Excelsior - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door mschr »

VInd ik het moeilijk om te liegen? Ja. Dus het is moeilijk voor mij om te zeggen dat Janga niks gebracht op drie wedstrijdjes na. Janga = NEC. Hardwerkende spits die zich wegcijfert voor de rest van het team. Eens werden zulke spitsen gewaardeerd in het Nijmeegse. En gezever dat ie te weinig scoort is gezever. Sam Hendriks van de Eagles heeft er maar 6 gemaakt en toch doen de Eagles het niet onaardig.

Mcel
Berichten: 3946
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
za 10 apr 2021, 09:51
Mcel schreef:
za 10 apr 2021, 09:37
mschr schreef:
vr 09 apr 2021, 22:56
Eh. Heb je gezien hoe we verdedigden bij de twee goals van Zwarts? Het is dat Bukusu en Barreto niet een rode loper hadden neergelegd en de plaatselijke fanfare hadden uitgenodigd voor Joel Zwarts.
Ja hoor, die heb ik gezien. Die eerste maakte hij af zoals Janga had moeten doen en die tweede was een prima spitsengoal. Hij maakt zich sterk in het duel tegen Bukusu en heeft wat mazzel met Barreto. Hadden wij maar zo'n spits naast Tavsan.

Waar het mij om gaat: een tegenstander kan wel vaker 2x scoren.
Cambuur wint in die gevallen gewoon 5 wedstrijden.
De Graafschap wint er dan alsnog 3.
Almere 4
NAC 4.

En wij? Als een tegenstander 2x scoort weten wij de wedstrijd nooit te winnen. O ja, toch wel. Het is ons dit seizoen 1x gelukt. Tegen Excelsior thuis. Kwamen we 0-2 achter en bogen we het om naar een 3-2 overwinning. Maar ja, dat was één van de twee wedstrijden waarin Janga niet startte. (En nee, hij had er ook geen aandeel in. Hij viel in de 87e minuut in, toen het 3-2 stond).
Ik weet dat jij nu gaat zeggen dat wij toen tegen 10 man speelden.. So be it. Tegen TOP speelden we ook tegen 10 man. Toen stonden we nota bene vóór.
Ik vind het raar dat jij aangetoond hebt dat het ontbreken van Rens onze grote makke is om vervolgens een slechte reeks volledig te wijten aan Janga. Wij creëren te weinig kansen de laatste wedstrijden omdat Barreto en Odenthal niet meer inschuiven naar het middenveld. Omdat zij dat niet meer doen, hebben we geen overwicht meer op het middenveld en gaat het opbouwen moeizaam. Barreto en Odenthal doen dat niet meer omdat Bukusu alle hulp nodig heeft om zich staande te houden in de verdediging.

Dan kun jij zeggen dat we dan beter met een verdediger minder en een middenvelder extra moeten spelen. En dan moet ik zeggen dat er iets voor te zeggen valt, maar dat het 532 het geschikte systeem is om succesvol te zijn in de nacompetitie, mits Rens tijdig terugkeert en dat het daarom niet slim is om voor de laatste onbelangrijke competitiewedstrijden te wisselen van systeem.
Waar zeg ik dat we met een ander systeem moeten gaan spelen? Ik was het eens met Demtsjenko's opstelling met de nuance dat Barreto (of Proper) achterin moest bijspringen omdat El Karouani hoger kon blijven staan. En dat Tavsan een vrije rol had. In feite dus gewoon de 5-3-2. Met een minder aanvallende Bart, omdat Okita in de ploeg was gekomen.
Daarnaast schoof Barreto gisteren juist veelvuldig door naar het middenveld, dus dat hij achterin blijft, zoals jij zegt, zodat we geen kansen meer creëren, is ook bullshit.
En ja, de afwezigheid van Rens is de belangrijkste reden van onze slechte reeks. Maar ik heb ook aangetoond dat de aanwezigheid van Janga die situatie nog verergert. En Rens kun je nu niet inzetten, maar Janga kun je er wel uit laten. Alleen zijn er twee mensen in Nijmegen en omstreken die Janga in het elftal willen. En dat zijn jij en (helaas) de trainer.

