Jong AZ-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Bottendaal »

JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 10:55
mschr schreef:
ma 21 okt 2019, 10:16
JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 10:14
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 10:00
Mcel schreef:
ma 21 okt 2019, 08:59
Curva schreef:
ma 21 okt 2019, 08:35

En de periodetitels?
Heb je gelijk in. Periodewinnaars doen mee, dus in het (uitzonderlijke) geval dat een winnaar niet bij bovenste teams staat vervalt er een plek op basis van de eindranglijst. Maar vanavond kunnen we bovenaan in de tweede periode komen te staan. Extra drijfveer die de ploeg een boost kan geven. Daarnaast ook nog de revanche die de meesten zouden moeten willen hebben op de 4-0 van vorig seizoen. Ik hoop dat ze het snappen.
Dit team snapt het echt wel hoor.Het is een kwaliteitsverhaal.Jong AZ en Maastricht dat zal nog wel lukken(hoop ik).Daarna Cambuur en Excelsior,dat wordt een ander verhaal.
Alles op Cambuur zetten, Excelsior voor de beker is bijzaak.
Hou toch op, man. Bij de eerste twee gaan we toch niet eindigen en de nacompetitie halen we met twee vingers in de neus.in jou neus zeker, als ze spelen zoals de afgelopen wedstrijden dan halen we het niet. We moeten dus alles op het halen van de KNVB-beker zetten.het halen van de knvb beker? Met welk 11-tal?
Uhmmm, als we vanavond minimaal 1 punt halen staan we op een NC plek. Behaald met “zoals we de afgelopen wedstrijden spelen”...
Het halen van de NC is echt geen onmogelijke opgave, zelfs niet met dramatisch spel en dito resultaten (voor een club als NEC). Promoveren is een ander verhaal.
Maar goed, jij bent naar eigen zeggen een van de weinigen die de realiteit onder ogen durft te zien. Neem je deze realiteit dan ook even mee?!?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door mschr »

Geen onmogelijke opgave? Als we vandaag winnen, staan we 8 punten voor op een schema dat ons vorig seizoen de nacompetitie in loodste. De nacompetitie zit in de tas.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door JBNMGN »

Bottendaal schreef:
ma 21 okt 2019, 11:01
JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 10:55
mschr schreef:
ma 21 okt 2019, 10:16
JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 10:14
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 10:00
Mcel schreef:
ma 21 okt 2019, 08:59

Heb je gelijk in. Periodewinnaars doen mee, dus in het (uitzonderlijke) geval dat een winnaar niet bij bovenste teams staat vervalt er een plek op basis van de eindranglijst. Maar vanavond kunnen we bovenaan in de tweede periode komen te staan. Extra drijfveer die de ploeg een boost kan geven. Daarnaast ook nog de revanche die de meesten zouden moeten willen hebben op de 4-0 van vorig seizoen. Ik hoop dat ze het snappen.
Dit team snapt het echt wel hoor.Het is een kwaliteitsverhaal.Jong AZ en Maastricht dat zal nog wel lukken(hoop ik).Daarna Cambuur en Excelsior,dat wordt een ander verhaal.
Alles op Cambuur zetten, Excelsior voor de beker is bijzaak.
Hou toch op, man. Bij de eerste twee gaan we toch niet eindigen en de nacompetitie halen we met twee vingers in de neus.in jou neus zeker, als ze spelen zoals de afgelopen wedstrijden dan halen we het niet. We moeten dus alles op het halen van de KNVB-beker zetten.het halen van de knvb beker? Met welk 11-tal?
Uhmmm, als we vanavond minimaal 1 punt halen staan we op een NC plek. Behaald met “zoals we de afgelopen wedstrijden spelen”...
Het halen van de NC is echt geen onmogelijke opgave, zelfs niet met dramatisch spel en dito resultaten (voor een club als NEC). Promoveren is een ander verhaal.
Maar goed, jij bent naar eigen zeggen een van de weinigen die de realiteit onder ogen durft te zien. Neem je deze realiteit dan ook even mee?!?
De realiteit van mij is gebaseerd op die zonder roze bril. Ook ik zou het graag anders zien, maar je moet me toch niet kwalijk nemen dat ik het de afgelopen jaren niet meer als positief kan bekijken. Misschien en ook hopelijk verandert dat nog maar tot nu toe wordt ik niet blij van het vertoonde spel. En op basis daarvan denk ik dat het heel erg lastig wordt om de NC te halen en halen we die wel dan moet ik het nog zien allemaal.
Ben ik dan negatief? Nee vindt van niet.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Mcel »

JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 11:37
Bottendaal schreef:
ma 21 okt 2019, 11:01
JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 10:55
mschr schreef:
ma 21 okt 2019, 10:16
JBNMGN schreef:
ma 21 okt 2019, 10:14
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 10:00


Dit team snapt het echt wel hoor.Het is een kwaliteitsverhaal.Jong AZ en Maastricht dat zal nog wel lukken(hoop ik).Daarna Cambuur en Excelsior,dat wordt een ander verhaal.
Alles op Cambuur zetten, Excelsior voor de beker is bijzaak.
Hou toch op, man. Bij de eerste twee gaan we toch niet eindigen en de nacompetitie halen we met twee vingers in de neus.in jou neus zeker, als ze spelen zoals de afgelopen wedstrijden dan halen we het niet. We moeten dus alles op het halen van de KNVB-beker zetten.het halen van de knvb beker? Met welk 11-tal?
Uhmmm, als we vanavond minimaal 1 punt halen staan we op een NC plek. Behaald met “zoals we de afgelopen wedstrijden spelen”...
Het halen van de NC is echt geen onmogelijke opgave, zelfs niet met dramatisch spel en dito resultaten (voor een club als NEC). Promoveren is een ander verhaal.
Maar goed, jij bent naar eigen zeggen een van de weinigen die de realiteit onder ogen durft te zien. Neem je deze realiteit dan ook even mee?!?
De realiteit van mij is gebaseerd op die zonder roze bril. Ook ik zou het graag anders zien, maar je moet me toch niet kwalijk nemen dat ik het de afgelopen jaren niet meer als positief kan bekijken. Misschien en ook hopelijk verandert dat nog maar tot nu toe wordt ik niet blij van het vertoonde spel. En op basis daarvan denk ik dat het heel erg lastig wordt om de NC te halen en halen we die wel dan moet ik het nog zien allemaal.
Ben ik dan negatief? Nee vindt van niet.
Je hebt inderdaad geen roze bril, je hebt er een met te donkere glazen.
Kun jij aangeven in welke wedstrijden wij meer punten hebben gekregen dan we verdiend hadden en in welke wedstrijden we minder punten hebben gekregen dan we verdiend hadden?
Daarnaast: de helft van de niet-Jong-ploegen doet mee aan de nacompetitie of promoveert direct. Jij vindt ons bij de onderste helft horen?
Ik vind jou negatief: doordat we nu niet direct meedoen om de bovenste 2 plaatsen, zouden we ook geen recht hebben op nacompetitie?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door zuurpruim »

Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Curva »

zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Ach, je gooit het publiek af en toe een apennootje toe in de vorm van 3 punten tegen jong PSV en wat maandelijks slap gelul over de toekomst en het is net als in de politiek: de massa blijft rustig en ziet de ellende als een voldongen feit en legt zich neer bij de sneue situatie. Misschien is dat ook wel beter ook aangezien je er zelf weinig aan kunt veranderen.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Mcel »

zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Bruto heb je gelijk. Netto niet. De huidige basis met invallers is niet één van de duurste van de KKD. Veel geld gaat/ging naar Bossaerts en Vd Berg.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door zuurpruim »

Curva schreef:
ma 21 okt 2019, 12:24
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Ach, je gooit het publiek af en toe een apennootje toe in de vorm van 3 punten tegen jong PSV en wat maandelijks slap gelul over de toekomst en het is net als in de politiek: de massa blijft rustig en ziet de ellende als een voldongen feit en legt zich neer bij de sneue situatie. Misschien is dat ook wel beter ook aangezien je er zelf weinig aan kunt veranderen.
Ben het met je eens.Maar als we 14e staan in de eredivisie worden er bussen opgewacht,kleedkamers bestormd etc. Niet dat ik dat goed keur,verre van maar dit is wel totaal de andere kant.Er is geen geld,nee de investeerders doen niks een jaar en dan is het totale paniek.Want we hebben blijkbaar de leidinggevenden niet die daar iets van kunnen maken.Van Schaik teert al 8 jaar lang op Van Seumeren en nu op Boekhoorn.En op de knietjes voor Bongers of hij na verkoop aan Inbev niet de club wil kopen.Het heeft allemaal geen mallemoer met beleid te maken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door zuurpruim »

Mcel schreef:
ma 21 okt 2019, 12:25
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Bruto heb je gelijk. Netto niet. De huidige basis met invallers is niet één van de duurste van de KKD. Veel geld gaat/ging naar Bossaerts en Vd Berg.
Joh,iedereen die de afgelopen 2 jaar is gekomen zit om en nabij de ton.Die 2 mln is alleen al van NEC,dat geld van de investeerders tel ik niet eens mee.Kan ook niet want ik weet niet wat ze exact hebben bijgelegd.Maar vergis je ook niet in iemand als Overtoom,aanvoerder van Almere,transfersom voor betaald.Dijkstra,kwam van Sparta,eredivisie gespeeld.Wolters.Die zitten echt niet onder de 75k hoor.Het zijn niet alleen de 'grote' jongens,de middelmaat verdient ook veel teveel.Velikonja,die gaat echt niet zijn oude club verlaten om hier voor een appel en ei te gaan voetballen.De korte contracten zijn nu prima,dat doen ze goed.Maar spelers,zaakwaarnemers,ze weten allemaal dat er bij NEC echt wel centjes zijn,alleen niet bij de club zelf.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Wilco is een waardeloze vent die ik liever vandaag zie vertrekken dan morgen, maar met de huidige selectie moet je wel zo eerlijk zijn dat de kwaliteiten in vergelijking met het budget een tikkie scheef zijn..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
ma 21 okt 2019, 12:41
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Wilco is een waardeloze vent die ik liever vandaag zie vertrekken dan morgen, maar met de huidige selectie moet je wel zo eerlijk zijn dat de kwaliteiten in vergelijking met het budget een tikkie scheef zijn..
Natuurlijk en ik verwacht ook niet dat je bij de eerste 2 moet eindigen.
Maar in deze competitie van de lamme en de blinde moet je gewoon bij de eerste 5 eindigen.
Wilco is sinds het vertrek van Oversier alleen maar bezig zichzelf in te dekken.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Mcel »

zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 13:04
bertje schreef:
ma 21 okt 2019, 12:41
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Wilco is een waardeloze vent die ik liever vandaag zie vertrekken dan morgen, maar met de huidige selectie moet je wel zo eerlijk zijn dat de kwaliteiten in vergelijking met het budget een tikkie scheef zijn..
Natuurlijk en ik verwacht ook niet dat je bij de eerste 2 moet eindigen.
Maar in deze competitie van de lamme en de blinde moet je gewoon bij de eerste 5 eindigen.
Wilco is sinds het vertrek van Oversier alleen maar bezig zichzelf in te dekken.
Maar als je niet verwacht dat je bij de eerste twee moet eindigen, dan is het navolgende doel: nacompetitie. Het maakt niet uit of je 3e wordt of 8e.
Een doelstelling als "we moeten 5e worden" heeft geen waarde. Het is óf 2e óf nacompetitie.
Gezien de uitgangspunten van afgelopen zomer kan ik me voorstellen dat ze niet wilden roepen dat ze 2e moesten worden. De grootverdieners waren door de mand gevallen, we moeten het met jongere krachten doen. Dan heeft het geen zin om de lat zo hoog te leggen. (Ondanks je begroting inderdaad).
Desondanks denk ik dat als we de komende twee wedstrijden winnen en we tegen Cambuur als underdog de wedstrijd in gaan het een leuke reeks kan worden en we er in de winterstop een stuk beter voor staan dan vorig jaar in januari.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door BennyT »

zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 13:04
bertje schreef:
ma 21 okt 2019, 12:41
zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 11:58
Alle credits voor Wilco,zijn strategie werkt.
Zo'n beetje het hele forum lijkt het behalen van de NC als een prestatie van formaat te zien.
Daar gaan de discussies tegenwoordig over.Niet dat je met 2 mln spelersbudget wellicht wat hoger kan/MOET eindigen.
Wilco is een waardeloze vent die ik liever vandaag zie vertrekken dan morgen, maar met de huidige selectie moet je wel zo eerlijk zijn dat de kwaliteiten in vergelijking met het budget een tikkie scheef zijn..
Natuurlijk en ik verwacht ook niet dat je bij de eerste 2 moet eindigen.
Maar in deze competitie van de lamme en de blinde moet je gewoon bij de eerste 5 eindigen.
Wilco is sinds het vertrek van Oversier alleen maar bezig zichzelf in te dekken.
Precies en door de doelstellingen en de daarbij behorende tijdslijn steeds 3 jaar voor zich uit te schuiven, zijn we de komende 6 jaar nog niet van deze dwaas af...tot die tijd kommer en kwel en onze club naar de afgrond.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door zuurpruim »

Dit wordt echt een vervelend potje.AZ verliest zelden met grote cijfers en is in een hele redelijke vorm. Vrijdag gewonnen van een toch niet misselijk Jong Ajax.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3720
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Super-Simr »

BennyT schreef:
ma 21 okt 2019, 10:49
Super-Simr schreef:
ma 21 okt 2019, 10:30
Zie dat deze wedstrijd niet op FOX is!?
Genoeg kanalen voor de 4 wedstrijden vandaag, maar alleen NAC-De Graafschap is erop.... :2up:
Welke idioot, behalve een NEC fan, wil de wedstrijd nu zien? Een herhaling van Fey-HER trekt nog meer kijkers...triest maar wel de waarheid.
Eens, maar de camera's staan er voor de samenvatting. De commentator kan mij gestolen worden.
Nu worden er alleen herhalingen uitgezonden....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
ma 21 okt 2019, 15:13
Dit wordt echt een vervelend potje.AZ verliest zelden met grote cijfers en is in een hele redelijke vorm. Vrijdag gewonnen van een toch niet misselijk Jong Ajax.
De reserves van de reserves doen niet mee, denk ik, na de nederlaag tegen Heerenveen en met de wedstrijden tegen Astana en PSV voor de boeg.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Tiel »

Super-Simr schreef:
ma 21 okt 2019, 15:18
BennyT schreef:
ma 21 okt 2019, 10:49
Super-Simr schreef:
ma 21 okt 2019, 10:30
Zie dat deze wedstrijd niet op FOX is!?
Genoeg kanalen voor de 4 wedstrijden vandaag, maar alleen NAC-De Graafschap is erop.... :2up:
Welke idioot, behalve een NEC fan, wil de wedstrijd nu zien? Een herhaling van Fey-HER trekt nog meer kijkers...triest maar wel de waarheid.
Eens, maar de camera's staan er voor de samenvatting. De commentator kan mij gestolen worden.
Nu worden er alleen herhalingen uitgezonden....
Tja zo doet men dat. En dat terwijl ze de stream wel aan buitenlandse goksites doorzetten. Meestal komt er zo altijd nog wel een streampje.
Zelfs MVV Roda zonden ze niet uit terwijl er maar 1 eredivisie wedstrijd was.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door noviomagum »

Ben bang dat het weer een domper wordt vanavond

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door pjottr »

Die komen er ook achter dat er in de keukenlaatjesliga alleen maar geld bij moet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
ma 21 okt 2019, 19:02
Die komen er ook achter dat er in de keukenlaatjesliga alleen maar geld bij moet.
Nee hoor, dat is het niet, ze hebben nog nooit zoveel wedstrijden live gedaan als dit seizoen. Op maandag is er nog nooit meer dan 1 wedstrijd op tv geweest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door burp »

Blijft natuurlijk wel een schandvlek in het betaald voetbal, zo'n wedstrijd op een trainingscomplex.

:pukeface: beloften
:pukeface: KNVB
:pukeface: Fox

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door flipsen »

noviomagum schreef:
ma 21 okt 2019, 19:02
Ben bang dat het weer een domper wordt vanavond
De entourage is in ieder geval al erg triest..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
koenNEC
Moderator
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 23 mar 2015, 09:43
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door koenNEC »

Iemand een live stream?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door zuurpruim »

Vanaf de eerste minuut keihard aanpakken deze knulletjes.En dan om 10 uur met warme chocomel naar bed sturen godverdomme!!

Nijmegen0413
Berichten: 10716
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong AZ-NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Abhouklal, Sugawara en Reijnders in de basis vanuit 1.
Staat een aardige ploeg..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten