Eindhoven - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
zo 13 jan 2019, 19:37
Tiel schreef:
zo 13 jan 2019, 19:34
JBNMGN schreef:
zo 13 jan 2019, 18:44
pjottr schreef:
zo 13 jan 2019, 18:24
JBNMGN schreef:
zo 13 jan 2019, 17:53
NEC Bedankt!
Bedankt dat ik na hele vele jaren trouw supporter zijn aangekomen ben op het punt dat ik mijn seizoenkaart waarschijnlijk niet meer verleng.
Bedankt dat ik na vele jaren trouw mee gaan met zoveel mogelijk uitwedstrijden op het punt gekomen ben dat ik besloten heb niet meer mee te gaan naar de uitwedstrijden, kan mijn geld beter en leuker besteden.
Bedankt dat ik waarschijnlijk ook bijna geen thuiswedstrijd meer ga behalve als ik echt helemaal niets anders meer te doen heb op de wedstrijddagen en het weer verrekte mooi is.
Bedankt dat ik het laatste beetje vertrouwen dat ik nog had in club, spelers, bestuur, ts enz nu compleet kwijt ben.

Ik hoop nog een keer bedankt te mogen zeggen en dat is als ik kan zeggen: Jack, bedankt voor het feit dat je de eer aan jezelf hebt gehouden en oprot uit onze stad, stadion en club.

Tot dat moment groet ik jullie allemaal en spreek de hoop uit dat er een omslagpunt komt waardoor ik deze besluiten ongedaan ga maken.
Laters :bye:
Maarre, dan ook over een paar jaar niet meer terug komen he, als het beter gaat.

Omdat?
Je er morgen alweer anders over denkt. Het is ongeveer de derde keer dit seizoen dat je zegt nooit meer mee te gaan.
Is dat zo? Dacht van niet. Maar misschien begrijp je mijn frustratie niet omdat jij je er wel bij neerlegt dat het zo slecht is. Ik niet!

Nee jan , tiel heeft gelijk en het ergste is eigenlijk dat je het zelf niet eens in de gaten hebt. Vandaag roep je dit en morgen het totaal tegenovergestelde. Daarom kun je jou dan ook moeilijk serieus nemen.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4574
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door gladiator »

stel... dit was Vitesse overkomen. ik zou van de bank rollen van het lachen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Weet je, dat is momenteel echt wel het laatste waar ik me druk over maak. Rare opmerking.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38432
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
zo 13 jan 2019, 19:46
mschr schreef:
zo 13 jan 2019, 19:37
DJTEEF! schreef:
zo 13 jan 2019, 19:03
Curva schreef:
zo 13 jan 2019, 18:49
JBNMGN schreef:
zo 13 jan 2019, 18:44
pjottr schreef:
zo 13 jan 2019, 18:24


Laters :bye:
Maarre, dan ook over een paar jaar niet meer terug komen he, als het beter gaat.

Omdat?
Omdat sommigen een bepaald beeld van " enige echt supporter" hebben (en dat sluit toevallig aan bij zij bet allemaal beleven) en hier vervolgens monopoly op claimen. Ik ben trouw aan de club niet aan de spelers of technische staf.
Ik ben vooral trouw aan mijn stad en ik vind dat de club van mijn stad mijn stad momenteel voor gek zet.
Als dat zo is, juich je voor een Red Bull Nijmegen.
Ik zou een overname door een RB toejuichen.
Ik ook

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Jorrit77 »

Het is voor mij heel simpel, als er de komende tijd niks meer gaat veranderen, stop ik er mee na 27 jaar scc. Ik kom pas weer terug als ik beleid zie, een ploeg die er vol voor gaat, een trainer die niet alleen het beste voor heeft met de club, en zijn eigen fouten gaat camoufleren met een performance manager, en ga zo nog maar even door.
Voor de komende wedstrijden laat ik het afhangen van mijn agenda en mijn humeur. Dit is niet meer te doen.
Dan maar gloryhunter en zo nu en dan een pot in de Bundesliga bezoeken.
Of vergis ik me en moet ik het allemaal niet zo zwart zien? Ik hoor het graag....

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door eniesee12 »

Jorrit77 schreef:
zo 13 jan 2019, 20:29
Het is voor mij heel simpel, als er de komende tijd niks meer gaat veranderen, stop ik er mee na 27 jaar scc. Ik kom pas weer terug als ik beleid zie, een ploeg die er vol voor gaat, een trainer die niet alleen het beste voor heeft met de club, en zijn eigen fouten gaat camoufleren met een performance manager, en ga zo nog maar even door.
Voor de komende wedstrijden laat ik het afhangen van mijn agenda en mijn humeur. Dit is niet meer te doen.
Dan maar gloryhunter en zo nu en dan een pot in de Bundesliga bezoeken.
Of vergis ik me en moet ik het allemaal niet zo zwart zien? Ik hoor het graag....
Tja ik geef je groot gelijk, ergens houd het natuurlijk op... Ik zal heus nooit mijn club in de steek laten maar zoals het nu gaat zakt je broek toch wel vanaf, en ik zal vrijdagavond best wel weer in het stadion zitten maar ik kan de mensen die er nu even klaar mee zijn best begrijpen. Ik mis die tijden dat je de hele week naar de zaterdagavond of zondagmiddag uitkeek. Hopelijk is die tijd snel weer terug.

nijmege01
Berichten: 33
Lid geworden op: za 13 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door nijmege01 »

Je hebt helemaal gelijk.
Sluit me er bij aan. Ook ik kan het niet meer aanzien na 25 jaar.
Vandaag weer alle moed verzameld om weer eens een uitwedstrijd te gaan om ze ook in slechte tijden te steunen.
Maar na vandaag ben ik er echt wel klaar mee.
Als je deze trainer nog geloofd, geloof je ook in sprookjes. Hoe is het mogelijk om met deze 2 centrale spelers te spelen,
terwijl je 2 betere op de bank hebt. En zo kan ik nog wel ff door gaan.........

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door karlo »

Jorrit77 schreef:
zo 13 jan 2019, 20:29
Het is voor mij heel simpel, als er de komende tijd niks meer gaat veranderen, stop ik er mee na 27 jaar scc. Ik kom pas weer terug als ik beleid zie, een ploeg die er vol voor gaat, een trainer die niet alleen het beste voor heeft met de club, en zijn eigen fouten gaat camoufleren met een performance manager, en ga zo nog maar even door.
Voor de komende wedstrijden laat ik het afhangen van mijn agenda en mijn humeur. Dit is niet meer te doen.
Dan maar gloryhunter en zo nu en dan een pot in de Bundesliga bezoeken.
Of vergis ik me en moet ik het allemaal niet zo zwart zien? Ik hoor het graag....
Tsja ik weet het ook niet meer 40 jaar geleden aan de hand van mijn vader de goffert binnen gewandeld,
We gaan nog steeds, dit jaar mijn zoon voor het eerst een seizoenskaart,
De ene kant zeg je , dat ze het maar bekijken, andere kant trekt je toch steeds weer naar de goffert.
Ik weet het niet meer, mijn gevoel neemt steeds meer af, nog niet eens zo zeer Door de resultaten.
Waar dan wel Door, Tsja ik weet het niet,
Het blijft toch je club.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Gerher »

Zo, mijn eerste en enige uitwedstrijd van dit seizoen zit erop. Stiekem hoop je op, maar ik,kwam weer van en koude kermis thuis. Het is echt schandalig. Met dit spelersmateriaal 15e! Hoe is het mogelijk. Spelers die vorig jaar wekelijks uitblonken kunnen er helemaal niets meer van. Er is geen enkele lijn, bereidheid, vertrouwen en eenheid te ontdekken. Het is een slappe bende. 15e! Hoe kan dit? Hoe lang kunnen we dit lukraak aanklooien nog aanzien? Hoe lang mag onze trainer nog blijven zitten? Het kan toch niet anders dan dat deze man zijn ontslag krijgt. Dit is de enige mogelijkheid om het tij te keren. Ik pleit voor een Brood of een Been.