De vier wedstrijden zónder Janga hebben we niet verloren. We wonnen van NAC en Excelsior en speelden gelijk tegen Cambuur en Helmond Sport.
Mét Janga kunnen we niet vaak genoeg scoren om te winnen van TOP (uit en thuis), van Telstar (uit en thuis), van Excelsior (uit; thuis zonder Janga wel), van MVV (uit), van Jong PSV (uit), van Roda (thuis). Dat is pas triest. 21 punten laten liggen. En nee, met een andere spits hadden we ze ook niet alle 21 gehaald. Maar met al de helft ervan hadden we 2e gestaan.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
za 10 apr 2021, 10:24
VInd ik het moeilijk om te liegen? Ja. Dus het is moeilijk voor mij om te zeggen dat Janga niks gebracht op drie wedstrijdjes na. Janga = NEC. Hardwerkende spits die zich wegcijfert voor de rest van het team. Eens werden zulke spitsen gewaardeerd in het Nijmeegse. En gezever dat ie te weinig scoort is gezever. Sam Hendriks van de Eagles heeft er maar 6 gemaakt en toch doen de Eagles het niet onaardig.
Je ijlt.

Er zijn in de KKD 65 spelers vaker bij de doelpunt betrokken dan Janga, waaronder 24 spitsen. Alle ploegen in de KKD beschikken over 1 of meerdere spitsen die vaker bij een doelpunt betrokken zijn dan Janga (alleen Dord niet). Go Ahead heeft 2 spitsen die even vaak bij een doelpunt betrokken zijn dan Janga, maar dan in minder wedstrijden: Hendriks en Rabillard. Janga is vast aardig, maar voetballen kan hij niet.

Als Janga NEC is, vrees ik voor de toekomst van NEC in het betaalde voetbal. Die gast zou niet eens uitblinken in de hoofdklasse.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
za 10 apr 2021, 10:49
mschr schreef:
za 10 apr 2021, 10:24
VInd ik het moeilijk om te liegen? Ja. Dus het is moeilijk voor mij om te zeggen dat Janga niks gebracht op drie wedstrijdjes na. Janga = NEC. Hardwerkende spits die zich wegcijfert voor de rest van het team. Eens werden zulke spitsen gewaardeerd in het Nijmeegse. En gezever dat ie te weinig scoort is gezever. Sam Hendriks van de Eagles heeft er maar 6 gemaakt en toch doen de Eagles het niet onaardig.
Je ijlt.

Er zijn in de KKD 65 spelers vaker bij de doelpunt betrokken dan Janga, waaronder 24 spitsen. Alle ploegen in de KKD beschikken over 1 of meerdere spitsen die vaker bij een doelpunt betrokken zijn dan Janga (alleen Dord niet). Go Ahead heeft 2 spitsen die even vaak bij een doelpunt betrokken zijn dan Janga, maar dan in minder wedstrijden: Hendriks en Rabillard. Janga is vast aardig, maar voetballen kan hij niet.

Als Janga NEC is, vrees ik voor de toekomst van NEC in het betaalde voetbal. Die gast zou niet eens uitblinken in de hoofdklasse.
Ouch, touché...

p.s. Janga is naast het veld net zo’n zwans als er in. Dat hebben we gister kunnen zien tijdens het interview...!
Laatst gewijzigd door Bottendaal op za 10 apr 2021, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Excelsior - NEC

Bericht door flipsen »

Gerard Lopez schreef:
vr 09 apr 2021, 21:53
Keurige nederlaag weer. En we staan nog steeds op een keurige 6e plaats :tu:

Maar........WE HEBBEN VANDAAG OFFICIEEL DE PLAYOFFS GEHAALD!!!!!! :party: :party: :party:
De nummer 9 Excelsior staat op 16 punten achterstand en kan ons met nog 5 duels te gaan niet meer inhalen! :bier: :sjaal: :sjaal:
Behalve als we onder Roda of Volendam komen en Oss ofzo periodekampioen wordt enzo te zien hopen de meeste spelers ook op een snelle vakantie en ze hebben geen zin om de clown van de nacompetitie te worden..
Risus abundat in ore stultorum

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Best een lastige discussie hier, ligt het nu aan de aanval of de verdediging. Misschien kunnen we het met elkaar eens zijn dat het gemis van Rens in de verdediging, het missen van een normale KKD spits 2 grote problemen zijn. Het ligt dus aan beiden. Dat is overigens ieder jaar zo. Is het geen linksachter Formischow dan is het een blessure van de centrale, en na Vleminckx, Ars en Santos (met de toppers Limbombe en Jahanbaksh) is het voorin huilen met de pet op. Middenveld is na vertrek van Dijkstra altijd best goed bezet. Punt is: je hebt deze spelers, dus je moet kijken wat je ermee kunt doen. 5-3-2 vonden we allemaal een geweldige oplossing tot het leek te zijn uitgewerkt. Uit vorm zijn van onze geweldige backs, ik weet niet waar dat aan ligt maar dat heeft volgens mij niets met tactisch te maken.

Met de aanvalsopzet is iets goed mis want we creeeren te weinig, en daar kan je wel tactisch van alles aan doen dus begin gewoon daar.
Voorin, niet achterin. Vanzelfsprekend eerst Janga eruit maar dat is meer een voorwaarde dan een oplossing.
En dan heel simpel de vraag: hoe kunnen we een doelpunt maken, eenmansactie, flanken naar binnen trekken, iedere dag met Tavsan praten en beelden wanneer zelf en wanneer in dienst van > luisteren naar je medespelers zoals een ervaren Barreto.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door pjottr »

Bottendaal schreef:
za 10 apr 2021, 11:05
DJTEEF! schreef:
za 10 apr 2021, 10:49
mschr schreef:
za 10 apr 2021, 10:24
VInd ik het moeilijk om te liegen? Ja. Dus het is moeilijk voor mij om te zeggen dat Janga niks gebracht op drie wedstrijdjes na. Janga = NEC. Hardwerkende spits die zich wegcijfert voor de rest van het team. Eens werden zulke spitsen gewaardeerd in het Nijmeegse. En gezever dat ie te weinig scoort is gezever. Sam Hendriks van de Eagles heeft er maar 6 gemaakt en toch doen de Eagles het niet onaardig.
Je ijlt.

Er zijn in de KKD 65 spelers vaker bij de doelpunt betrokken dan Janga, waaronder 24 spitsen. Alle ploegen in de KKD beschikken over 1 of meerdere spitsen die vaker bij een doelpunt betrokken zijn dan Janga (alleen Dord niet). Go Ahead heeft 2 spitsen die even vaak bij een doelpunt betrokken zijn dan Janga, maar dan in minder wedstrijden: Hendriks en Rabillard. Janga is vast aardig, maar voetballen kan hij niet.

Als Janga NEC is, vrees ik voor de toekomst van NEC in het betaalde voetbal. Die gast zou niet eens uitblinken in de hoofdklasse.
Ouch, touché...

p.s. Janga is naast het veld net zo’n zwans als erin. Dat hebben we gister kunnen zien tijdens het interview...!
Stuitend idd....meneer voelde nog alle vertrouwen van de de trainer, en och, en er zijn toch nog genoeg wedstrijden om te scoren... :redface:

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door WijchenNEC »

Gisteren niet kunnen kijken, zo te zien een hoop frustratie bespaard... dit wordt helemaal niks meer zonder Rens. Wanneer is Bruijn terug? Blijkt ook wel dat hij redelijk onmisbaar is.

Ik zou iig Nu zsm alleen spelers die er volgend jaar nog bij zijn opstellen, dus geen Janga, Vet etc. Meer laat de jonkies maar meters maken. Zoals eigenlijk het hele jaar het beleid zou zijn...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door mschr »

WijchenNEC schreef:
za 10 apr 2021, 14:01
Gisteren niet kunnen kijken, zo te zien een hoop frustratie bespaard... dit wordt helemaal niks meer zonder Rens. Wanneer is Bruijn terug? Blijkt ook wel dat hij redelijk onmisbaar is.

Ik zou iig Nu zsm alleen spelers die er volgend jaar nog bij zijn opstellen, dus geen Janga, Vet etc. Meer laat de jonkies maar meters maken. Zoals eigenlijk het hele jaar het beleid zou zijn...
Dan blijven alleen Proper, Bartje en El Karouani over. Terror Ted haalt volgend jaar een zwik jonge buitenlandertjes die spelen moeten. Baeten komt volgend seizoen echt niet aan de bak, hoor. Dus het is zinloos om hem nu een maand voor de belangrijkste fase van de competitie in de basis te zetten.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Bottendaal »

Baeten is onze enige mogelijkheid op promotie. Zolang die gummiknuppel binnen de lijnen staat spelen we met 10 man. Geen wonder dat het zo moeizaam en wisselvallig gaat!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Excelsior - NEC

Bericht door flipsen »

Bottendaal schreef:
za 10 apr 2021, 14:21
Baeten is onze enige mogelijkheid op promotie. Zolang die gummiknuppel binnen de lijnen staat spelen we met 10 man. Geen wonder dat het zo moeizaam en wisselvallig gaat!
Dat ligt niet aan die Janga alleen er lopen wel meer klunzen rond in het elftal...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Wessel »

flipsen schreef:
za 10 apr 2021, 14:35
Bottendaal schreef:
za 10 apr 2021, 14:21
Baeten is onze enige mogelijkheid op promotie. Zolang die gummiknuppel binnen de lijnen staat spelen we met 10 man. Geen wonder dat het zo moeizaam en wisselvallig gaat!
Dat ligt niet aan die Janga alleen er lopen wel meer klunzen rond in het elftal...
Gelukkig nog niet zoveel als bij dat armoedige stelletje tegen ADO! Voetballen kunnen de meesten niet, hard erop knallen dan weer wel.
Laatst gewijzigd door Wessel op za 10 apr 2021, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Jules »

mschr schreef:
za 10 apr 2021, 14:14
...Baeten komt volgend seizoen echt niet aan de bak, hoor. Dus het is zinloos om hem nu een maand voor de belangrijkste fase van de competitie in de basis te zetten.
...dus omdat Beaten volgend jaar misschien niet aan de bak komt als er een nieuwe spits komt, is het zinloos om hem nu op te stellen. Maar een spits waarvan nu al zeker is dat hij volgend jaar niet meer bij NEC speelt is het wel zinvol om hem wekelijks in de basis te zetten?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Excelsior - NEC

Bericht door flipsen »

Wessel schreef:
za 10 apr 2021, 14:54
flipsen schreef:
za 10 apr 2021, 14:35
Bottendaal schreef:
za 10 apr 2021, 14:21
Baeten is onze enige mogelijkheid op promotie. Zolang die gummiknuppel binnen de lijnen staat spelen we met 10 man. Geen wonder dat het zo moeizaam en wisselvallig gaat!
Dat ligt niet aan die Janga alleen er lopen wel meer klunzen rond in het elftal...
Gelukkig nog niet zoveel als bij dat armoedige stelletje tegen ADO! Voetballen kunnen de meesten niet, hard erop knallen dan weer wel.
Huh ??
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door vak Oost »

flipsen schreef:
za 10 apr 2021, 14:35
Bottendaal schreef:
za 10 apr 2021, 14:21
Baeten is onze enige mogelijkheid op promotie. Zolang die gummiknuppel binnen de lijnen staat spelen we met 10 man.
Geen wonder dat het zo moeizaam en wisselvallig gaat!
Dat ligt niet aan die Janga alleen er lopen wel meer klunzen rond in het elftal...
Het is bijna onmogelijk om met die gummi knuppel een aanval in leven te houden en andere spelers
krijgen er een extra dagtaak bij om dat weer te repareren waardoor je nooit tot voetballen toe komt.

Janga is een gebruikt thee zakje wat na 10x gebruik geen smaakje meer afgeeft, wisselen met die kluns.
Alles komt goed !!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Excelsior - NEC

Bericht door flipsen »

vak Oost schreef:
za 10 apr 2021, 15:40
flipsen schreef:
za 10 apr 2021, 14:35
Bottendaal schreef:
za 10 apr 2021, 14:21
Baeten is onze enige mogelijkheid op promotie. Zolang die gummiknuppel binnen de lijnen staat spelen we met 10 man.
Geen wonder dat het zo moeizaam en wisselvallig gaat!
Dat ligt niet aan die Janga alleen er lopen wel meer klunzen rond in het elftal...
Het is bijna onmogelijk om met die gummi knuppel een aanval in leven te houden en andere spelers
krijgen er een extra dagtaak bij om dat weer te repareren waardoor je nooit tot voetballen toe komt.

Janga is een gebruikt thee zakje wat na 10x gebruik geen smaakje meer afgeeft, wisselen met die kluns.
Gewoon op de tribune zetten en degene die hem gehuurd heeft en degene die hem wekelijks opstelt opzouten , zelden zo’n wanbeleid gezien, we hadden scorende spitsen in huis maar die worden weggestuurd en zo’n clown halen ze met open armen binnen...
Risus abundat in ore stultorum

P.
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door P. »

Jules schreef:
za 10 apr 2021, 14:55
mschr schreef:
za 10 apr 2021, 14:14
...Baeten komt volgend seizoen echt niet aan de bak, hoor. Dus het is zinloos om hem nu een maand voor de belangrijkste fase van de competitie in de basis te zetten.
...dus omdat Beaten volgend jaar misschien niet aan de bak komt als er een nieuwe spits komt, is het zinloos om hem nu op te stellen. Maar een spits waarvan nu al zeker is dat hij volgend jaar niet meer bij NEC speelt is het wel zinvol om hem wekelijks in de basis te zetten?
Inderdaad. Bizarre hersenspinsels man. :crazy2:

Janga moet gewoon banken. Zoveel meer van verwacht, maar hij kan echt niks.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Excelsior - NEC

Bericht door flipsen »

P. schreef:
za 10 apr 2021, 16:48
Jules schreef:
za 10 apr 2021, 14:55
mschr schreef:
za 10 apr 2021, 14:14
...Baeten komt volgend seizoen echt niet aan de bak, hoor. Dus het is zinloos om hem nu een maand voor de belangrijkste fase van de competitie in de basis te zetten.
...dus omdat Beaten volgend jaar misschien niet aan de bak komt als er een nieuwe spits komt, is het zinloos om hem nu op te stellen. Maar een spits waarvan nu al zeker is dat hij volgend jaar niet meer bij NEC speelt is het wel zinvol om hem wekelijks in de basis te zetten?
Inderdaad. Bizarre hersenspinsels man. :crazy2:

Janga moet gewoon banken. Zoveel meer van verwacht, maar hij kan echt niks.
Gewoon banken ? Thuislaten die clown...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door pjottr »

Lekker een paar weken bij mama op Curacao laten relaxen en dan door naar Kazachstan.
De jongen werkt hard, maar kan er echt helemaal niks van, hoewel hij daar zelf anders over denkt.
Hij is net zo slecht als Mihai Roman, samen staan ze op eenzame hoogte wat betreft slechtste NEC spits ooit

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Bottendaal »

pjottr schreef:
za 10 apr 2021, 19:58
Lekker een paar weken bij mama op Curacao laten relaxen en dan door naar Kazachstan.
De jongen werkt hard, maar kan er echt helemaal niks van, hoewel hij daar zelf anders over denkt.
Hij is net zo slecht als Mihai Roman, samen staan ze op eenzame hoogte wat betreft slechtste NEC spits ooit
Hard werken doet hij ook niet. Hij hobbelt, en zet schijndruk...

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

pjottr schreef:
za 10 apr 2021, 19:58
Lekker een paar weken bij mama op Curacao laten relaxen en dan door naar Kazachstan.
De jongen werkt hard, maar kan er echt helemaal niks van, hoewel hij daar zelf anders over denkt.
Hij is net zo slecht als Mihai Roman, samen staan ze op eenzame hoogte wat betreft slechtste NEC spits ooit
Adam Hrepka en Marton Eppel vergeten?
Of Tim Janssen en Geoffrey Castillion?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door pjottr »

We kunnen er idd een beschamend lijstje van maken.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door karlo »

mschr schreef:
za 10 apr 2021, 10:24
VInd ik het moeilijk om te liegen? Ja. Dus het is moeilijk voor mij om te zeggen dat Janga niks gebracht op drie wedstrijdjes na. Janga = NEC. Hardwerkende spits die zich wegcijfert voor de rest van het team. Eens werden zulke spitsen gewaardeerd in het Nijmeegse. En gezever dat ie te weinig scoort is gezever. Sam Hendriks van de Eagles heeft er maar 6 gemaakt en toch doen de Eagles het niet onaardig.
Hij cijfert zich zo goed weg
Dat hij onzichtbaar is,
Janga is een pruts spits
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Nummer 9 »

Gerard Lopez schreef:
za 10 apr 2021, 20:28
pjottr schreef:
za 10 apr 2021, 19:58
Lekker een paar weken bij mama op Curacao laten relaxen en dan door naar Kazachstan.
De jongen werkt hard, maar kan er echt helemaal niks van, hoewel hij daar zelf anders over denkt.
Hij is net zo slecht als Mihai Roman, samen staan ze op eenzame hoogte wat betreft slechtste NEC spits ooit
Adam Hrepka en Marton Eppel vergeten?
Of Tim Janssen en Geoffrey Castillion?
Of Fejzullahu, Mayi, De Freitas. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan al die verschrikkelijke vleugelspitsen als Lundholm, Hemlein, Ofosu en Owusu. Het is lastig om het slechtste NEC-elftal van de laatste 5 jaar maken, aangezien er zoveel opties zijn. Ik ga het toch proberen om het wanbeleid in kaart te brengen: Van Duin, Labylle, Bossaerts, Alberto, Sanniez, VD Berg, Mauk, Jansen, Ofosu, Janga, Lundholm
いつでも戦える

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door De Kletskop »

Nummer 9 schreef:
zo 11 apr 2021, 11:47
Gerard Lopez schreef:
za 10 apr 2021, 20:28
pjottr schreef:
za 10 apr 2021, 19:58
Lekker een paar weken bij mama op Curacao laten relaxen en dan door naar Kazachstan.
De jongen werkt hard, maar kan er echt helemaal niks van, hoewel hij daar zelf anders over denkt.
Hij is net zo slecht als Mihai Roman, samen staan ze op eenzame hoogte wat betreft slechtste NEC spits ooit
Adam Hrepka en Marton Eppel vergeten?
Of Tim Janssen en Geoffrey Castillion?
Of Fejzullahu, Mayi, De Freitas. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan al die verschrikkelijke vleugelspitsen als Lundholm, Hemlein, Ofosu en Owusu. Het is lastig om het slechtste NEC-elftal van de laatste 5 jaar maken, aangezien er zoveel opties zijn. Ik ga het toch proberen om het wanbeleid in kaart te brengen: Van Duin, Labylle, Bossaerts, Alberto, Sanniez, VD Berg, Mauk, Jansen, Ofosu, Janga, Lundholm
Labylle? Daar hoort sowieso formitschow. En ik mis nog een Duitse back, krijg zijn naam niet uit mijn vingers

Plaats reactie