Jong PSV - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong PSV - N.E.C.

Bericht door mschr »

pjottr schreef:
wo 21 okt 2020, 23:00
:withstupid:

RKC zal eruit gaan maar voor plek 17 zijn er zeker een handvol kandidaten.
Sparta, Sittard en dan houdt het op.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jong PSV - N.E.C.

Bericht door Wessel »

DJTEEF! schreef:
wo 21 okt 2020, 22:25
Mcel schreef:
wo 21 okt 2020, 21:53
Bernd schreef:
wo 21 okt 2020, 20:47
Wat we gister hebben gezien speelt al jaren: in onze glorietijd kon je (eredivisie!) de onderliggende partij zijn maar toch zomaar winnen. Sinds de laatste degradatie weet je eigenlijk altijd als je tegenstander beter is je ook gewoon niet wint (eerste divisie). Geen kwestie van tactiek, wisselen of geluk. Kwestie van individuele kwaliteiten. We hebben echt een aardig team...om nacompetitie mee te halen. Gaat ook wel gebeuren denk ik. Al het meerdere is dagdromerij.

Aan de pijn van deze situatie ben ik inmiddels wel gewend, maar we zijn ingehaald door Zwolle, Heracles, RKC, Emmen, Fortuna S, Graafschap, Almere, VVV en Cambuur. NEC-onwaardig.
Welnee, dat vind ik te zwartgallig. Als RKC, Emmen, Fortuna en VVV degraderen, dan krijgen ze het in de KKD net zo moeilijk als wij nu. En als wij promoveren, ook al gebeurt dat net zo per ongeluk als bij RKC, Emmen en Fortuna, dan kan er zo weer wat ontstaan in Nijmegen, waarbij we naar Zwolle en Heracles kunnen kijken. Geluk en pech spelen op veel fronten mee.
Precies dit.

Ik zie het bij Sparta en ADO ook nog wel een keer mis gaan trouwens.
Bij ons in de toekomst ook voor 100 % zeker. Tenminste als de plannen van van Schaijk uitgevoerd worden. Appartementen bouwen in en bij het stadion gaat een faliekante mislukking worden die de club met een miljoenenschuld zal opzadelen. Renovatie van het stadion zonder een uitbreiding van de toeschouwerscapaciteit zal er toe leiden dat NEC nooit een volwaardige Eredivisie club wordt. Het zal altijd bij een pendelen tussen Eredivisie en KKD blijven. De financiele risico's hierbij zijn enorm.
Alles bijelkaar ziet de toekomst van NEC er bij de visie van van Schaijk somber uit. Je mag slechts hopen dat de club het gaat overleven. Nijmeegs trots verdient beter! Een betere voorzitter vooral!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong PSV - N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
wo 21 okt 2020, 23:02
pjottr schreef:
wo 21 okt 2020, 23:00
:withstupid:

RKC zal eruit gaan maar voor plek 17 zijn er zeker een handvol kandidaten.
Sparta, Sittard en dan houdt het op.
ADO, Emmen, Heracles kun je ook bij het rijtje degradatie kandidaten zetten hoor.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong PSV - N.E.C.

Bericht door mschr »

Je hebt gelijk. ADO was ik vergeten. Emmen en Heracles zijn middenmoters.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Napoleon en 43 gasten