N.E.C. - FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Polleke »

De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 20:48
Volgens jan sommerdijk blijft het 442...dat wordt dus 433.
Hoezo dat dan? Ik hoop heel erg dat we 442 blijven spelen. We hebben een overtal aan hele goede middenvelders, daar moet je gewoon gebruik van maken.

We zijn Ole kwijt, dus daar zullen we een vervanger voor moeten vinden. Als Okita fit is: dan zou ik hem brengen. Het wordt tijd eens te kijken of deze gozer echt nog van waarde is voor ons. Dan heb je nog de middenveldervraag: Vet, Proper of Baretto. Dat hangt simpel ervan af: wie is er fit, wie kan er spelen?

Achterin wordt het tijd voor Bukusu. Ik ben serieus een fan van Odenthal, ik denk dat we in deze gozer een groot talent hebben voor de toekomst. Maar hij wordt niet op de juiste manier gebracht: een rechtsbenige linker centrale verdediger. Dat is gewoon zijn positie niet en ik wil niet dat Cas straks hetzelfde weggetje gaat bewandelen als Ole Romeny: dat hij niet eerlijk beoordeeld wordt. Cas komt er serieus wel, ik hoop dat hij op termijn Rens zal gaan vervangen.

Maar 442 dus. Deze wedstrijd is belangrijk. Eindhoven heeft geen slechte ploeg. De puntjes zijn belangrijk nu. Want de top-tegenstander-start is nu wel voorbij. Wil je mee doen is het nu wel belangrijk dat we puntjes gaan pakken.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
do 01 okt 2020, 21:40
De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 20:48
Volgens jan sommerdijk blijft het 442...dat wordt dus 433.
Hoezo dat dan? Ik hoop heel erg dat we 442 blijven spelen. We hebben een overtal aan hele goede middenvelders, daar moet je gewoon gebruik van maken.
In 442 kun je van Baretto,Vet, Bruijn, Proper, vOttele er slechts 2 opstellen, en heb je bovendien een probleem wie je naast Janga moet opstellen. In 433 zijn de posities met de huidige selectie veel logischer verdeeld, Baretto-Vet-Bruin is je best mogelijke middenveld...maak daar dan ook gebruik van.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door noviomagum »

De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 22:37
Polleke schreef:
do 01 okt 2020, 21:40
De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 20:48
Volgens jan sommerdijk blijft het 442...dat wordt dus 433.
Hoezo dat dan? Ik hoop heel erg dat we 442 blijven spelen. We hebben een overtal aan hele goede middenvelders, daar moet je gewoon gebruik van maken.
In 442 kun je van Baretto,Vet, Bruijn, Proper, vOttele er slechts 2 opstellen, en heb je bovendien een probleem wie je naast Janga moet opstellen. In 433 zijn de posities met de huidige selectie veel logischer verdeeld, Baretto-Vet-Bruin is je best mogelijke middenveld...maak daar dan ook gebruik van.
Dat gaat ook gebeuren met voorin okita janga tavsan

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

Polleke schreef:
do 01 okt 2020, 21:40
De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 20:48
Volgens jan sommerdijk blijft het 442...dat wordt dus 433.
Hoezo dat dan? Ik hoop heel erg dat we 442 blijven spelen. We hebben een overtal aan hele goede middenvelders, daar moet je gewoon gebruik van maken.

We zijn Ole kwijt, dus daar zullen we een vervanger voor moeten vinden. Als Okita fit is: dan zou ik hem brengen. Het wordt tijd eens te kijken of deze gozer echt nog van waarde is voor ons. Dan heb je nog de middenveldervraag: Vet, Proper of Baretto. Dat hangt simpel ervan af: wie is er fit, wie kan er spelen?

Achterin wordt het tijd voor Bukusu. Ik ben serieus een fan van Odenthal, ik denk dat we in deze gozer een groot talent hebben voor de toekomst. Maar hij wordt niet op de juiste manier gebracht: een rechtsbenige linker centrale verdediger. Dat is gewoon zijn positie niet en ik wil niet dat Cas straks hetzelfde weggetje gaat bewandelen als Ole Romeny: dat hij niet eerlijk beoordeeld wordt. Cas komt er serieus wel, ik hoop dat hij op termijn Rens zal gaan vervangen.

Maar 442 dus. Deze wedstrijd is belangrijk. Eindhoven heeft geen slechte ploeg. De puntjes zijn belangrijk nu. Want de top-tegenstander-start is nu wel voorbij. Wil je mee doen is het nu wel belangrijk dat we puntjes gaan pakken.
Je moet elke wedstrijd gewoon puntjes pakken om mee te doen. Verder ben ik ook wel een voorstander van een 442. Dat 433 hebben we nu wel gezien en komt totaal niet uit de verf op dit moment. Okita en Bukusu erin, Vet weet ik niet hoe fit hij is. Denk nog niet hele wedstrijd. 3 punten is een mooie start van een nieuwe reeks zonder Ole. Eindelijk plek voor scorend vermogen!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Polleke »

De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 22:37
Polleke schreef:
do 01 okt 2020, 21:40
De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 20:48
Volgens jan sommerdijk blijft het 442...dat wordt dus 433.
Hoezo dat dan? Ik hoop heel erg dat we 442 blijven spelen. We hebben een overtal aan hele goede middenvelders, daar moet je gewoon gebruik van maken.
In 442 kun je van Baretto,Vet, Bruijn, Proper, vOttele er slechts 2 opstellen, en heb je bovendien een probleem wie je naast Janga moet opstellen. In 433 zijn de posities met de huidige selectie veel logischer verdeeld, Baretto-Vet-Bruin is je best mogelijke middenveld...maak daar dan ook gebruik van.
En vd Sluis dan op de bank? Hij is momenteel de best spelende middenvelder!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
vr 02 okt 2020, 06:30
De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 22:37
Polleke schreef:
do 01 okt 2020, 21:40
De Kletskop schreef:
do 01 okt 2020, 20:48
Volgens jan sommerdijk blijft het 442...dat wordt dus 433.
Hoezo dat dan? Ik hoop heel erg dat we 442 blijven spelen. We hebben een overtal aan hele goede middenvelders, daar moet je gewoon gebruik van maken.
In 442 kun je van Baretto,Vet, Bruijn, Proper, vOttele er slechts 2 opstellen, en heb je bovendien een probleem wie je naast Janga moet opstellen. In 433 zijn de posities met de huidige selectie veel logischer verdeeld, Baretto-Vet-Bruin is je best mogelijke middenveld...maak daar dan ook gebruik van.
En vd Sluis dan op de bank? Hij is momenteel de best spelende middenvelder!
Er moeten keuzes gemaakt worden, bovendien gaat vdSluis dit nooit een heel seizoen volhouden natuurlijk.
Hoe zie jij het toekomstige middenveld bij 442 precies voor je als iedereen fit is?

Overigens denk ik dat morgen nog gewoon 442 is, Vet zal nog niet spelen lijkt me.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door mschr »

Dus een goed presterend talent, wil je niet laten spelen uit angst dat ie in de toekomst een terugval krijgt? Als jij je zin had gekregen, was Jan Peters een onbeduidend NEC-talentje gebleven en had ie vanaf zijn 20ste tot aan het einde van zijn weinig succesvolle carrière bij De Treffers gespeeld.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
vr 02 okt 2020, 09:04
Dus een goed presterend talent, wil je niet laten spelen uit angst dat ie in de toekomst een terugval krijgt? Als jij je zin had gekregen, was Jan Peters een onbeduidend NEC-talentje gebleven en had ie vanaf zijn 20ste tot aan het einde van zijn weinig succesvolle carrière bij De Treffers gespeeld.
Wat ik bedoel is dat er wekelijks keuzes gemaakt moeten worden. Dat is bij 442 niet anders met ons overschot aan centrale middenvelders.
Bovendien kan vdSluis prima hangend linksvoor spelen...heeft een prima voorzet in zijn poten.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Mcel »

De Kletskop schreef:
vr 02 okt 2020, 09:31
mschr schreef:
vr 02 okt 2020, 09:04
Dus een goed presterend talent, wil je niet laten spelen uit angst dat ie in de toekomst een terugval krijgt? Als jij je zin had gekregen, was Jan Peters een onbeduidend NEC-talentje gebleven en had ie vanaf zijn 20ste tot aan het einde van zijn weinig succesvolle carrière bij De Treffers gespeeld.
Wat ik bedoel is dat er wekelijks keuzes gemaakt moeten worden. Dat is bij 442 niet anders met ons overschot aan centrale middenvelders.
Bovendien kan vdSluis prima hangend linksvoor spelen...heeft een prima voorzet in zijn poten.
Past inderdaad bij Meijer als hij zegt niet in systemen te denken. Dan kan hij het nu bewijzen. Beetje een tussenvorm, waarbij Tavsan bij Janga staat en rechts wat dieper kan. Bruijn pakt meer de rechterkant op het middenveld en Vd Sluijs de linkerkant, waarbij hij ook iets dieper mag gaan.
Okita kan invallen voor Vd Sluijs, Tavsan of Janga als de wedstrijd erom vraagt.
Kan Barreto of Vet niet spelen, dan is er een basisplek voor Okita.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door flipsen »

Vermoedelijke opstelling NEC: Alblas; Van Rooij, Van Eijden, Bukusu, El Karouani; Tavsan, Bruijn, Vet, Van der Sluijs; Okita, Janga.
bron gelderlander..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
vr 02 okt 2020, 16:37
Vermoedelijke opstelling NEC: Alblas; Van Rooij, Van Eijden, Bukusu, El Karouani; Tavsan, Bruijn, Vet, Van der Sluijs; Okita, Janga.
bron gelderlander..
Sterkste opstelling denk ik.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door pjottr »

Hoe kan een opstelling zonder een fitte Barereto in hemelsnaam ooit de sterkste opstelling zijn :eek:

nmgn2018
Berichten: 1311
Lid geworden op: vr 18 mei 2018, 15:35
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door nmgn2018 »

pjottr schreef:
vr 02 okt 2020, 17:45
Hoe kan een opstelling zonder een fitte Barereto in hemelsnaam ooit de sterkste opstelling zijn :eek:
:withstupid:

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Mcel »

pjottr schreef:
vr 02 okt 2020, 17:45
Hoe kan een opstelling zonder een fitte Barereto in hemelsnaam ooit de sterkste opstelling zijn :eek:
Gelderlander: "Edgar Barreto is er zaterdagmiddag opnieuw niet bij. De Paraguayaan was vrijdag wel weer terug op het trainingsveld van De Eendracht, maar werkte zijn oefeningen apart van de groep af. De clash met Eindhoven komt nog te vroeg."

Meest logische opstelling nu dus.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door jackkreta »

Mcel schreef:
vr 02 okt 2020, 18:17
pjottr schreef:
vr 02 okt 2020, 17:45
Hoe kan een opstelling zonder een fitte Barereto in hemelsnaam ooit de sterkste opstelling zijn :eek:
Gelderlander: "Edgar Barreto is er zaterdagmiddag opnieuw niet bij. De Paraguayaan was vrijdag wel weer terug op het trainingsveld van De Eendracht, maar werkte zijn oefeningen apart van de groep af. De clash met Eindhoven komt nog te vroeg."

Meest logische opstelling nu dus.
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Glorie-NEC
Berichten: 1419
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Glorie-NEC »

4-0
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Demtsjenko »

Dit lijkt inderdaad een sterke opstelling.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Wessel »

Ja, een goede opstelling. Maar El Karouani moet wel beter zijn man in de gaten houden. Anders blijft dat gevaarlijke situaties opleveren. En ik zou Okita op rechts zetten, daar is hij veel gevaarlijker. Tavsen, die wel iets minder solistisch mag spelen, kan, denk ik, ook op links. Daar kan hij met zijn goede schot ook eerder gevaarlijk worden.

Verder hoop ik dat er geoefend is op corners. Hopelijk heeft men van eerdere wedstrijden geleerd dat corners waarbij niet iedereen voor het doel gaat staan maar komt inlopen onvoorspelbaarder voor de tegenstander zijn en dus veel gevaarlijker!

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Boer Janssen »

Wessel schreef:
vr 02 okt 2020, 22:03
Ja, een goede opstelling. Maar El Karouani moet wel beter zijn man in de gaten houden. Anders blijft dat gevaarlijke situaties opleveren. En ik zou Okita op rechts zetten, daar is hij veel gevaarlijker. Tavsen, die wel iets minder solistisch mag spelen, kan, denk ik, ook op links. Daar kan hij met zijn goede schot ook eerder gevaarlijk worden.

Verder hoop ik dat er geoefend is op corners. Hopelijk heeft men van eerdere wedstrijden geleerd dat corners waarbij niet iedereen voor het doel gaat staan maar komt inlopen onvoorspelbaarder voor de tegenstander zijn en dus veel gevaarlijker!
Ik ook! En ik ben grote voorstander van het regelmatig afwisselen met korte corners, in allerlei variaties. Verrassen die verdediging!

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Voorwaarts »

Wedstrijdzaterdagmiddag :biggrin:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31804
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door vak Oost »

Voorwaarts schreef:
za 03 okt 2020, 08:46
Wedstrijdzaterdagmiddag :biggrin:
:withstupid: i love the smell of matchdays in the morning :sjaal:
Alles komt goed !!

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door noviomagum »

Het wordt tijd voor 3 punten mannen :sjaal:

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

jackkreta schreef:
vr 02 okt 2020, 16:51
flipsen schreef:
vr 02 okt 2020, 16:37
Vermoedelijke opstelling NEC: Alblas; Van Rooij, Van Eijden, Bukusu, El Karouani; Tavsan, Bruijn, Vet, Van der Sluijs; Okita, Janga.
bron gelderlander..
Sterkste opstelling denk ik.
Ben beneiuwd hoe VET gaat spelen. Ik ben van mening dat Bruijn TOTAAL verkeerd gebruikt is. Hoop op een andere invulling van zijn rol .

Gebruikersavatar
Masuba
Berichten: 522
Lid geworden op: di 18 aug 2020, 17:04
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Masuba »

:director: Rennee voor je centeee
Eens een :sjaal:'er, altijd een :sjaal:'er

Gebruikersavatar
Wilkinson
Berichten: 245
Lid geworden op: do 25 jun 2020, 15:01
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Wilkinson »

https://www.fc-eindhoven.nl/fc-eindhove ... de-ruimte/

Goed nieuws! In ieder geval voor vandaag..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joeri en 56 gasten