we zelfs op voorsprong, wie lukt dat in een kolkende kuip?
Dan maakt Feyenoord de gelijkmaker en dan denk je, ok jammer maar een punt meenemen uit de kuip is prima.
Maar dan zijn er 2 mensen verantwoordelijk voor de uiteindelijke nederlaag. Kooij met zijn laffe fluiten en onterechte beslissing en Meyer die wederom heeft bewezen een tactisch onbenul te zijn want je moet toch wel behoorlijk hersenloos zijn wil je de beste mannen (Barreto, Tavsan en Mattsson) van het veld halen en laten vervangen door ene Guth en nog erger Romeny. En met name die laatste zou niet eens bij de selectie mogen zitten laat staan met de bus mee mogen.

Dus Kooij en Meijer bedankt
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bryan713, Gijscoman, Johnny, Justian, kees81, kingetje, Kwillems, Nimma1, Novic, rgz75, Undici en 67 gasten