Finale op Neutraal terrein

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door Legendario »

jopotjen schreef:
vr 21 mei 2021, 23:33
Omdat een of andere Bobo destijds deze regels heeft opgesteld wil niet zeggen dat het spelen van finales waarbij zoveel belangen op het spel staan deze regels eens onder de loep moeten worden genomen. Dergelijke finales worden veelal internationaal gezien op Neutraal terrein gespeeld. Dus klakkeloos een Bobo zijn besluit volgen wordt in dit land teveel gedaan.Spelregels worden ook voortdurend aangepast. Dus dit is in mijn ogen zeker voor nu en later de moeite waard om tegen aan te vechten. De belangen voor NEC zondag en voor andere finales in de toekomst zijn te groot. Ik geloof zeker dat zondag hun 12e man zeker een rol gaat spelen
Ja maar nu in protest gaan is hypocriet. Als we thuis hadden gespeeld had niemand, net als bij de halve finale, erover gedacht om op neutraal terrein te spelen. Als je er tegen bent, moet je dat vooraf laten weten en er iets tegen doen en niet wachten tot je er last van hebt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door vak Oost »

Ik stel voor om deze wedstrijd volgende keer of in Malaga of op Kreta te spelen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14538
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
vr 21 mei 2021, 21:17
Bottendaal schreef:
vr 21 mei 2021, 19:39
Tiel schreef:
vr 21 mei 2021, 18:22
Bottendaal schreef:
vr 21 mei 2021, 17:47
Tiel schreef:
vr 21 mei 2021, 16:58
Ron Delgado schreef:
vr 21 mei 2021, 16:13


Ik ook!! Waarom niet in de Galgenwaard. De Kuip zul je hier niet vol krijgen bij een play-off finale. Utrecht ligt dan mooi centraal met een prima stadion.
Waarom niet gewoon weer over 2 wedstrijden straks? Allemaal heel leuk 1 wedstrijd als je aan de goede kant staat.
2 wedstrijden is ook alleen leuk als je aan de goede kant staat. :crazy:
Nee, 2 wedstrijden is zoals we het altijd hebben gedaan en ook straks weer gaan doen.
Tuurlijk, maar dat wordt en was toch niet leuk als je niet aan de goede kant staat :wink:
Nee maar je wet wat ik bedoel. ALs we verloren hadden zoals Emmen had hier gestaan wat oneerlijk normaal gaat het over 2 wedstrijden.
Het is hetzelfde als de (terechte) reakties op het schandalige politieoptreden terwijl er gezeurd werd dat er in Amsterdam niet is ingegrepen bij Ajax.
Tuurlijk. Mee eens.
Maar po’s zijn in mijn ogen altijd alleen leuk als je aan de goeie kant staat. Of het nou 1 of 2 wedstrijden zijn.

Nu klagen over de regels, terwijl je er net van geprofiteerd hebt is ridicuul.
:slot:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door jackkreta »

vak Oost schreef:
za 22 mei 2021, 08:30
Ik stel voor om deze wedstrijd volgende keer of in Malaga of op Kreta te spelen.
Doe maar in Malaga, heb ik ook nog een reisje.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13357
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door Pol »

Ron Delgado schreef:
vr 21 mei 2021, 16:13
WijchenNEC schreef:
vr 21 mei 2021, 12:35
Zou standaard een promotie/degradatiefinale op neutraal terein zoals in Engeland dan wel heel tof vinden!
Ik ook!! Waarom niet in de Galgenwaard. De Kuip zul je hier niet vol krijgen bij een play-off finale. Utrecht ligt dan mooi centraal met een prima stadion.
Zou fantastisch zijn maar is alleen leuk als er vrij vervoer is en je er een dagje van kan maken zoals in Engeland. Dan krijg je echt de aantallen supporters mee. Een finale in de Galgenwaaard met 4000 toeschouwers met verplichte combis is ook een beetje sneu.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
za 22 mei 2021, 10:54
Ron Delgado schreef:
vr 21 mei 2021, 16:13
WijchenNEC schreef:
vr 21 mei 2021, 12:35
Zou standaard een promotie/degradatiefinale op neutraal terein zoals in Engeland dan wel heel tof vinden!
Ik ook!! Waarom niet in de Galgenwaard. De Kuip zul je hier niet vol krijgen bij een play-off finale. Utrecht ligt dan mooi centraal met een prima stadion.
Zou fantastisch zijn maar is alleen leuk als er vrij vervoer is en je er een dagje van kan maken zoals in Engeland. Dan krijg je echt de aantallen supporters mee. Een finale in de Galgenwaaard met 4000 toeschouwers met verplichte combis is ook een beetje sneu.
Dus de bekerfinale is ook altijd maar voor 4000 man?
JIj blijft maar roepen dat een dierentuin veel leuker is zonder afgesloten verblijven en dat we dat moeten doen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13357
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
za 22 mei 2021, 13:46
Pol schreef:
za 22 mei 2021, 10:54
Ron Delgado schreef:
vr 21 mei 2021, 16:13
WijchenNEC schreef:
vr 21 mei 2021, 12:35
Zou standaard een promotie/degradatiefinale op neutraal terein zoals in Engeland dan wel heel tof vinden!
Ik ook!! Waarom niet in de Galgenwaard. De Kuip zul je hier niet vol krijgen bij een play-off finale. Utrecht ligt dan mooi centraal met een prima stadion.
Zou fantastisch zijn maar is alleen leuk als er vrij vervoer is en je er een dagje van kan maken zoals in Engeland. Dan krijg je echt de aantallen supporters mee. Een finale in de Galgenwaaard met 4000 toeschouwers met verplichte combis is ook een beetje sneu.
Dus de bekerfinale is ook altijd maar voor 4000 man?
JIj blijft maar roepen dat een dierentuin veel leuker is zonder afgesloten verblijven en dat we dat moeten doen.
Vrij bizarre vergelijking. Maar goed als in Duitsland en Engeland de dierentuinen zo zouden werken en ze zijn leuker voor bezoekers en worden beter bezocht, dan zou ik daar voor pleiten.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door Janssen »

pjottr schreef:
vr 21 mei 2021, 12:22
:slot: :slot: :slot:

non-discussie dit.
:slot: :slot: :slot:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Finale op Neutraal terrein

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
za 22 mei 2021, 15:03
Tiel schreef:
za 22 mei 2021, 13:46
Pol schreef:
za 22 mei 2021, 10:54
Ron Delgado schreef:
vr 21 mei 2021, 16:13
WijchenNEC schreef:
vr 21 mei 2021, 12:35
Zou standaard een promotie/degradatiefinale op neutraal terein zoals in Engeland dan wel heel tof vinden!
Ik ook!! Waarom niet in de Galgenwaard. De Kuip zul je hier niet vol krijgen bij een play-off finale. Utrecht ligt dan mooi centraal met een prima stadion.
Zou fantastisch zijn maar is alleen leuk als er vrij vervoer is en je er een dagje van kan maken zoals in Engeland. Dan krijg je echt de aantallen supporters mee. Een finale in de Galgenwaaard met 4000 toeschouwers met verplichte combis is ook een beetje sneu.
Dus de bekerfinale is ook altijd maar voor 4000 man?
JIj blijft maar roepen dat een dierentuin veel leuker is zonder afgesloten verblijven en dat we dat moeten doen.
Vrij bizarre vergelijking. Maar goed als in Duitsland en Engeland de dierentuinen zo zouden werken en ze zijn leuker voor bezoekers en worden beter bezocht, dan zou ik daar voor pleiten.
IK niet als ik zie wat het de belastingbetaler in Duitsland kost. Maar goed ik weet al langer dat jij denkt dat er in Duitsland niets gebeurd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten