NEC-Jong PSV

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Tiel »

Gertmalen44 schreef:
vr 18 okt 2019, 23:04
Romeny wat speelde die lekker vandaag, veel dreiging en technische hoogstandjes laat hem nou gewoon staan nu.
:jestera: Hoe is het met je broer? Nog steeds griep?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
vr 18 okt 2019, 23:02
Tiel schreef:
vr 18 okt 2019, 22:46
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 22:30
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:25
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 22:23
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:07
Bij vlagen genoten.
Erg veel kansen, een sterke rentree van Rens, een schitterende goal en een sterke Sellouf.
Zonde dat je niet met 4/5-0 wint.
Ik geloof inderdaad dat we in totaal een expected goals van 0,8 hebben. Jong PSV 0,6 en geen 0.

Wat je zegt over Sellouf ben ik het wel mee eens. Hij hoort op het middenveld te spelen. Hij versnelt het spel en weet vrijstaande medespelers te vinden. Hij heeft de creativiteit die we op het middenveld node missen.
Speelde tegen Genk de 2e helft ook op 10, en dat deed die schijnbaar uitstekend.
En gefeliciteerd met je cijfers, maar als je niet hebt gezien dat NEC er 7/8 had kunnen maken ben je blind.
Kvida had kunnen scoren uit corners. Daarmee houdt het verder op. Flemming als spits was niet alert, heeft geen individuele actie. Romeny creëerde ook niks en Okita speelde als een verse drol.ons middenveld heeft het scorend vermogen van een Van Rijswijk en dan weet je genoeg. 4-, 5-0 is onmogelijk.
Ik begrijp dus dat jij vanaf de Goffert Tribune de overkant niet meer kan zien? Is dat je leeftijd?
Misschien moet jij eerst langs Pearl of Specsavers ?
Ik ben bang dat jij samen met Mschr als enige zo denken over de kansen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
vr 18 okt 2019, 22:59
Tiel schreef:
vr 18 okt 2019, 22:50
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 22:47
Dan hadden we hooguit 2 goals kunnen maken. Te weinig individuele acties, geen spelers die beslissende passes kunnen geven, te weinig scorend vermogen. Zelfs tegen de zwakste ploeg uit de eerste divisie kunnen we onmogelijk met 4-0 winnen.
Het was niet best maar we hadden er geen 4 kunnen maken maar moeten maken. We hadden er wel 8 kunnen maken.
Hoe wil jij er 4 of 8 maken als je niet eens in staat bent om meer dan 2 echte kansen te creeeren?
He? 2 ballen van de doellijn. 2 mistrappen voor open goal. 3 kopballen recht in de handen van de keeper.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door mschr »

Laten we aannemen dat je om 5 goals te kunnen maken je op zijn minst 20 schoten op doel moet hebben gehad, waarvan 9 tot 10 open kansen moeten zijn geweest. NEC kwam niet in de buurt.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 23:10
Laten we aannemen dat je om 5 goals te kunnen maken je op zijn minst 20 schoten op doel moet hebben gehad, waarvan 9 tot 10 open kansen moeten zijn geweest. NEC kwam niet in de buurt.
Volgens mij wonnen we vorig seizoen met 5-0 van Den Bosch en Almere waarbij we niet meer dan 7-8 kansen creerden
When Wilco talks, people listen!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Gerd »

Tiel schreef:
vr 18 okt 2019, 23:06
Gertmalen44 schreef:
vr 18 okt 2019, 23:04
Romeny wat speelde die lekker vandaag, veel dreiging en technische hoogstandjes laat hem nou gewoon staan nu.
:jestera: Hoe is het met je broer? Nog steeds griep?
Ik vind het een acrobatische clown die voetbalt. Hij moet een keer gewoon een actie maakt ipv al die circustrucs en duels aangaan als een echte kerel, dan wordt het nog wat. Ligt bij de minste duw op de grond te spartelen. Een slome duikelaar is het.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
vr 18 okt 2019, 23:17
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 23:10
Laten we aannemen dat je om 5 goals te kunnen maken je op zijn minst 20 schoten op doel moet hebben gehad, waarvan 9 tot 10 open kansen moeten zijn geweest. NEC kwam niet in de buurt.
Volgens mij wonnen we vorig seizoen met 5-0 van Den Bosch en Almere waarbij we niet meer dan 7-8 kansen creerden
Tegen Almere creëerden we inderdaad weinig, maar Den Bosch legden we 90 minuten op de pijnbank. Dajjiesjimmiejee was geweldig. Wat missen we hem, zeg.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door DJTEEF! »

Achterin was het redelijk goed, voorin was het heel matig.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
za 19 okt 2019, 00:46
Achterin was het redelijk goed, voorin was het heel matig.
Mwah... al na 2 minuten sneden de Eindhovense jochies door onze verdediging als een warm mes door de boter.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Bottendaal »

Ik heb volgens mij nog nooit zo’n zwakke tegenstander in de Goffert gezien...

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door jsentani »

Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:26
karlo schreef:
vr 18 okt 2019, 22:25
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:07
Bij vlagen genoten.
Erg veel kansen, een sterke rentree van Rens, een schitterende goal en een sterke Sellouf.
Zonde dat je niet met 4/5-0 wint.
Ik ga er vanuit dat bovenstaande sarcasme is
Omdat?
9/10 grote kansen, weinig weggeven en een sterke rentree van Rens die rust bracht.
Zijn volgens mij allemaal feiten?
0413, Niet op reageren, het forum is al maanden failliet door 5-6 azijnzijkers (stadium van nuilen voorbij) die alle onderwerpen onderling alleen maar negatief aansnijden. Vroeger had het forum nieuwswaarde en waren er goede discussies, nu is het eigenlijk een praatgroep geworden met 6 negatievelingen. Jammer.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door BennyT »

3 punten op zak en maandag kunnen we stijgen naar de subtop!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Super-Simr »

Samenvatting: Rens was goed en de rest was kut!

Er moet toch echt meer gerend en acties gemaakt worden wil men kansen creëren... Dat walking football kan echt niet.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Jota »

Super-Simr schreef:
za 19 okt 2019, 08:49
Samenvatting: Rens was goed en de rest was kut!

Er moet toch echt meer gerend en acties gemaakt worden wil men kansen creëren... Dat walking football kan echt niet.
Nou zo negatief wil ik niet zijn ondanks dat het een vervelende wedstrijd was.
Je krijgt voetbal te zien dat past bij de persoonlijkheid van de trainer ( Bogers). Er wordt al gerekend op de bevliegingenvan Romeny en Okita, aangezien de rest in dienst staat van de verdedigende organisatie.
Zet Sellouf op 10 en haal vd Looij er uit en je krijgt al een beter combinerend NEC te zien.
En of velikonja of Flemming in de spits staat is mij om het even. Flemming verricht meer arbeid dan Velikonja.

Nijmegen0413
Berichten: 10709
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
vr 18 okt 2019, 22:46
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 22:30
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:25
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 22:23
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:07
Bij vlagen genoten.
Erg veel kansen, een sterke rentree van Rens, een schitterende goal en een sterke Sellouf.
Zonde dat je niet met 4/5-0 wint.
Ik geloof inderdaad dat we in totaal een expected goals van 0,8 hebben. Jong PSV 0,6 en geen 0.

Wat je zegt over Sellouf ben ik het wel mee eens. Hij hoort op het middenveld te spelen. Hij versnelt het spel en weet vrijstaande medespelers te vinden. Hij heeft de creativiteit die we op het middenveld node missen.
Speelde tegen Genk de 2e helft ook op 10, en dat deed die schijnbaar uitstekend.
En gefeliciteerd met je cijfers, maar als je niet hebt gezien dat NEC er 7/8 had kunnen maken ben je blind.
Kvida had kunnen scoren uit corners. Daarmee houdt het verder op. Flemming als spits was niet alert, heeft geen individuele actie. Romeny creëerde ook niks en Okita speelde als een verse drol.ons middenveld heeft het scorend vermogen van een Van Rijswijk en dan weet je genoeg. 4-, 5-0 is onmogelijk.
Ik begrijp dus dat jij vanaf de Goffert Tribune de overkant niet meer kan zien? Is dat je leeftijd?
:withstupid:

Nijmegen0413
Berichten: 10709
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 23:10
Laten we aannemen dat je om 5 goals te kunnen maken je op zijn minst 20 schoten op doel moet hebben gehad, waarvan 9 tot 10 open kansen moeten zijn geweest. NEC kwam niet in de buurt.
2x Kvida met de kop.
Flemming zag een inzet 2x van de lijn worden gehaald.
Okita heeft 2x voor de keeper gestaan.
Velikonja mist een een op een met 100 meter ruimte.
Sellouf schiet in 2 instanties mis.
Flemming kwam alleen voor de keeper na mooi combineren met Sellouf en Okita.
Dat zijn 9 érg grote kansen.
En dan mis ik er waarschijnlijk nog een paar.
Maarja, niet te positief worden he jongens.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Bottendaal »

