NEC - Excelsior

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Keizerstad1994 »

Poeh, deze hadden we echt heel echt hard nodig. Als je bedenkt dat je de voorgaande twee wedstrijden verloor, er wat onrust en kritiek is m.b.t. het vertrek van Ottele en je na 20 minuten met 0-2 achterstaat in de wetenschap dat je volgende week Cambuur op bezoek krijgt.... We kunnen het mooier maken dan het is maar was er vanavond verloren dan was het een week echt onrustig geweest hiero.

Verder natuurlijk een heel slecht eerste 20 minuten, en ondanks dat Excelsior dat niet uitdrukte in veel uitgespeelde kansen geef je toch gewoon een 0-2 voorsprong cadeau. Dat is wel echt een heel groot probleem, want die grappen kosten je gewoon handen vol met punten. Gekozen opstelling werkte ook totaal niet in het eerste kwart van de wedstrijd en de spelers wisten eigenlijk niet echt wat te doen. Daarna wel redelijk opgepakt (al was het veldspel vrij pover/matig) maar wel met de intentie om goals te maken en de wedstrijd te winnen. Heb je ook nog de scheids niet mee die na een halfuur een pingel mist en na een uur die gozer van Excelsior 100% zijn tweede geel had moeten geven. Gelukkig win je hem nog, uiteindelijk wel terecht denk ik o.b.v. wilskracht en spelintentie. Hopelijk geeft dit wat meer vertrouwen richting Cambuur, maar ik ben er bang voor. Die zetten je met een slecht halfuur echt zo op 0-4 achter.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Bottendaal »

karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Nec roept okita uit tot m.o.m.
icm zijn goal goed voor zn zelfvertrouwen.
En met een goal en een versierde pingel was hij ook niet geheel onbelangrijk. Speelde ook niet slecht voor t eerst sinds lange tijd.
Wie had jij uitgeroepen?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Gijscoman »

Verstandig van El Karouani om in het interview na de wedstrijd met wat grapjes en wat gelach direct de angel uit dat conflict te halen.

Forzaa
Berichten: 41
Lid geworden op: di 20 feb 2018, 20:21
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Forzaa »

Keizerstad1994 schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Poeh, deze hadden we echt heel echt hard nodig. Als je bedenkt dat je de voorgaande twee wedstrijden verloor, er wat onrust en kritiek is m.b.t. het vertrek van Ottele en je na 20 minuten met 0-2 achterstaat in de wetenschap dat je volgende week Cambuur op bezoek krijgt.... We kunnen het mooier maken dan het is maar was er vanavond verloren dan was het een week echt onrustig geweest hiero.

Verder natuurlijk een heel slecht eerste 20 minuten, en ondanks dat Excelsior dat niet uitdrukte in veel uitgespeelde kansen geef je toch gewoon een 0-2 voorsprong cadeau. Dat is wel echt een heel groot probleem, want die grappen kosten je gewoon handen vol met punten. Gekozen opstelling werkte ook totaal niet in het eerste kwart van de wedstrijd en de spelers wisten eigenlijk niet echt wat te doen. Daarna wel redelijk opgepakt (al was het veldspel vrij pover/matig) maar wel met de intentie om goals te maken en de wedstrijd te winnen. Heb je ook nog de scheids niet mee die na een halfuur een pingel mist en na een uur die gozer van Excelsior 100% zijn tweede geel had moeten geven. Gelukkig win je hem nog, uiteindelijk wel terecht denk ik o.b.v. wilskracht en spelintentie. Hopelijk geeft dit wat meer vertrouwen richting Cambuur, maar ik ben er bang voor. Die zetten je met een slecht halfuur echt zo op 0-4 achter.
Dit is echt hèt probleem. Hoeveel punten hebben we al wel niet verloren door dat soort persoonlijke en collectieve fouten? Is het niet Alblas, dan is het wel één van de verdedigers.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door karlo »

Bottendaal schreef:
vr 08 jan 2021, 21:44
karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Nec roept okita uit tot m.o.m.
icm zijn goal goed voor zn zelfvertrouwen.
En met een goal en een versierde pingel was hij ook niet geheel onbelangrijk. Speelde ook niet slecht voor t eerst sinds lange tijd.
Wie had jij uitgeroepen?
Klopt wel denk ik
Rens had van mij ook gemogen
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:48
Bottendaal schreef:
vr 08 jan 2021, 21:44
karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Nec roept okita uit tot m.o.m.
icm zijn goal goed voor zn zelfvertrouwen.
En met een goal en een versierde pingel was hij ook niet geheel onbelangrijk. Speelde ook niet slecht voor t eerst sinds lange tijd.
Wie had jij uitgeroepen?
Klopt wel denk ik
Rens had van mij ook gemogen
Okita heeft er toch 2 gemaakt. Hij tikt die vrije trap ook binnen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Keizerstad1994 »

Forzaa schreef:
vr 08 jan 2021, 21:47
Keizerstad1994 schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Verder natuurlijk een heel slecht eerste 20 minuten, en ondanks dat Excelsior dat niet uitdrukte in veel uitgespeelde kansen geef je toch gewoon een 0-2 voorsprong cadeau. Dat is wel echt een heel groot probleem, want die grappen kosten je gewoon handen vol met punten. Gekozen opstelling
Dit is echt hèt probleem. Hoeveel punten hebben we al wel niet verloren door dat soort persoonlijke en collectieve fouten? Is het niet Alblas, dan is het wel één van de verdedigers.
Poeh. Odenthal uit tegen De Graafschap met die pingel, Van Ottele tegen Roda (en ook tegen MVV maar dat kwam nog net goed), Bukusu tegen Den Bosch, Alblas/El Karouani tegen Oss, Alblas twee keer tegen Telstar en dan nu vandaag weer (wat gelukkig wel goed kwam). Ik zou zeggen dat dit ons minimaal 6 punten heeft gekost, en dan zal ik er vast nog een vergeten.
'Justice knows every mans number'

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door zoete aardbei »

Gijscoman schreef:
vr 08 jan 2021, 21:46
Verstandig van El Karouani om in het interview na de wedstrijd met wat grapjes en wat gelach direct de angel uit dat conflict te halen.
Er valt een goal uit en je wint ook nog.Ik hoop dat Meijer hier minder om lacht.Dit ging er flink op,een genante vertoning.
Dit is een taak van de aanvoerder ook, maar ja Rens.
Dat is niet de persoon om beide heren eens flink door elkaar te rammelen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
vr 08 jan 2021, 21:55
karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:48
Bottendaal schreef:
vr 08 jan 2021, 21:44
karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Nec roept okita uit tot m.o.m.
icm zijn goal goed voor zn zelfvertrouwen.
En met een goal en een versierde pingel was hij ook niet geheel onbelangrijk. Speelde ook niet slecht voor t eerst sinds lange tijd.
Wie had jij uitgeroepen?
Klopt wel denk ik
Rens had van mij ook gemogen
Okita heeft er toch 2 gemaakt. Hij tikt die vrije trap ook binnen.
Ja is een beetje onduidelijk
Rens zei Beekman, aan de beelden kan ik het niet goed zien
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
vr 08 jan 2021, 21:55
karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:48
Bottendaal schreef:
vr 08 jan 2021, 21:44
karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Nec roept okita uit tot m.o.m.
icm zijn goal goed voor zn zelfvertrouwen.
En met een goal en een versierde pingel was hij ook niet geheel onbelangrijk. Speelde ook niet slecht voor t eerst sinds lange tijd.
Wie had jij uitgeroepen?
Klopt wel denk ik
Rens had van mij ook gemogen
Okita heeft er toch 2 gemaakt. Hij tikt die vrije trap ook binnen.
Oh? Rens zei nog Beekman.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Nimma1 »

Justian schreef:
vr 08 jan 2021, 21:24
JBNMGN schreef:
vr 08 jan 2021, 21:19
Nimma1 schreef:
vr 08 jan 2021, 21:01
Eerlijk is eerlijk. Dit is een zeer knappe overwinning. Klasse! Goed om te zien dat we veerkracht kunnen tonen. Als we nou stoppen met kinderlijke goals weggeven dan kun je wat uitrichten tegen Cambuur.
Een gestolen overwinning. Als je niet in staat bent om je tegenstander onder druk te zetten en maar 20 minuten goed kunt voetballen dan verdien je de overwinning niet, dan steel je hem.
Feit blijft dat we de 3 punten hard nodig hadden
Wat is dit voor een onzin... je bent gewoon ruim 70 min de bovenliggende partij. Excelsior heeft geen kansen gecreëerd. Eerste doelpunt was een cadeautje van onze Alblas en nummer 2 stond de verdediging te slapen. Daarna hebben ze geen kans meer gehad.
:withstupid: Kansloze reactie van JB

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door De Kletskop »

Zo kennen we je weer JB :sjaal:

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Nijmegen0413 »

Prima wedstrijd waarin je nauwelijks iets weggeeft en zelf aardig wat kansen creëert tegen een Excelsior met 5 man achterop.

Verder goed voor het vertrouwen van Okita dat hij belangrijk is en moet ik een compliment maken voor de inzet en het doorzettingsvermogen van deze ploeg.

De Wolf in de basis voor Barreto en dan heb je de beste opstelling voor Cambuur thuis.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Demtsjenko »

Nijmegen0413 schreef:
vr 08 jan 2021, 23:01
Prima wedstrijd waarin je nauwelijks iets weggeeft en zelf aardig wat kansen creëert tegen een Excelsior met 5 man achterop.

Verder goed voor het vertrouwen van Okita dat hij belangrijk is en moet ik een compliment maken voor de inzet en het doorzettingsvermogen van deze ploeg.

De Wolf in de basis voor Barreto en dan heb je de beste opstelling voor Cambuur thuis.
Het middenveld van cambuur heeft veel loopvermogen en schakelt heel snel om... daar moet je je tegen wapenen... dus deze wedstrijd inderdaad geen barreto...

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC - Excelsior

Bericht door noviomagum »

Die tasvan ook he el k staat op de lijst bovenaan, om dit soort vrije trappen te nemen hoe haal je het dan in je hoofd om daar te gaan ouwehoeren en die vrije trap op wilt eisen met het argument ik wil belangrijk zijn voor het team, lekker amateuristisch!! afspraken worden niet voor niks gemaakt als iedereen dat zo maar gaat doen krijg je een mooie bende op het veld onderling

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Napoleon »

Keizerstad1994 schreef:
vr 08 jan 2021, 22:00
Forzaa schreef:
vr 08 jan 2021, 21:47
Keizerstad1994 schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
Verder natuurlijk een heel slecht eerste 20 minuten, en ondanks dat Excelsior dat niet uitdrukte in veel uitgespeelde kansen geef je toch gewoon een 0-2 voorsprong cadeau. Dat is wel echt een heel groot probleem, want die grappen kosten je gewoon handen vol met punten. Gekozen opstelling
Dit is echt hèt probleem. Hoeveel punten hebben we al wel niet verloren door dat soort persoonlijke en collectieve fouten? Is het niet Alblas, dan is het wel één van de verdedigers.
Poeh. Odenthal uit tegen De Graafschap met die pingel, Van Ottele tegen Roda (en ook tegen MVV maar dat kwam nog net goed), Bukusu tegen Den Bosch, Alblas/El Karouani tegen Oss, Alblas twee keer tegen Telstar en dan nu vandaag weer (wat gelukkig wel goed kwam). Ik zou zeggen dat dit ons minimaal 6 punten heeft gekost, en dan zal ik er vast nog een vergeten.
:withstupid: de grap is dat NEC over het algemeen zo weinig kansen tegen krijgt. Qua restverdediging en organisatie staat NEC goed.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Bernd »

Wat een veerkracht! Chapeau

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door BertNEC »

Slecht gespeeld, maar vooral in de 2e helft met passie en verdiend gewonnen. Had ik na de eerste helft niet meer verwacht.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Bottendaal »

BertNEC schreef:
za 09 jan 2021, 07:12
Slecht gespeeld, maar vooral in de 2e helft met passie en verdiend gewonnen. Had ik na de eerste helft niet meer verwacht.
Het enige voordeel van vróeg achter komen... :wink:

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Jules »

Bisot en die keeper van PSV maakte ook blunders in het begin. Door ze toch te laten staan spelen ze nu weer op hun niveau. Daarom zou ik Alblas gewoon laten staan.
Meer moeite heb ik met Baretto. Leuk voor een NEC AllStars-team, maar het zou voor iedereen en vooral Baretto zelf het beste zijn dat Excelsior zijn laatste acties in een NEC-shirt waren. Zijn spel beperkt zich tot obligate breedtepasses waarbij het soms al misgaat.
Van Schaik luisterde naar supporterssentiment wat uiteindelijk een dure fout was. Een speler met 60 interlands die open solliciteert bij NEC moet je sowieso wantrouwen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Bottendaal »

Jules schreef:
za 09 jan 2021, 09:31
Bisot en die keeper van PSV maakte ook blunders in het begin. Door ze toch te laten staan spelen ze nu weer op hun niveau. Daarom zou ik Alblas gewoon laten staan.
Meer moeite heb ik met Baretto. Leuk voor een NEC AllStars-team, maar het zou voor iedereen en vooral Baretto zelf het beste zijn dat Excelsior zijn laatste acties in een NEC-shirt waren. Zijn spel beperkt zich tot obligate breedtepasses waarbij het soms al misgaat.
Van Schaik luisterde naar supporterssentiment wat uiteindelijk een dure fout was. Een speler met 60 interlands die open solliciteert bij NEC moet je sowieso wantrouwen.
Zijn eerste wedstrijd(en) waren anders veel belovend!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door eniesee12 »

Bottendaal schreef:
za 09 jan 2021, 09:33
Jules schreef:
za 09 jan 2021, 09:31
Bisot en die keeper van PSV maakte ook blunders in het begin. Door ze toch te laten staan spelen ze nu weer op hun niveau. Daarom zou ik Alblas gewoon laten staan.
Meer moeite heb ik met Baretto. Leuk voor een NEC AllStars-team, maar het zou voor iedereen en vooral Baretto zelf het beste zijn dat Excelsior zijn laatste acties in een NEC-shirt waren. Zijn spel beperkt zich tot obligate breedtepasses waarbij het soms al misgaat.
Van Schaik luisterde naar supporterssentiment wat uiteindelijk een dure fout was. Een speler met 60 interlands die open solliciteert bij NEC moet je sowieso wantrouwen.
Zijn eerste wedstrijd(en) waren anders veel belovend!

Daar heb je niet veel aan als hij de rest van het seizoen niks klaar speelt.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Jules »

Ik heb vanaf het begin al twijfels gehad bij Baretto. Twijfels aan zijn fysieke gesteldheid maar ook bij de vraag waar hij dan komt te staan op het middenveld omdat Bruijn, De Wolf, Baretto en Proper allemaal spelers die centraal in de as horen te staan. Als ouderwetse rechtshalf? Die rol paste hem al niet in zijn eerste periode.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door mschr »

Jules schreef:
za 09 jan 2021, 10:10
Ik heb vanaf het begin al twijfels gehad bij Baretto. Twijfels aan zijn fysieke gesteldheid maar ook bij de vraag waar hij dan komt te staan op het middenveld omdat Bruijn, De Wolf, Baretto en Proper allemaal spelers die centraal in de as horen te staan. Als ouderwetse rechtshalf? Die rol paste hem al niet in zijn eerste periode.
Je kunt Barreto niet verwijten dat ie niks klaarspeelde gister. Je moet het de trainer verwijten die hem opstelt. Waarom stelt ie hem in vredesnaam op? Is het uit paniek? Is Meijer de weg compleet kwijt? Wordt zijn selectiebeleid bepaald onder druk van investeerders, die Barreto zo graag zagen komen?

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Excelsior

Bericht door Nijmegen0413 »

Jules schreef:
za 09 jan 2021, 09:31
Bisot en die keeper van PSV maakte ook blunders in het begin. Door ze toch te laten staan spelen ze nu weer op hun niveau. Daarom zou ik Alblas gewoon laten staan.
Meer moeite heb ik met Baretto. Leuk voor een NEC AllStars-team, maar het zou voor iedereen en vooral Baretto zelf het beste zijn dat Excelsior zijn laatste acties in een NEC-shirt waren. Zijn spel beperkt zich tot obligate breedtepasses waarbij het soms al misgaat.
Van Schaik luisterde naar supporterssentiment wat uiteindelijk een dure fout was. Een speler met 60 interlands die open solliciteert bij NEC moet je sowieso wantrouwen.
Edgar is prima om erbij te hebben.
Basisplek moeten we echter niet meer willen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten