Jong FC Utrecht- NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Jota »

Mcel schreef:
vr 16 okt 2020, 23:13
mschr schreef:
vr 16 okt 2020, 22:56
Boer Janssen schreef:
vr 16 okt 2020, 21:23
Keizerstad1994 schreef:
vr 16 okt 2020, 21:06
Blijven toch vervelende potjes tegen die Jong-ploegen, zeker uit. Troosteloze ambiance (gelukkig hebben de spelers daar al wat aan kunnen wennen tegen Eindhoven) en een ploeg die meestal heel behoorlijk positiespel speelt en technisch goed onderlegt is maken dit vaak vervelende potjes.

Uiteindelijk moet je hier gewoon zakelijk de punten meenemen en wegwezen. Wat dat betreft een geslaagde avond met dito uitslag, maar het was absoluut geen geweldige wedstrijd van onze kant. Spelers zoals Van Eijden, Bruijn, VD Sluijs, Tavsan en Okita waren bij vlagen nogal slordig. El Karouani matige eerste helft (die gaat echt nog een keer twee keer geel in 5 minuten pakken), Van Rooij beter. Eerste 10 minuten wel goed begonnen maar dan uit het niets 1-0 achter (dat is echt een probleem, ondanks dat we weinig echte kansen weggeven gaan de tegengoals die we krijgen veels te makkelijk). Gelukkig snel 1-1, maar daarna zag je de ploeg toch een beetje zwemmen, met name heel veel moeite met hun nummer 10 die constant tussen onze defensie en controlerende middenvelders bewoog. Kantelpunt is natuurlijk die rode kaart wat gewoon uitstekend gespeeld was. Na rust zoals verwacht dominant, maar nog steeds slordig waardoor de goal wat te lang op zich liet wachten. Ook na de 1-2 wel de controle, maar verzuimd het eerder af te maken. Prima wissel van Meijer door Barretto te brengen voor Bruijn en daarna was het echt helemaal klaar, snel 1-3 en ook nog 1-4. De uitslag staat en nu op naar Jong PSV. Die zullen denk ik wat beter zijn dan Jong Utrecht maar eigenlijk moet je die ook gewoon kunnen winnen.
In het kampioensjaar onder Ruud Brood hebben we maar twee keer verloren: tegen FC Eindhoven uit en tegen Jong PSV uit. Eindhoven heeft al vast een enorme partij klop van ons gehad (al was dat thuis) en nu is Jong PSV aan de beurt! NEC zit in een lekkere flow, het elftal komt stap voor stap meer in balans, zelfs Okita heeft er weer zin in dus.... op naar de volgende driepunter!
We verloren ook van het VVV van Platje en Wolters, die beiden scoorden.
Klopt, maar toen waren we al lang en breed kampioen.
De nederlaag tegen Eindhoven was uit. De thuiswedstrijd tegen Eindhoven was eerder en wonnen we. Toen was het ook 2-0 met rust, door goals in de 35e en 40e minuut. Nu vielen ze in de 34e en 39e minuut......

Wat Boer Janssen over Okita zegt. Dit vond ik misschien wel het mooiste van vandaag: toen hij voor de 2e helft het veld op kwam, zag ik een lach op zijn gezicht. Ik heb hem bijna nooit zien lachen. Lijkt me nog het beste voorteken.
Ben benieuwd of een Bossaerts, vd Berg etc ook niet beter hadden gefunctioneerd met een type Meijer als coach.
Die fucking Bogers heeft de club bijna kapotgemaakt, het heeft in ieder geval voor veel kapitaalvernietiging gezorgd.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door DJTEEF! »

Fijn ook dat we een trainer hebben die tijdig en logisch wisselt. Van der Sluijs een keer minder: Ondaan erin binnen het uur. Meer controle nodig op het middenveld: Bruijn eruit, Barreto erin. Wedstrijd gespeeld: 3 jonkies erin.

Bogers had tot de 80e minuut gewacht met wisselen en dan bij 1-1 Ondaan gebracht voor Okita.

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door zoete aardbei »

Meijer is een nuchtere Achterhoeker die zich niet snel gek laat maken. En realistisch coachend zoals hij dat eigenlijk ook altijd deed bij de O19.
Tegen een NAC bv kan je er gif op innemen dat hij gaat inzakken met hoop op de snelheid voorin.
Hij zal zijn fouten ook nog gaan maken maar wat een verschil met de totale non/coach De Gier en het 5e wiel aan de wagen Bogers.
Bogers en Oversier zijn de hoofdreden dat je zo ver bent teruggevallen.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door noviomagum »

Het is wel te gek voor woorden dat je met een man meer nog 2/3 kansen weggeeft waardoor je ook zomaar 2-1 achter had kunnen staan , dat moet ook beter want een beetje spits straft dat af

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Koen »

DJTEEF! schreef:
za 17 okt 2020, 09:54
Fijn ook dat we een trainer hebben die tijdig en logisch wisselt. Van der Sluijs een keer minder: Ondaan erin binnen het uur. Meer controle nodig op het middenveld: Bruijn eruit, Barreto erin. Wedstrijd gespeeld: 3 jonkies erin.

Bogers had tot de 80e minuut gewacht met wisselen en dan bij 1-1 Ondaan gebracht voor Okita.
Precies dit.
Gewoon nuchter, goede blik en maakt logische keuzes.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door mschr »

Koen schreef:
za 17 okt 2020, 11:08
DJTEEF! schreef:
za 17 okt 2020, 09:54
Fijn ook dat we een trainer hebben die tijdig en logisch wisselt. Van der Sluijs een keer minder: Ondaan erin binnen het uur. Meer controle nodig op het middenveld: Bruijn eruit, Barreto erin. Wedstrijd gespeeld: 3 jonkies erin.

Bogers had tot de 80e minuut gewacht met wisselen en dan bij 1-1 Ondaan gebracht voor Okita.
Precies dit.
Gewoon nuchter, goede blik en maakt logische keuzes.
Wees blij, De Gier had Bruijn vervangen door een verdediger. Bij voorkeur Sturing. Bogers wisselde logischer dan zijn voorganger.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Gijscoman »

Jota schreef:
za 17 okt 2020, 09:30
Mcel schreef:
vr 16 okt 2020, 23:13
mschr schreef:
vr 16 okt 2020, 22:56
Boer Janssen schreef:
vr 16 okt 2020, 21:23
Keizerstad1994 schreef:
vr 16 okt 2020, 21:06
Blijven toch vervelende potjes tegen die Jong-ploegen, zeker uit. Troosteloze ambiance (gelukkig hebben de spelers daar al wat aan kunnen wennen tegen Eindhoven) en een ploeg die meestal heel behoorlijk positiespel speelt en technisch goed onderlegt is maken dit vaak vervelende potjes.

Uiteindelijk moet je hier gewoon zakelijk de punten meenemen en wegwezen. Wat dat betreft een geslaagde avond met dito uitslag, maar het was absoluut geen geweldige wedstrijd van onze kant. Spelers zoals Van Eijden, Bruijn, VD Sluijs, Tavsan en Okita waren bij vlagen nogal slordig. El Karouani matige eerste helft (die gaat echt nog een keer twee keer geel in 5 minuten pakken), Van Rooij beter. Eerste 10 minuten wel goed begonnen maar dan uit het niets 1-0 achter (dat is echt een probleem, ondanks dat we weinig echte kansen weggeven gaan de tegengoals die we krijgen veels te makkelijk). Gelukkig snel 1-1, maar daarna zag je de ploeg toch een beetje zwemmen, met name heel veel moeite met hun nummer 10 die constant tussen onze defensie en controlerende middenvelders bewoog. Kantelpunt is natuurlijk die rode kaart wat gewoon uitstekend gespeeld was. Na rust zoals verwacht dominant, maar nog steeds slordig waardoor de goal wat te lang op zich liet wachten. Ook na de 1-2 wel de controle, maar verzuimd het eerder af te maken. Prima wissel van Meijer door Barretto te brengen voor Bruijn en daarna was het echt helemaal klaar, snel 1-3 en ook nog 1-4. De uitslag staat en nu op naar Jong PSV. Die zullen denk ik wat beter zijn dan Jong Utrecht maar eigenlijk moet je die ook gewoon kunnen winnen.
In het kampioensjaar onder Ruud Brood hebben we maar twee keer verloren: tegen FC Eindhoven uit en tegen Jong PSV uit. Eindhoven heeft al vast een enorme partij klop van ons gehad (al was dat thuis) en nu is Jong PSV aan de beurt! NEC zit in een lekkere flow, het elftal komt stap voor stap meer in balans, zelfs Okita heeft er weer zin in dus.... op naar de volgende driepunter!
We verloren ook van het VVV van Platje en Wolters, die beiden scoorden.
Klopt, maar toen waren we al lang en breed kampioen.
De nederlaag tegen Eindhoven was uit. De thuiswedstrijd tegen Eindhoven was eerder en wonnen we. Toen was het ook 2-0 met rust, door goals in de 35e en 40e minuut. Nu vielen ze in de 34e en 39e minuut......

Wat Boer Janssen over Okita zegt. Dit vond ik misschien wel het mooiste van vandaag: toen hij voor de 2e helft het veld op kwam, zag ik een lach op zijn gezicht. Ik heb hem bijna nooit zien lachen. Lijkt me nog het beste voorteken.
Ben benieuwd of een Bossaerts, vd Berg etc ook niet beter hadden gefunctioneerd met een type Meijer als coach.
Die fucking Bogers heeft de club bijna kapotgemaakt, het heeft in ieder geval voor veel kapitaalvernietiging gezorgd.
En toch; het eerste seizoen met Bogers ging goed totdat Lijnders gehaald werd. Daar is het toen misgegaan.

Zeker Van den Berg zou echt niet beter gefunctioneerd hebben. Die was gewoon al op en kon geen leiderschapsrol op zich nemen. Bossaerts functioneerde op zich wel aardig, maar gewoon een ego had dat niet overeen kwam met zijn kwaliteiten. Dat zou onder Meijer ook niet anders geweest zijn. Ik vraag me wel af of die spelers ooit gehaald zouden zijn met Meijer als coach.

De vergelijking Meijer-Bogers is te beperkt als we ons alleen op de trainers richten. Er is ook een cultuurverandering. Meijer symboliseert de grotere nadruk op teamgevoel, jeugd, hard werken en professionaliteit, die (pas na de eerste paar jaar) ook door Van Schaik gepropageerd worden. Terwijl Bogers en Oversier misschien meer stonden voor een wat lossere kijk op het voetbal en onbezorgdheid, waarbij vooral individuele kwaliteit centraal staat. Dat gaat bij clubs als RKC en Excelsior, waar de druk wat lager is, of bij Ajax, waar het niveau heel hoog is. Onder hoogspanning, mede door een kritisch publiek dat sowieso meer houdt van hard werken dan van technische, maar luie voetballers, is de gegeven vrijheid echter eerder een last, die voor angst en zodoende een neerwaartse spiraal zorgt. (Dit is geen poging om de fans de schuld te geven, maar meer om de mismatch tussen gekozen richting onder Oversier en de club te verklaren)

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Boer Janssen »

noviomagum schreef:
za 17 okt 2020, 11:04
Het is wel te gek voor woorden dat je met een man meer nog 2/3 kansen weggeeft waardoor je ook zomaar 2-1 achter had kunnen staan , dat moet ook beter want een beetje spits straft dat af
Een beetje spits? Nou, die hadden ze wel lopen daar! Die Jeredy Hilterman vond ik een heel gevaarlijk mannetje!

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Boer Janssen »

Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:02
noviomagum schreef:
za 17 okt 2020, 11:04
Het is wel te gek voor woorden dat je met een man meer nog 2/3 kansen weggeeft waardoor je ook zomaar 2-1 achter had kunnen staan , dat moet ook beter want een beetje spits straft dat af
Een beetje spits? Nou, die hadden ze wel lopen daar! Die Jeredy Hilterman vond ik een heel gevaarlijk mannetje!
Wat een 'stadion'-verlichting daar op Zoudenbach! Ik heb serieus 90 minuten lang gedacht dat NEC in het zwart speelde. Pas op de foto's in de wedstrijdverslagen zag ik dat ze gewoon in de (mooie) donkerblauwe uit-shirts hebben gespeeld.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Boer Janssen »

Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:11
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:02
noviomagum schreef:
za 17 okt 2020, 11:04
Het is wel te gek voor woorden dat je met een man meer nog 2/3 kansen weggeeft waardoor je ook zomaar 2-1 achter had kunnen staan , dat moet ook beter want een beetje spits straft dat af
Een beetje spits? Nou, die hadden ze wel lopen daar! Die Jeredy Hilterman vond ik een heel gevaarlijk mannetje!
Wat een 'stadion'-verlichting daar op Zoudenbach! Ik heb serieus 90 minuten lang gedacht dat NEC in het zwart speelde. Pas op de foto's in de wedstrijdverslagen zag ik dat ze gewoon in de (mooie) donkerblauwe uit-shirts hebben gespeeld.
Kan iemand mij zeggen waar ik de samenvatting van JUT - NEC kan zien? Normaal op YouTube maar daar staat nu ook niets.

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Koen »

Boer Janssen schreef:
zo 18 okt 2020, 13:59
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:11
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:02
noviomagum schreef:
za 17 okt 2020, 11:04
Het is wel te gek voor woorden dat je met een man meer nog 2/3 kansen weggeeft waardoor je ook zomaar 2-1 achter had kunnen staan , dat moet ook beter want een beetje spits straft dat af
Een beetje spits? Nou, die hadden ze wel lopen daar! Die Jeredy Hilterman vond ik een heel gevaarlijk mannetje!
Wat een 'stadion'-verlichting daar op Zoudenbach! Ik heb serieus 90 minuten lang gedacht dat NEC in het zwart speelde. Pas op de foto's in de wedstrijdverslagen zag ik dat ze gewoon in de (mooie) donkerblauwe uit-shirts hebben gespeeld.
Kan iemand mij zeggen waar ik de samenvatting van JUT - NEC kan zien? Normaal op YouTube maar daar staat nu ook niets.
Fox app. Als je een abonnement/account hebt zijn ze in ieder geval daar te zien. Weet niet hoe dat zonder is..

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Boer Janssen »

Koen schreef:
zo 18 okt 2020, 14:12
Boer Janssen schreef:
zo 18 okt 2020, 13:59
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:11
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:02
noviomagum schreef:
za 17 okt 2020, 11:04
Het is wel te gek voor woorden dat je met een man meer nog 2/3 kansen weggeeft waardoor je ook zomaar 2-1 achter had kunnen staan , dat moet ook beter want een beetje spits straft dat af
Een beetje spits? Nou, die hadden ze wel lopen daar! Die Jeredy Hilterman vond ik een heel gevaarlijk mannetje!
Wat een 'stadion'-verlichting daar op Zoudenbach! Ik heb serieus 90 minuten lang gedacht dat NEC in het zwart speelde. Pas op de foto's in de wedstrijdverslagen zag ik dat ze gewoon in de (mooie) donkerblauwe uit-shirts hebben gespeeld.
Kan iemand mij zeggen waar ik de samenvatting van JUT - NEC kan zien? Normaal op YouTube maar daar staat nu ook niets.
Fox app. Als je een abonnement/account hebt zijn ze in ieder geval daar te zien. Weet niet hoe dat zonder is..
Ik heb sinds een paar dagen het betaalde pakket van FOX op TV (KPN). Werkt dat ook voor samenvattingen?

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Koen »

Boer Janssen schreef:
zo 18 okt 2020, 14:23
Koen schreef:
zo 18 okt 2020, 14:12
Boer Janssen schreef:
zo 18 okt 2020, 13:59
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:11
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:02
noviomagum schreef:
za 17 okt 2020, 11:04
Het is wel te gek voor woorden dat je met een man meer nog 2/3 kansen weggeeft waardoor je ook zomaar 2-1 achter had kunnen staan , dat moet ook beter want een beetje spits straft dat af
Een beetje spits? Nou, die hadden ze wel lopen daar! Die Jeredy Hilterman vond ik een heel gevaarlijk mannetje!
Wat een 'stadion'-verlichting daar op Zoudenbach! Ik heb serieus 90 minuten lang gedacht dat NEC in het zwart speelde. Pas op de foto's in de wedstrijdverslagen zag ik dat ze gewoon in de (mooie) donkerblauwe uit-shirts hebben gespeeld.
Kan iemand mij zeggen waar ik de samenvatting van JUT - NEC kan zien? Normaal op YouTube maar daar staat nu ook niets.
Fox app. Als je een abonnement/account hebt zijn ze in ieder geval daar te zien. Weet niet hoe dat zonder is..
Ik heb sinds een paar dagen het betaalde pakket van FOX op TV (KPN). Werkt dat ook voor samenvattingen?
Ja, daar komen regelmatig samenvattingen op. Je kunt via de fox site of app een account aanmaken (En deze koppelen). Hier is op de Fox site of app van alles over te vinden.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door Boer Janssen »

Koen schreef:
zo 18 okt 2020, 14:31
Boer Janssen schreef:
zo 18 okt 2020, 14:23
Koen schreef:
zo 18 okt 2020, 14:12
Boer Janssen schreef:
zo 18 okt 2020, 13:59
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:11
Boer Janssen schreef:
za 17 okt 2020, 13:02


Een beetje spits? Nou, die hadden ze wel lopen daar! Die Jeredy Hilterman vond ik een heel gevaarlijk mannetje!
Wat een 'stadion'-verlichting daar op Zoudenbach! Ik heb serieus 90 minuten lang gedacht dat NEC in het zwart speelde. Pas op de foto's in de wedstrijdverslagen zag ik dat ze gewoon in de (mooie) donkerblauwe uit-shirts hebben gespeeld.
Kan iemand mij zeggen waar ik de samenvatting van JUT - NEC kan zien? Normaal op YouTube maar daar staat nu ook niets.
Fox app. Als je een abonnement/account hebt zijn ze in ieder geval daar te zien. Weet niet hoe dat zonder is..
Ik heb sinds een paar dagen het betaalde pakket van FOX op TV (KPN). Werkt dat ook voor samenvattingen?
Ja, daar komen regelmatig samenvattingen op. Je kunt via de fox site of app een account aanmaken (En deze koppelen). Hier is op de Fox site of app van alles over te vinden.
Met dank! :wink: Ga het proberen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door pjottr »

Met interactieve tv kun je ze ook gewoon terugkijken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong FC Utrecht- NEC

Bericht door burp »

Youtube moet je een paar dagen wachten maar komt gewoon op het kanaal van de keukenkastjescompetitie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gijscoman, Harmos, jackkreta, K0en, NECNijmeguh, vakkieN en 39 gasten