NEC-TOP Oss

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Demtsjenko »

Prima NEC gezien met de bevestiging dat het middenveld echt wel heel sterk is. Het is alleen nog even zoeken wie die 10 rol gaat pakken en of we wel met een 10 moeten spelen... en de spits natuurlijk... misschien fase een keer proberen...

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Kanchelskis »

Demtsjenko schreef:
di 18 aug 2020, 20:35
Prima NEC gezien met de bevestiging dat het middenveld echt wel heel sterk is. Het is alleen nog even zoeken wie die 10 rol gaat pakken en of we wel met een 10 moeten spelen... en de spits natuurlijk... misschien fase een keer proberen...
Beekman op 10?

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Midas »

We worden kampioen!
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door mschr »

Henkiepenkie schreef:
di 18 aug 2020, 20:32
mschr schreef:
di 18 aug 2020, 20:31
ARoelofs schreef:
di 18 aug 2020, 20:27
Mag hopen dat iedereen nu inziet dat de aanval van de eerste helft echt niet kan.
Heeft niet veel met de aanval, maar alles met diepgang op het middenveld te maken.
Maar diepgang creëer je ook door een spits die een bal vast kan houden en zich niet continu probeert te verstoppen.
Je zag met Beekman dat er een middenvelder is die profiteert van de ruimte die Romeny creëert.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door noviomagum »

n23 schreef:
di 18 aug 2020, 20:32
Kan team 'waan van de dag' ons nu komen vertellen dat we moeiteloos gaan promoveren? Of komen jullie alleen opdagen als het slecht is?
Het is tot de 16 bij vlagen goed , maar je creëert weinig tot niks , voorin is het hopeloos genoten van Baretto en bruijn echte klasbakken, fase erin op rechts okita op links en dan een goede spits en een linksback, enige met diepgang is Beekman dat mis je ook gewoon

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Tiel »

n23 schreef:
di 18 aug 2020, 20:32
Kan team 'waan van de dag' ons nu komen vertellen dat we moeiteloos gaan promoveren? Of komen jullie alleen opdagen als het slecht is?
Nee, dan hoor je ze niet. Altijd zo.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Demtsjenko »

Kanchelskis schreef:
di 18 aug 2020, 20:36
Demtsjenko schreef:
di 18 aug 2020, 20:35
Prima NEC gezien met de bevestiging dat het middenveld echt wel heel sterk is. Het is alleen nog even zoeken wie die 10 rol gaat pakken en of we wel met een 10 moeten spelen... en de spits natuurlijk... misschien fase een keer proberen...
Beekman op 10?
Dat lijkt zeker een kandidaat ja...

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door n23 »

Demtsjenko schreef:
di 18 aug 2020, 20:35
Prima NEC gezien met de bevestiging dat het middenveld echt wel heel sterk is. Het is alleen nog even zoeken wie die 10 rol gaat pakken en of we wel met een 10 moeten spelen... en de spits natuurlijk... misschien fase een keer proberen...
Ik snap niet dat we Bruijn daar niet neerzetten. Die jongen kan fantastisch voetballen, zoals ie vandaag ook weer laat zien, en met Van Ottelle heb je op de plek waar hij nu staat een prima alternatief.

Proper is duidelijk geen 10, snap ook niet dat hij daar wordt opgesteld. Daar heeft hij afgelopen seizoen toch ook nooit gespeeld.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Midas »

Fase bracht meteen wat energie, benieuwd of die dat ook vanuit de basis kan.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Gerard Lopez »

WijchenNEC schreef:
di 18 aug 2020, 20:31
Zou Fase wel eens vanaf het begin willen zien.
Anton kan ook in de beginfase spelen
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door bertje »

We missen wel een diepgaande middenvelder inderdaad. Het zijn echt 3 middenvelders en 3 aanvallers met een gat ertussen. Dat moet of 442 worden, of 433 en dan gaat Proper kind van de rekening worden. Mijn voorkeur is dan toch 442. De invallers vielen stuk voor stuk erg goed in en Barreto is echt een gigantische held!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12602
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Curva »

Eindhoven speelde oss ook van de mat, we zijn dus sterker dan oss. Dat is de conclusie

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door mschr »

bertje schreef:
di 18 aug 2020, 20:49
We missen wel een diepgaande middenvelder inderdaad. Het zijn echt 3 middenvelders en 3 aanvallers met een gat ertussen. Dat moet of 442 worden, of 433 en dan gaat Proper kind van de rekening worden. Mijn voorkeur is dan toch 442. De invallers vielen stuk voor stuk erg goed in en Barreto is echt een gigantische held!
Barreto trekt sympathieker en minder vaak aan de noodrem dan Joey. Tot nu toe vind ik hem beter dan Joey.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Demtsjenko »

bertje schreef:
di 18 aug 2020, 20:49
We missen wel een diepgaande middenvelder inderdaad. Het zijn echt 3 middenvelders en 3 aanvallers met een gat ertussen. Dat moet of 442 worden, of 433 en dan gaat Proper kind van de rekening worden. Mijn voorkeur is dan toch 442. De invallers vielen stuk voor stuk erg goed in en Barreto is echt een gigantische held!
Proper kan best blijven staan, maar dan moet meijer mijn opstelling gebruiken en hem iets meer van rechts laten komen...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door bertje »

mschr schreef:
di 18 aug 2020, 20:53
bertje schreef:
di 18 aug 2020, 20:49
We missen wel een diepgaande middenvelder inderdaad. Het zijn echt 3 middenvelders en 3 aanvallers met een gat ertussen. Dat moet of 442 worden, of 433 en dan gaat Proper kind van de rekening worden. Mijn voorkeur is dan toch 442. De invallers vielen stuk voor stuk erg goed in en Barreto is echt een gigantische held!
Barreto trekt sympathieker en minder vaak aan de noodrem dan Joey. Tot nu toe vind ik hem beter dan Joey.
Belangrijker, hij voetbalt beter en is geen randdebiel.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:
di 18 aug 2020, 20:53
bertje schreef:
di 18 aug 2020, 20:49
We missen wel een diepgaande middenvelder inderdaad. Het zijn echt 3 middenvelders en 3 aanvallers met een gat ertussen. Dat moet of 442 worden, of 433 en dan gaat Proper kind van de rekening worden. Mijn voorkeur is dan toch 442. De invallers vielen stuk voor stuk erg goed in en Barreto is echt een gigantische held!
Barreto trekt sympathieker en minder vaak aan de noodrem dan Joey. Tot nu toe vind ik hem beter dan Joey.
Barreto heeft vrijwel geen balverlies, versnelt het spel, zorgt af en toe voor een goede opening en onderschept ook nog het nodige... barreto is op dit middenveld de baas en bruijn doet daar nauwelijks of niet voor onder...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door bertje »

Demtsjenko schreef:
di 18 aug 2020, 20:54
bertje schreef:
di 18 aug 2020, 20:49
We missen wel een diepgaande middenvelder inderdaad. Het zijn echt 3 middenvelders en 3 aanvallers met een gat ertussen. Dat moet of 442 worden, of 433 en dan gaat Proper kind van de rekening worden. Mijn voorkeur is dan toch 442. De invallers vielen stuk voor stuk erg goed in en Barreto is echt een gigantische held!
Proper kan best blijven staan, maar dan moet meijer mijn opstelling gebruiken en hem iets meer van rechts laten komen...
Wat was jouw opstelling ook alweer?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Nummer 9 »

Branderhorst: keepte prima, alleen soms wel erg onrustig
Van Rooij: verdedigend geweldig, aanvallend twijfelt hij te veel. Moet af en toe sneller passen/vaker opkomen.
Odenthal: Sterke pot en prima pass
Van Eijden: heerste achterin
El Kaourani: Komt nog ervaring te kort. Vandaag een zesje.
Bruijn: Prima pot lekker fel.
Barreto: Heeft meer voetbalinzicht dan welke KKD'er ook. Geweldige passes. Niet de snelste maar compenseert het door op de goede plaats te staan. Zei ik al dat zijn passes geweldig zijn?
Proper: Speelde een prima pot en je ziet het talent, alleen is geen 10.
Okita: Was als vanouds, compleet blind en alleen maar bezig met zichzelf. Deed die jongen nou maar wat met het talent dat hij heeft.
Romeny: Deed alles verkeerd wat hij verkeerd kon doen.
Sellouf: Liet aardige passeerbewegingen zien.

Wissels:
Beekman: die jongen weet gewoon waar die moet staan. Misschien met hem gewoon starten?
Velikonja: weer onzichtbaar.
Van der Sluijs: Liet prima dingen zien, die jongen komt er wel.
Fase: Komt erg gedreven over. Kan zeker wat worden.

Organisatorisch staat het echt goed. Helemaal niets weggegeven. Aanvallend moet er echt nog wel wat gebeuren.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door mschr »

Nummer 9 schreef:
di 18 aug 2020, 21:06

Romeny: Deed alles verkeerd wat hij verkeerd kon doen.
Sinds wanneer is een assist verkeerd?

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Keizerstad1994 »

Net zoals een 3-0 nederlaag tegen die Duitsers geen reden moet zijn om in paniek te raken, moet een 4-0 tegen Oss ook geen reden zijn om de polonaise te lopen. Opzich ontvouwde zich tot op bepaalde hoogte wel hetzelfde beeld. NEC voetbalt het grootste gedeelte van de wedstrijd heel erg aardig en verzorgd, tot pak m beet 20 meter van de goal. Dan breekt het gemis van een echte spits je echt op. Want man, als je daar een fysiek sterk aanspeelpunt hebt staan die als kapstok kan dienen en er af en toe ook nog eentje inprikt, dan kan je zo'n enorme impuls aan je spel geven. Want dit elftal/deze speelstijl schreeuwt om zo'n type. Kunnen spelers als Okita, Romeny, Sellouf, Tavsan, Bruijn en Proper heerlijk omheen spelen, en hebben de voorzetten van de backs nog meer kans van slagen.

Verder was het, op een kwartier in de tweede helft na, best een redelijke pot. Maar ondanks dat Brandenhorst eigenlijk niks te doen kreeg, vond ik hem toch wel een aantal keer zenuwachtig overkomen, zij het aan de bal zij het bij een corner waar ie volgens mij ook weer half onder door ging. Eigenlijk moet je met je huidige speelstijl waarin je op wilt bouwen gewoon voor Alblas kiezen, Brandenhorst knalt er zo dadelijk gewoon 5 per wedstrijd over de zijlijn of in de voeten van een tegenstander.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door mschr »

Alblas gaat nooit onder een corner door. Hij blijft op de doellijn staan in afwachting of een tegenstander de bal gaat inkoppen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door bertje »

Keizerstad1994 schreef:
di 18 aug 2020, 21:14
Net zoals een 3-0 nederlaag tegen die Duitsers geen reden moet zijn om in paniek te raken, moet een 4-0 tegen Oss ook geen reden zijn om de polonaise te lopen. Opzich ontvouwde zich tot op bepaalde hoogte wel hetzelfde beeld. NEC voetbalt het grootste gedeelte van de wedstrijd heel erg aardig en verzorgd, tot pak m beet 20 meter van de goal. Dan breekt het gemis van een echte spits je echt op. Want man, als je daar een fysiek sterk aanspeelpunt hebt staan die als kapstok kan dienen en er af en toe ook nog eentje inprikt, dan kan je zo'n enorme impuls aan je spel geven. Want dit elftal/deze speelstijl schreeuwt om zo'n type. Kunnen spelers als Okita, Romeny, Sellouf, Tavsan, Bruijn en Proper heerlijk omheen spelen, en hebben de voorzetten van de backs nog meer kans van slagen.

Verder was het, op een kwartier in de tweede helft na, best een redelijke pot. Maar ondanks dat Brandenhorst eigenlijk niks te doen kreeg, vond ik hem toch wel een aantal keer zenuwachtig overkomen, zij het aan de bal zij het bij een corner waar ie volgens mij ook weer half onder door ging. Eigenlijk moet je met je huidige speelstijl waarin je op wilt bouwen gewoon voor Alblas kiezen, Brandenhorst knalt er zo dadelijk gewoon 5 per wedstrijd over de zijlijn of in de voeten van een tegenstander.
Ik vraag me alleen af (los van Romeny) of we niet meer een middenvelder met diepgang missen. Het gat tussen Barreto-Bruijn-Proper en de 3 aanvallers is wel erg groot. Dat gaat een balvaste spits niet oplossen, daar zijn die 3 de middenvelders gewoon niet naar..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Keezer »

Lekker potje. Toch is het vreemd dat je de eerste helft zo weinig échte kansen krijgt. Ligt dat er dan aan dat Top kapot is eind 2e helft?
Bruijn en Barreto waren top. Odenthal vond ik opvallen met zijn passing van achteruit. Beekman viel goed in, niet super veel aan de bal geweest maar loopt wel goed de gaten in. Daarnaast kon Fase me in die 12 minuten ook wel bekoren.
Waarschijnlijk is het wel al eerder voorbij gekomen maar waarom speelden Bukusu en Tavsan niet? Blessures? Of gepasseerd?

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door Necnmegen »

Nummer 9 schreef:
di 18 aug 2020, 21:06
El Kaourani: Komt nog ervaring te kort. Vandaag een zesje.
Alleen met zijn voorzetten verdient deze jongen al een 7. Wat een gevaar komt daar vanaf!

Verder heeft die het verdedigend vandaag ook prima gedaan. Iedereen weet dat we een linksback nodig hebben en idealiter breng je deze jongen rustig. Maar de komende jaren zitten we op de backs wel goed als deze jongens blijven
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-TOP Oss

Bericht door JBNMGN »

Wat een verademing. Er werd gevoetbald!
De eerste helft zag je duidelijk verschil met voorgaande wedstrijden. Een meer gedreven ploeg die aanvallend spel neer zette.
TOP had redelijk weinig in te brengen. De penalty was op een goed moment en dat gaf de ploeg net wat meer vertrouwen.
De 2e helft liet NEC het een beetje lopen, mede door de druk die TOP ging zetten en dan kun je zien dat ze daar (nog) niet mee om kunnen gaan, een training's puntje.
Na de 2-0 was het wel gelopen. Een mooie 4-0 als einduitslag geeft wat meer hoop voor zaterdag.

De beste in mijn ogen:
Barreto, redelijk balvast, overzicht en mooie passes en "leiding" geven aan de jonkies. Voor het middenveld ben ik niet bang het komende seizoen.
Okita", liet meer zien dan afgelopen wedstrijden. Misschien rook het gras van het thuis veld lekkerder :biggrin:
Fase viel goed in. Proper deed zijn best maar komt nog een beetje tekort.

De zwakste schakel: Romeny, slechte bal aanname, slechte bal afhandeling, zeer matig voorzetten en wederom een paar prachtige val/duikelpartijen.

Romeny jij gaat naar huis met WEER HELEMAAL NIETS!

Op naar zaterdag/
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gijscoman, Hup eniesee, More, vic_nec24, Voorwaarts en 43 gasten