NEC - Helmond Sport

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
AyniL
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 15 sep 2017, 08:22
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door AyniL »

JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 00:26
Je zag wel een groot verschil met voorgaande wedstrijden en net als tegen Telstar zag ik een ploeg die gretig was om te winnen. Kan nog leuke wedstrijden opleveren met name komende vrijdag al tegen GoAhead en de week erna tegen het NEC van Hyballa.
Die laatste kunnen we hebben. Neem nou die Mayi. Kan hard rennen, maar stelt voetballend weinig voor.
All you need is Lok

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door mschr »

AyniL schreef:
za 15 feb 2020, 00:43
JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 00:26
Je zag wel een groot verschil met voorgaande wedstrijden en net als tegen Telstar zag ik een ploeg die gretig was om te winnen. Kan nog leuke wedstrijden opleveren met name komende vrijdag al tegen GoAhead en de week erna tegen het NEC van Hyballa.
Die laatste kunnen we hebben. Neem nou die Mayi. Kan hard rennen, maar stelt voetballend weinig voor.
Ik zie je punt, maar wat denk je van het rechtstreekse duel Kuipers - Ofosu? Of Dijkstra -Quincy?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
za 15 feb 2020, 02:46
AyniL schreef:
za 15 feb 2020, 00:43
JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 00:26
Je zag wel een groot verschil met voorgaande wedstrijden en net als tegen Telstar zag ik een ploeg die gretig was om te winnen. Kan nog leuke wedstrijden opleveren met name komende vrijdag al tegen GoAhead en de week erna tegen het NEC van Hyballa.
Die laatste kunnen we hebben. Neem nou die Mayi. Kan hard rennen, maar stelt voetballend weinig voor.
Ik zie je punt, maar wat denk je van het rechtstreekse duel Kuipers - Ofosu? Of Dijkstra -Quincy?
Een keertje stoken op de training in Breda de komende weken en Quincy is voor het treffen alweer met mot vertrokken. Nee, daar hoeven we ons geen zorgen om te maken...!

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door BennyT »

JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 00:26
Een redelijke overwinning op een ploeg die niet kan voetballen. NEC had met zeker 2 a 3 doelpunten meer moeten winnen, maar er werden te veel kansen om zeep geholpen door egoisme en dat is jammer.
Ik vondt met name Proper sterk spelen zeker voor zo'n jong knaapje. Okita, tja dat weet je, hij loopt weinig maar er gaat altijd wel een keer dreiging van uit, alleen jammer dat hij tot 2x voor eigen succes ging terwijl afspelen naar een mede speler een veel betere optie was geweest. Daar ontbreekt het dan aan gogme.
Heel erg jammer dat Musaba uitviel door een naar het schijnt behoorlijke blessure. Hoop dat het niet te ernstig is want die mis je wel er gaat altijd wel dreiging van hem uit.
Je zag wel een groot verschil met voorgaande wedstrijden en net als tegen Telstar zag ik een ploeg die gretig was om te winnen. Kan nog leuke wedstrijden opleveren met name komende vrijdag al tegen GoAhead en de week erna tegen het NEC van Hyballa.
Klopt, er staat nu meer een team. Als Okita gevaarlijker wordt in de afronding, kunnen we ver komen. De wedstrijd tegen de Eagles is bepalend voor de flow van dit NEC. Winnen we, of beter gezegd verliezen we niet, dan doen we vol mee om de tweede plek. Want dan zie ik de wedstrijd tegen NAC als een winstpartij!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door burp »

Dat hele Helmond Sport heeft echt weinig met betaald voetbal te maken.
Wel een duidelijk scenario waar we als NEC toch echt niet heen willen.


Wel bijzonder tekenend voor de huidige club is dat er niet werd stilgestaan bij het jubileum van Mart Dijkstra (100 wedstrijden) en het overlijden van tweevoudig seizoentopscorer Theo Slijkhuis.

En het wordt ook steeds leger in de Goffert nog geen 7700 mensen. Alle tekenen van een club in verval.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door mschr »

Meejeens.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:
za 15 feb 2020, 12:59
Dat hele Helmond Sport heeft echt weinig met betaald voetbal te maken.
Wel een duidelijk scenario waar we als NEC toch echt niet heen willen.


Wel bijzonder tekenend voor de huidige club is dat er niet werd stilgestaan bij het jubileum van Mart Dijkstra (100 wedstrijden) en het overlijden van tweevoudig seizoentopscorer Theo Slijkhuis.

En het wordt ook steeds leger in de Goffert nog geen 7700 mensen. Alle tekenen van een club in verval.
NEC - Helmond op Valentijnsdag, kan me goed voorstellen dat een hoop mensen dit keer voor hun vriendin/vrouw kozen.
Verder vond ik het voor eerst in tijden idd behoorlijk leeg.

Het andere wat je aanhaalt is idd op zijn zachtst gezegd slordig..

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Nijmegen0413 »

DJTEEF! schreef:
za 15 feb 2020, 00:17
karlo schreef:
za 15 feb 2020, 00:01
Tiel schreef:
za 15 feb 2020, 00:00
Gijscoman schreef:
vr 14 feb 2020, 23:56
karlo schreef:
vr 14 feb 2020, 23:51
zuurpruim schreef:
vr 14 feb 2020, 23:46


de man heeft er 6 inliggen dit jaar en krijgt iedere wedstrijd legio kansen.Dit is toch geen topper man.hij staat volkomen stil in zijn ontwikkeling.
We staan in de middenmoot van de kkd
We hebben geen toppers,
Okita zit niet in zijn beste fase
Maar is zeer bruikbaar voor nec
Ik ben blij dat we hem hebben,
:withstupid:
Speelt duidelijk zonder vertrouwen. Maar hij viel zeker aan het begin prima in. En werkte ook weer meer. Hopelijk zal hij spoedig ook weer met meer vertrouwen spelen. In ieder geval beter op rechts dan op links.
Ik zie geen verschil. Ik zie hem weer 2 keer zelf "schieten" (rollertjes) ipv breed leggen.
Dat jij het niet ziet
Zegt denk ik al heel veel over jou.
:withstupid:

Okita speelde goed.

Tiels vooringenomenheid wint het van zijn beoordelingsvermogen. Sneu voor een volwassen man.
:withstupid:
Okita heeft vertrouwen nodig.
Door 9000 man uitgefloten worden als je geblesseerd van het veld af moet is niet fijn.
Als je de wedstrijd daarna, door het gebrek aan vertrouwen, een aantal opglegde kansen mist is dat logisch.
En wat denk je? Word er weer gefloten..
Het NEC publiek is een lachertje, liever zeiken na een 2-0 overwinning zonder een seconden in de problemen te komen dan de spelers steunen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door JBNMGN »

burp schreef:
za 15 feb 2020, 12:59
Dat hele Helmond Sport heeft echt weinig met betaald voetbal te maken.
Wel een duidelijk scenario waar we als NEC toch echt niet heen willen.


Wel bijzonder tekenend voor de huidige club is dat er niet werd stilgestaan bij het jubileum van Mart Dijkstra (100 wedstrijden) en het overlijden van tweevoudig seizoentopscorer Theo Slijkhuis.

En het wordt ook steeds leger in de Goffert nog geen 7700 mensen. Alle tekenen van een club in verval.
Ja en dan 7700 mensen waarbij ook nog eens een redelijk aantal kaarten af moeten worden die gratis waren. Dus normaal gesproken zaten er gisteren misschien net 7000?
Pas als wij echt bovenin mee gaan draaien (dus de komende wedstrijden weten te winnen) dan heb je kans dat er meer mensen komen mits het weer wat beter wordt want dat telt ook mee.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 14:59
burp schreef:
za 15 feb 2020, 12:59
Dat hele Helmond Sport heeft echt weinig met betaald voetbal te maken.
Wel een duidelijk scenario waar we als NEC toch echt niet heen willen.


Wel bijzonder tekenend voor de huidige club is dat er niet werd stilgestaan bij het jubileum van Mart Dijkstra (100 wedstrijden) en het overlijden van tweevoudig seizoentopscorer Theo Slijkhuis.

En het wordt ook steeds leger in de Goffert nog geen 7700 mensen. Alle tekenen van een club in verval.
Ja en dan 7700 mensen waarbij ook nog eens een redelijk aantal kaarten af moeten worden die gratis waren. Dus normaal gesproken zaten er gisteren misschien net 7000?
Pas als wij echt bovenin mee gaan draaien (dus de komende wedstrijden weten te winnen) dan heb je kans dat er meer mensen komen mits het weer wat beter wordt want dat telt ook mee.
Ben bang van niet ,denk dat er heel wat goede jaren en eredivisie nodig zijn om het vertrouwen van het publiek terug te winnen. Nog geen 7700 toeschouwers is schrijnend. NEC is echt aan het aftakelen...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door JBNMGN »

eniesee12 schreef:
za 15 feb 2020, 15:42
JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 14:59
burp schreef:
za 15 feb 2020, 12:59
Dat hele Helmond Sport heeft echt weinig met betaald voetbal te maken.
Wel een duidelijk scenario waar we als NEC toch echt niet heen willen.


Wel bijzonder tekenend voor de huidige club is dat er niet werd stilgestaan bij het jubileum van Mart Dijkstra (100 wedstrijden) en het overlijden van tweevoudig seizoentopscorer Theo Slijkhuis.

En het wordt ook steeds leger in de Goffert nog geen 7700 mensen. Alle tekenen van een club in verval.
Ja en dan 7700 mensen waarbij ook nog eens een redelijk aantal kaarten af moeten worden die gratis waren. Dus normaal gesproken zaten er gisteren misschien net 7000?
Pas als wij echt bovenin mee gaan draaien (dus de komende wedstrijden weten te winnen) dan heb je kans dat er meer mensen komen mits het weer wat beter wordt want dat telt ook mee.
Ben bang van niet ,denk dat er heel wat goede jaren en eredivisie nodig zijn om het vertrouwen van het publiek terug te winnen. Nog geen 7700 toeschouwers is schrijnend. NEC is echt aan het aftakelen...
Onzin, je weet zelf echt wel hoe het werkt, je hebt zoals nu ca 6000 hondstrouwe supporters en ca 1000 a 1500 mensen die eens een keertje komen kijken omdat ze een gratis kaartje krijgen of omdat vrienden vragen of ze een keer mee gaan.
Speel je in de ED en draai je redelijk rond de 9e tot 12e plaats mee dan worden het al gauw zo'n 2000 mensen meer. Komt dan de top 3 naar Nijmegen dan kan het maar zo uitverkocht zijn. Dat is niet erg, maar we moeten ernaar toe dat we een uitverkocht huis hebben ongeacht de tegenstander.
Maar dat zal nog een hele lange weg zijn die we moeten gaan.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 19:54
eniesee12 schreef:
za 15 feb 2020, 15:42
JBNMGN schreef:
za 15 feb 2020, 14:59
burp schreef:
za 15 feb 2020, 12:59
Dat hele Helmond Sport heeft echt weinig met betaald voetbal te maken.
Wel een duidelijk scenario waar we als NEC toch echt niet heen willen.


Wel bijzonder tekenend voor de huidige club is dat er niet werd stilgestaan bij het jubileum van Mart Dijkstra (100 wedstrijden) en het overlijden van tweevoudig seizoentopscorer Theo Slijkhuis.

En het wordt ook steeds leger in de Goffert nog geen 7700 mensen. Alle tekenen van een club in verval.
Ja en dan 7700 mensen waarbij ook nog eens een redelijk aantal kaarten af moeten worden die gratis waren. Dus normaal gesproken zaten er gisteren misschien net 7000?
Pas als wij echt bovenin mee gaan draaien (dus de komende wedstrijden weten te winnen) dan heb je kans dat er meer mensen komen mits het weer wat beter wordt want dat telt ook mee.
Ben bang van niet ,denk dat er heel wat goede jaren en eredivisie nodig zijn om het vertrouwen van het publiek terug te winnen. Nog geen 7700 toeschouwers is schrijnend. NEC is echt aan het aftakelen...
Onzin, je weet zelf echt wel hoe het werkt, je hebt zoals nu ca 6000 hondstrouwe supporters en ca 1000 a 1500 mensen die eens een keertje komen kijken omdat ze een gratis kaartje krijgen of omdat vrienden vragen of ze een keer mee gaan.
Speel je in de ED en draai je redelijk rond de 9e tot 12e plaats mee dan worden het al gauw zo'n 2000 mensen meer. Komt dan de top 3 naar Nijmegen dan kan het maar zo uitverkocht zijn. Dat is niet erg, maar we moeten ernaar toe dat we een uitverkocht huis hebben ongeacht de tegenstander.
Maar dat zal nog een hele lange weg zijn die we moeten gaan.
Dat lukte niet eens in ons gloryjaar 2008..................

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door karlo »

Wie kan mij trouwens uitleggen
Waarom in godsnaam musaba op de brancard
Helemaal om het veld heen ging en niet de korste weg naar de catacomben
Dat is toch te gek voor woorden.
Daar heb ik me nu gisteren dood aan geërgerd
En niemand van nec die ook maar een poging deed tot protest,
Onbegrijpelijk
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door NECNijmeguh »

karlo schreef:
za 15 feb 2020, 21:12
Wie kan mij trouwens uitleggen
Waarom in godsnaam musaba op de brancard
Helemaal om het veld heen ging en niet de korste weg naar de catacomben
Dat is toch te gek voor woorden.
Daar heb ik me nu gisteren dood aan geërgerd
En niemand van nec die ook maar een poging deed tot protest,
Onbegrijpelijk
Je kan je maar ergens druk om maken...het spel lag al even stil en hij leefde nog. Zag zelfs kans om vanaf de brancard even te klappen voor 080. Wat wel vreemd was dat onze verzorger het over moest nemen van een brancarddraagster omdat ze hem niet meer kon houden..🤣

bbq
Berichten: 1291
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door bbq »

bbq schreef:
zo 09 feb 2020, 10:35
2-0 Ik teken er voor.


Voor volgende week noteer ik een 1-2

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC - Helmond Sport

Bericht door Vannuilekumphuile »

Legendario schreef:
vr 14 feb 2020, 19:59
Vannuilekumphuile schreef:
vr 14 feb 2020, 19:09
Vor welluke club bende gij ? Wat een weergaloos clublied inderdaad.
Belachelijk die verheerlijking van geweld in een clublied. Hoor je de knvb niet over.
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.
Das inderdaad een schande. Overigens werd ik met mijn zoon tegengehouden om doorgang te verlenen aan de supportersbus van Hellemond. Uit respect voor supporters van deze club die deze club toch maar blijven volgen stonden wij met een paar NEC-supporters voor hen te applaudisseren. Mede door hun vrolijkheid na afloop van de wedstrijd. Kregen we kushandjes terug en dachten ze dat we ze in de zeik namen. Nou moe? Al de 3e keer dat aardigheid naar de tegenstander zo wordt opgevat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Forzaa, Gijscoman, Pol, RuudS0210, VakkieM81!, Weet ik veel en 46 gasten