NEC-Almere City

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Gerard Lopez »

Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 22:19
Gerard Lopez schreef:
zo 20 sep 2020, 22:13
Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 22:07
Gerard Lopez schreef:
zo 20 sep 2020, 22:04
Knap van onze piepjonge ploeg dat we tot de laatste seconde om een resultaat hebben gestreden tegen een kampioenskandidaat :tu: :sjaal:
Lekker he Gerard, jouw ego is toch vel belangrijker dan de club. Top avond heb je.
Nee jij bent lekker bezig. Toen Koolwijk in dat interview zei dat Almere profiteerde van een morrend publiek zat jij met een stijve en ging je gelijk het forum op om de fans af te branden. Dat Koolwijk even later in het interview zei dat het publiek er in de slotfase achter ging staan laat je dan maar weer achterwege.
Koolwijk is de zoveelste die het zegt. IK geef in ieder geval nog mijn mening hier en speel geen slechte Mschr act zoals jij al 1,5 jaar.
Ik vind dat trouwens zeer vervelend, opgewonden wordt ik er niet van.
Jouw mening is iig wel altijd belerend tegen groepen mensen of individuen. Goed bezig meester! :tu:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door mschr »

Bernd schreef:
zo 20 sep 2020, 22:22
Almere is ons ook al voorbij in ontwikkeling. Fucking Almere City. ‘t Is verdomme wel doorbijten.
Tja, je kunt veel zeggen van Legendario, maar hij constateerde het al heel vroeg.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 22:12
jallah schreef:
zo 20 sep 2020, 22:11
Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 19:39
jallah schreef:
zo 20 sep 2020, 19:33
Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 14:51
jallah schreef:
zo 20 sep 2020, 14:42

in dat geval kan je dat heel goed zelf opzoeken.. dat hoeft een ander niet te doen voor jou..
Maar ik mag het wel vragen toch? Iets wat niet zo is kan ik niet opzoeken. Voor de KKD een prima scheidsrechter. Beter dan al die broekies van 25.
vandaar je cynische ondertoon.. onnodige vraagstelling als je voor jezelf al weet dat je het een top scheids vind..
Topscheids? Prima scheids voor de KKD. Je vervalt in je gedrag, bij jou ben je enkel 100% voor of tegen. Als je begrip hebt voor de maatregelen zit je in een bunker, omdat je bang bent voor de 2e golf die volgens jou niet komt, zelfde verhaal. OM een ander voorbeeld te geven.
ik jeb het over jou cynische manier van reageren op iemand die een goede reden heeft om het een prut scheids te vinden.. alleen moet jij zoals gewoonlijk weer lekker dwars liggen.. niemand is jou een lijst verschuldigd.. zuigertje..
Hij floot prima toch?
Hij floot helemaal niet prima
En al had hij dat wel gedaan
Dan blijft het nog een lul van een scheidsrechter
Fluit niet voor niets eerste divisie
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door eniesee12 »

mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:25
Bernd schreef:
zo 20 sep 2020, 22:22
Almere is ons ook al voorbij in ontwikkeling. Fucking Almere City. ‘t Is verdomme wel doorbijten.
Tja, je kunt veel zeggen van Legendario, maar hij constateerde het al heel vroeg.
Zuurpruim zul je bedoelen !

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Jota »

Sjoerdbemmel schreef:
zo 20 sep 2020, 21:58
Ik mag toch wel hoop wel dat odenthal rest van het seizoen op de bank zit.. mijn God wat is die slecht
Hij is zeker niet zo slecht als jij zegt. Ik denk wel dat Bukusu er snel in moet aangezien Odenthal te vaak gevaarlijk balverlies leidt. Ik denk dat we nu met name te weinig durfde voor uit te voetballen.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:25
Bernd schreef:
zo 20 sep 2020, 22:22
Almere is ons ook al voorbij in ontwikkeling. Fucking Almere City. ‘t Is verdomme wel doorbijten.
Tja, je kunt veel zeggen van Legendario, maar hij constateerde het al heel vroeg.
Onze top 5 doelstelling wordt lastig nu. NAC, Cambuur, Graafschap kan je sowieso al boven ons invullen. Almere is ons nu ook duidelijk voorbij. Dan vechten we met Roda, Volendam, Eagles en Excelsior om 1 plek.
When Wilco talks, people listen!

zoete aardbei
Berichten: 7864
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door zoete aardbei »

Kenners hier hingen de caberatier uit, de realiteit was anders :schater: :schater:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door JBNMGN »

De 1e helft leek het erop dat NEC de bovenliggende partij zou zijn met veel balbezit terwijl Almere alleen maar druk kon zetten. Maar de andere zijn=de van de medaille was dat NEC niet in staat was een fatsoenlijke aanval op te zetten, opbouwend was het zwaar naadje, kansen creëeren was zo mogelijk nog slechter en corners dan wel voorzetten waren allerbelabberst.
De 2e helft zag je dat een aantal boys moe gestreden waren en Almere nam het initiatief over, met als gevolg een schitterend genomen corner en
de 0-1
Daarna probeerde NEC het nog wel maar veel te veel foute passes, en nog meer ballatje breed achter in en balletje terug maakten het aanvallend onmogelijk om te scoren.
Janga, zeer matig tot slecht
Romeny wederom gepruts een een 200% kans verprutst
Barreto een aantal keren erg ongelukkig met zijn passes maar toch wel een betrouwbare factor op het middenveld.
De rest ondermaats en in zijn geheel zeker geen kandidaat voor de top 5 als ze zo blijven spelen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
zo 20 sep 2020, 22:28
mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:25
Bernd schreef:
zo 20 sep 2020, 22:22
Almere is ons ook al voorbij in ontwikkeling. Fucking Almere City. ‘t Is verdomme wel doorbijten.
Tja, je kunt veel zeggen van Legendario, maar hij constateerde het al heel vroeg.
Onze top 5 doelstelling wordt lastig nu. NAC, Cambuur, Graafschap kan je sowieso al boven ons invullen. Almere is ons nu ook duidelijk voorbij. Dan vechten we met Roda, Volendam, Eagles en Excelsior om 1 plek.
Volendam doet niet mee, waardeloos team. Eindigt in het rechterrijtje. Plek 4, 5 gaat tussen ons, Roda, Eagles, Excelsior inderdaad. Als we onder Eagles gaan eindigen, eindigt het seizoen voor mij in mineur. Kees van Wonderen is een heel matige coach en gaat problemen krijgen met de selectie.

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: NEC-Almere City

Bericht door RO »

Hoezo, Almere ons voorbij. Op basis van deze wedstrijd? Gelijkspel was verdiend
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3201
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Nummer 9 »

RO schreef:
zo 20 sep 2020, 22:48
Hoezo, Almere ons voorbij. Op basis van deze wedstrijd? Gelijkspel was verdiend
:withstupid: Doe eens even normaal inderdaad. Als we volgende week zondag winnen, zijn we dan ineens De Graafschap voorbij?
いつでも戦える

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door De Kletskop »

Gerard Lopez schreef:
zo 20 sep 2020, 22:04
Knap van onze piepjonge ploeg dat we tot de laatste seconde om een resultaat hebben gestreden tegen een kampioenskandidaat :tu: :sjaal:
Gefeliciteerd gerard. Jij moet een topavond hebben :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door mschr »

Nummer 9 schreef:
zo 20 sep 2020, 22:52
RO schreef:
zo 20 sep 2020, 22:48
Hoezo, Almere ons voorbij. Op basis van deze wedstrijd? Gelijkspel was verdiend
:withstupid: Doe eens even normaal inderdaad. Als we volgende week zondag winnen, zijn we dan ineens De Graafschap voorbij?
De laatste twee keer dat we in Almere speelden, verloren we. de laatste twee keer dat we thuis tegen Almere speelden, verloren we. De laatste keer dat de competitie afgerond werd, eindigde Almere boven ons.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3201
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Nummer 9 »

mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:56
Nummer 9 schreef:
zo 20 sep 2020, 22:52
RO schreef:
zo 20 sep 2020, 22:48
Hoezo, Almere ons voorbij. Op basis van deze wedstrijd? Gelijkspel was verdiend
:withstupid: Doe eens even normaal inderdaad. Als we volgende week zondag winnen, zijn we dan ineens De Graafschap voorbij?
De laatste twee keer dat we in Almere speelden, verloren we. de laatste twee keer dat we thuis tegen Almere speelden, verloren we. De laatste keer dat de competitie afgerond werd, eindigde Almere boven ons.
De Graafschap en Cambuur zijn van een hoger niveau, daarna heb je een groep, waar NEC toe behoort, die spelen om plaats 3 tot en met 8 waarbij de verschillen miniem zijn. Ik vond Volendam bijvoorbeeld een betere indruk maken dan Almere, ondanks dat we daar wisten te winnen.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 22:00
ALLE spelers van de tegenpartij hebben het altijd over het zeurende publiek als het niet loopt. Je moet ze tegenhouden dan begint het publiek te zeuren dat weet je van te voren ook Koolwijk zegt het weer. Wees er maar trots op.
Wat een zinloze en kansloze opmerking
Als je medesupporters maar af kunt zeiken
Voel je je schijnbaar heel wat
Het blijft toch je club.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Almere City

Bericht door noviomagum »

Nummer 9 schreef:
zo 20 sep 2020, 22:59
mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:56
Nummer 9 schreef:
zo 20 sep 2020, 22:52
RO schreef:
zo 20 sep 2020, 22:48
Hoezo, Almere ons voorbij. Op basis van deze wedstrijd? Gelijkspel was verdiend
:withstupid: Doe eens even normaal inderdaad. Als we volgende week zondag winnen, zijn we dan ineens De Graafschap voorbij?
De laatste twee keer dat we in Almere speelden, verloren we. de laatste twee keer dat we thuis tegen Almere speelden, verloren we. De laatste keer dat de competitie afgerond werd, eindigde Almere boven ons.
De Graafschap en Cambuur zijn van een hoger niveau, daarna heb je een groep, waar NEC toe behoort, die spelen om plaats 3 tot en met 8 waarbij de verschillen miniem zijn. Ik vond Volendam bijvoorbeeld een betere indruk maken dan Almere, ondanks dat we daar wisten te winnen.
Qua voetbal Volendam zeker maar Almere is gewoon een degelijke ploeg blijkt wel , geven weinig weg en doen geen gekke dingen

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Almere City

Bericht door noviomagum »

Die goal is ook lekker verdedigd hè staan er 4 op lijn en valt er nog tussen ook op de 5meter lijn

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14538
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Bottendaal »

SuperSub schreef:
zo 20 sep 2020, 22:01
Teleurstellend resultaat, maar een uitstekend tactisch plan van Almere. Almere zette NEC vast bij een uittrap van Alblas waardoor alles lang moest en in balbezit van onze verdediging jaagden ze niet door, maar zette ze ons middenveld/aanval goed vast, waardoor er geen ruimtes ontstonden.
Veel verder dan wat rondspelen/de bal verspelen kwam NEC daardoor helaas niet de eerste 80e minuten..
:withstupid:
Ik vond dat Almere bijzonder gegroepeerd en hoog stond. Wij hadden niet het lopende vermogen om eens een bal in de diepte achter de verdediging te leggen. Daar lagen zeeën van ruimte. Voetballend kwam er toch niks doorheen. Als het al een keer geprobeerd werd moest het uiteraard via de flanken (ons aanvallend centrum is, mn de eerste meters, het traagst van de kkd) en daar hadden zij snelle backs staan die rap weer terug waren om Tavsan en vd Sluis alsnog af te snijden.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1786
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Keezer »

Tegen JAjax en Volendam was het slechts met vlagen goed en was het dus ook veelte opportunistisch om te denken dat we dit wel effe gingen winnen... Toch, tegen beter weten in... ik vind het een flinke tegenvaller. Hopelijk slaat de wisselvalligheid volgende week de andere kant op.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14538
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 21:20
Vorig seizoen kwamen we tegen Almere terug van een grotere achterstand. Dus ik wanhoop niet.
Leg dit nou eens uit, want ik snap dit niet...!

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: NEC-Almere City

Bericht door RO »

Bottendaal schreef:
zo 20 sep 2020, 23:12
SuperSub schreef:
zo 20 sep 2020, 22:01
Teleurstellend resultaat, maar een uitstekend tactisch plan van Almere. Almere zette NEC vast bij een uittrap van Alblas waardoor alles lang moest en in balbezit van onze verdediging jaagden ze niet door, maar zette ze ons middenveld/aanval goed vast, waardoor er geen ruimtes ontstonden.
Veel verder dan wat rondspelen/de bal verspelen kwam NEC daardoor helaas niet de eerste 80e minuten..
:withstupid:
Ik vond dat Almere bijzonder gegroepeerd en hoog stond. Wij hadden niet het lopende vermogen om eens een bal in de diepte achter de verdediging te leggen. Daar lagen zeeën van ruimte. Voetballend kwam er toch niks doorheen. Als het al een keer geprobeerd werd moest het uiteraard via de flanken (ons aanvallend centrum is, mn de eerste meters, het traagst van de kkd) en daar hadden zij snelle backs staan die rap weer terug waren om Tavsan en vd Sluis alsnog af te snijden.
Ok, en hoeveel kansen heeft Almere gehad? En hoe en waar op het veld waren ze beter? Ik vond het in evenwicht, en dus ben ik niet ontevreden na vandaag en na 4 wedstrijden
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14538
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Bottendaal »

RO schreef:
zo 20 sep 2020, 23:20
Bottendaal schreef:
zo 20 sep 2020, 23:12
SuperSub schreef:
zo 20 sep 2020, 22:01
Teleurstellend resultaat, maar een uitstekend tactisch plan van Almere. Almere zette NEC vast bij een uittrap van Alblas waardoor alles lang moest en in balbezit van onze verdediging jaagden ze niet door, maar zette ze ons middenveld/aanval goed vast, waardoor er geen ruimtes ontstonden.
Veel verder dan wat rondspelen/de bal verspelen kwam NEC daardoor helaas niet de eerste 80e minuten..
:withstupid:
Ik vond dat Almere bijzonder gegroepeerd en hoog stond. Wij hadden niet het lopende vermogen om eens een bal in de diepte achter de verdediging te leggen. Daar lagen zeeën van ruimte. Voetballend kwam er toch niks doorheen. Als het al een keer geprobeerd werd moest het uiteraard via de flanken (ons aanvallend centrum is, mn de eerste meters, het traagst van de kkd) en daar hadden zij snelle backs staan die rap weer terug waren om Tavsan en vd Sluis alsnog af te snijden.
Ok, en hoeveel kansen heeft Almere gehad? En hoe en waar op het veld waren ze beter? Ik vond het in evenwicht, en dus ben ik niet ontevreden na vandaag en na 4 wedstrijden
Ben je het met me eens of oneens? Of is het gewoon een toevoeging?
Ik vond het ook redelijk in evenwicht, vooral erg saai en slecht vandaag. Denk wel dat Almere iets meer en gevaarlijker voor de goal is geweest. Maar met iets meer geluk had je vandaag ook maar zo kunnen winnen, ondanks dat we zeer matig speelden.
De bal van vd Sluis op de paal, die bal die Velikonja over jaagt...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
zo 20 sep 2020, 23:00
Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 22:00
ALLE spelers van de tegenpartij hebben het altijd over het zeurende publiek als het niet loopt. Je moet ze tegenhouden dan begint het publiek te zeuren dat weet je van te voren ook Koolwijk zegt het weer. Wees er maar trots op.
Wat een zinloze en kansloze opmerking
Als je medesupporters maar af kunt zeiken
Voel je je schijnbaar heel wat
Tja ik geef mijn mening. Jij noemt het afzeiken. Spelers mogen altijd wel voor alles uitgemaakt worden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 23:49
karlo schreef:
zo 20 sep 2020, 23:00
Tiel schreef:
zo 20 sep 2020, 22:00
ALLE spelers van de tegenpartij hebben het altijd over het zeurende publiek als het niet loopt. Je moet ze tegenhouden dan begint het publiek te zeuren dat weet je van te voren ook Koolwijk zegt het weer. Wees er maar trots op.
Wat een zinloze en kansloze opmerking
Als je medesupporters maar af kunt zeiken
Voel je je schijnbaar heel wat
Tja ik geef mijn mening. Jij noemt het afzeiken. Spelers mogen altijd wel voor alles uitgemaakt worden.
Als je medesupporters de les kunt lezen , zul je het niet na laten ,
Heeft weinig met je mening geven te maken,
Met een opmerking van Koolwijk, proberen je medesupporters weg te zetten als zeurders,
Is vrij zielig.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:25
Bernd schreef:
zo 20 sep 2020, 22:22
Almere is ons ook al voorbij in ontwikkeling. Fucking Almere City. ‘t Is verdomme wel doorbijten.
Tja, je kunt veel zeggen van Legendario, maar hij constateerde het al heel vroeg.
:biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten