V.V. UNA - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Tiel
Contacteer:

Re: V.V. UNA - NEC

Bericht door Tiel »

Nummer 9 schreef:
ma 10 aug 2020, 18:15
vak Oost schreef:
ma 10 aug 2020, 16:45
https://www.gelderlander.nl/nec/nec-wac ... ~a3f5f3a2/

NEC kan dinsdagavond de borst natmaken.
Uit voorzorg, want de Nijmeegse eerstedivisionist speelt het oefenduel tegen UNA in Veldhoven op kunstgras.
Die ondergrond verandert bij de huidige tropische omstandigheden in een bakplaat.

:crazy:
Het heeft toch totaal geen nut om voetbal te spelen op een ongesproeide kunstgrasmat te spelen? Haal dan UNA naar de eendracht, of ga op een ander complex daar in de buurt te spelen.
Oefenen met 37 graden is per definitie zinloos.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef:
ma 10 aug 2020, 11:52
De Kletskop schreef:
zo 09 aug 2020, 13:44
Tiel schreef:
zo 09 aug 2020, 13:18
Kan dit niet in voorbereiding. Is de drang om topics te openen zo hoog?
:withstupid: zucht
Nee Tieletje dat kan niet begrepen? Voor elke wedstrijd wordt wel een topic aan gemaakt, en IK bepaal zelf wel of IK het wil doen. Dat JIJ daar moeite mee hebt interesseert MIJ geen reet.

DOEI TIELETJE, snap je nu waarom ik jou geblokt heb met je achterlijke opmerkingen altijd. Pleur toch op hier.
Tiel heeft gewoon een punt. Een volwassen man die er een sport van maakt discussies te kunnen openen, polletjes te openen en met kleurtjes te markeren vind ik bovendien al merkwaardig. Nog nooit is er een discussie geopend voor een individueel nietszeggend oefenpotje, en nu zou dat ineens wel moeten.
Als we jou je gang laten gaan ben je een uur discussies aan het openen en sluiten als je ff alles wilt bijlezen.

Nummer 11
Contacteer:

Bericht door Nummer 11 »

De Kletskop schreef:
ma 10 aug 2020, 19:09
JBNMGN schreef:
ma 10 aug 2020, 11:52
De Kletskop schreef:
zo 09 aug 2020, 13:44
Tiel schreef:
zo 09 aug 2020, 13:18
Kan dit niet in voorbereiding. Is de drang om topics te openen zo hoog?
:withstupid: zucht
Nee Tieletje dat kan niet begrepen? Voor elke wedstrijd wordt wel een topic aan gemaakt, en IK bepaal zelf wel of IK het wil doen. Dat JIJ daar moeite mee hebt interesseert MIJ geen reet.

DOEI TIELETJE, snap je nu waarom ik jou geblokt heb met je achterlijke opmerkingen altijd. Pleur toch op hier.
Tiel heeft gewoon een punt. Een volwassen man die er een sport van maakt discussies te kunnen openen, polletjes te openen en met kleurtjes te markeren vind ik bovendien al merkwaardig. Nog nooit is er een discussie geopend voor een individueel nietszeggend oefenpotje, en nu zou dat ineens wel moeten.
Als we jou je gang laten gaan ben je een uur discussies aan het openen en sluiten als je ff alles wilt bijlezen.
:withstupid:

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal »

Dit hoort gewoon onder voorbereiding seizoen 20/21!

:slot:

pjottr
Contacteer:

Bericht door pjottr »

:withstupid: :slot:

Justian
Moderator
Contacteer:

Bericht door Justian »

Inderdaad!