Voorbereiding seizoen 20/21

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
za 15 aug 2020, 21:55
illestyl schreef:
za 15 aug 2020, 20:25
Geef Okita maar een vrije rol in de spits.
Mijn idee! Riep ik weken geleden al.
illestyl schreef:
za 15 aug 2020, 20:25
Op links staat namelijk onze belangrijkste aanvaller, aka Sellouf, die met zijn diepgang, bedrijvigheid, actie en inzet wél voor gevaar kan zorgen.
..en rechts die andere speler die als enige in de voorbereiding met zijn diepgang, bedrijvigheid, actie en inzet wél voor gevaar kan zorgen (als linksback!) Sanniez. Dan krijg je een 4-4-2 als:

---------------Barreto------------------
---Sanniez------------------Sellouf---
----------------Bruijn------------------
---------Velikonja---Okita----------

Maar ik vrees dat Meier met Propertje en Ole door blijft kloten.
:schater:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door mschr »

Willem Engel zou met een zinnigere opstelling komen, vermoed ik.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Juul »

Voor Propertje en Ole is het beter dat ze voorlopig terug naar de beloften gaan. Tavsan heb ik niet op iets opmerkelijks kunnen betrappen. 4-3-3 met Proper/Tavsan/Ole is zinloos. Sanniez en Sellouf zijn de enige die iets creëren op de vleugels. Ervaring, overzicht en inzicht in het centrum en techniek en loopvermogen op de flanken zei een wijze trainer ooit. Als je dat op deze selectie wil toepassen krijg je deze opstelling. NEC komt niet tot scoren tegen 5de klas amateurs en over 12 dagen wacht Cambuur.

Anders kom zelf met een onderbouwde opstelling.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door mschr »

Branderhorst / Bartje, Rens, Bukusu, El Karouani/ Barreto, Proper, Bruijn / Tavsan, Romeny, Sellouf

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Juul »

mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:41
Branderhorst / Bartje, Rens, Bukusu, El Karouani/ Barreto, Proper, Bruijn / Tavsan, Romeny, Sellouf
Barreto rechts op het middenveld waar hij 13 jaar al geleden liet zien niet te horen staan (want een centrale middenvelder) Propertje en Ole (tegen amateurs compleet onzichtbaar) in het centrum en Tavsan die met zijn linkerpoot op rechts niets laat zien. Nee duidelijk, je hebt kenners en kenners.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door BertNEC »

mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:41
Branderhorst / Bartje, Rens, Bukusu, El Karouani/ Barreto, Proper, Bruijn / Tavsan, Romeny, Sellouf
Achterhoede ok
Middenveld; Proper eruit, nieuwe dynamische speler
Voorhoede Okita voor Tavsan en nieuwe spits
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door mschr »

Juul schreef:
zo 16 aug 2020, 09:49
mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:41
Branderhorst / Bartje, Rens, Bukusu, El Karouani/ Barreto, Proper, Bruijn / Tavsan, Romeny, Sellouf
Barreto rechts op het middenveld waar hij 13 jaar al geleden liet zien niet te horen staan (want een centrale middenvelder) Propertje en Ole (tegen amateurs compleet onzichtbaar) in het centrum en Tavsan die met zijn linkerpoot op rechts niets laat zien. Nee duidelijk, je hebt kenners en kenners.
Gister was de eerste keer dat NEC in deze samenstelling (met uitzondering van de keeper en linksbuiten) speelde. Patronen moeten nog ingeslepen worden. Daarvoor moeten we de komende twee wedstrijden gebruiken.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
zo 16 aug 2020, 09:23
Juul schreef:
za 15 aug 2020, 21:55
illestyl schreef:
za 15 aug 2020, 20:25
Geef Okita maar een vrije rol in de spits.
Mijn idee! Riep ik weken geleden al.
illestyl schreef:
za 15 aug 2020, 20:25
Op links staat namelijk onze belangrijkste aanvaller, aka Sellouf, die met zijn diepgang, bedrijvigheid, actie en inzet wél voor gevaar kan zorgen.
..en rechts die andere speler die als enige in de voorbereiding met zijn diepgang, bedrijvigheid, actie en inzet wél voor gevaar kan zorgen (als linksback!) Sanniez. Dan krijg je een 4-4-2 als:

---------------Barreto------------------
---Sanniez------------------Sellouf---
----------------Bruijn------------------
---------Velikonja---Okita----------

Maar ik vrees dat Meier met Propertje en Ole door blijft kloten.
:schater:
:withstupid:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Juul »

mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:54
Gister was de eerste keer dat NEC in deze samenstelling (met uitzondering van de keeper en linksbuiten) speelde. Patronen moeten nog ingeslepen worden.
Een patroon waarmee je 3-0 verliest van een 5de klasse amateur waarbij je los van de uitslag aanvallend totaal niets hebt gecreëerd moet je niet inslijpen maar verwijderen. Maar goed, jij bent de kenner geloof ik.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door mschr »

Juul schreef:
zo 16 aug 2020, 09:59
mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:54
Gister was de eerste keer dat NEC in deze samenstelling (met uitzondering van de keeper en linksbuiten) speelde. Patronen moeten nog ingeslepen worden.
Een patroon waarmee je 3-0 verliest van een 5de klasse amateur waarbij je los van de uitslag aanvallend totaal niets hebt gecreëerd moet je niet inslijpen maar verwijderen. Maar goed, jij bent de kenner geloof ik.
Dat ben ik inderdaad, ja. Die 3-0 kwam door niet-ingrijpen van de keeper (2x) en wel ingrijpen van de keeper maar dan krankjorem (1x). Met evenveel tegengoals als gevolg. Verdedigend hoeven we ons dus geen zorgen te maken als Branderhorst onder de lat staat. Nu moeten we nog aanvallend de puntjes op de i zetten. Enne... Proper en Romeny zijn vele miljoenen waard. Die miljoenen laat je niet op de reservebank verdampen.

luuk74
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 20 mar 2019, 16:35
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door luuk74 »

mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 10:02
Juul schreef:
zo 16 aug 2020, 09:59
mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:54
Gister was de eerste keer dat NEC in deze samenstelling (met uitzondering van de keeper en linksbuiten) speelde. Patronen moeten nog ingeslepen worden.
Een patroon waarmee je 3-0 verliest van een 5de klasse amateur waarbij je los van de uitslag aanvallend totaal niets hebt gecreëerd moet je niet inslijpen maar verwijderen. Maar goed, jij bent de kenner geloof ik.
Dat ben ik inderdaad, ja. Die 3-0 kwam door niet-ingrijpen van de keeper (2x) en wel ingrijpen van de keeper maar dan krankjorem (1x). Met evenveel tegengoals als gevolg. Verdedigend hoeven we ons dus geen zorgen te maken als Branderhorst onder de lat staat. Nu moeten we nog aanvallend de puntjes op de i zetten. Enne... Proper en Romeny zijn vele miljoenen waard. Die miljoenen laat je niet op de reservebank verdampen.
Romeny miljoenen waard? Laat hem nou maar eerst een wat zien in de goffert.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Pol »

luuk74 schreef:
zo 16 aug 2020, 10:22
mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 10:02
Juul schreef:
zo 16 aug 2020, 09:59
mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:54
Gister was de eerste keer dat NEC in deze samenstelling (met uitzondering van de keeper en linksbuiten) speelde. Patronen moeten nog ingeslepen worden.
Een patroon waarmee je 3-0 verliest van een 5de klasse amateur waarbij je los van de uitslag aanvallend totaal niets hebt gecreëerd moet je niet inslijpen maar verwijderen. Maar goed, jij bent de kenner geloof ik.
Dat ben ik inderdaad, ja. Die 3-0 kwam door niet-ingrijpen van de keeper (2x) en wel ingrijpen van de keeper maar dan krankjorem (1x). Met evenveel tegengoals als gevolg. Verdedigend hoeven we ons dus geen zorgen te maken als Branderhorst onder de lat staat. Nu moeten we nog aanvallend de puntjes op de i zetten. Enne... Proper en Romeny zijn vele miljoenen waard. Die miljoenen laat je niet op de reservebank verdampen.
Romeny miljoenen waard? Laat hem nou maar eerst een wat zien in de goffert.
Och dat hoeft niet. Was bij Musaba ook niet echt nodig.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Super-Simr »

Pol schreef:
zo 16 aug 2020, 10:34
luuk74 schreef:
zo 16 aug 2020, 10:22
mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 10:02
Juul schreef:
zo 16 aug 2020, 09:59
mschr schreef:
zo 16 aug 2020, 09:54
Gister was de eerste keer dat NEC in deze samenstelling (met uitzondering van de keeper en linksbuiten) speelde. Patronen moeten nog ingeslepen worden.
Een patroon waarmee je 3-0 verliest van een 5de klasse amateur waarbij je los van de uitslag aanvallend totaal niets hebt gecreëerd moet je niet inslijpen maar verwijderen. Maar goed, jij bent de kenner geloof ik.
Dat ben ik inderdaad, ja. Die 3-0 kwam door niet-ingrijpen van de keeper (2x) en wel ingrijpen van de keeper maar dan krankjorem (1x). Met evenveel tegengoals als gevolg. Verdedigend hoeven we ons dus geen zorgen te maken als Branderhorst onder de lat staat. Nu moeten we nog aanvallend de puntjes op de i zetten. Enne... Proper en Romeny zijn vele miljoenen waard. Die miljoenen laat je niet op de reservebank verdampen.
Romeny miljoenen waard? Laat hem nou maar eerst een wat zien in de goffert.
Och dat hoeft niet. Was bij Musaba ook niet echt nodig.
:???:
Musaba heeft ‘meerdere keren’ laten zien dat hij ‘een uitzonderlijk talent’ is.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3201
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Nummer 9 »

Wat mij opvalt is dat het team zodra het bij de 16 is vertraagd, waardoor de tegenstander makkelijk kan hergroeperen. Vooral Tavsan heeft daar een handje van. Het tempo moet voorin omhoog zodat er ruimte ontstaat.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Keezer »

Het is nog niet veel. Helemaal mee eens. En iedereen, zelfs meisjes en mschr ( :wink: ) zien dat er wat bij moet. Vind het écht bizar hoe Proper en Ole hier afgezeken worden. Bij Ole staat er wat mij betreft wel druk op. Die moet het dit jaar laten zien, dat doet hij deze voorbereiding nog niet dus scepsis begrijp ik maar afserveren vind ik wel kort door de bocht. Erger vind ik hoe er nu over Proper gepraat wordt hier. Die jongen heeft net zijn debuut gemaakt, is nog jeugdspeler en na een paar oefenpotjes waar hij niet opvalt wordt hij gekleineerd ‘Propertje’ en afgeserveerd. Ongelofelijk. Get a life.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Wessel »

Ik weet niet wie er betrokken zijn geweest bij het opstellen van de oefencampagne, maar echt enthousiast kan ik er niet van worden. Sv Straelen, de zoveelste tegenstander die helemaal niet wil voetballen naar alleen een doelpunt wil voorkomen. Je ziet op een gegeven moment de moed bij de spelers in de schoenen zakken. Het begint aardig maar wanneer het besef dan bij de spelers doordringt dat je zo'n massale verdediging alleen met goed voetbal maar moeizaam kunt doorbreken, zie je de moedeloosheid toeslaan. Je zult uiteindelijk van dit soort wedstrijden wel wat leren maar veel zal dat niet zijn want dit soort tegenstanders kom je in de competitie niet tegen. Dan worden er hele andere dingen gevraagd. Zulke wedstrijden bieden wel de mogelijkheid met de opstelling te experimenteren en een andere speelwijze uit te proberen, b.v. Okita en Tavsan van positie te laten wisselen, Fase eens in de spits te laten spelen en Romeny in een neer vrije rol achter de voorhoede of vanaf links. Helaas gebeurt zoiets dan weer niet!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door flipsen »

Wessel schreef:
zo 16 aug 2020, 11:54
Ik weet niet wie er betrokken zijn geweest bij het opstellen van de oefencampagne, maar echt enthousiast kan ik er niet van worden. Sv Straelen, de zoveelste tegenstander die helemaal niet wil voetballen naar alleen een doelpunt wil voorkomen. Je ziet op een gegeven moment de moed bij de spelers in de schoenen zakken. Het begint aardig maar wanneer het besef dan bij de spelers doordringt dat je zo'n massale verdediging alleen met goed voetbal maar moeizaam kunt doorbreken, zie je de moedeloosheid toeslaan. Je zult uiteindelijk van dit soort wedstrijden wel wat leren maar veel zal dat niet zijn want dit soort tegenstanders kom je in de competitie niet tegen. Dan worden er hele andere dingen gevraagd. Zulke wedstrijden bieden wel de mogelijkheid met de opstelling te experimenteren en een andere speelwijze uit te proberen, b.v. Okita en Tavsan van positie te laten wisselen, Fase eens in de spits te laten spelen en Romeny in een neer vrije rol achter de voorhoede of vanaf links. Helaas gebeurt zoiets dan weer niet!
Ze moeten juist niet tegen sterkere teams oefenen dat is slecht voor het moreel, ze kunnen beter in de regio blijven en tegen een blauw- wit of orion of germania ofzo spelen..
Risus abundat in ore stultorum

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Nimma1 »

flipsen schreef:
zo 16 aug 2020, 12:05
Wessel schreef:
zo 16 aug 2020, 11:54
Ik weet niet wie er betrokken zijn geweest bij het opstellen van de oefencampagne, maar echt enthousiast kan ik er niet van worden. Sv Straelen, de zoveelste tegenstander die helemaal niet wil voetballen naar alleen een doelpunt wil voorkomen. Je ziet op een gegeven moment de moed bij de spelers in de schoenen zakken. Het begint aardig maar wanneer het besef dan bij de spelers doordringt dat je zo'n massale verdediging alleen met goed voetbal maar moeizaam kunt doorbreken, zie je de moedeloosheid toeslaan. Je zult uiteindelijk van dit soort wedstrijden wel wat leren maar veel zal dat niet zijn want dit soort tegenstanders kom je in de competitie niet tegen. Dan worden er hele andere dingen gevraagd. Zulke wedstrijden bieden wel de mogelijkheid met de opstelling te experimenteren en een andere speelwijze uit te proberen, b.v. Okita en Tavsan van positie te laten wisselen, Fase eens in de spits te laten spelen en Romeny in een neer vrije rol achter de voorhoede of vanaf links. Helaas gebeurt zoiets dan weer niet!
Ze moeten juist niet tegen sterkere teams oefenen dat is slecht voor het moreel, ze kunnen beter in de regio blijven en tegen een blauw- wit of orion of germania ofzo spelen..
Verliezen van Straelen, gelijk spelen tegen NEC amateurs en ternauwernood winnen van UNA is pas slecht voor het moraal.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Gijscoman »

Nog even over dat Straelen: ze hebben daar best wat Nederlanders gehaald sinds ze gepromoveerd zijn naar het 4e niveau. De huidige selectie, waartegen we speelden, bestond uit spelers die o.a. vorig seizoen bij Heracles, Kozakken Boys en Helmond speelden. Volgens mij is het niveau van die ploeg ergens rond de bovenkant tweede divisie/onderkant KKD in te schatten. Moet je tegen winnen, maar het lijkt me wel een betere ploeg dan de vorige oefenduels.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door noviomagum »

Gijscoman schreef:
zo 16 aug 2020, 12:40
Nog even over dat Straelen: ze hebben daar best wat Nederlanders gehaald sinds ze gepromoveerd zijn naar het 4e niveau. De huidige selectie, waartegen we speelden, bestond uit spelers die o.a. vorig seizoen bij Heracles, Kozakken Boys en Helmond speelden. Volgens mij is het niveau van die ploeg ergens rond de bovenkant tweede divisie/onderkant KKD in te schatten. Moet je tegen winnen, maar het lijkt me wel een betere ploeg dan de vorige oefenduels.
Niveau De Treffers dus het is een afgang

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Bottendaal »

Keizerstad1994 schreef:
zo 16 aug 2020, 01:17
Nou moet ik zeggen dat ik de eerste 60-65 minuten gezien heb, en dat ik op basis daarvan nogal negatief verrast was toen ik 3-0 als einduitslag zag staan. Das natuurlijk niet best, zeg maar gewoon heel erg slecht. Maar op de een of andere manier zie ik het niet extreem somber in, maar denk ik vooral dat het heel nauw luistert. We hebben nog steeds een jonge ploeg die een nieuwe speelwijze moeten uitvoeren. En ik zie die speelwijze, of in ieder geval de intentie daartoe, ook echt wel terug hoor. Grote probleem zit hem in de uitvoering, hetgeen m.i. komt doordat we bepaalde puzzelstukjes nog missen. Ten eerste denk ik dat Barreto echt heel belangrijk gaat worden met zijn ervaring en inzicht; die moet je er eigenlijk altijd bij hebben wil je presteren. Ten tweede, en dat is m.i. het grootste pijnpunt, missen we echt een goede, fysiek sterke spits die voor extra stootkracht zorgt. Ik vond het namelijk vandaag de eerste helft tot aan pak m beet 20 meter van de goal echt niet superslecht ofzo (kwamen vaak zat in de buurt van de 16) maar daarna stokte het. Romeny kreeg geen poot aan de grond en ook Tavsan was onzichtbaar. Daar zit echt het grootste probleem, nog veel meer dan op linksback (al helpt een fysiek volwassen speler op die positie denk ik ook wel wat). En een derde pijnpunt is natuurlijk de breedte van de selectie (of liever gezegd het gebrek daaraan). Een of twee blessures/schorsingen kan je heel misschien nog opvangen, maar daarna gaat het niveau toch wel heel hard naar beneden. En ten vierde is het nog een beetje zoeken naar de ideale invulling van het middenveld, en dan met name de vraag of je met de punt naar voren of naar achter speelt (ik zou meer neigen naar het laatste, daar hebben we denk ik meer de spelers voor).

Enerzijds heeft het denk ik geen zin om nu te gaan panikeren of iets dergelijks (uitslagen in de voorbereiding zeggen lang niet alles) maar een beetje zorgelijk is het wel. We moeten eigenlijk vrij snel de nog openstaande vacatures links achterin en centraal voorin invullen, dan staat er op zich best een aardig elftal en kan het ook zomaar gaan draaien. Gebeurt dat niet dan loop je achter de feiten aan.
Wel aardig mee eens.
Vond het in de eerste helft met name op het middenveld echt prima om naar te kijken, wat NEC liet zien.
De linie daarachter had niks te doen.
De linie daarvoor had 0,0 ruimte. De 16 stond vol met gele hesjes...

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door flipsen »

Bottendaal schreef:
zo 16 aug 2020, 13:04
Keizerstad1994 schreef:
zo 16 aug 2020, 01:17
Nou moet ik zeggen dat ik de eerste 60-65 minuten gezien heb, en dat ik op basis daarvan nogal negatief verrast was toen ik 3-0 als einduitslag zag staan. Das natuurlijk niet best, zeg maar gewoon heel erg slecht. Maar op de een of andere manier zie ik het niet extreem somber in, maar denk ik vooral dat het heel nauw luistert. We hebben nog steeds een jonge ploeg die een nieuwe speelwijze moeten uitvoeren. En ik zie die speelwijze, of in ieder geval de intentie daartoe, ook echt wel terug hoor. Grote probleem zit hem in de uitvoering, hetgeen m.i. komt doordat we bepaalde puzzelstukjes nog missen. Ten eerste denk ik dat Barreto echt heel belangrijk gaat worden met zijn ervaring en inzicht; die moet je er eigenlijk altijd bij hebben wil je presteren. Ten tweede, en dat is m.i. het grootste pijnpunt, missen we echt een goede, fysiek sterke spits die voor extra stootkracht zorgt. Ik vond het namelijk vandaag de eerste helft tot aan pak m beet 20 meter van de goal echt niet superslecht ofzo (kwamen vaak zat in de buurt van de 16) maar daarna stokte het. Romeny kreeg geen poot aan de grond en ook Tavsan was onzichtbaar. Daar zit echt het grootste probleem, nog veel meer dan op linksback (al helpt een fysiek volwassen speler op die positie denk ik ook wel wat). En een derde pijnpunt is natuurlijk de breedte van de selectie (of liever gezegd het gebrek daaraan). Een of twee blessures/schorsingen kan je heel misschien nog opvangen, maar daarna gaat het niveau toch wel heel hard naar beneden. En ten vierde is het nog een beetje zoeken naar de ideale invulling van het middenveld, en dan met name de vraag of je met de punt naar voren of naar achter speelt (ik zou meer neigen naar het laatste, daar hebben we denk ik meer de spelers voor).

Enerzijds heeft het denk ik geen zin om nu te gaan panikeren of iets dergelijks (uitslagen in de voorbereiding zeggen lang niet alles) maar een beetje zorgelijk is het wel. We moeten eigenlijk vrij snel de nog openstaande vacatures links achterin en centraal voorin invullen, dan staat er op zich best een aardig elftal en kan het ook zomaar gaan draaien. Gebeurt dat niet dan loop je achter de feiten aan.
Wel aardig mee eens.
Vond het in de eerste helft met name op het middenveld echt prima om naar te kijken, wat NEC liet zien.
De linie daarachter had niks te doen.
De linie daarvoor had 0,0 ruimte. De 16 stond vol met gele hesjes...
Dan mag je nog kansloos met 3-0 verliezen..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Bottendaal »

TT schreef:
za 15 aug 2020, 18:58
De Graafschap wint ondertussen met 5-1 van Heerenveen....
Kijk aan. Is Heerenveen hiermee gedegradeerd?
Of wordt dat in de ED niet in de voorbereiding al bepaald?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door flipsen »

Bottendaal schreef:
zo 16 aug 2020, 13:08
TT schreef:
za 15 aug 2020, 18:58
De Graafschap wint ondertussen met 5-1 van Heerenveen....
Kijk aan. Is Heerenveen hiermee gedegradeerd?
Of wordt dat in de ED niet in de voorbereiding al bepaald?
Kijk aan, dat betekent dat de graafschap wel kan scoren..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 20/21

Bericht door Gijscoman »

flipsen schreef:
zo 16 aug 2020, 13:10
Bottendaal schreef:
zo 16 aug 2020, 13:08
TT schreef:
za 15 aug 2020, 18:58
De Graafschap wint ondertussen met 5-1 van Heerenveen....
Kijk aan. Is Heerenveen hiermee gedegradeerd?
Of wordt dat in de ED niet in de voorbereiding al bepaald?
Kijk aan, dat betekent dat de graafschap wel kan scoren..
Romeny zou tegen Heerenveen scoren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten