Jong Ajax-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door zuurpruim »

karlo schreef:
za 17 aug 2019, 12:46
zuurpruim schreef:
za 17 aug 2019, 12:31
Geen idee wat er met Dijkstra aan de hand is maar trainde weer mee.Evenals Overtoom,die had iets van een verband om zijn arm zo leek het.beide kunnen denk ik gewoon spelen.
Dat zou jammer zijn :biggrin:
Met Dijkstra zullen ze nog geen risico nemen denk ik.En Overtoom lijkt mij met de komst van Vd Looi bankzitter geworden.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
za 17 aug 2019, 13:01
karlo schreef:
za 17 aug 2019, 12:46
zuurpruim schreef:
za 17 aug 2019, 12:31
Geen idee wat er met Dijkstra aan de hand is maar trainde weer mee.Evenals Overtoom,die had iets van een verband om zijn arm zo leek het.beide kunnen denk ik gewoon spelen.
Dat zou jammer zijn :biggrin:
Met Dijkstra zullen ze nog geen risico nemen denk ik.En Overtoom lijkt mij met de komst van Vd Looi bankzitter geworden.
MET Dijkstra is al een risico, dus lekker laten banken.
Overtoom ook lekker banken, en vd Looij laten spelen. Kan in ieder geval nooit slechter worden.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door hupie »

JBNMGN schreef:
za 17 aug 2019, 11:27
NEC op jacht naar eerste punten tegen Jong Ajax.
De eerste punten moeten we nog maar zien te halen, en gezien het verleden tegen JAJAX en het vertoonde spel tegen Eindhoven denk ik dat we ook na deze ronde met 0 punten onderaan staan.

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... -ajax.html
En helaas na volgende week vrijdag ook nog! Zeker als Saniez en Overtoom blijven meedoen en er nog een paar op een verkeerde positie blijven staan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Tiel »

hupie schreef:
za 17 aug 2019, 14:35
JBNMGN schreef:
za 17 aug 2019, 11:27
NEC op jacht naar eerste punten tegen Jong Ajax.
De eerste punten moeten we nog maar zien te halen, en gezien het verleden tegen JAJAX en het vertoonde spel tegen Eindhoven denk ik dat we ook na deze ronde met 0 punten onderaan staan.

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... -ajax.html
En helaas na volgende week vrijdag ook nog! Zeker als Saniez en Overtoom blijven meedoen en er nog een paar op een verkeerde positie blijven staan.
Ja want in Kerkrade doen we het slecht de laatste jaren. Helemaal tegen dat geweldige team dat ze nu hebben.......
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door zuurpruim »

Tegen Ajax verwacht ik een kansloze missie.In Kerkrade hebben we het altijd moeilijk maar die hebben pas echt een HEEELE slechte ploeg.De voorbereiding leek al helemaal nergens op.En de goede spelers die ze hadden zijn weg,daar zijn wat onbeduidende buitenlanders voor teruggehaald.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door BennyT »

zuurpruim schreef:
za 17 aug 2019, 16:03
Tegen Ajax verwacht ik een kansloze missie.In Kerkrade hebben we het altijd moeilijk maar die hebben pas echt een HEEELE slechte ploeg.De voorbereiding leek al helemaal nergens op.En de goede spelers die ze hadden zijn weg,daar zijn wat onbeduidende buitenlanders voor teruggehaald.
NEC doet het traditiegetrouw altijd ruk tegen Roda. Ook al hebben ze een slechte ploeg..gaan waarschijnlijk muur bouwen en dan kan NEC het spel weer eens niet maken...kleine overwinning..

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Demtsjenko »

Schuurs heeft vandaag meegedaan bij het eerste dus die is er niet bij... dat scheelt al iets...

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Demtsjenko schreef:
za 17 aug 2019, 20:48
Schuurs heeft vandaag meegedaan bij het eerste dus die is er niet bij... dat scheelt al iets...
Het is natuurlijk altijd ff afwachten met welk team Jong Ajax komt, maar volgens mij speelt het grote Ajax dinsdag(?) voor de Champions League, dat kan qua sterkte ook wat schelen. Al blijft er waarschijnlijk voldoende over om onze jaarlijkse veegpartij op De Toekomst in ere te houden...
'Justice knows every mans number'

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door noviomagum »

Keizerstad1994 schreef:
za 17 aug 2019, 20:59
Demtsjenko schreef:
za 17 aug 2019, 20:48
Schuurs heeft vandaag meegedaan bij het eerste dus die is er niet bij... dat scheelt al iets...
Het is natuurlijk altijd ff afwachten met welk team Jong Ajax komt, maar volgens mij speelt het grote Ajax dinsdag(?) voor de Champions League, dat kan qua sterkte ook wat schelen. Al blijft er waarschijnlijk voldoende over om onze jaarlijkse veegpartij op De Toekomst in ere te houden...
Het G-team van Ajax is waarschijnlijk nog te sterk voor ons

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door pjottr »

is dat het team met sjakie swart ?

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door BennyT »

Zou Dolberg meedoen?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Demtsjenko »

Tuurlijk niet... die staat voor een transfer... dat gaan ze niet in gevaar brengen door een nietszeggend potje tegen NEC...

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
za 17 aug 2019, 16:03
Tegen Ajax verwacht ik een kansloze missie.In Kerkrade hebben we het altijd moeilijk maar die hebben pas echt een HEEELE slechte ploeg.De voorbereiding leek al helemaal nergens op.En de goede spelers die ze hadden zijn weg,daar zijn wat onbeduidende buitenlanders voor teruggehaald.
We doen het de laatste jaren juist erg goed tegen Roda. Dat is bijna altijd een winstpartij, alhoewel vaak met slecht spel van beide kanten.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
zo 18 aug 2019, 10:15
zuurpruim schreef:
za 17 aug 2019, 16:03
Tegen Ajax verwacht ik een kansloze missie.In Kerkrade hebben we het altijd moeilijk maar die hebben pas echt een HEEELE slechte ploeg.De voorbereiding leek al helemaal nergens op.En de goede spelers die ze hadden zijn weg,daar zijn wat onbeduidende buitenlanders voor teruggehaald.
We doen het de laatste jaren juist erg goed tegen Roda. Dat is bijna altijd een winstpartij, alhoewel vaak met slecht spel van beide kanten.
De laatste jaren wel,daarvoor wonnen we zelden.Als je nu in Kerkrade niet wint nou dan kan je beter gelijk stoppen met voetballen.Zolang die Mexicaan geen groen licht krijgt eindigen die ergens rond plek 14,15.En met Jean Paul de Jong hebben ze ook een enorm risico genomen.

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Guido-nec »

Vermoedelijke opstelling: Branderhorst; Lartey Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Van de Looi, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken, Okita.
NEC

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door zuurpruim »

Guido-nec schreef:
zo 18 aug 2019, 12:55
Vermoedelijke opstelling: Branderhorst; Lartey Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Van de Looi, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken, Okita.
Wat loop ik mij te ergeren aan die Okita zeg.Die is ,ook op de training, echt alleen voor zichzelf aan het spelen.Die geeft geen bal mee af.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Demtsjenko »

Guido-nec schreef:
zo 18 aug 2019, 12:55
Vermoedelijke opstelling: Branderhorst; Lartey Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Van de Looi, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken, Okita.
Zoals verwacht...

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door Nummer 11 »

Demtsjenko schreef:
zo 18 aug 2019, 13:04
Guido-nec schreef:
zo 18 aug 2019, 12:55
Vermoedelijke opstelling: Branderhorst; Lartey Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Van de Looi, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken, Okita.
Zoals verwacht...
Sanniez aaarrghh

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door BennyT »

Nummer 11 schreef:
zo 18 aug 2019, 13:10
Demtsjenko schreef:
zo 18 aug 2019, 13:04
Guido-nec schreef:
zo 18 aug 2019, 12:55
Vermoedelijke opstelling: Branderhorst; Lartey Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Van de Looi, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken, Okita.
Zoals verwacht...
Sanniez aaarrghh
Dan weet Ajax nu al de zwakke plek van NEC.. voor de rest wel een leuke opstelling met vander Looi als verrassing. Ben nu erg benieuwd

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door zuurpruim »

Nummer 11 schreef:
zo 18 aug 2019, 13:10
Demtsjenko schreef:
zo 18 aug 2019, 13:04
Guido-nec schreef:
zo 18 aug 2019, 12:55
Vermoedelijke opstelling: Branderhorst; Lartey Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Van de Looi, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken, Okita.
Zoals verwacht...
Sanniez aaarrghh
Tja,weet niet wie de linksbuiten van Ajax is maar die gaat de avond van zijn leven krijgen.En Sjimmie in de rol van een 10,dat is tegen Ajax ook vragen om problemen.Maar goed,ik zou ook niet weten wie in deze selectie die rol zou kunnen vervullen.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door noviomagum »

Sjimmie op 10 gaat gruwelijk afgestraft worden , linies worden groot dus dat wordt een grote rondo

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door zuurpruim »

noviomagum schreef:
zo 18 aug 2019, 13:26
Sjimmie op 10 gaat gruwelijk afgestraft worden , linies worden groot dus dat wordt een grote rondo
Enig voordeel,je hebt met Vd Looi en van Landschoot wel twee jongens die loopvermogen hebben.Ze zullen het nodig hebben morgen.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door NECNijmeguh »

noviomagum schreef:
zo 18 aug 2019, 13:26
Sjimmie op 10 gaat gruwelijk afgestraft worden , linies worden groot dus dat wordt een grote rondo
:withstupid:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door vak Oost »

Tegen eindhoven hadden rugnummer 9 en rugnummer 10 alle ruimte en tijd om tussen 3 a 4 man van NEC de bal aan te nemen,
om met hun vriendin te appen en de bal naar een mede speler te brengen, ik voorspel morgen een flinke oorwassing.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong Ajax-NEC

Bericht door JBNMGN »

Vermoedelijke opstelling:
Branderhorst; Lartey Sanniez, Odenthal, Kvida, Kuipers; Van de Looi, Ndayishimiye, Van Landschoot; Musaba, Braken, Okita.

Ik stel mijn voorspelling bij, we kunnen een punt halen maar ik heb zelfs het gevoel dat we met 3 punten terug gaan.
Helaas (of gelukkig gezien tijd en plaats)kan ik er niet bij zijn maar winnen we dan verzet ik mijn afspraak van vrijdag en ga mee naar Kerkrade
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: a1d10ll, Bing [Bot], demidk, Elwood, necnmgn en 39 gasten