Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Noviomagi »

Jorrit77 schreef:
di 03 aug 2021, 00:00
Nummer 9 schreef:
ma 02 aug 2021, 23:51
Jorrit77 schreef:
ma 02 aug 2021, 23:44
Gijscoman schreef:
ma 02 aug 2021, 23:05
Jorrit77 schreef:
ma 02 aug 2021, 22:57
Nummer 9 schreef:
ma 02 aug 2021, 22:22

Waarom is dit discriminatie? Je hebt zelf een keuze om je te laten te vaccineren of niet. Wil je dat niet? Helemaal prima en er hoeven echt geen verboden voor zaken die belangrijk zijn zoals de dagelijkse boodschappen en publieke gebouwen. Het wordt echt anders als de meerderheid zich aan een minderheid moet aanpassen en daardoor zaken moet laten. Moeten gevaccineerden hun hele leven nog steeds wil aanpassen omdat een kleine minderheid zich niet wil inenten? Niet mee willen doen (helemaal prima, je eigen keuze), maar wel eisen dat de grote meerderheid zich aan jou aanpast, dat vind ik behoorlijk asociaal.
Weet je wat asociaal is?
Dat mensen niet willen snappen dat een vaccinatie niet betekend dat je niet meer besmet kunt raken. Oftewel, er wordt ten onrechte gesuggereerd dat vaccineren en testen een volledige bescherming geven. Vergeet het maar. Nu niet, dan niet en nooit niet.
Het risico op een dodelijke herhaling van wat we hebben meegemaakt, is zeer klein en daar hebben we allemaal een behoorlijke bijdrage aan geleverd.. Wil je inzoomen, ja dan kun door blijven gaan met dit geneuzel want corona gaat niet weg.
Ik zeg, ben je 2x gevaccineerd, lekker doen wat je niet laten kan. Willen mensen geen knuffel of hand, respecteer dat ook. En verder:
Lekker doorleven! :sjaal:
"Weet je wat asociaal is?"
Dat wat je schetst in het vervolg heeft echt absoluut niets met "asociaal" te maken. Wel met een mogelijk misverstand, maar daarover zo meer. Net ook al met "nazibeleid". Je gebruikt heel wat termen zonder kennelijk enigszins te begrijpen wat ze inhouden. Het lijkt vooral erom te gaan dat er een emotionele lading mee wordt gedekt.

Wat de verdere inhoud betreft: de suggestie dat je absoluut 100% veilig bent wordt bijna nergens gemaakt. Zeker de laatste tijd rond de deltavariant wordt keer op keer herhaald dat je het ook als gevaccineerde kan krijgen. Wat wel wordt gezegd is 1. de kans dat je het krijgt is kleiner; 2. de kans dat je ernstige complicaties krijgt is extreem veel kleiner. Dat 2e is leuk voor jezelf en voor de druk op de zorg, maar het voorkomt niet dat zaken als long covid nog altijd een gevaar zijn. Dat 1e is van belang om het reproductiecijfer te laten dalen en er zo voor te zorgen dat de ziekte uiteindelijk uitsterft of dusdanig onder controle komt dat het gevaar in feite weg is.
Dat de ziekte uiteindelijk weg is :jestera:
Je omschrijft de situatie heel erg mooi, en het klopt als een bus, helemaal mee eens, maar het verdedigd absoluut niet de maatregelen die er nu door het kabinet worden genomen. Dan kun jij wel lekker met je vingertje wijzen, maar daar sla je de plank finaal mis.
Dat vaccineren heb ik gedaan om de ziekenhuizen leeg te krijgen en er voor te zorgen dat de kwetsbaren in de samenleving zo weinig mogelijk risico lopen en om weer zsm terug te gaan naar het normale leven. En nu kijken we weer alleen naar de besmettingen. Net hoe het uitkomt. Het is wel een keer mooi geweest. Ben blij dat jij het wel snapt. Hulde
Ik ben je met eens dat het beleid onduidelijk is en dat het beter moet, maar goed dat is een andere discussie. Al zijn we het toch over iets eens. :wink:
Ik weet zeker dat we met een lekkere pot bier erbij het over heel veel dingen eens zullen zijn, maar ik word gewoon gek van het gezeik. En ja dan komt er wel eens een noodkreet uit. Noem het 'emotie'.
Laat het snel voorbij zijn deze tijd. :bier:
Ik ben dit alles kotsbeu, ik heb soms ook vraagtekens bij het beleid, ik zie het licht nog niet aan het eind van de tunnel wat me ook niet positief stemt. Maar ik ga geen dikke middelvinger naar de samenleving opzetten. Ik zeg ook niet dat jij het doet. Maar we zullen toch ergens een weg moeten vinden om hier uit te komen. Sommigen staan daar niet eens voor open. Dus de weg is nog lang..

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10299
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Gijscoman »

Jorrit77 schreef:
di 03 aug 2021, 00:02
Gijscoman schreef:
ma 02 aug 2021, 23:56
Jorrit77 schreef:
ma 02 aug 2021, 23:48
Gijscoman schreef:
ma 02 aug 2021, 23:19
SuperSub schreef:
ma 02 aug 2021, 23:14
DeWaalBrug schreef:
ma 02 aug 2021, 22:57


En laten we nou niet doen alsof Corona nou zo gevaarlijk is, en als jij bent ingeënt wat maakt jou het dan uit of degene naast je wel of niet is ingeënt

En als je bent ingeënt kan je het nog steeds verspreiden en oplopen, natuurlijk in mindere mate.
Maar zo’n 4,5 miljoen mensen overleden in de wereld en een goede 17.000 in Nederland, overvolle IC’s, ontelbare uitgestelde behandelingen die niet covid gerelateerd zijn en gemiste andere diagnoses, en dat mét hele strenge beperkingen in nagenoeg de hele wereld. Maar laten we vooral niet doen of het nou zo gevaarlijk is mensen.

Dat je het niet had begrepen bleek al uit je vorige loze gescherm met grondwetsartikelen, maar met deze post doe je er wel nog een flinke schep bovenop.
En laten we langdurige vermoeidheidsklachten e.d. als gevolg van Covid niet vergeten. Ook bij mensen zonder ernstig ziekteverloop. Het kan je mogelijk jarenlang aantasten.
Het 'kan' je nog jaren aantasten. Het kan ook nauwelijks impact hebben. Bekijk het eens positief :tu:
Met alcohol op achter het stuur rondracen in een woonwijk. Het "kan" zijn dat je allemaal kinderen doodrijdt. Het kan ook helemaal goed gaan. Laten we dat ook eens positief bekijken! :tu:
:biggrin: :wink:
Ik denk niet dat we er helemaal uit gaan komen.
Gelukkig begint het seizoen straks weer en hopelijk zijn we spoedig ook van de aanleiding tot deze discussies af.

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Jorrit77 »

Noviomagi schreef:
di 03 aug 2021, 00:10
Jorrit77 schreef:
di 03 aug 2021, 00:00
Nummer 9 schreef:
ma 02 aug 2021, 23:51
Jorrit77 schreef:
ma 02 aug 2021, 23:44
Gijscoman schreef:
ma 02 aug 2021, 23:05
Jorrit77 schreef:
ma 02 aug 2021, 22:57


Weet je wat asociaal is?
Dat mensen niet willen snappen dat een vaccinatie niet betekend dat je niet meer besmet kunt raken. Oftewel, er wordt ten onrechte gesuggereerd dat vaccineren en testen een volledige bescherming geven. Vergeet het maar. Nu niet, dan niet en nooit niet.
Het risico op een dodelijke herhaling van wat we hebben meegemaakt, is zeer klein en daar hebben we allemaal een behoorlijke bijdrage aan geleverd.. Wil je inzoomen, ja dan kun door blijven gaan met dit geneuzel want corona gaat niet weg.
Ik zeg, ben je 2x gevaccineerd, lekker doen wat je niet laten kan. Willen mensen geen knuffel of hand, respecteer dat ook. En verder:
Lekker doorleven! :sjaal:
"Weet je wat asociaal is?"
Dat wat je schetst in het vervolg heeft echt absoluut niets met "asociaal" te maken. Wel met een mogelijk misverstand, maar daarover zo meer. Net ook al met "nazibeleid". Je gebruikt heel wat termen zonder kennelijk enigszins te begrijpen wat ze inhouden. Het lijkt vooral erom te gaan dat er een emotionele lading mee wordt gedekt.

