Ik zeg 2-1
Nee joh, deze moet je gewoon winnen. Je moet gewoon kampioen worden. Je moet namelijk alles gewoon winnen, omstandigheden bestaan niet!noviomagum schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:49Wordt heel lastig we hebben een heel jong team waar we niet veel van mogen verwachten qua spelbeleving en uitvoering en wie missen we nog tegen die tijd?![]()
Welke omstandigheden?Bottendaal schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:55Nee joh, deze moet je gewoon winnen. Je moet gewoon kampioen worden. Je moet namelijk alles gewoon winnen, omstandigheden bestaan niet!noviomagum schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:49Wordt heel lastig we hebben een heel jong team waar we niet veel van mogen verwachten qua spelbeleving en uitvoering en wie missen we nog tegen die tijd?![]()
Bottendaal schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:55Nee joh, deze moet je gewoon winnen. Je moet gewoon kampioen worden. Je moet namelijk alles gewoon winnen, omstandigheden bestaan niet!noviomagum schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:49Wordt heel lastig we hebben een heel jong team waar we niet veel van mogen verwachten qua spelbeleving en uitvoering en wie missen we nog tegen die tijd?![]()
noviomagum schreef: ↑za 07 nov 2020, 00:00Welke omstandigheden?Bottendaal schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:55Nee joh, deze moet je gewoon winnen. Je moet gewoon kampioen worden. Je moet namelijk alles gewoon winnen, omstandigheden bestaan niet!noviomagum schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:49Wordt heel lastig we hebben een heel jong team waar we niet veel van mogen verwachten qua spelbeleving en uitvoering en wie missen we nog tegen die tijd?![]()
Dat hebben we gezien gisteren ja ...Bottendaal schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:55Nee joh, deze moet je gewoon winnen. Je moet gewoon kampioen worden. Je moet namelijk alles gewoon winnen, omstandigheden bestaan niet!noviomagum schreef: ↑vr 06 nov 2020, 23:49Wordt heel lastig we hebben een heel jong team waar we niet veel van mogen verwachten qua spelbeleving en uitvoering en wie missen we nog tegen die tijd?![]()
Maar dat is dus niet zo.Vannuilekumphuile schreef: ↑za 07 nov 2020, 16:53Rens Bukusu en Alblas er weer bij en een getergde Okita die gewoon zal laten zien dat die net zoals de "Luuk de Jongen" en vele anderen even een paar wedstrijdjes niet op scherp stond. Alle vertrouwen in de goede afloop tegen een club waar we laatste jaren aardige scores tegen behalen. Altijd wel een beetje medelijden met die supporters die het nog zwaarder voor de kiezen hebben gekregen dan wij. Is toch een club die ook gewoon namens Limburg in de eredivisie zou moeten spelen. Memorabel was de wedstrijd daar in een vol stadion in ons kampioensjaar met ik meen 18.000 mensen. Echt gaaf, zou leuk zijn dat weer te mogen meemaken.
In ieder geval voorlopig niet of er moet iets heel moois ontstaan de rest van dit seizoen.Tiel schreef: ↑za 07 nov 2020, 17:03Maar dat is dus niet zo.Vannuilekumphuile schreef: ↑za 07 nov 2020, 16:53Rens Bukusu en Alblas er weer bij en een getergde Okita die gewoon zal laten zien dat die net zoals de "Luuk de Jongen" en vele anderen even een paar wedstrijdjes niet op scherp stond. Alle vertrouwen in de goede afloop tegen een club waar we laatste jaren aardige scores tegen behalen. Altijd wel een beetje medelijden met die supporters die het nog zwaarder voor de kiezen hebben gekregen dan wij. Is toch een club die ook gewoon namens Limburg in de eredivisie zou moeten spelen. Memorabel was de wedstrijd daar in een vol stadion in ons kampioensjaar met ik meen 18.000 mensen. Echt gaaf, zou leuk zijn dat weer te mogen meemaken.
Gebruikt er eindelijk iemand jouw techniek, om waar je op reageert rood te kleuren, snap je er zelf geen snars van!JBNMGN schreef: ↑za 07 nov 2020, 21:07In ieder geval voorlopig niet of er moet iets heel moois ontstaan de rest van dit seizoen.Tiel schreef: ↑za 07 nov 2020, 17:03Maar dat is dus niet zo.Vannuilekumphuile schreef: ↑za 07 nov 2020, 16:53Rens Bukusu en Alblas er weer bij en een getergde Okita die gewoon zal laten zien dat die net zoals de "Luuk de Jongen" en vele anderen even een paar wedstrijdjes niet op scherp stond. Alle vertrouwen in de goede afloop tegen een club waar we laatste jaren aardige scores tegen behalen. Altijd wel een beetje medelijden met die supporters die het nog zwaarder voor de kiezen hebben gekregen dan wij. Is toch een club die ook gewoon namens Limburg in de eredivisie zou moeten spelen. Memorabel was de wedstrijd daar in een vol stadion in ons kampioensjaar met ik meen 18.000 mensen. Echt gaaf, zou leuk zijn dat weer te mogen meemaken.
