NEC-Jong Utrecht

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Curva »

6 punten in de komende twee uitwedstrijden en ik ontdooi weer een beetje.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door burp »

Gertmalen44 schreef:
vr 01 feb 2019, 22:18
Poort5 schreef:
vr 01 feb 2019, 19:32
Tiel schreef:
vr 01 feb 2019, 19:04
noviomagum schreef:
vr 01 feb 2019, 19:02
Romeny en joppen niet bij de selectie geblesseerd?
Of ziek zoals zoveel mensen?
Of geen van beiden?
Romeny geblesseerd las ik, schijnt niet heel erg te zijn gelukkig.
Over het hek gekukeld bij dvol van de week.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Gerard Lopez »

- de koppies zijn nu nog frisser
- 3 wedstrijden op rij ongeslagen
- nul gehouden 2e helft
- nog 15 finales te gaan
- we hebben onszelf beloond voor een harde week werken
- neuzen staan weer dezelfde kant uit
- met de borst vooruit naar buiten lopen
- we hebben uit een ander vaatje getapt
- Jong Utrecht weet weer waar het staat
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door karlo »

Curva schreef:
vr 01 feb 2019, 22:25
Nu nog vervangers voor Dijkstra, Sanniez, Labylle en Okita en we zijn rijp voor promotie
Zoals Dijkstra vandaag speelde,
Hoeft hij er van mij niet uit
Het blijft toch je club.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Kanchelskis »

Gerard Lopez schreef:
vr 01 feb 2019, 22:48
Gerard Lopez schreef:
di 29 jan 2019, 17:59
Ik heb vandaag alvast een touw gekocht. Als de spelers na winst in deze wedstrijd hand in hand met elkaar voor vak 080 het juichritueel gaan doen dan hang ik mezelf daarmee op.
Ik denk dat ik maar de daad bij het woord ga voegen. Wat een droevigheid om zo te gaan juichen als je 15e staat, 6 wedstrijden op rij niet hebt gewonnen en een hele 2e helft geen goal kan maken tegen zo'n zwak Jong Utrecht.....maar het is feest!!! :hail: :hail: :hail:
Ik vond ook ongepast. Net als de keiharde 'feestmuziek' na het eindsignaal. Ik word ook doodmoe van het eentonige deuntje van 'Schatje mag ik je foto' vanuit vak 080. Het is geen zingen meer om sfeer, het is geen inspelen op de wedstrijd of situatie (behalve bij de wissel van Wolters). Het is gewoon steeds hetzelfde kunstje, wedstrijd na wedstrijd, ongeacht wat er op het veld gebeurd. Van mij hoeft het geen bibliotheek te zijn, maar dit is gewoon irritant aan het worden. De doeken kan ik daarentegen wel waarderen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door JBNMGN »

gladiator schreef:
vr 01 feb 2019, 22:32
enige smet op deze wedstrijd was het niet doordrukken na rust.
man zet gewoon een 7-1 neer
maar goed laten we blij zijn met deze 4-1
Klopt, ik heb (sinds heel lang geleden) genoten van een goed e 1e helft. Dan ga je de rust in met 4-1 en denk je: ach een doelpuntje of 2 a 3 erbij moet kunnen en dan hebben we zowaar, waarschijnlijk de 1e keer dit seizoen een positief doelsaldo.
Maar ze gaan de 2e helft weer de fout in door de tegenstander te laten voetballen. En dan sluit je af met diezelfde 4-1. Een mooie overwinning die nog mooier had kunnen zijn/
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Schreeuwert uut L »

Gerard Lopez schreef:
vr 01 feb 2019, 22:48
Gerard Lopez schreef:
di 29 jan 2019, 17:59
Ik heb vandaag alvast een touw gekocht. Als de spelers na winst in deze wedstrijd hand in hand met elkaar voor vak 080 het juichritueel gaan doen dan hang ik mezelf daarmee op.
Ik denk dat ik maar de daad bij het woord ga voegen. Wat een droevigheid om zo te gaan juichen als je 15e staat, 6 wedstrijden op rij niet hebt gewonnen en een hele 2e helft geen goal kan maken tegen zo'n zwak Jong Utrecht.....maar het is feest!!! :hail: :hail: :hail:
Wat een droevigheid, dat eeuwige negativisme! :party:
:bier:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door vak Oost »

Door een ziggo storing heb ik de stream niet kunnen zien :angryfire:
Kut ziggo :2up:
Alles komt goed !!

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Goffert »

Curva schreef:
vr 01 feb 2019, 22:25
Nu nog vervangers voor Dijkstra, Sanniez, Labylle en Okita en we zijn rijp voor promotie
Hmm, al met al een ruime voldoende voor bovengenoemde. Vooral Labylle leek weer op de oude Labylle van begin dit seizoen. Dijkstra was erg nuttig, maar inderdaad niet geschikt voor de eredivisie. Okita natuurlijk wel, maar die moet er nog even in komen!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door De Kletskop »

karlo schreef:
vr 01 feb 2019, 23:14
Curva schreef:
vr 01 feb 2019, 22:25
Nu nog vervangers voor Dijkstra, Sanniez, Labylle en Okita en we zijn rijp voor promotie
Zoals Dijkstra vandaag speelde,
Hoeft hij er van mij niet uit
Eens. Een van de betere, kunnen we van vdBerg niet zeggen.
Afijn, trainingspotje, 0,0 waarde aan hechten want wnt wat was utreg slecht.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:
vr 01 feb 2019, 22:49
Gerard Lopez schreef:
vr 01 feb 2019, 22:48
Gerard Lopez schreef:
di 29 jan 2019, 17:59
Ik heb vandaag alvast een touw gekocht. Als de spelers na winst in deze wedstrijd hand in hand met elkaar voor vak 080 het juichritueel gaan doen dan hang ik mezelf daarmee op.
Ik denk dat ik maar de daad bij het woord ga voegen. Wat een droevigheid om zo te gaan juichen als je 15e staat, 6 wedstrijden op rij niet hebt gewonnen en een hele 2e helft geen goal kan maken tegen zo'n zwak Jong Utrecht.....maar het is feest!!! :hail: :hail: :hail:
Het ga je goed.
Zuig zuig....
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Gerd »

Een wedstrijd winnen met slecht spel van een waardeloze tegenstander is geen kunst. Volgende week uit tegen Cambuur staan we weer waar we horen. Druijf is een lichtpunt, daar gaat AZ nog veel plezier aan hebben.
De rest is matig tot voldoende. Dijkstra is echt een drama, heeft vandaag een assist op zijn naam ( mag ook wel een keer na 23 wedstrijden) en verspeelde ook in de eerste minuut een bal wat zo maar tot een doelpunt van Utrecht had kunnen leiden. Ik begrijp de angsthaas De Gier wel. Mart is een speler die altijd een 6-je haalt, maar voegt niks aan een team toe dat wil aanvallen en winnen. Draait nooit met de bal open naar het goal van de tegenstander, altijd balletje breed of terug. Loopt te coachen ( wie luistert er naar) en doet net of hij verdedigt. Wat een slechte speler.
Dit Elftal gaat met deze trainer niet meer goed presteren. De Gier snapt er niks van. Bosschaert weer met kramp van het veld. Hoe is het mogelijk. Je verschuilen achter cijfertjes dat spelers fit zijn is gelul. Het gaat om wedstrijdfitheid. Dat betekent 95 minuten rennen, tackelen, duels winnen, veel lopen zonder bal, en een goede techniek hebben om een bal goed aan te nemen en er vervolgens ook iets goed mee te doen. Dat hebben wij niet. Druk zetten op de bal zie je niet geburen, De Gier snapt dat niet.
Wat een ellende.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door De Kletskop »

Als je dijkstra vervangt voor vd berg nav vanavond ga ik met je mee.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door DJTEEF! »

Wat een gezeik. Jong-Utrecht was erg matig, maar NEC speelde redelijk.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door mschr »

NEC speelde goed en overklaste Jong Utrecht. Dijkstra en Druijf waren uitstekend. Labylle was matig. Van de invallers viel Bruijn zwaar tegen. Loopvermogen en diepgang totaal afwezig. Wolters speelde naar verwachting: niet veel soeps. Dajjiesjimmie is drie klasses beter.

The BOSS
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 10 sep 2018, 18:24
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door The BOSS »

Gerd schreef:
za 02 feb 2019, 00:02
Een wedstrijd winnen met slecht spel van een waardeloze tegenstander is geen kunst. Volgende week uit tegen Cambuur staan we weer waar we horen. Druijf is een lichtpunt, daar gaat AZ nog veel plezier aan hebben.
De rest is matig tot voldoende. Dijkstra is echt een drama, heeft vandaag een assist op zijn naam ( mag ook wel een keer na 23 wedstrijden) en verspeelde ook in de eerste minuut een bal wat zo maar tot een doelpunt van Utrecht had kunnen leiden. Ik begrijp de angsthaas De Gier wel. Mart is een speler die altijd een 6-je haalt, maar voegt niks aan een team toe dat wil aanvallen en winnen. Draait nooit met de bal open naar het goal van de tegenstander, altijd balletje breed of terug. Loopt te coachen ( wie luistert er naar) en doet net of hij verdedigt. Wat een slechte speler.
Dit Elftal gaat met deze trainer niet meer goed presteren. De Gier snapt er niks van. Bosschaert weer met kramp van het veld. Hoe is het mogelijk. Je verschuilen achter cijfertjes dat spelers fit zijn is gelul. Het gaat om wedstrijdfitheid. Dat betekent 95 minuten rennen, tackelen, duels winnen, veel lopen zonder bal, en een goede techniek hebben om een bal goed aan te nemen en er vervolgens ook iets goed mee te doen. Dat hebben wij niet. Druk zetten op de bal zie je niet geburen, De Gier snapt dat niet.
Wat een ellende.
Bosschaert speelt hier niet, Bossaerts wel,is net terug uit ziekte ( (griep) de Kine' heeft hem gezegd dat dat normaal is met die medicatie die hij genomen heeft dat hij het nog lang uitgehouden heeft, voor de rest speelde hij een goede pot ,idem in duo met Kvida

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door mschr »

CazNEC schreef:
za 02 feb 2019, 00:30
mschr schreef:
za 02 feb 2019, 00:18
NEC speelde goed en overklaste Jong Utrecht. Dijkstra en Druijf waren uitstekend. Labylle was matig. Van de invallers viel Bruijn zwaar tegen. Loopvermogen en diepgang totaal afwezig. Wolters speelde naar verwachting: niet veel soeps. Dajjiesjimmie is drie klasses beter.
Pas nou op wat je zegt over Dijkstra; valt erg slecht bij de gemiddelde medeforummer.
Weet ik, maar ik ben objectief. Als hij goed speelt, zeg ik het. Hij speelde soeverein, heerste op het middenveld.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door albatros »

Bruijn heeft maar 2 x meegetraind. Dus hem nu al afbranden is heel onredelijk

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
za 02 feb 2019, 00:18
NEC speelde goed en overklaste Jong Utrecht. Dijkstra en Druijf waren uitstekend. Labylle was matig. Van de invallers viel Bruijn zwaar tegen. Loopvermogen en diepgang totaal afwezig. Wolters speelde naar verwachting: niet veel soeps. Dajjiesjimmie is drie klasses beter.
Wat een grap weer dit over Bruijn en Wolters, je bent niet serieus te nemen.

Overigens had Bruijn een formidabele pass over 40 meter.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door De Kletskop »

Kanchelskis schreef:
za 02 feb 2019, 02:05
mschr schreef:
za 02 feb 2019, 00:18
NEC speelde goed en overklaste Jong Utrecht. Dijkstra en Druijf waren uitstekend. Labylle was matig. Van de invallers viel Bruijn zwaar tegen. Loopvermogen en diepgang totaal afwezig. Wolters speelde naar verwachting: niet veel soeps. Dajjiesjimmie is drie klasses beter.
Wat een grap weer dit over Bruijn en Wolters, je bent niet serieus te nemen.

Overigens had Bruijn een formidabele pass over 40 meter.
Bruin viel idd prima in.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Gijscoman »

Prima wedstrijd, maar wat me de meeste hoop geeft is dat de combinatie van Kvida en Bossaerts goed functioneerde en dat Sjimmie en Okita elkaar redelijk goed leken te vinden, waardoor er icm Druijff een echt dynamische aanval stond.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door gladiator »

een kritische noot......wat springen er veel ballen van de voeten af, wat een hoop verkeerde aannames.
sommige kijken iets te veel tv maar beseffen niet dat zij het simpel moeten houden
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Tijmen
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 05 jan 2015, 06:51
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door Tijmen »

Kanchelskis schreef:
vr 01 feb 2019, 23:18
Gerard Lopez schreef:
vr 01 feb 2019, 22:48
Gerard Lopez schreef:
di 29 jan 2019, 17:59
Ik heb vandaag alvast een touw gekocht. Als de spelers na winst in deze wedstrijd hand in hand met elkaar voor vak 080 het juichritueel gaan doen dan hang ik mezelf daarmee op.
Ik denk dat ik maar de daad bij het woord ga voegen. Wat een droevigheid om zo te gaan juichen als je 15e staat, 6 wedstrijden op rij niet hebt gewonnen en een hele 2e helft geen goal kan maken tegen zo'n zwak Jong Utrecht.....maar het is feest!!! :hail: :hail: :hail:
Ik vond ook ongepast. Net als de keiharde 'feestmuziek' na het eindsignaal. Ik word ook doodmoe van het eentonige deuntje van 'Schatje mag ik je foto' vanuit vak 080. Het is geen zingen meer om sfeer, het is geen inspelen op de wedstrijd of situatie (behalve bij de wissel van Wolters). Het is gewoon steeds hetzelfde kunstje, wedstrijd na wedstrijd, ongeacht wat er op het veld gebeurd. Van mij hoeft het geen bibliotheek te zijn, maar dit is gewoon irritant aan het worden. De doeken kan ik daarentegen wel waarderen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door mschr »

gladiator schreef:
za 02 feb 2019, 09:07
een kritische noot......wat springen er veel ballen van de voeten af, wat een hoop verkeerde aannames.
sommige kijken iets te veel tv maar beseffen niet dat zij het simpel moeten houden
Je moet niet te veel naar Sanniez of Labylle kijken. Doe ik ook niet en ik erger me aanzienlijk minder tijdens de wedstrijd. De rest van NEC kan nl. wel ballen. Op een Okita na.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong Utrecht

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
za 02 feb 2019, 07:25
Kanchelskis schreef:
za 02 feb 2019, 02:05
mschr schreef:
za 02 feb 2019, 00:18
NEC speelde goed en overklaste Jong Utrecht. Dijkstra en Druijf waren uitstekend. Labylle was matig. Van de invallers viel Bruijn zwaar tegen. Loopvermogen en diepgang totaal afwezig. Wolters speelde naar verwachting: niet veel soeps. Dajjiesjimmie is drie klasses beter.
Wat een grap weer dit over Bruijn en Wolters, je bent niet serieus te nemen.

Overigens had Bruijn een formidabele pass over 40 meter.
Bruin viel idd prima in.
Ons werd door de Friese supporters een dynamische middenvelder beloofd. Een middenvelder met diepgang, techniek en loopvermogen. Zo’n middenvelder hebben we niet. Na gisteravond kan ik concluderen dat we zo’n middenvelder nog steeds niet hebben. Passes over 40 meter zonder druk van de tegenstander doen Joey en Dijkstra ook. De ballen bij de verdediging ophalen doen Overtoom, Joey en Dijkstra ook...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RW1985, Stan_NMGN en 41 gasten