N.E.C. - FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
za 03 okt 2020, 18:33
Sandertjuh85 schreef:
za 03 okt 2020, 18:28
mschr schreef:
za 03 okt 2020, 18:26
Gerard Lopez schreef:
za 03 okt 2020, 18:24
Jammer voor Ole. Nou net de wedstrijd dat ie een hattrick zou maken maakt ie niet meer mee.....
Een hattrick? Een vijfklapper zul je bedoelen.
Met Ole hadden we 0-2 verloren.
Dat zal wel heel treurig zijn geweest. Elk schot op doel was een goal.
"bijna" elk schot
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Nummer 9 »

zoete aardbei schreef:
za 03 okt 2020, 18:32
Potdomme, die broer van mij is af en toe een rare snuiter maar dat is toch ook een Kenner zoals meerdere hier. Een prima Bruijn en een goaltje van de ruwe diamant vd Sluijs.
Onee he, een nieuw Alter ego van Benny/Beaker/Wim :crazy:
いつでも戦える

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
za 03 okt 2020, 18:32
Ik vind jullie allemaal gewoon ziek. Na een met 6-0 gewonnen wedstrijd een vertrokken NEC talent een trap nageven. Zielige mensen, bah.
Neem het gerard niet kwalijk. Nec heeft een puike prestatie neergezet. Hij moet iets of iemand onderuit halen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7199
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door karlo »

Dirk Eijlander schreef:
za 03 okt 2020, 18:30
mschr schreef:
za 03 okt 2020, 18:26
Gerard Lopez schreef:
za 03 okt 2020, 18:24
Jammer voor Ole. Nou net de wedstrijd dat ie een hattrick zou maken maakt ie niet meer mee.....
Een hattrick? Een vijfklapper zul je bedoelen.
Gewoon weer niks was dat geworden, Meijer gaf bovendien voor de wedstrijd aan dat hij voor het vertrek van Ole al er over dacht om Okita ipv Romeny te brengen aangezien Ole totaal niks bracht.
Voetbal is bijna niet te voorspellen
Maar ik heb ole ook niet gemist
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Gerard Lopez »

De Kletskop schreef:
za 03 okt 2020, 18:46
Polleke schreef:
za 03 okt 2020, 18:32
Ik vind jullie allemaal gewoon ziek. Na een met 6-0 gewonnen wedstrijd een vertrokken NEC talent een trap nageven. Zielige mensen, bah.
Neem het gerard niet kwalijk. Nec heeft een puike prestatie neergezet. Hij moet iets of iemand onderuit halen.
Dank dat je voor me opkomt! Ik zei alleen maar dat Ole een hattrick zou maken, als je dat al negatief noemt dan ben je wel een enorme positivo!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Stefannec »

Polleke schreef:
za 03 okt 2020, 18:32
Ik vind jullie allemaal gewoon ziek. Na een met 6-0 gewonnen wedstrijd een vertrokken NEC talent een trap nageven. Zielige mensen, bah.

Als ik dit allemaal lees, hoop,ik oprecht dat hij de pannen van het dak voetbalt bij Willem II bah wat een naar volk hier.
Jippiekajee motherfucker!!!

Zico
Berichten: 1030
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Zico »

Stefannec schreef:
za 03 okt 2020, 19:18
Polleke schreef:
za 03 okt 2020, 18:32
Ik vind jullie allemaal gewoon ziek. Na een met 6-0 gewonnen wedstrijd een vertrokken NEC talent een trap nageven. Zielige mensen, bah.

Als ik dit allemaal lees, hoop,ik oprecht dat hij de pannen van het dak voetbalt bij Willem II bah wat een naar volk hier.
Was te voorspellen, we krijgen nu zwakkere tegenstanders, meer kansen en goals, en dit soort figuren gaan dat natuurlijk gebruiken Ole nog even een trap na te geven. Dit zijn de 'supporters' die ervoor zorgen dat wij eerder een tuisnadeel dan voordeel hebben..

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door SuperSub »

Nummer 9 schreef:
za 03 okt 2020, 18:35
zoete aardbei schreef:
za 03 okt 2020, 18:32
Potdomme, die broer van mij is af en toe een rare snuiter maar dat is toch ook een Kenner zoals meerdere hier. Een prima Bruijn en een goaltje van de ruwe diamant vd Sluijs.
Onee he, een nieuw Alter ego van Benny/Beaker/Wim :crazy:
Dat dacht ik ook meteen :schater:

Vannuilekumphuile
Berichten: 895
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Vannuilekumphuile »

Nou, de vreugde spat ervan af hier. Lekkere overwinning, kan ik me niet meer herinneren thuis buiten de zevenklapper uit afgelopen seizoen. Ja het was een k-keeper en de goals waren niet allemaal even mooi maar spelers tanken wel vertrouwen en het team straalt echt wat uit en je hebt in de breedte meerdere mogelijkheden. Ik vind het een leuk seizoen, ondanks dat ik liever op de tribune had gezeten. Lekker door naar de volgende nu.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1835
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door BertNEC »

Na een aarzelend begin een prima pot tegen een Eindhoven wat naarmate de wedstrijd vorderde steeds zwakker en harder ging spelen.
Vet, onopvallend debuut
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Rotturdam »

Lekkere overwinning tegen een zwak Eindhoven, lekker het doelsaldo opgekrikt

VakkieR
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door VakkieR »

BertNEC schreef:
za 03 okt 2020, 20:21
Na een aarzelend begin een prima pot tegen een Eindhoven wat naarmate de wedstrijd vorderde steeds zwakker en harder ging spelen.
Vet, onopvallend debuut
Op de positie van Vet doe je het goed als je niet opvalt. Wat opviel, was dat Bruijn meer ruimte had om te voetballen. Dat was in mijn ogen deels de verdienste van Vet.

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Boer Janssen »

Gerard Lopez schreef:
za 03 okt 2020, 18:20
Ik durf wel te zeggen nu, de punten zijn binnen
Heb je een glazen bol, dan? :party:

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4579
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door gladiator »

die okita......man man
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Wessel »

Het was een leuke wedstrijd om te zien met veel dynamiek en energie erin. Het mooiste was misschien wel het elftal als een echt team te zien functioneren, iets wat de vorige wedstrijden niet altijd zo tot uitdrukking kwam. Er werd gemakkelijk gecombineerd omdat er altijd een speler was te vinden die aanspeelbaar was, verdedigend ondersteunde men elkaar prima en er werd goed geanticipeerd op mogelijke spelvoortzettingen. Als je zo speelt als team speel je eigenlijk met een twaalfde man.

De voorbereiding tegen amateurploegjes die voornamelijk afbraakvoetbal speelden, was niet ideaal om al die nieuwe spelers in te passen. Maar nu, na een aantal wedstrijden tegen voetballende tegenstanders, zie je toch steeds meer een echt team ontstaan. Hopelijk weet men deze ontwikkeling door te zetten hoewel een mindere wedstrijd er tussendoor er natuurlijk altijd inzit. Maar met dit spelersmateriaal, op en buiten het veld, moet NEC toch serieus om een prijs mee kunnen doen!

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

Rotturdam schreef:
za 03 okt 2020, 20:36
Lekkere overwinning tegen een zwak Eindhoven, lekker het doelsaldo opgekrikt
Heerlijke wedstrijd. Mag ook wel een keertje na dat afgelopen kut seizoen. Ik heb ook Leeds gezien, wat een ploeg is dat zeg. Daar moet Meijer maar eens in de leer, bij die Bielsa!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16586
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door jackkreta »

BennyT schreef:
za 03 okt 2020, 21:36
Rotturdam schreef:
za 03 okt 2020, 20:36
Lekkere overwinning tegen een zwak Eindhoven, lekker het doelsaldo opgekrikt
Heerlijke wedstrijd. Mag ook wel een keertje na dat afgelopen kut seizoen. Ik heb ook Leeds gezien, wat een ploeg is dat zeg. Daar moet Meijer maar eens in de leer, bij die Bielsa!
Jij mocht toch niet meer van Ria?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Wessel »

Ria was naar de Korenmarkt voor een feestje met Vites fans!

Zo zwak was Eindhoven trouwens niet. Ze speelden in de eerste helft bij fasen heel sterk. Maar ze zijn uiteindelijk gewoon kapotgespeeld door NEC. Ze reageerden daarop ook behoorlijk gefrustreerd en onsportief. Jammer dit!

En Meijer, die doet het goed. Een prima trainer! Nuchter maar weet zijn spelers goed te motiveren!

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door noviomagum »

Wessel schreef:
zo 04 okt 2020, 00:09
Ria was naar de Korenmarkt voor een feestje met Vites fans!

Zo zwak was Eindhoven trouwens niet. Ze speelden in de eerste helft bij fasen heel sterk. Maar ze zijn uiteindelijk gewoon kapotgespeeld door NEC. Ze reageerden daarop ook behoorlijk gefrustreerd en onsportief. Jammer dit!

En Meijer, die doet het goed. Een prima trainer! Nuchter maar weet zijn spelers goed te motiveren!
Eindhoven deed het zeker goed de eerste helft alleen de keeper niet , en die frustratie tavsan vroeg ook om een doodschop dat moet ie niet doen

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Wessel »

Je kunt ook zo sportief zijn je meerdere in een speler te erkennen. Maar ja, niet iedere speler kan dat opbrengen. Daar moet een speler als Tavsan wel rekening mee houden.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door BennyT »

Wessel schreef:
zo 04 okt 2020, 00:50
Je kunt ook zo sportief zijn je meerdere in een speler te erkennen. Maar ja, niet iedere speler kan dat opbrengen. Daar moet een speler als Tavsan wel rekening mee houden.
Klopt, neem aan dat hij hiervan leert. Verder was de keeper van Eindhoven niet op zijn best. Kon er zeker wel een paar meer houden. uitslag kon ook 4-2 zijn...

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9381
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: N.E.C. - FC Eindhoven

Bericht door Polleke »

Wessel schreef:
zo 04 okt 2020, 00:50
Je kunt ook zo sportief zijn je meerdere in een speler te erkennen. Maar ja, niet iedere speler kan dat opbrengen. Daar moet een speler als Tavsan wel rekening mee houden.
Ik vond het heerlijk hahaha. Als een speler zoveel vertrouwen heeft, zo lekker in zijn vel zit: dan is dat heel goed voor het team.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ARoelofs, Bing [Bot], Japie Krekel en 52 gasten