Volendam/Cambuur/Almere/de Graafschap dat zijn tot nu toe de gedoodverfde kandidaten, maar je weet het niet, het seizoen is nog heel lang.
??????????????????????????????Dirk Eijlander schreef: ↑za 07 nov 2020, 21:46Gebruikt er eindelijk iemand jouw techniek, om waar je op reageert rood te kleuren, snap je er zelf geen snars van!JBNMGN schreef: ↑za 07 nov 2020, 21:07In ieder geval voorlopig niet of er moet iets heel moois ontstaan de rest van dit seizoen.Tiel schreef: ↑za 07 nov 2020, 17:03Maar dat is dus niet zo.Vannuilekumphuile schreef: ↑za 07 nov 2020, 16:53Rens Bukusu en Alblas er weer bij en een getergde Okita die gewoon zal laten zien dat die net zoals de "Luuk de Jongen" en vele anderen even een paar wedstrijdjes niet op scherp stond. Alle vertrouwen in de goede afloop tegen een club waar we laatste jaren aardige scores tegen behalen. Altijd wel een beetje medelijden met die supporters die het nog zwaarder voor de kiezen hebben gekregen dan wij. Is toch een club die ook gewoon namens Limburg in de eredivisie zou moeten spelen. Memorabel was de wedstrijd daar in een vol stadion in ons kampioensjaar met ik meen 18.000 mensen. Echt gaaf, zou leuk zijn dat weer te mogen meemaken.
Volendam/Cambuur/Almere/de Graafschap dat zijn tot nu toe de gedoodverfde kandidaten, maar je weet het niet, het seizoen is nog heel lang.![]()
JBNMGN schreef: ↑wo 11 nov 2020, 10:33??????????????????????????????Dirk Eijlander schreef: ↑za 07 nov 2020, 21:46Gebruikt er eindelijk iemand jouw techniek, om waar je op reageert rood te kleuren, snap je er zelf geen snars van!JBNMGN schreef: ↑za 07 nov 2020, 21:07In ieder geval voorlopig niet of er moet iets heel moois ontstaan de rest van dit seizoen.Tiel schreef: ↑za 07 nov 2020, 17:03Maar dat is dus niet zo.Vannuilekumphuile schreef: ↑za 07 nov 2020, 16:53Rens Bukusu en Alblas er weer bij en een getergde Okita die gewoon zal laten zien dat die net zoals de "Luuk de Jongen" en vele anderen even een paar wedstrijdjes niet op scherp stond. Alle vertrouwen in de goede afloop tegen een club waar we laatste jaren aardige scores tegen behalen. Altijd wel een beetje medelijden met die supporters die het nog zwaarder voor de kiezen hebben gekregen dan wij. Is toch een club die ook gewoon namens Limburg in de eredivisie zou moeten spelen. Memorabel was de wedstrijd daar in een vol stadion in ons kampioensjaar met ik meen 18.000 mensen. Echt gaaf, zou leuk zijn dat weer te mogen meemaken.
Volendam/Cambuur/Almere/de Graafschap dat zijn tot nu toe de gedoodverfde kandidaten, maar je weet het niet, het seizoen is nog heel lang.![]()
noviomagum schreef: ↑wo 11 nov 2020, 15:55https://www.gelderlander.nl/nec/nec-is- ... ~aa9f28fd/
Goed bericht![]()
Vraag en antwoord inderdaad zag het later op DGBottendaal schreef: ↑wo 11 nov 2020, 18:23noviomagum schreef: ↑wo 11 nov 2020, 15:55https://www.gelderlander.nl/nec/nec-is- ... ~aa9f28fd/
Goed bericht![]()
![]()
![]()
Goed zo. Ik wil nog steeds wraak voor de schande van 2006. https://youtu.be/WMAbXyoPDjw
Volgens mij hebben we die wedstrijd al lang weggepoetst...mschr schreef: ↑do 12 nov 2020, 08:49Goed zo. Ik wil nog steeds wraak voor de schande van 2006. https://youtu.be/WMAbXyoPDjw
tot nu toe winnen we in de KKD bijna alles van Roda toch?NEC4EVER schreef: ↑do 12 nov 2020, 10:49Volgens mij hebben we die wedstrijd al lang weggepoetst...mschr schreef: ↑do 12 nov 2020, 08:49Goed zo. Ik wil nog steeds wraak voor de schande van 2006. https://youtu.be/WMAbXyoPDjw![]()
![]()
WijchenNEC schreef: ↑do 12 nov 2020, 10:53tot nu toe winnen we in de KKD bijna alles van Roda toch?NEC4EVER schreef: ↑do 12 nov 2020, 10:49Volgens mij hebben we die wedstrijd al lang weggepoetst...mschr schreef: ↑do 12 nov 2020, 08:49Goed zo. Ik wil nog steeds wraak voor de schande van 2006. https://youtu.be/WMAbXyoPDjw![]()
![]()
Verder was die wedstrijd waarin Vleminckx 4x scoorde en concurrent voor topscorers titel Junker achter zich liet echt heerlijk.
Alle ballen op Vleminckx! uuuhhhh die doet niet meer mee, zullen we het dan houden op alle ballen op Ondaan?
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten