Hoop dat ie binnenkort eindelijk is op de bank zit. Heerlijke buitenspeler.jallah schreef: ↑ma 18 apr 2022, 17:23misschien die sissoko eens proberen in de eredivisie?Bottendaal schreef: ↑ma 18 apr 2022, 14:44Bij 3 vd 6 inderdaad. Net als Mattssonbertje schreef: ↑ma 18 apr 2022, 14:17Het is misschien maar een oefenwedstrijd, maar bij elke gecreëerde kans is Bony zo ongeveer betrokken.burp schreef: ↑ma 18 apr 2022, 13:26https://youtu.be/oP1yngmle2oNijmegen0413 schreef: ↑ma 18 apr 2022, 12:47Even iets anders, de samenvatting van de oefenpot tegen Heerenveen kun je online op hun YouTube kanaal vinden. Voor de geïnteresseerden.
Waar was het eigenlijk?
Iets met een groen groen knollenveld.
Musaba maakt bij de goal toch gewoon hands bij de aanname?
Schiet m wel prima binnen.
En een wandelaanloop van Bony bij de penalty.
Voorbereiding seizoen 2021/22
-
- Contacteer:
Re: Voorbereiding seizoen 2021/22
Neem aan dat hij komend seizoen gewoon overgeheveld wordt naar het 1e toch?Nijmegen0413 schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:39Hoop dat ie binnenkort eindelijk is op de bank zit. Heerlijke buitenspeler.jallah schreef: ↑ma 18 apr 2022, 17:23misschien die sissoko eens proberen in de eredivisie?Bottendaal schreef: ↑ma 18 apr 2022, 14:44Bij 3 vd 6 inderdaad. Net als Mattssonbertje schreef: ↑ma 18 apr 2022, 14:17Het is misschien maar een oefenwedstrijd, maar bij elke gecreëerde kans is Bony zo ongeveer betrokken.burp schreef: ↑ma 18 apr 2022, 13:26https://youtu.be/oP1yngmle2oNijmegen0413 schreef: ↑ma 18 apr 2022, 12:47Even iets anders, de samenvatting van de oefenpot tegen Heerenveen kun je online op hun YouTube kanaal vinden. Voor de geïnteresseerden.
Waar was het eigenlijk?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Kan je nu al doen. Net als Gertsen.bertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:41Neem aan dat hij komend seizoen gewoon overgeheveld wordt naar het 1e toch?Nijmegen0413 schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:39Hoop dat ie binnenkort eindelijk is op de bank zit. Heerlijke buitenspeler.jallah schreef: ↑ma 18 apr 2022, 17:23misschien die sissoko eens proberen in de eredivisie?Bottendaal schreef: ↑ma 18 apr 2022, 14:44Bij 3 vd 6 inderdaad. Net als Mattssonbertje schreef: ↑ma 18 apr 2022, 14:17Het is misschien maar een oefenwedstrijd, maar bij elke gecreëerde kans is Bony zo ongeveer betrokken.burp schreef: ↑ma 18 apr 2022, 13:26
https://youtu.be/oP1yngmle2o
Waar was het eigenlijk?
Meer zit er toch niet bij de onder 21 en zie je wel hoe ze zich op de training houden.
Ook prima, laat hem maar een paar keer invallen. Weet je meteen of hij een beetje aanhaakt.burp schreef: ↑di 19 apr 2022, 11:51Kan je nu al doen. Net als Gertsen.bertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:41Neem aan dat hij komend seizoen gewoon overgeheveld wordt naar het 1e toch?Nijmegen0413 schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:39Hoop dat ie binnenkort eindelijk is op de bank zit. Heerlijke buitenspeler.jallah schreef: ↑ma 18 apr 2022, 17:23misschien die sissoko eens proberen in de eredivisie?
Meer zit er toch niet bij de onder 21 en zie je wel hoe ze zich op de training houden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Waar draait deze discussie nu om... om Bonybertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 12:07Ook prima, laat hem maar een paar keer invallen. Weet je meteen of hij een beetje aanhaakt.burp schreef: ↑di 19 apr 2022, 11:51Kan je nu al doen. Net als Gertsen.bertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:41Neem aan dat hij komend seizoen gewoon overgeheveld wordt naar het 1e toch?Nijmegen0413 schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:39Hoop dat ie binnenkort eindelijk is op de bank zit. Heerlijke buitenspeler.
Que?Polleke schreef: ↑di 19 apr 2022, 23:40Waar draait deze discussie nu om... om Bonybertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 12:07Ook prima, laat hem maar een paar keer invallen. Weet je meteen of hij een beetje aanhaakt.burp schreef: ↑di 19 apr 2022, 11:51Kan je nu al doen. Net als Gertsen.bertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:41Neem aan dat hij komend seizoen gewoon overgeheveld wordt naar het 1e toch?Nijmegen0413 schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:39Hoop dat ie binnenkort eindelijk is op de bank zit. Heerlijke buitenspeler.
Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.bertje schreef: ↑wo 20 apr 2022, 07:52Que?Polleke schreef: ↑di 19 apr 2022, 23:40Waar draait deze discussie nu om... om Bonybertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 12:07Ook prima, laat hem maar een paar keer invallen. Weet je meteen of hij een beetje aanhaakt.burp schreef: ↑di 19 apr 2022, 11:51Kan je nu al doen. Net als Gertsen.bertje schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:41Neem aan dat hij komend seizoen gewoon overgeheveld wordt naar het 1e toch?Nijmegen0413 schreef: ↑di 19 apr 2022, 10:39
Hoop dat ie binnenkort eindelijk is op de bank zit. Heerlijke buitenspeler.
Maar ik maak me geen zorgen... die markt gaat pas echt los in de laatste weken. Het geld is er schijnbaar, dus het gaat puur om het moment en de keuzes.
Ik denk dat we in de eerste wedstrijd tegen een zeperd aanlopen tegen een topclub, verder een heel prima seizoen draaien, zeker voor een promovendus, maar in de laatste wedstrijd toch nog play offs voor Europees voetbal mislopen. Wat jij, Polleke?Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Maar ik maak me geen zorgen... die markt gaat pas echt los in de laatste weken. Het geld is er schijnbaar, dus het gaat puur om het moment en de keuzes.
Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btwMcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 00:31Ik denk dat we in de eerste wedstrijd tegen een zeperd aanlopen tegen een topclub, verder een heel prima seizoen draaien, zeker voor een promovendus, maar in de laatste wedstrijd toch nog play offs voor Europees voetbal mislopen. Wat jij, Polleke?Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Ik geef geen voorspelling echter... alles hangt van Aalbers af. Als hij de versterkingen brengt die we nodig hebben gaan we genieten dit jaar. En komt er niks, dan handhaven we ons makkelijk met de huidige selectie.
- Bottendaal
- Contacteer:
Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btwMcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 00:31Ik denk dat we in de eerste wedstrijd tegen een zeperd aanlopen tegen een topclub, verder een heel prima seizoen draaien, zeker voor een promovendus, maar in de laatste wedstrijd toch nog play offs voor Europees voetbal mislopen. Wat jij, Polleke?Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Ik geef geen voorspelling echter... alles hangt van Aalbers af. Als hij de versterkingen brengt die we nodig hebben gaan we genieten dit jaar. En komt er niks, dan handhaven we ons makkelijk met de huidige selectie.
Bedanktjewel voor je reactie na 2,5 jaar!Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
- jackkreta
- Contacteer:
Schijnbaar was er nog niet iets anders voorradig om op te reageren.bertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 09:33Bedanktjewel voor je reactie na 2,5 jaar!Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Toch eens werk maken van die facepalm emoticon.
Graag! Dan wordt dat wel de helft van mijn reacties, maar scheelt een bak aan typewerk. Is dat serieus mogelijk?
- Bottendaal
- Contacteer:
jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 10:25Schijnbaar was er nog niet iets anders voorradig om op te reageren.bertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 09:33Bedanktjewel voor je reactie na 2,5 jaar!Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
????bertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 09:33Bedanktjewel voor je reactie na 2,5 jaar!Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Wat jij, Polleke?... daar reageer ik opBottendaal schreef: ↑zo 04 aug 2024, 04:40Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btwMcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 00:31Ik denk dat we in de eerste wedstrijd tegen een zeperd aanlopen tegen een topclub, verder een heel prima seizoen draaien, zeker voor een promovendus, maar in de laatste wedstrijd toch nog play offs voor Europees voetbal mislopen. Wat jij, Polleke?Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Haha meen je dit?Polleke schreef: ↑ma 05 aug 2024, 01:30????bertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 09:33Bedanktjewel voor je reactie na 2,5 jaar!Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Ja, in tweede instantie.Polleke schreef: ↑ma 05 aug 2024, 01:31Wat jij, Polleke?... daar reageer ik opBottendaal schreef: ↑zo 04 aug 2024, 04:40Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btwMcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 00:31Ik denk dat we in de eerste wedstrijd tegen een zeperd aanlopen tegen een topclub, verder een heel prima seizoen draaien, zeker voor een promovendus, maar in de laatste wedstrijd toch nog play offs voor Europees voetbal mislopen. Wat jij, Polleke?Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Wat valt je op in dit rijtje? (Hint: kijk ook even naar de titel van dit topic)
bertje schreef: wo 20 apr 2022, 07:52
Polleke schreef: za 03 aug 2024, 23:41
Mcel schreef: zo 04 aug 2024, 00:31
Polleke schreef: zo 04 aug 2024, 02:31
Bottendaal schreef: zo 04 aug 2024, 04:40
Dit is een wel heel onrealistisch lijstje!Mcel schreef: ↑ma 05 aug 2024, 08:44Ja, in tweede instantie.Polleke schreef: ↑ma 05 aug 2024, 01:31Wat jij, Polleke?... daar reageer ik opBottendaal schreef: ↑zo 04 aug 2024, 04:40Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btwMcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 00:31Ik denk dat we in de eerste wedstrijd tegen een zeperd aanlopen tegen een topclub, verder een heel prima seizoen draaien, zeker voor een promovendus, maar in de laatste wedstrijd toch nog play offs voor Europees voetbal mislopen. Wat jij, Polleke?Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41
Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
bertje schreef: ↑ma 05 aug 2024, 09:22Dit is een wel heel onrealistisch lijstje!Mcel schreef: ↑ma 05 aug 2024, 08:44Ja, in tweede instantie.Polleke schreef: ↑ma 05 aug 2024, 01:31Wat jij, Polleke?... daar reageer ik opBottendaal schreef: ↑zo 04 aug 2024, 04:40Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btw
Kan ik ergens een zorgmelding maken? Deze shit is echt next level.Mcel schreef: ↑ma 05 aug 2024, 08:44Ja, in tweede instantie.Polleke schreef: ↑ma 05 aug 2024, 01:31Wat jij, Polleke?... daar reageer ik opBottendaal schreef: ↑zo 04 aug 2024, 04:40Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btwMcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 00:31Ik denk dat we in de eerste wedstrijd tegen een zeperd aanlopen tegen een topclub, verder een heel prima seizoen draaien, zeker voor een promovendus, maar in de laatste wedstrijd toch nog play offs voor Europees voetbal mislopen. Wat jij, Polleke?Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 23:41
Ieder mens met een tikkie voetbalkennis ziet wat we nodig hebben om in de buurt te komen van de resultaten van het afgelopen seizoen. Keepies zijn OK, verdediging vraagt om meerdere versterkingen (zowel centraal als op de linksback) . Middenveld is top, al zou een scorende 10 welkom zijn. Voorin missen we veel als je kijkt naar kwaliteit.. je hebt geen tweede spits met een ander profiel en geen vleugelspits met diepgang.
Come on Wilfried Bony!
Ben ook heel benieuwd hoe Polleke dit topic weer heeft gevonden in de krochten van dit forum...Napoleon schreef: ↑ma 05 aug 2024, 09:53Kan ik ergens een zorgmelding maken? Deze shit is echt next level.Mcel schreef: ↑ma 05 aug 2024, 08:44Ja, in tweede instantie.Polleke schreef: ↑ma 05 aug 2024, 01:31Wat jij, Polleke?... daar reageer ik opBottendaal schreef: ↑zo 04 aug 2024, 04:40Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btw
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij per ongeluk op een oude quote heeft geklikt en daar vervolgens op heeft gereageerd. Maarja, om bij die ene quote te komen is ook nog wel een behoorlijke weg.Mcel schreef: ↑ma 05 aug 2024, 10:01Ben ook heel benieuwd hoe Polleke dit topic weer heeft gevonden in de krochten van dit forum...Napoleon schreef: ↑ma 05 aug 2024, 09:53Kan ik ergens een zorgmelding maken? Deze shit is echt next level.Mcel schreef: ↑ma 05 aug 2024, 08:44Ja, in tweede instantie.Polleke schreef: ↑ma 05 aug 2024, 01:31Wat jij, Polleke?... daar reageer ik opBottendaal schreef: ↑zo 04 aug 2024, 04:40Doe nou eens je oogkleppen af en lees eens gewoon…Polleke schreef: ↑zo 04 aug 2024, 02:31
Ik heb serieus nog nooit hier meegemaakt dat mijn mening gevraagd werd.... Best leuk btw
Verlos ons Polleke!
Come on Wilfried Bony!