NEC-Cambuur

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4917
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Tim Janssen »

goed resultaat maar had veel meer in gezeten.
cambuur was ook slordig aan de bol

maar pfff als odental de bal heeft hou ik me hard vast

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door zoete aardbei »

Henk de Jong,lulhannes! Wat moeten we dan, lekker aanvallen mafkees!

Hoe NEC speelde is de grootste schande uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis :schater: :schater:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door burp »

zoete aardbei schreef:
zo 17 jan 2021, 16:49
Henk de Jong,lulhannes! Wat moeten we dan, lekker aanvallen mafkees!

Hoe NEC speelde is de grootste schande uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis :schater: :schater:
en ik altijd maar denken dat dat nou net Cambuur was hoe ze daar een voorganger van hem uit het stadion wegjaagden. :bye:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Polleke »

Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Tiel »

Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Omdat het dom en naief is om te denken dat we nog 15 jaar geleden leven.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door zoete aardbei »

Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Accepteer nou dat we een matige selectie hebben.Dit is het ,meer zit er niet in.Dan is dit de enige manier.En daarom roep ik constant dat promotie een utopie is.Geen spits,hopen dat Okita 3 van 10 wedstrijden in vorm is, Joep ,een knul van Dio die als de lijnen deels uit moet gaan zetten.
Er klopt niets van in aanvallend opzicht.

Dan is dit de enige oplossing.
En Henkie kan doodvallen.
Je eigen vrouw die niet meer was dan overspannen,gebruiken om naar Cambuur te gaan.Bah.

Hoop dat Almere en De Graafschap gaan promoveren.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Kanchelskis »

Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Met de wetenschap van vandaag had ik 15 jaar geleden niet zitten mokken dat we "maar 13e" zijn geëindigd.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door eniesee12 »

Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Mijn idee,

Treurig om te zien dat we tegenwoordig in onze broek schijten voor een cambuur of Sittard.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:
zo 17 jan 2021, 17:20
Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Met de wetenschap van vandaag had ik 15 jaar geleden niet zitten mokken dat we "maar 13e" zijn geëindigd.
15 jaar geleden liepen we de playoffs om Europees voetbal omdat Ron de Groot weigerde naar de radio te luisteren en in de slotfase van de pot tegen Vitesse niet wist dat Twente inmiddels voor stond en wij moesten jagen op de winnende treffer. In plaats daarvan gebaarde hij de spelers de bal rustig rond te spelen. Daar kan ik nu nog steeds over mokken.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Polleke »

Tiel schreef:
zo 17 jan 2021, 17:12
Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Omdat het dom en naief is om te denken dat we nog 15 jaar geleden leven.
Eens, serieus eens, en btw fijn dat je ook eens inhoudelijk reageert ipv alleen 'duh'. Maar Tiel, het laat ook zien hoever we weggezakt zijn. Dat Cambuur ooit als de mindere club werd gezien, en wij als de club die Vitesse van de troon zouden stoten als de beste club van Gelderland. Inmiddels zijn we diep weggezakt, lopen we jaarlijks verlies qua centen, overleven we door Marcel (een constructie die menig supporter haat) en strijdt Vitesse om het kampioenschap: wij om de play-offs.

Ik ben pissig in mijn reacties omdat deze vol zitten met frustratie. Je mag terugzoeken in het stadion-dossier of in de discussies dat wij streden in de UEFA cup. Ik heb toen al geroepen: je houdt dit alleen vol als je door investeert: in het stadion. Iedereen haat me hier omdat ik toen al zei: je moet door investeren, het stadion moet groter, je moet doorontwikkelen. Meegaan in de ontwikkeling die gaande is. Vaak het statement gebruikt: je moet het ijzer smeden als het heet is. 'Anders loopt iedereen ons voorbij'. Ik werd weggeschoten, NEC was niet zo groot, de investeerders waren een risico, we moesten blijven wie we waren. We hadden niet genoeg fans voor een groter stadion, en vernieuwing en innovatie... dat was bullshit.

Ik heb ellelange en zeer irritante verhalen gehouden, vol onderbouwing met name in de stadion-topic.

En inmiddels is serieus elke voorspelling uitgekomen: we vechten voor ons bestaan met miljoenen per jaar als schuld (Marcel, een investeerder), we spelen in de eerste divisie (al te lang) clubs die was als peanuts zagen zijn nu uitdagers (Cambuur) en we zijn geen stap verder in het stadionverhaal (wat de inkomsten/kosten lose optie is)

Dus sorry Tiel, maar ik heb dit serieus al ver in het verleden voorspelt. iedereen was tegen, Bleum voorop (een mens waar ik veel respect voor heb). Dus ja, als jij nu stelt: "Omdat het dom en naief is om te denken dat we nog 15 jaar geleden leven."... dan zeg..... ik was niet zo naief. Voetbal is economie, voetbal is ontwikkeling, voetbal is meegaan in. En wij waren slap... en dus zijn we inmiddels minder dan Cambuur, De Graafscahp, Volendam en schrik niet: Almere City,

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door zoete aardbei »

Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 17:39
Tiel schreef:
zo 17 jan 2021, 17:12
Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Omdat het dom en naief is om te denken dat we nog 15 jaar geleden leven.
Eens, serieus eens, en btw fijn dat je ook eens inhoudelijk reageert ipv alleen 'duh'. Maar Tiel, het laat ook zien hoever we weggezakt zijn. Dat Cambuur ooit als de mindere club werd gezien, en wij als de club die Vitesse van de troon zouden stoten als de beste club van Gelderland. Inmiddels zijn we diep weggezakt, lopen we jaarlijks verlies qua centen, overleven we door Marcel (een constructie die menig supporter haat) en strijdt Vitesse om het kampioenschap: wij om de play-offs.

Ik ben pissig in mijn reacties omdat deze vol zitten met frustratie. Je mag terugzoeken in het stadion-dossier of in de discussies dat wij streden in de UEFA cup. Ik heb toen al geroepen: je houdt dit alleen vol als je door investeert: in het stadion. Iedereen haat me hier omdat ik toen al zei: je moet door investeren, het stadion moet groter, je moet doorontwikkelen. Meegaan in de ontwikkeling die gaande is. Vaak het statement gebruikt: je moet het ijzer smeden als het heet is. 'Anders loopt iedereen ons voorbij'. Ik werd weggeschoten, NEC was niet zo groot, de investeerders waren een risico, we moesten blijven wie we waren. We hadden niet genoeg fans voor een groter stadion, en vernieuwing en innovatie... dat was bullshit.

Ik heb ellelange en zeer irritante verhalen gehouden, vol onderbouwing met name in de stadion-topic.

En inmiddels is serieus elke voorspelling uitgekomen: we vechten voor ons bestaan met miljoenen per jaar als schuld (Marcel, een investeerder), we spelen in de eerste divisie (al te lang) clubs die was als peanuts zagen zijn nu uitdagers (Cambuur) en we zijn geen stap verder in het stadionverhaal (wat de inkomsten/kosten lose optie is)

Dus sorry Tiel, maar ik heb dit serieus al ver in het verleden voorspelt. iedereen was tegen, Bleum voorop (een mens waar ik veel respect voor heb). Dus ja, als jij nu stelt: "Omdat het dom en naief is om te denken dat we nog 15 jaar geleden leven."... dan zeg..... ik was niet zo naief. Voetbal is economie, voetbal is ontwikkeling, voetbal is meegaan in. En wij waren slap... en dus zijn we inmiddels minder dan Cambuur, De Graafscahp, Volendam en schrik niet: Almere City,
Helemaal mee eens.En we zijn dusdanig afgezakt dat we tegen de gedoodverfde promovendus blij moeten zijn met een punt.En dat moest helaas op deze manier.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door jackkreta »

Tim Janssen schreef:
zo 17 jan 2021, 16:26
goed resultaat maar had veel meer in gezeten.
cambuur was ook slordig aan de bol

maar pfff als odental de bal heeft hou ik me hard vast
Je houdt je bol hard vast?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door jallah »

jackkreta schreef:
zo 17 jan 2021, 17:50
Tim Janssen schreef:
zo 17 jan 2021, 16:26
goed resultaat maar had veel meer in gezeten.
cambuur was ook slordig aan de bol

maar pfff als odental de bal heeft hou ik me hard vast
Je houdt je bol hard vast?
🤣

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Jules »

Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 17:39
...Ik heb toen al geroepen: je houdt dit alleen vol als je door investeert: in het stadion. Iedereen haat me hier omdat ik toen al zei: je moet door investeren, het stadion moet groter, je moet doorontwikkelen. Meegaan in de ontwikkeling die gaande is.
Als De Goffert zou worden uitgebreid naar een capaciteit van 20.000 zitplaatsen, 2.500 business-seats en 24 skyboxen, zou dat de oplossing zijn denk je?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door pjottr »

Kijk waar Roda nu staat, niet dus....probleem is dat we technisch gezien al jaren geleden de boot hebben gemist .

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Kanchelskis »

pjottr schreef:
zo 17 jan 2021, 18:33
Kijk waar Roda nu staat, niet dus....probleem is dat we technisch gezien al jaren geleden de boot hebben gemist .
Het is nooit te laat om een ommekeer te maken, maar dan moet je hem wel maken. Nee, we modderen liever door hier in Nijmegen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door pjottr »

De geldschieters hebben geen vertrouwen in de technische mensen, technische mensen willen geen inmenging , heibel in de tent, technische mensen eruit, nieuwe zwakkere technische mensen etc etc.
Vicieuze cirkel dus.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Polleke »

Jules schreef:
zo 17 jan 2021, 18:28
Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 17:39
...Ik heb toen al geroepen: je houdt dit alleen vol als je door investeert: in het stadion. Iedereen haat me hier omdat ik toen al zei: je moet door investeren, het stadion moet groter, je moet doorontwikkelen. Meegaan in de ontwikkeling die gaande is.
Als De Goffert zou worden uitgebreid naar een capaciteit van 20.000 zitplaatsen, 2.500 business-seats en 24 skyboxen, zou dat de oplossing zijn denk je?
En toen waren we weer terug bij af........ zoals die discussie toen begon en hoe ik aan de verkeerde kant van de discussie kwam

Het antwoord is: nee. Momenteel is 12500 toeschouwers meer dan voldoende. Het was toen btw wel een tikkie anders, wekelijks uitverkocht en zo niet: dan alleen de hoeken waarin je niks kon zien.

Ik wil dat NEC de mogelijkheden krijgt wél uit te bereiden als de situatie erom vraagt. Dus als we succes hebben. Dat we niet dan 5 jaar in een juridische plannings strijd moeten komen. Bestemmingsplannen etc. Maar dat we dan kunnen schakelen en dat snel kunnen doen.

Ik ga niet in details van nu............ te vaak gedaan, teveel afgeschoten.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door pjottr »

De capaciteit is niet heiligmakend, de genoemde toeschouwerscapaciteit en het aantal businesseats en skyboxen is precies wat ze bij Roda hebben, en die staan nog een stuk lager.
Het kan ook anders, dat bewijst Heracles al een aantal jaren.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door Jules »

Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 18:43
Het antwoord is: nee. Momenteel is 12500 toeschouwers meer dan voldoende. Het was toen btw wel een tikkie anders, wekelijks uitverkocht en zo niet: dan alleen de hoeken waarin je niks kon zien.

Ik wil dat NEC de mogelijkheden krijgt wél uit te bereiden als de situatie erom vraagt. Dus als we succes hebben. Dat we niet dan 5 jaar in een juridische plannings strijd moeten komen. Bestemmingsplannen etc. Maar dat we dan kunnen schakelen en dat snel kunnen doen.
Dat stadion dat jij zo graag zag voor NEC heeft Roda wel gekregen. Gevolg: schulden aan de gemeente die zo hoog opgelopen zijn dat elk jaar opnieuw een reddingsplan wordt bedacht om het betaald voetbal daar te redden.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door pjottr »

Wat denk je dat er hier gebeurd als Marcel B. morgen failliet gaat en de gaten door hem niet meer gedicht worden ?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Cambuur

Bericht door noviomagum »

pjottr schreef:
zo 17 jan 2021, 19:37
Wat denk je dat er hier gebeurd als Marcel B. morgen failliet gaat en de gaten door hem niet meer gedicht worden ?
Staat het onkruid in no time 2 meter hoog in de goffert

nmgn2018
Berichten: 1311
Lid geworden op: vr 18 mei 2018, 15:35
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door nmgn2018 »

noviomagum schreef:
zo 17 jan 2021, 19:53
pjottr schreef:
zo 17 jan 2021, 19:37
Wat denk je dat er hier gebeurd als Marcel B. morgen failliet gaat en de gaten door hem niet meer gedicht worden ?
Staat het onkruid in no time 2 meter hoog in de goffert
en dat wetend waarom halen we dan en ondaan en janga

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door zoete aardbei »

nmgn2018 schreef:
zo 17 jan 2021, 20:07
noviomagum schreef:
zo 17 jan 2021, 19:53
pjottr schreef:
zo 17 jan 2021, 19:37
Wat denk je dat er hier gebeurd als Marcel B. morgen failliet gaat en de gaten door hem niet meer gedicht worden ?
Staat het onkruid in no time 2 meter hoog in de goffert
en dat wetend waarom halen we dan en ondaan en janga
Omdat een ervaren technische man deze 2 nooit van zijn leven gehaald had.De enige vraag die nog interessant is;wie is de slechtste van de twee.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Cambuur

Bericht door burp »

eniesee12 schreef:
zo 17 jan 2021, 17:36
Polleke schreef:
zo 17 jan 2021, 16:58
Ja.. maar luister ff naar de reacties hier.......... we spelen tegen Cambuur. AAAAAAAAAAAAA, en we spelen 0-0. Als je dit 15 jaar geleden had gezegd dan had iedereen je uitgelachen. Cambuur...... kom op zeg. We hebben een hoger budget, we zijn een grotere club. Ik haat Ajax, serieus, de grootste kutclub in de wereld. Maar tering: waarom hebben we niet een beetje lef. Waarom zetten we defensieve mensen op. Waar was De Wolf, waar was Beekman?
Mijn idee,

Treurig om te zien dat we tegenwoordig in onze broek schijten voor een cambuur of Sittard.
Ja waar is de wij zijn NEC, wij horen voor het kampioenschap te spelen mentaliteit?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten