Jong AZ-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Mcel
Berichten: 3979
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Mcel »

JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 23:04
Mcel schreef:
ma 21 okt 2019, 22:13
JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 22:06
noviomagum schreef:
ma 21 okt 2019, 22:02
Guido-nec schreef:
ma 21 okt 2019, 21:59
Bovenaan in periode 2 met 6 pnt :sjaal: :crazy:
Heerlijk!!! Ben ook blij met het feit dat we 2 wedstrijden op rij de 0 hebben weten te houden
Het lek is boven :biggrin:
Nee maar als ze dit maar vast kunnen houden. Romeny was weer niet best hoorde ik, werd gewisseld voor Musaba en die scoort meteen. Klopt dat?

Eerste in de NC, en 8e op de ranglijst. Verdomme begin er zowaar weer hoop en geloof in te krijgen.
Roze bril gevonden? :wink:
Nee eentje gekocht, wilde graag hetzelfde beleven als anderen hier :jestera:
:biggrin:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9394
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Polleke »

Romeny werkte keihard, was wat ongelukkig, dat wel. Maar het was zijn actie die de ban brak, de penalty. Ole is nog wat te frivool, maar vandaag deed hij in ieder geval ook zijn verdedigende taken goed. Hij maakt de treffer , die naar mijn mening kantje boord was buitenspel. Ik zou hem laten staan. Musaba maakte de goal, dus het is altijd de discussie nu: hij of Ole. Maar ik vindt de acties van Musaba vaak voorspelbaar, en ik merk dat Ole twijfelt. Zijn kracht ligt in het frivole, het gekke... maar hij is erg bezig met 'geen fouten maken'. Ik denk dat Ole momenteel verder is.

Hoe dan ook, twee zeges op een rij. Maar bovenal: twee terechte zeges op een rij. De werklust was weer prima. En AZ uit, op kunstgras in een troosteloze omgeving. Dit team voelt nederig, werkt hard.... ik was zowaar trots op NEC.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 22:11
NecvakkieK schreef:
ma 21 okt 2019, 22:09
Nummer 9 schreef:
ma 21 okt 2019, 22:01
NecvakkieK schreef:
ma 21 okt 2019, 21:57
Prima wedstrijd vanavond al was jong az wel erg zwak.
Rens achterin is een verademing voor de rust in de achterhoede. Flemming erg bal vast vandaag middenveld degelijk. :tu: :sjaal:
Dat waren Eindhoven, Den Bosch en Dordrecht ook, alleen toen verspeelden we punten. Wat dat betreft zit er verbetering in :biggrin:
Klopt, ik heb nog geen enkele tegenstander gezien waarbij ik dacht dat ze nou echt heel veel beter waren dan wij. Maar die verloor je meestal wel inderdaad. Zit vooralsnog vooruitgang in :bier:
Maar dat is het ook,die hele KKD is volkomen lachwekkend.Beetje ook naar NAC-De Graafschap zitten kijken. NAC de 1e helft weggespeeld,in de 45e minuut rood.Tweede helft met een man minder nog bijna gelijk.Cambuur gaat als een speer.En de rest,zeg het maar.
Cambuur zit in een uiterst goede periode, 25 uit 11 met een doelsaldo van +2 per wedstrijd.
Maarrrr: ze hebben pas 4 van de bovenste 10 ploegen gehad en daarvan 2 gewonnen 2 verloren...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: glogt, Hendje, Justian en 100 gasten