Wat de verdere inhoud betreft: de suggestie dat je absoluut 100% veilig bent wordt bijna nergens gemaakt. Zeker de laatste tijd rond de deltavariant wordt keer op keer herhaald dat je het ook als gevaccineerde kan krijgen. Wat wel wordt gezegd is 1. de kans dat je het krijgt is kleiner; 2. de kans dat je ernstige complicaties krijgt is extreem veel kleiner. Dat 2e is leuk voor jezelf en voor de druk op de zorg, maar het voorkomt niet dat zaken als long covid nog altijd een gevaar zijn. Dat 1e is van belang om het reproductiecijfer te laten dalen en er zo voor te zorgen dat de ziekte uiteindelijk uitsterft of dusdanig onder controle komt dat het gevaar in feite weg is.
Dat de ziekte uiteindelijk weg is :jestera:
Je omschrijft de situatie heel erg mooi, en het klopt als een bus, helemaal mee eens, maar het verdedigd absoluut niet de maatregelen die er nu door het kabinet worden genomen. Dan kun jij wel lekker met je vingertje wijzen, maar daar sla je de plank finaal mis.
Dat vaccineren heb ik gedaan om de ziekenhuizen leeg te krijgen en er voor te zorgen dat de kwetsbaren in de samenleving zo weinig mogelijk risico lopen en om weer zsm terug te gaan naar het normale leven. En nu kijken we weer alleen naar de besmettingen. Net hoe het uitkomt. Het is wel een keer mooi geweest. Ben blij dat jij het wel snapt. Hulde
Ik ben je met eens dat het beleid onduidelijk is en dat het beter moet, maar goed dat is een andere discussie. Al zijn we het toch over iets eens. :wink:
Ik weet zeker dat we met een lekkere pot bier erbij het over heel veel dingen eens zullen zijn, maar ik word gewoon gek van het gezeik. En ja dan komt er wel eens een noodkreet uit. Noem het 'emotie'.
Laat het snel voorbij zijn deze tijd. :bier:
Ik ben dit alles kotsbeu, ik heb soms ook vraagtekens bij het beleid, ik zie het licht nog niet aan het eind van de tunnel wat me ook niet positief stemt. Maar ik ga geen dikke middelvinger naar de samenleving opzetten. Ik zeg ook niet dat jij het doet. Maar we zullen toch ergens een weg moeten vinden om hier uit te komen. Sommigen staan daar niet eens voor open. Dus de weg is nog lang..
Zeker geen vinger naar de samenleving, maar kijk ook eens naar de uk bijvoorbeeld. Een hele andere aanpak die we hier nu ook best eens kunnen proberen, of zou dat vanaf 1 september dan eindelijk het idee zijn??????
En, zorg voor meer IC bedden, al weet ik niet of dat nou al is gebeurd.
En nu maar weer de focus op wat wel mag!! :wink:

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Jorrit77 »

Gijscoman schreef:
di 03 aug 2021, 00:14
Jorrit77 schreef:
di 03 aug 2021, 00:02
Gijscoman schreef:
ma 02 aug 2021, 23:56
Jorrit77 schreef:
ma 02 aug 2021, 23:48
Gijscoman schreef:
ma 02 aug 2021, 23:19
SuperSub schreef:
ma 02 aug 2021, 23:14


Maar zo’n 4,5 miljoen mensen overleden in de wereld en een goede 17.000 in Nederland, overvolle IC’s, ontelbare uitgestelde behandelingen die niet covid gerelateerd zijn en gemiste andere diagnoses, en dat mét hele strenge beperkingen in nagenoeg de hele wereld. Maar laten we vooral niet doen of het nou zo gevaarlijk is mensen.

Dat je het niet had begrepen bleek al uit je vorige loze gescherm met grondwetsartikelen, maar met deze post doe je er wel nog een flinke schep bovenop.
En laten we langdurige vermoeidheidsklachten e.d. als gevolg van Covid niet vergeten. Ook bij mensen zonder ernstig ziekteverloop. Het kan je mogelijk jarenlang aantasten.
Het 'kan' je nog jaren aantasten. Het kan ook nauwelijks impact hebben. Bekijk het eens positief :tu:
Met alcohol op achter het stuur rondracen in een woonwijk. Het "kan" zijn dat je allemaal kinderen doodrijdt. Het kan ook helemaal goed gaan. Laten we dat ook eens positief bekijken! :tu:
:biggrin: :wink:
Ik denk niet dat we er helemaal uit gaan komen.
Gelukkig begint het seizoen straks weer en hopelijk zijn we spoedig ook van de aanleiding tot deze discussies af.
Zeker, kunnen we weer gewoon 'nuilen'!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door mschr »

Ajax kunnen we hebben. PSV gaat een lastigere zaak worden.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7140
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door karlo »

mschr schreef:
di 03 aug 2021, 21:36
Ajax kunnen we hebben. PSV gaat een lastigere zaak worden.
We hebben zolang als het betaald voetbal bestaat nog nooit voor de competitie in Amsterdam gewonnen,
Just saying
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13251
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Pol »

karlo schreef:
di 03 aug 2021, 23:29
mschr schreef:
di 03 aug 2021, 21:36
Ajax kunnen we hebben. PSV gaat een lastigere zaak worden.
We hebben zolang als het betaald voetbal bestaat nog nooit voor de competitie in Amsterdam gewonnen,
Just saying
In Eindhoven ook niet. En daar speelden we slechts 4 keer gelijk in 40 wedstrijden, in Amsterdam 6 keer.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14428
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

Pol schreef:
wo 04 aug 2021, 00:10
karlo schreef:
di 03 aug 2021, 23:29
mschr schreef:
di 03 aug 2021, 21:36
Ajax kunnen we hebben. PSV gaat een lastigere zaak worden.
We hebben zolang als het betaald voetbal bestaat nog nooit voor de competitie in Amsterdam gewonnen,
Just saying
In Eindhoven ook niet. En daar speelden we slechts 4 keer gelijk in 40 wedstrijden, in Amsterdam 6 keer.
Laten we beide statistieken maar eens afbreken dan…

Brabander
Berichten: 1570
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Brabander »

Precies, ouderwets catenaccio tegen Ajax! En stiekem 1 puntje meenemen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9636
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Gerard Lopez »

karlo schreef:
di 03 aug 2021, 23:29
mschr schreef:
di 03 aug 2021, 21:36
Ajax kunnen we hebben. PSV gaat een lastigere zaak worden.
We hebben zolang als het betaald voetbal bestaat nog nooit voor de competitie in Amsterdam gewonnen,
Just saying
O nee? https://www.fcupdate.nl/voetbaluitslage ... -ajax-nec/
When Wilco talks, people listen!

SuperSub
Berichten: 827
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door SuperSub »

Gerard Lopez schreef:
wo 04 aug 2021, 10:26
karlo schreef:
di 03 aug 2021, 23:29
mschr schreef:
di 03 aug 2021, 21:36
Ajax kunnen we hebben. PSV gaat een lastigere zaak worden.
We hebben zolang als het betaald voetbal bestaat nog nooit voor de competitie in Amsterdam gewonnen,
Just saying
O nee? https://www.fcupdate.nl/voetbaluitslage ... -ajax-nec/
:biggrin:

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door noviomagum »

Brabander schreef:
wo 04 aug 2021, 08:35
Precies, ouderwets catenaccio tegen Ajax! En stiekem 1 puntje meenemen!
Nederlaag is al ingecalculeerd, Pec thuis moeten we er staan!!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14428
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

noviomagum schreef:
wo 04 aug 2021, 11:33
Brabander schreef:
wo 04 aug 2021, 08:35
Precies, ouderwets catenaccio tegen Ajax! En stiekem 1 puntje meenemen!
Nederlaag is al ingecalculeerd, Pec thuis moeten we er staan!!
Is zitten ook geoorloofd?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door noviomagum »

Bottendaal schreef:
wo 04 aug 2021, 20:40
noviomagum schreef:
wo 04 aug 2021, 11:33
Brabander schreef:
wo 04 aug 2021, 08:35
Precies, ouderwets catenaccio tegen Ajax! En stiekem 1 puntje meenemen!
Nederlaag is al ingecalculeerd, Pec thuis moeten we er staan!!
Is zitten ook geoorloofd?
Voor ons toeschouwers wel :biggrin:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door JBNMGN »

noviomagum schreef:
wo 04 aug 2021, 11:33
Brabander schreef:
wo 04 aug 2021, 08:35
Precies, ouderwets catenaccio tegen Ajax! En stiekem 1 puntje meenemen!
Nederlaag is al ingecalculeerd, Pec thuis moeten we er staan!!
Met 80% bezetting, belachelijk. Vertel mij eens het verschil tussen 8500 gevaccineerde/geteste mensen en 12500 gevaccineerde/geteste mensen. Dat is een belachelijke maatregel die nergens op slaat. Hetzelfde geldt voor eendaagse festivals.
Daar mag max. 750 man naar toe maar naar een voetbalwedstrijd mag je met 10 to 30000 man naar toe. En weer wordt de horeca de dupe, maar ook de bedrijfstak betaald voetbal, want die 4000 kaarten verschil is voor NEC al gauw een verliespost van zo'n 60 to 75 duizend euro. En dat is voor NEC erg veel geld.
De Tribute party op de wolfsberg mocht aanvankelijk doorgaan, meestal komt daar zo'n 2500 man. Nu mogen er maar 750 komen dus heeft het financieel gezien geen zin. Afgeblazen weer terwijl iedereen die daar heen zou gaan getest of gevaccineerd moest zijn.

Kortom: K*T regering
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door E.B. »

PSV, eindelijk een concurrent voor Ajax dit jaar.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7140
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door karlo »

Het slechtste scenario voor nec komt uit
Ajax gaat niet 2x achter elkaar thuis verliezen
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4349
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Nummer 11 »

karlo schreef:
za 07 aug 2021, 21:55
Het slechtste scenario voor nec komt uit
Ajax gaat niet 2x achter elkaar thuis verliezen
Kak. Nog maar een puntje voor ons dan.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14428
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

E.B. schreef:
za 07 aug 2021, 21:39
PSV, eindelijk een concurrent voor Ajax dit jaar.
Zeker een goeie en verdiende overwinning voor PSV en ze zullen inderdaad een grotere concurrent zijn geworden, maar deze wedstrijd vertekent ook wel hoor. Het viel goed voor PSV, en Ajax hield open huis achterin. Dat is met een week of 2/3 wel opgelost.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door E.B. »

Bottendaal schreef:
za 07 aug 2021, 23:43
E.B. schreef:
za 07 aug 2021, 21:39
PSV, eindelijk een concurrent voor Ajax dit jaar.
Zeker een goeie en verdiende overwinning voor PSV en ze zullen inderdaad een grotere concurrent zijn geworden, maar deze wedstrijd vertekent ook wel hoor. Het viel goed voor PSV, en Ajax hield open huis achterin. Dat is met een week of 2/3 wel opgelost.
Maar..dat doet niets af aan dat PSV heel lekker bezig is. Een volgende confrontatie zal anders uitpakken. Maar voor de competitie is het fijn dat er een goed elftal bij staat. Laat ze maar mooi tot het laatst vechten op het kampioenschap.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door mschr »

Bottendaal schreef:
za 07 aug 2021, 23:43
Het viel goed voor PSV, en Ajax hield open huis achterin. Dat is met een week of 2/3 wel opgelost.
Jaja, en Galatasaray hield open huis evenals Midtjylland. En straks zal Benfica open huis houden. Punt is dat PSV ijzersterk is. Veruit het sterkste team in Nederland. Ijzersterke aanval, ijzersterk middenveld en een puike verdediging. Het gaat komend seizoen niet spannend worden bovenin. Op zeker.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Theodorus »

mschr schreef:
zo 08 aug 2021, 08:44
Bottendaal schreef:
za 07 aug 2021, 23:43
Het viel goed voor PSV, en Ajax hield open huis achterin. Dat is met een week of 2/3 wel opgelost.
Jaja, en Galatasaray hield open huis evenals Midtjylland. En straks zal Benfica open huis houden. Punt is dat PSV ijzersterk is. Veruit het sterkste team in Nederland. Ijzersterke aanval, ijzersterk middenveld en een puike verdediging. Het gaat komend seizoen niet spannend worden bovenin. Op zeker.
Mee eens, PSV is op dit moment echt de torenhoge favoriet voor de titel. Ajax heeft niets opmerkelijks gedaan nog deze transferwindow en teert nog steeds op het team van de afgelopen jaren. Haller blijkt toch echt een dure miskoop te zijn geweest. Wat is die slecht zeg.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door flipsen »

Theodorus schreef:
zo 08 aug 2021, 09:58
mschr schreef:
zo 08 aug 2021, 08:44
Bottendaal schreef:
za 07 aug 2021, 23:43
Het viel goed voor PSV, en Ajax hield open huis achterin. Dat is met een week of 2/3 wel opgelost.
Jaja, en Galatasaray hield open huis evenals Midtjylland. En straks zal Benfica open huis houden. Punt is dat PSV ijzersterk is. Veruit het sterkste team in Nederland. Ijzersterke aanval, ijzersterk middenveld en een puike verdediging. Het gaat komend seizoen niet spannend worden bovenin. Op zeker.
Mee eens, PSV is op dit moment echt de torenhoge favoriet voor de titel. Ajax heeft niets opmerkelijks gedaan nog deze transferwindow en teert nog steeds op het team van de afgelopen jaren. Haller blijkt toch echt een dure miskoop te zijn geweest. Wat is die slecht zeg.
Zul zien dat hij tegen ons er 3 inlegt….
Risus abundat in ore stultorum

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door noviomagum »

Theodorus schreef:
zo 08 aug 2021, 09:58
mschr schreef:
zo 08 aug 2021, 08:44
Bottendaal schreef:
za 07 aug 2021, 23:43
Het viel goed voor PSV, en Ajax hield open huis achterin. Dat is met een week of 2/3 wel opgelost.
Jaja, en Galatasaray hield open huis evenals Midtjylland. En straks zal Benfica open huis houden. Punt is dat PSV ijzersterk is. Veruit het sterkste team in Nederland. Ijzersterke aanval, ijzersterk middenveld en een puike verdediging. Het gaat komend seizoen niet spannend worden bovenin. Op zeker.
Mee eens, PSV is op dit moment echt de torenhoge favoriet voor de titel. Ajax heeft niets opmerkelijks gedaan nog deze transferwindow en teert nog steeds op het team van de afgelopen jaren. Haller blijkt toch echt een dure miskoop te zijn geweest. Wat is die slecht zeg.
Ik denk toch dat het niet spannend gaat worden om het kampioenschap en Ajax dat makkelijk wordt , qua de spits positie hadden ze Dolberg nooit moeten verkopen natuurlijk, Haller is een goede spits maar niet voor het spelletje van Ajax , Psv piekt te vroeg en houden dit natuurlijk nooit een seizoen vol ,qua tempo ,de terugval die Madueke gaat krijgen, de blessures die Gotze nog gaat oplopen ,de blunders die Drommel nog gaat maken ,die sloeg de bal gisteren al zelf erin bijna

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Seizoen 2021-2022 Eredivisie

Bericht door Theodorus »

noviomagum schreef:
zo 08 aug 2021, 10:45
Theodorus schreef:
zo 08 aug 2021, 09:58
mschr schreef:
zo 08 aug 2021, 08:44
Bottendaal schreef:
za 07 aug 2021, 23:43
Het viel goed voor PSV, en Ajax hield open huis achterin. Dat is met een week of 2/3 wel opgelost.
Jaja, en Galatasaray hield open huis evenals Midtjylland. En straks zal Benfica open huis houden. Punt is dat PSV ijzersterk is. Veruit het sterkste team in Nederland. Ijzersterke aanval, ijzersterk middenveld en een puike verdediging. Het gaat komend seizoen niet spannend worden bovenin. Op zeker.
Mee eens, PSV is op dit moment echt de torenhoge favoriet voor de titel. Ajax heeft niets opmerkelijks gedaan nog deze transferwindow en teert nog steeds op het team van de afgelopen jaren. Haller blijkt toch echt een dure miskoop te zijn geweest. Wat is die slecht zeg.
Ik denk toch dat het niet spannend gaat worden om het kampioenschap en Ajax dat makkelijk wordt , qua de spits positie hadden ze Dolberg nooit moeten verkopen natuurlijk, Haller is een goede spits maar niet voor het spelletje van Ajax , Psv piekt te vroeg en houden dit natuurlijk nooit een seizoen vol ,qua tempo ,de terugval die Madueke gaat krijgen, de blessures die Gotze nog gaat oplopen ,de blunders die Drommel nog gaat maken ,die sloeg de bal gisteren al zelf erin bijna
Ben eigenlijk meer benieuwd hoe het onderin zal verlopen..wie zijn nu de zwakste broeders??? Zitten wij daarbij? Of is het toch echt Kowet, RKC en Cambuur?
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, Johnny, Justian, popper1, Theo, trots op eniesee en 17 gasten