Nijmegen0413 schreef:
za 19 okt 2019, 09:26
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 23:10
Laten we aannemen dat je om 5 goals te kunnen maken je op zijn minst 20 schoten op doel moet hebben gehad, waarvan 9 tot 10 open kansen moeten zijn geweest. NEC kwam niet in de buurt.
2x Kvida met de kop.
Flemming zag een inzet 2x van de lijn worden gehaald.
Okita heeft 2x voor de keeper gestaan.
Velikonja mist een een op een met 100 meter ruimte.
Sellouf schiet in 2 instanties mis.
Flemming kwam alleen voor de keeper na mooi combineren met Sellouf en Okita.
Dat zijn 9 érg grote kansen.
En dan mis ik er waarschijnlijk nog een paar.
Maarja, niet te positief worden he jongens.
Die kansen daar lag het niet aan, ook nog een aantal schoten van afstand, die die (waardeloze) kiep maar net kon pareren. Maar er moeten er gewoon een paar van in. Dat is ook onderdeel van goed voetballen, dat je zo af en toe een kans benut. Liefst vaak.
Dit JPSV was zo onthutsend zwak dat we gister echt met minimaal 4-0 hadden moeten winnen.
Het aantal kansen was niet slecht, ons spel en de uitslag wel.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door mschr »

Die kiep was niet waardeloos. Hij was goed. Mooie redding op de inzet van Okita bijvoorbeeld. De afstandschoten waren waardeloos. NEC won verdiend, maar stelde teleur. Te weinig klasse mag de conclusie zijn. We staan 5 punten voor op het schema van vorig seizoen en gaan met twee vingers in de neus de nacompetitie halen, maar daar zullen we, net als de vorige twee keer, niet ver gaan komen. Dit seizoen gaat weer eentje worden zonder hoogtepunten. We zijn te groot om anoniem rond te hobbelen in de eerste divisie, maar te klein om aanspraak te maken op promotie.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
za 19 okt 2019, 10:21
Die kiep was niet waardeloos. Hij was goed. Mooie redding op de inzet van Okita bijvoorbeeld. De afstandschoten waren waardeloos. NEC won verdiend, maar stelde teleur. Te weinig klasse mag de conclusie zijn. We staan 5 punten voor op het schema van vorig seizoen en gaan met twee vingers in de neus de nacompetitie halen, maar daar zullen we, net als de vorige twee keer, niet ver gaan komen. Dit seizoen gaat weer eentje worden zonder hoogtepunten. We zijn te groot om anoniem rond te hobbelen in de eerste divisie, maar te klein om aanspraak te maken op promotie.
Herstel: we zijn te beleidsloos om aanspraak te maken op promotie. Klein zijn we zeer zeker niet.

Die kiep was 2 turven hoog en zelfs die belabberde afstandsschoten kon hij niet fatsoenlijk verwerken.
Ben het wel met je eens dat de afstandsschoten bedroevend waren en veel te weinig met zo’n kiep op goal.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Nummer 9 »

Wat mij opviel was dat er deze wedstrijd vroeger dan normaal druk werd gezet. Vooral Flemming had hier zijn aandeel in. Dat werkte goed want daardoor konden we een stuk meer kansen creëren. Ik zou dus weinig veranderen tegen AZ en hooguit VD Looij eruit halen.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door BennyT »

Nijmegen0413 schreef:
za 19 okt 2019, 09:26
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 23:10
Laten we aannemen dat je om 5 goals te kunnen maken je op zijn minst 20 schoten op doel moet hebben gehad, waarvan 9 tot 10 open kansen moeten zijn geweest. NEC kwam niet in de buurt.
2x Kvida met de kop.
Flemming zag een inzet 2x van de lijn worden gehaald.
Okita heeft 2x voor de keeper gestaan.
Velikonja mist een een op een met 100 meter ruimte.
Sellouf schiet in 2 instanties mis.
Flemming kwam alleen voor de keeper na mooi combineren met Sellouf en Okita.
Dat zijn 9 érg grote kansen.
En dan mis ik er waarschijnlijk nog een paar.
Maarja, niet te positief worden he jongens.
Je moet wel realistisch blijven ventje! NEC is gewoon matig begonnen aan dit seizoen en de trainers blijven maar worstelen met de opstelling. Al met al is deze selectie gewoon nog niet echt goed en evenwichtig.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door Polleke »

Ik begrijp het niet helemaal. We winnen met 1-0 en nog is het niet goed. Voor wat ik gezien heb geven we amper wat weg en hebben we 6 a 7 goede mogelijkheden/kansen afgedwongen. De goal viel laat nadat er aanvallend gewisseld werd. Maar uiteindelijk pak je drie punten.

Je kan niet én goed voetbal, én stabiel voetbal, én winst verwachten met de huidige selectie, die nog steeds véél te duur is gezien de begroting. Ik zie wekelijks een stapje vooruit en als je dat door trekt ga je steeds meer winnen en stabieler worden.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
vr 18 okt 2019, 23:07
JBNMGN schreef:
vr 18 okt 2019, 23:02
Tiel schreef:
vr 18 okt 2019, 22:46
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 22:30
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:25
mschr schreef:
vr 18 okt 2019, 22:23


Ik geloof inderdaad dat we in totaal een expected goals van 0,8 hebben. Jong PSV 0,6 en geen 0.

Wat je zegt over Sellouf ben ik het wel mee eens. Hij hoort op het middenveld te spelen. Hij versnelt het spel en weet vrijstaande medespelers te vinden. Hij heeft de creativiteit die we op het middenveld node missen.
Speelde tegen Genk de 2e helft ook op 10, en dat deed die schijnbaar uitstekend.
En gefeliciteerd met je cijfers, maar als je niet hebt gezien dat NEC er 7/8 had kunnen maken ben je blind.
Kvida had kunnen scoren uit corners. Daarmee houdt het verder op. Flemming als spits was niet alert, heeft geen individuele actie. Romeny creëerde ook niks en Okita speelde als een verse drol.ons middenveld heeft het scorend vermogen van een Van Rijswijk en dan weet je genoeg. 4-, 5-0 is onmogelijk.
Ik begrijp dus dat jij vanaf de Goffert Tribune de overkant niet meer kan zien? Is dat je leeftijd?
Misschien moet jij eerst langs Pearl of Specsavers ?
Ik ben bang dat jij samen met Mschr als enige zo denken over de kansen.
Dan zijn wij waarschijnlijk de enige 2 met realiteitszin zonder roze bril/
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door flipsen »

JBNMGN schreef:
vr 18 okt 2019, 22:58
Wat een trieste zooi, bahbah. Er zit helemaal niets in dit team, ze kunnen er werkelijk geen ene kloot van.
En die Romeny? Te triest voor woorden, terug zetten naar de f-jes of beter nog: opzouten.
Okita, zwaar kut, en de rest geen haar beter.
De enige die wat mij betreft een voldoende haalt is Dijkstra, die knokte tenminste en had zo'n beetje als enige een paar goede passes in huis.
En dan roepen ze nota bene vd Eijden uit tot m.o.t.m. Hahaha laat me niet lachen.
Een stelletje lamzakken zonder enige kennis van voetbal.
En dan zitten die 3 hooizakken op de bank en noemen zich trainer. Prutsers zijn het.
Ze beginnen weer (waarom) met een compleet anders ingesteld 11-tal. Had dat van de wedstrijd tegen NAC maar laten staan, maar nee waarom zou je het risico lopen een wedstrijd te spelen waarin je de baas bent, en dat dan tegen JPSV die zo mogelijk nog beroerder speelden dan wij. Het was een bij elkaar geraapte stelletje onbenullen wat er nu stond.
Een grove schande en niets meer, de 3 punten hebben we binnen maar verdiend? NEE!
Goede samenvatting!
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-Jong PSV

Bericht door JBNMGN »

jsentani schreef:
za 19 okt 2019, 07:08
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:26
karlo schreef:
vr 18 okt 2019, 22:25
Nijmegen0413 schreef:
vr 18 okt 2019, 22:07
Bij vlagen genoten.
Erg veel kansen, een sterke rentree van Rens, een schitterende goal en een sterke Sellouf.
Zonde dat je niet met 4/5-0 wint.
Ik ga er vanuit dat bovenstaande sarcasme is
Omdat?
9/10 grote kansen, weinig weggeven en een sterke rentree van Rens die rust bracht.
Zijn volgens mij allemaal feiten?
0413, Niet op reageren, het forum is al maanden failliet door 5-6 azijnzijkers (stadium van nuilen voorbij) die alle onderwerpen onderling alleen maar negatief aansnijden. Vroeger had het forum nieuwswaarde en waren er goede discussies, nu is het eigenlijk een praatgroep geworden met 6 negatievelingen. Jammer.
Dus in jou ogen zijn er een aantal forummers azijnzeikers omdat die de realiteit wel onder ogen zien?
Dus jij vondt de wedstrijd gisteravond wel het aangluren waard? Ze hebben een geweldige pot voetbal op de mat gelegd waarbij je op het puntje van je verkleurde stoeltje zat?
Rens m.o.t.m. terecht? Laat me niet lachen, er was er maar 1 bij die dat verdiend zou hebben en dat was Dijkstra, die knokte de hele wedstrijd en was de enige met een voldoende.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Xavi2015 en 57 gasten