NEC-RKC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door mschr »

Proper is beter qua passing dan Bruijn. Proper moet altijd spelen. Hij vertegenwoordigt kapitaal op het veld.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik snap dat je meerdere mensen speeltijd wilt geven.
Maar Velikonja rechtsbuiten zetten word niemand beter van, had dan nog even van Ottele of Sanniez gebracht.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-RKC

Bericht door noviomagum »

Hoe was de wedstrijd heb niks gezien?

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: NEC-RKC

Bericht door RO »

Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. Gehele achterhoede wat mij betreft voldoende op ene slippertje na en ik ben bang wat kwetsbaar bij dode spelmomenten. Karouani gewoon laten staan, doet het best goed, zeer technisch en potentieel de klasse van van rooij, geen LV halen en sanniez als backup. Odenthal ook prima en hij of kubus.
Middenveld met Edgar en Jordy zeer goed. Proper nog moeizaam soms, maar laten staan en laten groeien. Voorin blijft het lastig. Romeny laten staan en kans blijven geven. Fase en Sellouf nog niet goed genoeg. Op de vleugels zit onze zwakte.

Beekman zeer goede invalbeurt maar vergeet niet dat hij erin kwam toen er meer ruimte ontstond. Proper moest het doen op de vierkante meter. Maar daarmee heb je met beekman goede invaller. Janga eerste indruk ok, vooral zijn postuur, pffffff
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 808
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Beuningen »

RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. Gehele achterhoede wat mij betreft voldoende op ene slippertje na en ik ben bang wat kwetsbaar bij dode spelmomenten. Karouani gewoon laten staan, doet het best goed, zeer technisch en potentieel de klasse van van rooij, geen LV halen en sanniez als backup. Odenthal ook prima en hij of kubus.
Middenveld met Edgar en Jordy zeer goed. Proper nog moeizaam soms, maar laten staan en laten groeien. Voorin blijft het lastig. Romeny laten staan en kans blijven geven. Fase en Sellouf nog niet goed genoeg. Op de vleugels zit onze zwakte.

Beekman zeer goede invalbeurt maar vergeet niet dat hij erin kwam toen er meer ruimte ontstond. Proper moest het doen op de vierkante meter. Maar daarmee heb je met beekman goede invaller. Janga eerste indruk ok, vooral zijn postuur, pffffff
Fase vond ik juist heel goed spelen. Er moet juist wel een lb erbij. El k kan leuk meeballen vooral in de aanval maar als rkc aanviel was El k vaak te laat terug.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-RKC

Bericht door BennyT »

RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. Gehele achterhoede wat mij betreft voldoende op ene slippertje na en ik ben bang wat kwetsbaar bij dode spelmomenten. Karouani gewoon laten staan, doet het best goed, zeer technisch en potentieel de klasse van van rooij, geen LV halen en sanniez als backup. Odenthal ook prima en hij of kubus.
Middenveld met Edgar en Jordy zeer goed. Proper nog moeizaam soms, maar laten staan en laten groeien. Voorin blijft het lastig. Romeny laten staan en kans blijven geven. Fase en Sellouf nog niet goed genoeg. Op de vleugels zit onze zwakte.

Beekman zeer goede invalbeurt maar vergeet niet dat hij erin kwam toen er meer ruimte ontstond. Proper moest het doen op de vierkante meter. Maar daarmee heb je met beekman goede invaller. Janga eerste indruk ok, vooral zijn postuur, pffffff
Beekman viel mij erg op. Ziet het spelletje, staat goed, lekker loopvermogen.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door illestyl »

Haha een aanvallende middenvelder die alleen kan rennen...
Ik geef het je op een papiertje; over 2 jaar speelt die bij DOVO.

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Necnmegen »

illestyl schreef:
za 22 aug 2020, 16:49
Haha een aanvallende middenvelder die alleen kan rennen...
Ik geef het je op een papiertje; over 2 jaar speelt die bij DOVO.
Beekman zal zijn minuten gewoon meepakken dit seizoen en met regelmaat een doelpunt/assist maken
Zonder NEC geen Nijmegen!

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door jallah »

Beuningen schreef:
za 22 aug 2020, 16:45
RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. Gehele achterhoede wat mij betreft voldoende op ene slippertje na en ik ben bang wat kwetsbaar bij dode spelmomenten. Karouani gewoon laten staan, doet het best goed, zeer technisch en potentieel de klasse van van rooij, geen LV halen en sanniez als backup. Odenthal ook prima en hij of kubus.
Middenveld met Edgar en Jordy zeer goed. Proper nog moeizaam soms, maar laten staan en laten groeien. Voorin blijft het lastig. Romeny laten staan en kans blijven geven. Fase en Sellouf nog niet goed genoeg. Op de vleugels zit onze zwakte.

Beekman zeer goede invalbeurt maar vergeet niet dat hij erin kwam toen er meer ruimte ontstond. Proper moest het doen op de vierkante meter. Maar daarmee heb je met beekman goede invaller. Janga eerste indruk ok, vooral zijn postuur, pffffff
Fase vond ik juist heel goed spelen. Er moet juist wel een lb erbij. El k kan leuk meeballen vooral in de aanval maar als rkc aanviel was El k vaak te laat terug.
fase speelde goed idd.. barreto bruijn stond ook goed.. verdediging stond goed.. romeny en sellouf in mijn ogen de minste van het veld.. proper redelijk onzichtbaar.. janga liet een paar keer zien aardig te kunnen ballen!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door illestyl »

Necnmegen schreef:
za 22 aug 2020, 16:55
illestyl schreef:
za 22 aug 2020, 16:49
Haha een aanvallende middenvelder die alleen kan rennen...
Ik geef het je op een papiertje; over 2 jaar speelt die bij DOVO.
Beekman zal zijn minuten gewoon meepakken dit seizoen en met regelmaat een doelpunt/assist maken
Ras optimist! :wink:

Hij zal best nog even de longen uit zijn lijf mogen lopen de laatste 20 minuutjes.
Een beetje zoals Ten Hag dat met Dani de Wit deed. In het kader van 'verdedigen begint voorin' is het inbrengen van een hardloper, om de moegestreden verdedigers onder druk te houden, absoluut een goed idee.

Een beetje kunnen voetballen is wel handig als aanvallende middenvelder.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door mschr »

RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. G

Oké, hoe voelde jij je bij het volgende moment? En vond je dat een goed voetballend moment van Alblas? Ik ben gewoon nieuwsgierig. https://www.youtube.com/watch?v=NtdtpR ... t=2h47m30s

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door De Kletskop »

Nijmegen0413 schreef:
za 22 aug 2020, 16:03
Ik snap dat je meerdere mensen speeltijd wilt geven.
Maar Velikonja rechtsbuiten zetten word niemand beter van, had dan nog even van Ottele of Sanniez gebracht.
Ja joh...sanniez :jestera:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door illestyl »

jallah schreef:
za 22 aug 2020, 16:58
Beuningen schreef:
za 22 aug 2020, 16:45
RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. Gehele achterhoede wat mij betreft voldoende op ene slippertje na en ik ben bang wat kwetsbaar bij dode spelmomenten. Karouani gewoon laten staan, doet het best goed, zeer technisch en potentieel de klasse van van rooij, geen LV halen en sanniez als backup. Odenthal ook prima en hij of kubus.
Middenveld met Edgar en Jordy zeer goed. Proper nog moeizaam soms, maar laten staan en laten groeien. Voorin blijft het lastig. Romeny laten staan en kans blijven geven. Fase en Sellouf nog niet goed genoeg. Op de vleugels zit onze zwakte.

Beekman zeer goede invalbeurt maar vergeet niet dat hij erin kwam toen er meer ruimte ontstond. Proper moest het doen op de vierkante meter. Maar daarmee heb je met beekman goede invaller. Janga eerste indruk ok, vooral zijn postuur, pffffff
Fase vond ik juist heel goed spelen. Er moet juist wel een lb erbij. El k kan leuk meeballen vooral in de aanval maar als rkc aanviel was El k vaak te laat terug.
fase speelde goed idd.. barreto bruijn stond ook goed.. verdediging stond goed.. romeny en sellouf in mijn ogen de minste van het veld.. proper redelijk onzichtbaar.. janga liet een paar keer zien aardig te kunnen ballen!
Eens Proper was weer onzichtbaar. Je ziet aan alles dat hij een goede functionele techniek heeft en ditto spelinzicht, maar hij is nog niet dwingend genoeg. Wat mij betreft waren Van Eijden, Van Rooij en Bruijn de absolute uitblinkers. Barretto, El Karouani en Sellouf speelden heel verdienstelijk. Fase was redelijk, vond Sellouf beter.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
za 22 aug 2020, 17:06
RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. G

Oké, hoe voelde jij je bij het volgende moment? En vond je dat een goed voetballend moment van Alblas? Ik ben gewoon nieuwsgierig. https://www.youtube.com/watch?v=NtdtpR ... t=2h47m30s
Een beetje zoals Branderhorst zijn bijna enige redding tegen Oss los liet/van zijn borst liet springen. Gewoon een slecht moment.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Gijscoman »

Leuk om weer eens in het stadion te zijn. Mooie partij.

Alblas heb ik toch ook nog enige twijfels over. Naast niet altijd bijzonder gelukkig ingrijpen waren zijn afstandsschoten beroerd. Bijna niks kwam ook maar in de buurt van een medespeler. Wel straalt hij rust uit en coacht hij heel actief, hetgeen rust creëert in het team.

Van Rooij en Van Eijden waren ijzersterk en een bron van rust. Ook Odenthal speelde erg volwassen en laat opbouwend best veel goeds zien. El Karouani had aan het begin wat slippertjes en slordig balverlies. Maar dat werd minder en naarmate de wedstrijd voortduurde ging hij steeds meer uitblinken aan de bal.

Barreto is ongelooflijk belangrijk voor het team creëert rust en structuur en kan het spel tegelijkertijd volledig opengooien. Bruijn en Proper vond ik beide sommige periodes onzichtbaar, om dan weer veel goeds te laten zien. Vond Proper een stuk beter dan de laatste paar weken, al haalde hij zijn niveau van vorig jaar nog niet.

Fase speelde een sterke partij. Bracht veel gevaar en beweging. Verdient het om in de basis te blijven. Sellouf was ongelukkiger, maar deed ook best wat goede dingen. Hij kan echter beter. Romeny laat soms hele goede, bijna geniale dingen zien, maar kan tegelijkertijd ook een veelbelovende aanval verkloten. Dat laatste deed hij veel, maar dat eerste deed hij eveneens. Je ziet dat hij kan voetballen, maar om een of andere wijze - is het vertrouwen, gemakzucht, scherpte, etc.? - komt het er niet uit. Hij valt ook steeds vaker, terwijl dat in zijn betere periodes juist afnam. Het is dood- en doodzonde als zo'n jongen mislukt. Maar het gevaar is reëel.

Van de invallers viel Beekman me positief op. Die jongen heeft heel veel inzicht. Staat altijd op de juiste plaats en anticipeert de acties van de tegenstander. Slimme speler die daarnaast veel strijd levert. Weet niet of hij voor de basis geschikt is, maar als invaller ideaal.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door JBNMGN »

Persoonlijk vond ik Sellouf de beste van het veld, wat een loopvermogen en inzet. Top!
Alblas kwam redelijk rustig over, v Eijden schitterende passes, en Janga moet nog ff wennen maar ziet er wel snel en sterk uit.
De rest prima pot gespeeld, 2e helft weer iets te veel onder druk gezet door RKC maar verder goed stand gehouden. Een mooie overwinning die voor RKC ietwat geflatteerd uitviel door een buitenspel doelpunt.

Verder tevreden en goede hoop voor de start van de competitie, Cambuur uit blijft lastig, Jong Ajax thuis moeten de eerste 3 punten van het seizoen worden.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door WijchenNEC »

Gijscoman schreef:
za 22 aug 2020, 17:34
Leuk om weer eens in het stadion te zijn. Mooie partij.

Alblas heb ik toch ook nog enige twijfels over. Naast niet altijd bijzonder gelukkig ingrijpen waren zijn afstandsschoten beroerd. Bijna niks kwam ook maar in de buurt van een medespeler. Wel straalt hij rust uit en coacht hij heel actief, hetgeen rust creëert in het team.

Van Rooij en Van Eijden waren ijzersterk en een bron van rust. Ook Odenthal speelde erg volwassen en laat opbouwend best veel goeds zien. El Karouani had aan het begin wat slippertjes en slordig balverlies. Maar dat werd minder en naarmate de wedstrijd voortduurde ging hij steeds meer uitblinken aan de bal.

Barreto is ongelooflijk belangrijk voor het team creëert rust en structuur en kan het spel tegelijkertijd volledig opengooien. Bruijn en Proper vond ik beide sommige periodes onzichtbaar, om dan weer veel goeds te laten zien. Vond Proper een stuk beter dan de laatste paar weken, al haalde hij zijn niveau van vorig jaar nog niet.

Fase speelde een sterke partij. Bracht veel gevaar en beweging. Verdient het om in de basis te blijven. Sellouf was ongelukkiger, maar deed ook best wat goede dingen. Hij kan echter beter. Romeny laat soms hele goede, bijna geniale dingen zien, maar kan tegelijkertijd ook een veelbelovende aanval verkloten. Dat laatste deed hij veel, maar dat eerste deed hij eveneens. Je ziet dat hij kan voetballen, maar om een of andere wijze - is het vertrouwen, gemakzucht, scherpte, etc.? - komt het er niet uit. Hij valt ook steeds vaker, terwijl dat in zijn betere periodes juist afnam. Het is dood- en doodzonde als zo'n jongen mislukt. Maar het gevaar is reëel.

Van de invallers viel Beekman me positief op. Die jongen heeft heel veel inzicht. Staat altijd op de juiste plaats en anticipeert de acties van de tegenstander. Slimme speler die daarnaast veel strijd levert. Weet niet of hij voor de basis geschikt is, maar als invaller ideaal.
Mist Romeny niet wat een Beekman heeft aan spelinzicht, voetbal IQ voor 11 tegen 11? Niet vaak op de goede plek, vaak verkeerde keuzes etc.
Lijkt soms meer een zaalvoetballer, heeft een geweldige techniek maar het lijkt er niet helemaal uit te komen.

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: NEC-RKC

Bericht door RO »

mschr schreef:
za 22 aug 2020, 17:06
RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. G

Oké, hoe voelde jij je bij het volgende moment? En vond je dat een goed voetballend moment van Alblas? Ik ben gewoon nieuwsgierig. https://www.youtube.com/watch?v=NtdtpR ... t=2h47m30s
Ja was misverstand, maar nogmaals hij is voetballend 10 keer beter dan brandenhorst. Valt het je niet op dat tegenstander bij brandenhorst wel druk zet op hem en ze dat bij Alblas maar 1 keer zonder resultaat deden? Ook de verdedigers durven hem makkelijk in te spelen en te betrekken in spel van achteruit. Bij brandenhorst zweette ik altijd peentjes als dat gebeurde. Daarnaast heeft alblas een pass in benen om zo snel om te schakelen. En goed tweebenig. Dus voor mij is het duidelijk
dromen houdt ons wakker!

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Rotturdam »

goede winst tegen RKC dat in de eredivisie weer niks te zoeken heeft

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik heb werkelijk genoten. Wat hebben wij een leuk elftal zeg. Dat enthousiasme van El Karouani en Beekman, passes en spelinzicht van Van Eijden, Barreto en Bruijn (wat heerlijk dat ik dat vertragen en terug passen van Dijkstra plotseling niet meer zag, met respect voor diens inzet). Alblas nog onzeker maar die heeft een track record en mag dat nog wel even. Eigenlijk allemaal leuk. Maar wel veel twijfels over Odenthal op basis van deze wedstrijd. Vooral de eerste helft tikkie opzij en oh wee als RKC een beetje ging drukken. Maar goed: ontzettend leuke middag gehad waarbij we ons allen redelijk goed hebben gehouden mbt Corona. Toch houden we het nooit stil bij met name foute besluiten scheids en grove overtredingen. Maar goed: met de intentie dat we contacten op een kleine factor van normaal willen hebben is ook dat best goed verlopen leek me.

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 860
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door hoMer »

mschr schreef:
za 22 aug 2020, 17:06
RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. G

Oké, hoe voelde jij je bij het volgende moment? En vond je dat een goed voetballend moment van Alblas? Ik ben gewoon nieuwsgierig. https://www.youtube.com/watch?v=NtdtpR ... t=2h47m30s
Wel gewoon gaaf hersteld door Rens.
Daar doet hoMer dus niet aan mee

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Gijscoman »

Vannuilekumphuile schreef:
za 22 aug 2020, 19:52
Ik heb werkelijk genoten. Wat hebben wij een leuk elftal zeg. Dat enthousiasme van El Karouani en Beekman, passes en spelinzicht van Van Eijden, Barreto en Bruijn (wat heerlijk dat ik dat vertragen en terug passen van Dijkstra plotseling niet meer zag, met respect voor diens inzet). Alblas nog onzeker maar die heeft een track record en mag dat nog wel even. Eigenlijk allemaal leuk. Maar wel veel twijfels over Odenthal op basis van deze wedstrijd. Vooral de eerste helft tikkie opzij en oh wee als RKC een beetje ging drukken. Maar goed: ontzettend leuke middag gehad waarbij we ons allen redelijk goed hebben gehouden mbt Corona. Toch houden we het nooit stil bij met name foute besluiten scheids en grove overtredingen. Maar goed: met de intentie dat we contacten op een kleine factor van normaal willen hebben is ook dat best goed verlopen leek me.
Het gaat natuurlijk ook niet om absolute stilte. Men snapt echt wel dat publiek niet muisstil zal zijn. En men deed het ook prima. Soms een kreet, maar ik was blij om te zien dat iedereen wel begrip had. En het is ook mooi om te zien dat men toch alternatieven vindt om lawaai te maken ter vervanging van geschreeuw. Alleen het zingen na de wedstrijd moeten we mee uitkijken. Verder weet ik niet of het handig is om 'Al mot ik krupe' op te zetten alsof het normaal is, omdat dat juist bijna instinctief tot meezingen aanzet. Zeker als je op het refrein de muziek zachter zet. Het voelde ongemakkelijk om niet mee te zingen en tegelijkertijd ook niet juist om wel mee te zingen.

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door jallah »

illestyl schreef:
za 22 aug 2020, 17:07
jallah schreef:
za 22 aug 2020, 16:58
Beuningen schreef:
za 22 aug 2020, 16:45
RO schreef:
za 22 aug 2020, 16:08
Mijn analyse en dus mijn mening: alblas top, vooral voetballend en ik ben minder nerveus met hem in de goal. Gehele achterhoede wat mij betreft voldoende op ene slippertje na en ik ben bang wat kwetsbaar bij dode spelmomenten. Karouani gewoon laten staan, doet het best goed, zeer technisch en potentieel de klasse van van rooij, geen LV halen en sanniez als backup. Odenthal ook prima en hij of kubus.
Middenveld met Edgar en Jordy zeer goed. Proper nog moeizaam soms, maar laten staan en laten groeien. Voorin blijft het lastig. Romeny laten staan en kans blijven geven. Fase en Sellouf nog niet goed genoeg. Op de vleugels zit onze zwakte.

Beekman zeer goede invalbeurt maar vergeet niet dat hij erin kwam toen er meer ruimte ontstond. Proper moest het doen op de vierkante meter. Maar daarmee heb je met beekman goede invaller. Janga eerste indruk ok, vooral zijn postuur, pffffff
Fase vond ik juist heel goed spelen. Er moet juist wel een lb erbij. El k kan leuk meeballen vooral in de aanval maar als rkc aanviel was El k vaak te laat terug.
fase speelde goed idd.. barreto bruijn stond ook goed.. verdediging stond goed.. romeny en sellouf in mijn ogen de minste van het veld.. proper redelijk onzichtbaar.. janga liet een paar keer zien aardig te kunnen ballen!
Eens Proper was weer onzichtbaar. Je ziet aan alles dat hij een goede functionele techniek heeft en ditto spelinzicht, maar hij is nog niet dwingend genoeg. Wat mij betreft waren Van Eijden, Van Rooij en Bruijn de absolute uitblinkers. Barretto, El Karouani en Sellouf speelden heel verdienstelijk. Fase was redelijk, vond Sellouf beter.
je kan inderdaad zien dat proper een buiten gewoon goede techniek heeft.. heeft gewoon nog iets tijd nodig.. speelde verder niet slecht ofzoo maar gewoon onopvallend.. vond trouwens dat sellouf zich vaak vast liep.. beetje ongelukkig in mijn ogen.. fase vond ik wel redelijk dreigend.. en van rooij speelde inderdaad top!

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Gijscoman schreef:
za 22 aug 2020, 20:57
Vannuilekumphuile schreef:
za 22 aug 2020, 19:52
Ik heb werkelijk genoten. Wat hebben wij een leuk elftal zeg. Dat enthousiasme van El Karouani en Beekman, passes en spelinzicht van Van Eijden, Barreto en Bruijn (wat heerlijk dat ik dat vertragen en terug passen van Dijkstra plotseling niet meer zag, met respect voor diens inzet). Alblas nog onzeker maar die heeft een track record en mag dat nog wel even. Eigenlijk allemaal leuk. Maar wel veel twijfels over Odenthal op basis van deze wedstrijd. Vooral de eerste helft tikkie opzij en oh wee als RKC een beetje ging drukken. Maar goed: ontzettend leuke middag gehad waarbij we ons allen redelijk goed hebben gehouden mbt Corona. Toch houden we het nooit stil bij met name foute besluiten scheids en grove overtredingen. Maar goed: met de intentie dat we contacten op een kleine factor van normaal willen hebben is ook dat best goed verlopen leek me.
Het gaat natuurlijk ook niet om absolute stilte. Men snapt echt wel dat publiek niet muisstil zal zijn. En men deed het ook prima. Soms een kreet, maar ik was blij om te zien dat iedereen wel begrip had. En het is ook mooi om te zien dat men toch alternatieven vindt om lawaai te maken ter vervanging van geschreeuw. Alleen het zingen na de wedstrijd moeten we mee uitkijken. Verder weet ik niet of het handig is om 'Al mot ik krupe' op te zetten alsof het normaal is, omdat dat juist bijna instinctief tot meezingen aanzet. Zeker als je op het refrein de muziek zachter zet. Het voelde ongemakkelijk om niet mee te zingen en tegelijkertijd ook niet juist om wel mee te zingen.
Haha, ja dat stil zetten. Mijn oplossing was om het hele nummer met mijn zoon maar mee te praten. Als je dat nu allemaal doet toch nog een leuk effect. Ja het einde was wel echt spontaan ingehouden enthousiasme wat eruit kwam bij de meesten. Op vak F toch wel een aantal jongeren die het allemaal wat minder belangrijk vonden en de discussie met stewart aangingen. Ongelofelijk maar die hebben we er ook tussen. Het was een bijzondere ervaring. Zolang we maar kunnen blijven spelen en geen quarantaine van spelers-elftallen gaan krijgen (ook al is dat bijna een illusie) maar zoveel mogelijk gaan genieten.

DR
Berichten: 4804
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door DR »

Rotturdam schreef:
za 22 aug 2020, 18:57
goede winst tegen RKC dat in de eredivisie weer niks te zoeken heeft
Beste resultaat voor RKC in de oefenperiode. Ze verloren ook oa van NAC en Almere City.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten