NEC-Almere City

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:56
Nummer 9 schreef:
zo 20 sep 2020, 22:52
RO schreef:
zo 20 sep 2020, 22:48
Hoezo, Almere ons voorbij. Op basis van deze wedstrijd? Gelijkspel was verdiend
:withstupid: Doe eens even normaal inderdaad. Als we volgende week zondag winnen, zijn we dan ineens De Graafschap voorbij?
De laatste twee keer dat we in Almere speelden, verloren we. de laatste twee keer dat we thuis tegen Almere speelden, verloren we. De laatste keer dat de competitie afgerond werd, eindigde Almere boven ons.
Je hebt je feiten weer verkeerd Mschr, mag ik je even wijzen op onze laatste wedstrijd in Almere: 3-8 winst!
viewtopic.php?f=7&t=4638&start=25
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-Almere City

Bericht door BennyT »

Het was gewoon heel slecht.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
ma 21 sep 2020, 02:09
mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:56
Nummer 9 schreef:
zo 20 sep 2020, 22:52
RO schreef:
zo 20 sep 2020, 22:48
Hoezo, Almere ons voorbij. Op basis van deze wedstrijd? Gelijkspel was verdiend
:withstupid: Doe eens even normaal inderdaad. Als we volgende week zondag winnen, zijn we dan ineens De Graafschap voorbij?
De laatste twee keer dat we in Almere speelden, verloren we. de laatste twee keer dat we thuis tegen Almere speelden, verloren we. De laatste keer dat de competitie afgerond werd, eindigde Almere boven ons.
Je hebt je feiten weer verkeerd Mschr, mag ik je even wijzen op onze laatste wedstrijd in Almere: 3-8 winst!
viewtopic.php?f=7&t=4638&start=25
Ik eis beelden van deze pot!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door mschr »

Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12478
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Stefannec »

Ik vond het niet zo slecht als ik eerlijk ben.
Het is een jonge ploeg laten we dat niet vergeten, volgens mijn voornamelijk door het mee doen van Baretto en REns dat we boven de 20 uitkomen.

NAtuurlijk moet het beter maar slecht nee.
Eerste helft zeker niet.
Jippiekajee motherfucker!!!

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
ma 21 sep 2020, 08:12
Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.
Van Barreto snap ik het. Bruijn en Rens krijgen van mij ook een onvoldoende. Dat zijn juist de spelers die moeten opstaan als een wedstrijd niet loopt zoals verwacht. Beetje makkelijk om alleen de jonkies een dikke onvoldoende te geven. Voor de meer ervaren speler mag de lat hoger liggen.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2649
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Dirk Eijlander »

Mcel schreef:
ma 21 sep 2020, 08:50
mschr schreef:
ma 21 sep 2020, 08:12
Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.
Van Barreto snap ik het. Bruijn en Rens krijgen van mij ook een onvoldoende. Dat zijn juist de spelers die moeten opstaan als een wedstrijd niet loopt zoals verwacht. Beetje makkelijk om alleen de jonkies een dikke onvoldoende te geven. Voor de meer ervaren speler mag de lat hoger liggen.
Hillemuil :withstupid:, dat is echt wat ik miste gister en wat die jonkies nodig hebben, de coaching en motivatie van de waterdragers. Daarnaast was natuurlijk Rens de meeste schuldige aan de tegengoal, dus die 6 is wel een rijkelijke beloning. De analyse van Meijer dat er te weinig diepgang was is natuurlijk juist, maar dat had hij in mijn ogen toch kunnen oplossen door gewoon met Bukusu op lcv te spelen, dan kun je het spel gewoon veel sneller verleggen dan met een continue draaiende Odenthal. Ik had echt het gevoel ook dat de backs en dan vooral El k niet zo hoog durfde te staan vanwege het onzekere gevoel dat het spel van Odenthal met zich mee bracht.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Bottendaal »

Mcel schreef:
ma 21 sep 2020, 08:50
mschr schreef:
ma 21 sep 2020, 08:12
Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.
Van Barreto snap ik het. Bruijn en Rens krijgen van mij ook een onvoldoende. Dat zijn juist de spelers die moeten opstaan als een wedstrijd niet loopt zoals verwacht. Beetje makkelijk om alleen de jonkies een dikke onvoldoende te geven. Voor de meer ervaren speler mag de lat hoger liggen.
Ik vond Bruijn nog wel zijn best doen om het te keren. Was ijverig, maar er ging gewoon te veel mis. Verkeerde keuzes, slechte passes... Daar kunnen de ouwetjes niet veel aan doen als anderen zich daar schuldig aan maken.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-Almere City

Bericht door Juul »

Van Barettto snap ik het ook. Hij strooit met passes maar is te passief. Het is te hopen dat hij dat explosieve in zijn spel krijgt (zonder kaarten te pakken) wat hij vroeger had. Verder vond ik het zo slecht nog niet. Ten eerste Bukusu voor Odenthal, daar kan Meier moeilijk omheen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door De Kletskop »

Complimenten aan Almere dat tactisch uitstekend stond.
Wij hadden niet de creativiteit daar onder uit te voetballen, en ook niet de diepgang.

Opbouwend was het dramatisch, Odenthal écht heel slecht, Al Karouani heel erg slecht, Baretto erg slordig balverlies heel vaak, tja dan kom je heel lastig bij je voorsten.
We zullen dit soort wedstrijden met deze ploeg vaker krijgen, ik kan dit beter accepteren dan andere seizoenen met de Dijkstras en Woltersen van deze wereld.
Heb me meer gestoord aan kleine randzaken, Ole met zijn sokken over zijn knieën. Het wordt tijd dat Barreto of Rens hem even op zijn schouder tikt en zegt even normaal te doen...en meteen erbij te zeggen in het veld de simpele oplossing vaker te kiezen.
En El Karouani, wat heeft die met dat broekje, die is 90 minuten druk bezig zijn broekje omhoog te trekken...wil ie dat wij zijn gespierde bovenbenen zien of wat is dat? ik heb liever dat ie wat drukker is met zijn passing.

Meijer durft gelukkig wel te wisselen, eindelijk een coach met ballen. Al snap ik niet waarom ie wacht met Bukusu, het is gewoon wachten op een cruciale fout van Cas en dat moet je gewoon voorkomen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
ma 21 sep 2020, 08:12
Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.
Prima analyse van de Gelderlander.

Glorie-NEC
Berichten: 1419
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Glorie-NEC »

mschr schreef:
zo 20 sep 2020, 22:10
Nummer 9 schreef:
zo 20 sep 2020, 22:08
Vandaag leek op de gemiddelde wedstrijd van vorig seizoen.
Bruijn >> vd Looi, Barreto >> Dijkstra, Joep >> Jellert, Janga > Flemming.
Alblas >>> Brandenhorst :wink:
Ad astra per aspera.

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door WijchenNEC »

De Kletskop schreef:
ma 21 sep 2020, 10:03
Complimenten aan Almere dat tactisch uitstekend stond.
Wij hadden niet de creativiteit daar onder uit te voetballen, en ook niet de diepgang.

Opbouwend was het dramatisch, Odenthal écht heel slecht, Al Karouani heel erg slecht, Baretto erg slordig balverlies heel vaak, tja dan kom je heel lastig bij je voorsten.
We zullen dit soort wedstrijden met deze ploeg vaker krijgen, ik kan dit beter accepteren dan andere seizoenen met de Dijkstras en Woltersen van deze wereld.
Heb me meer gestoord aan kleine randzaken, Ole met zijn sokken over zijn knieën. Het wordt tijd dat Barreto of Rens hem even op zijn schouder tikt en zegt even normaal te doen...en meteen erbij te zeggen in het veld de simpele oplossing vaker te kiezen.
En El Karouani, wat heeft die met dat broekje, die is 90 minuten druk bezig zijn broekje omhoog te trekken...wil ie dat wij zijn gespierde bovenbenen zien of wat is dat? ik heb liever dat ie wat drukker is met zijn passing.

Meijer durft gelukkig wel te wisselen, eindelijk een coach met ballen. Al snap ik niet waarom ie wacht met Bukusu, het is gewoon wachten op een cruciale fout van Cas en dat moet je gewoon voorkomen.
Almere stond verdedigend goed, maar creëerde zelf ook helemaal niks, typische 0-0 wedstrijd die je niet hoeft te verliezen.
Het stond niet onaardig, je hebt overwicht maar kan inderdaad niet goed door hun verdedigende blok voetballen waardoor kansen spaarzaam waren.

Verder denk ik dat cijfers van de Gelderlander de wedstrijd aardig weergeven, Barreto, Bart en El Karouani erg slecht, terwijl de laatste 2 dinsdag nog je uitblinkers waren. Janga werkt hard maar is geen goede voetballer. En hoop dat Bukusu beter gaat zijn dan Odenthal. Ole same as always, af en toe laat ie mooie dingen zien, maar komt veel te weinig uit, gelukkig voor hem heeft Velikonja ook geen bal fatsoenlijk geraakt in zijn korte invalbeurt.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Mcel »

Bottendaal schreef:
ma 21 sep 2020, 09:14
Mcel schreef:
ma 21 sep 2020, 08:50
mschr schreef:
ma 21 sep 2020, 08:12
Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.
Van Barreto snap ik het. Bruijn en Rens krijgen van mij ook een onvoldoende. Dat zijn juist de spelers die moeten opstaan als een wedstrijd niet loopt zoals verwacht. Beetje makkelijk om alleen de jonkies een dikke onvoldoende te geven. Voor de meer ervaren speler mag de lat hoger liggen.
Ik vond Bruijn nog wel zijn best doen om het te keren. Was ijverig, maar er ging gewoon te veel mis. Verkeerde keuzes, slechte passes... Daar kunnen de ouwetjes niet veel aan doen als anderen zich daar schuldig aan maken.
Maar als zijn ijverigheid bestaat uit het zich positioneren tussen Odenthal en El Karouani om vervolgens niet de dingen te kunnen doen, die die anderen ook niet doen, namelijk de bal goed naar voren passen, dan mis je hem op het middenveld, waar hij eigenlijk hoort te staan.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Gijscoman »

mschr schreef:
ma 21 sep 2020, 08:12
Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.
Ik zou de cijfers van Romeny en Bruijn wisselen.

Romeny speelde een goede eerste helft. Bracht gevaar, deed veel goede dingen, etc. Zat soms een slippertje tussen, maar je moet risico's nemen om het spel open te breken en dan mislukt een actie ook wel eens. Zeker in de aanval.

Bruijn daarentegen liet zich met name in de eerste helft nogal eens doodeenvoudig te bal afpakken, gaf veel slechte passes, maar eiste wel constant de bal op.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Keezer »

Ik vond El K en Odenthal ook het minst goed gisteren. El K speelde t.o.v. de voorgaande wedstrijden vooral het breed en terug. Ik had alleen het idee dat hij op links en voorin de bal niet kwijt kon. Dat is ook vd Sluis (die verder verdienstelijk speelde) en Ole/Janga aan te rekenen. Verder was het natuurlijk geen declassering van Almere ofzo. Alleen erg jammer dat we zo onmachtig waren.

Gebruikersavatar
Janseuh
Berichten: 916
Lid geworden op: wo 18 jul 2007, 13:37
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Janseuh »

JBNMGN schreef:
zo 20 sep 2020, 22:35
Romeny wederom gepruts een een 200% kans verprutst
Eigenlijk moet ik er niet op reageren. Te triest hoe jij deze jongen steeds zoekt... Maar gewoon, omdat ik TE nieuwsgierig ben. Welke kans doel je op?
Waarom verliezen als winnen ook mogelijk is?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Polleke »

Ik vond het allemaal zo slecht nog niet hoor. Eigenlijk was er maar 1 probleem: te weinig beweging en met name geen diepgang. Die twee dingen zijn aan elkaar gekoppeld. Daardoor kom je moeilijk aan voetballen toe en krijg je ook balletje breed etc: want alleen daar liggen de opties.

Het is wel moeilijk om erin te krijgen, want dit vraagt veel van een ploeg.

Ook hebben we wel een probleem: in fysiek opzicht hebben we weinig body met zo'n jonge ploeg. Daardoor is er niet echt een plan B: je kan alleen voetballen. Power en kracht-spel is er niet. Bruijns stond op een gegeven moment naast zo'n kerel van Almere en ik dacht dat een man tegenover een bebaarde tiener stond. Niet alleen qua lengte maar ook qua body.

Dus mikken op voetbal! Ploeg blijven steunen. Ik ben het dan ook niet eens met de cijfers.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Tiel »

Janseuh schreef:
ma 21 sep 2020, 11:42
JBNMGN schreef:
zo 20 sep 2020, 22:35
Romeny wederom gepruts een een 200% kans verprutst
Eigenlijk moet ik er niet op reageren. Te triest hoe jij deze jongen steeds zoekt... Maar gewoon, omdat ik TE nieuwsgierig ben. Welke kans doel je op?
Ik denk de bal die hij terugtrekt op de penaltystip. Waar iemand moet staan daar moet je blind vanuit kunnen gaan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Bottendaal »

Mcel schreef:
ma 21 sep 2020, 11:22
Bottendaal schreef:
ma 21 sep 2020, 09:14
Mcel schreef:
ma 21 sep 2020, 08:50
mschr schreef:
ma 21 sep 2020, 08:12
Volgens De Gelderlander:
Alblas 6
Bartje 4,5
Rens 6
Odenthal 4
el Karouani 4,5
Tavsan 6
Barreto 4,5
Bruijn 6
Joep 6
Janga 4,5
Romeny 4,5

Ik vind het allemaal wat negatief. Barreto, Janga, Ole waren niet zo slecht.
Van Barreto snap ik het. Bruijn en Rens krijgen van mij ook een onvoldoende. Dat zijn juist de spelers die moeten opstaan als een wedstrijd niet loopt zoals verwacht. Beetje makkelijk om alleen de jonkies een dikke onvoldoende te geven. Voor de meer ervaren speler mag de lat hoger liggen.
Ik vond Bruijn nog wel zijn best doen om het te keren. Was ijverig, maar er ging gewoon te veel mis. Verkeerde keuzes, slechte passes... Daar kunnen de ouwetjes niet veel aan doen als anderen zich daar schuldig aan maken.
Maar als zijn ijverigheid bestaat uit het zich positioneren tussen Odenthal en El Karouani om vervolgens niet de dingen te kunnen doen, die die anderen ook niet doen, namelijk de bal goed naar voren passen, dan mis je hem op het middenveld, waar hij eigenlijk hoort te staan.
Klopt wel deels hoor, maar ik vond hem in de 2e helft ook wel erg ijverig op het middenveld. Hij kan (en moet) niet overal ijverig willen zijn, dat klopt.

Ik vond het trouwens in balbezit vreemd dat de vleugels totaal vrij gelaten werden. Als onze backs in balbezit waren, dan lag de zijlijn voor hen open, maar er was nooit een vd Sluijs of Tavsan die zich eens breed aanbood voor de combinatie, of eens in breed de diepte in liep.
De vleugels werden totaal niet gebruikt, waardoor de aanvallen (mn eerste helft) allemaal vastliepen in het centrum, of niet eens tot een aanval kwamen omdat ze op het middenveld al in de drukte strandden...

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
ma 21 sep 2020, 12:24
Janseuh schreef:
ma 21 sep 2020, 11:42
JBNMGN schreef:
zo 20 sep 2020, 22:35
Romeny wederom gepruts een een 200% kans verprutst
Eigenlijk moet ik er niet op reageren. Te triest hoe jij deze jongen steeds zoekt... Maar gewoon, omdat ik TE nieuwsgierig ben. Welke kans doel je op?
Ik denk de bal die hij terugtrekt op de penaltystip. Waar iemand moet staan daar moet je blind vanuit kunnen gaan.
Toen ik het zag had ik eigenlijk het idee dat hij die bal verkeerd raakte. Daarna niet meer terug gezien.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Tiel »

Voortaan gewoon je bek houden en die wedstrijd kijken, was getekend Dhr. M. Rutten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Tiel »

CazNEC schreef:
ma 21 sep 2020, 14:07
Worden we nog kampioen?
Ik weet niet wie dat geroepen heeft maar vast nog wel een keertje, ooit.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC-Almere City

Bericht door Keizerstad1994 »

Toch wel een flinke domper deze pot. Had echt het gevoel dat we konden aanhaken na de twee prima overwinningen tegen Jong Ajax en Volendam, en als je dan Almere thuis krijgt dan moet je die gewoon kunnen winnen, alhoewel ik zeker geen walk-over had verwacht. Maar van 3 sterke ploegen winnen in iets meer dan een week tijd is kennelijk toch teveel gevraagd voor de jonge groep. Nu vond ik Almere wel echt minder dan Jong Ajax en Volendam, maar laatste twee wouden zelf echt voetballen terwijl Almere zich volledig op ons had ingesteld en ons gepakt heeft op onze zwakke punten, te weten 1) de in de opbouw zeer onzekere Odenthal 2) standaardsituaties en 3) een gebrek aan variatie in ons aanvalsspel. Vond het wel een beetje pijnlijk dat een team als Almere met een beetje tactisch strijdplan ons gewoon lam legt, ondanks dat ze niet (veel) beter waren. Zo'n ploeg was tot twee jaar terug gewoon met een kansloze 3-1 terug naar huis gestuurd. Wat dat betreft missen we echt een speler als Okita die diepte zonder bal heeft, want praktisch al onze aanvallers en middenvelders willen de bal in de voet. Daarnaast zou je er echt beter van worden als je een echte 10 erbij kan halen en ben ik wel klaar met het gepruts van Odenthal.

Maargoed, flink balen dus. Het gaat misschien wat ver om te zeggen dat je nu achter de feiten aanloopt maar met volgende week De Graafschap voor de boeg had je echt hele goede zaken kunnen doen en naar boven kunnen kijken.
Laatst gewijzigd door Keizerstad1994 op ma 21 sep 2020, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
'Justice knows every mans number'

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-Almere City

Bericht door flipsen »

Polleke schreef:
ma 21 sep 2020, 11:59
Ik vond het allemaal zo slecht nog niet hoor. Eigenlijk was er maar 1 probleem: te weinig beweging en met name geen diepgang. Die twee dingen zijn aan elkaar gekoppeld. Daardoor kom je moeilijk aan voetballen toe en krijg je ook balletje breed etc: want alleen daar liggen de opties.

Het is wel moeilijk om erin te krijgen, want dit vraagt veel van een ploeg.

Ook hebben we wel een probleem: in fysiek opzicht hebben we weinig body met zo'n jonge ploeg. Daardoor is er niet echt een plan B: je kan alleen voetballen. Power en kracht-spel is er niet. Bruijns stond op een gegeven moment naast zo'n kerel van Almere en ik dacht dat een man tegenover een bebaarde tiener stond. Niet alleen qua lengte maar ook qua body.

Dus mikken op voetbal! Ploeg blijven steunen. Ik ben het dan ook niet eens met de cijfers.
Het was dus wel slecht..
Risus abundat in ore stultorum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeWaalBrug, martijn5 en 40 gasten