SV NEC-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: SV NEC-NEC

Bericht door H-Zenkamp »

Gerard Lopez schreef:
do 01 jul 2021, 22:14
1-13 is natuurlijk een flinke uitslag.....maar het zou natuurlijk ook wel een aanfluiting zijn als je niet dik van je eigen Supportersvereniging zou kunnen winnen....vind die tegengoal eigenlijk al schandalig
Het was toch echt SC NEC en niet de SV. Ik was ook even in de verwarring door de topicnaam. Die tegengoal was een strafschop, niet zo schrikbarend.
★★

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: SV NEC-NEC

Bericht door zoete aardbei »

Nimma1970 schreef:
do 01 jul 2021, 22:21
zoete aardbei schreef:
do 01 jul 2021, 22:08
Gijscoman schreef:
do 01 jul 2021, 22:02
Demtsjenko schreef:
do 01 jul 2021, 21:58
Da’s shit… dan mist hij dus de hele voorbereiding zo’n beetje…
En misschien ook nog het begin van het seizoen. Nu vond ik Bukusu meer rust uitstralen dan voorheen en hij kopte ook goed raak, wat voorheen niet lukte, maar of hij en Odenthal voldoen voor een basisplaats naast Barreto is lastig te zeggen, omdat Barreto als CV ook niet altijd even zeker is. Kijken hoe het tegen AZ en Heracles zal gaan. Maar een CV erbij lijkt nu nog noodzakelijker dan voorheen. Positief is wel dat Proper en Baeten mogelijk de nood op andere posities verminderen door hun goede spel, al is het ook daarvoor even kijken hoe dat tegen betere tegenstanders gaat.
Bukusu en Odenthal lastig te zeggen?Dat meen je serieus?Er moet z.sm. een CV komen.
Overigens stond in DG dat een aantal spelers,onder wie Rens afwezig waren door blessures.
En daarna,ook Jordy Bruijn was niet aanwezig.Benieuwd wat daarmee aan de hand is,transfer?
Bruijn gaat echt niet weg.
Dat weet ik zo net nog niet.

Nimma1970
Berichten: 121
Lid geworden op: do 15 okt 2020, 14:32
Contacteer:

Re: SV NEC-NEC

Bericht door Nimma1970 »

Wilde met NEC naar de eredivisie. Alleen de top5 is een echte verbetering, en dat haalt die niet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: SV NEC-NEC

Bericht door karlo »

zoete aardbei schreef:
do 01 jul 2021, 22:08
Gijscoman schreef:
do 01 jul 2021, 22:02
Demtsjenko schreef:
do 01 jul 2021, 21:58
Da’s shit… dan mist hij dus de hele voorbereiding zo’n beetje…
En misschien ook nog het begin van het seizoen. Nu vond ik Bukusu meer rust uitstralen dan voorheen en hij kopte ook goed raak, wat voorheen niet lukte, maar of hij en Odenthal voldoen voor een basisplaats naast Barreto is lastig te zeggen, omdat Barreto als CV ook niet altijd even zeker is. Kijken hoe het tegen AZ en Heracles zal gaan. Maar een CV erbij lijkt nu nog noodzakelijker dan voorheen. Positief is wel dat Proper en Baeten mogelijk de nood op andere posities verminderen door hun goede spel, al is het ook daarvoor even kijken hoe dat tegen betere tegenstanders gaat.
Bukusu en Odenthal lastig te zeggen?Dat meen je serieus?Er moet z.sm. een CV komen.
Overigens stond in DG dat een aantal spelers,onder wie Rens afwezig waren door blessures.
En daarna,ook Jordy Bruijn was niet aanwezig.Benieuwd wat daarmee aan de hand is,transfer?

Privé omstandigheden
Het blijft toch je club.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: SV NEC-NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik ben erg benieuwd naar Baeten tegen de komende tegenstanders.
De gretigheid die hij voor de goal heeft en de overtuiging waarmee hij met beide benen afrond is veelbelovend.
Al zal er natuurlijk (minimaal) nog 1 spits bij moeten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: SV NEC-NEC

Bericht door mschr »

H-Zenkamp schreef:
do 01 jul 2021, 22:28
Gerard Lopez schreef:
do 01 jul 2021, 22:14
1-13 is natuurlijk een flinke uitslag.....maar het zou natuurlijk ook wel een aanfluiting zijn als je niet dik van je eigen Supportersvereniging zou kunnen winnen....vind die tegengoal eigenlijk al schandalig
Het was toch echt SC NEC en niet de SV. Ik was ook even in de verwarring door de topicnaam. Die tegengoal was een strafschop, niet zo schrikbarend.
De supportersvereniging had meer tegenstand geboden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 43 gasten