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door FransWorst »

Gerher schreef:
zo 13 jan 2019, 20:54
Zo, mijn eerste en enige uitwedstrijd van dit seizoen zit erop. Stiekem hoop je op, maar ik,kwam weer van en koude kermis thuis. Het is echt schandalig. Met dit spelersmateriaal 15e! Hoe is het mogelijk. Spelers die vorig jaar wekelijks uitblonken kunnen er helemaal niets meer van. Er is geen enkele lijn, bereidheid, vertrouwen en eenheid te ontdekken. Het is een slappe bende. 15e! Hoe kan dit? Hoe lang kunnen we dit lukraak aanklooien nog aanzien? Hoe lang mag onze trainer nog blijven zitten? Het kan toch niet anders dan dat deze man zijn ontslag krijgt. Dit is de enige mogelijkheid om het tij te keren. Ik pleit voor een Brood of een Been.
Ik zie hier geen been noch brood in :biggrin:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Pol »

karlo schreef:
zo 13 jan 2019, 20:51
Jorrit77 schreef:
zo 13 jan 2019, 20:29
Het is voor mij heel simpel, als er de komende tijd niks meer gaat veranderen, stop ik er mee na 27 jaar scc. Ik kom pas weer terug als ik beleid zie, een ploeg die er vol voor gaat, een trainer die niet alleen het beste voor heeft met de club, en zijn eigen fouten gaat camoufleren met een performance manager, en ga zo nog maar even door.
Voor de komende wedstrijden laat ik het afhangen van mijn agenda en mijn humeur. Dit is niet meer te doen.
Dan maar gloryhunter en zo nu en dan een pot in de Bundesliga bezoeken.
Of vergis ik me en moet ik het allemaal niet zo zwart zien? Ik hoor het graag....
Tsja ik weet het ook niet meer 40 jaar geleden aan de hand van mijn vader de goffert binnen gewandeld,
We gaan nog steeds, dit jaar mijn zoon voor het eerst een seizoenskaart,
De ene kant zeg je , dat ze het maar bekijken, andere kant trekt je toch steeds weer naar de goffert.
Ik weet het niet meer, mijn gevoel neemt steeds meer af, nog niet eens zo zeer Door de resultaten.
Waar dan wel Door, Tsja ik weet het niet,
Je eigen leeftijd met name. Hoe ouder je wordt hoe meer je alles relativeert, zeker wordt van jezelf en dus minder hecht aan zaken waarmee je eerder sterk verbonden was. Heel normaal.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16547
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door jackkreta »

FransWorst schreef:
zo 13 jan 2019, 20:58
Gerher schreef:
zo 13 jan 2019, 20:54
Zo, mijn eerste en enige uitwedstrijd van dit seizoen zit erop. Stiekem hoop je op, maar ik,kwam weer van en koude kermis thuis. Het is echt schandalig. Met dit spelersmateriaal 15e! Hoe is het mogelijk. Spelers die vorig jaar wekelijks uitblonken kunnen er helemaal niets meer van. Er is geen enkele lijn, bereidheid, vertrouwen en eenheid te ontdekken. Het is een slappe bende. 15e! Hoe kan dit? Hoe lang kunnen we dit lukraak aanklooien nog aanzien? Hoe lang mag onze trainer nog blijven zitten? Het kan toch niet anders dan dat deze man zijn ontslag krijgt. Dit is de enige mogelijkheid om het tij te keren. Ik pleit voor een Brood of een Been.
Ik zie hier geen been noch brood in :biggrin:
Noch worst.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door flipsen »

Samenvatting nu op fox
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38432
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door mschr »

De Gelderlander schrijft dat een middenveld met Overtoom, Achahbar te weinig loopvermogen, dynamiek en verdedigend vermogen heeft en dat Darri als linksbuiten veel te vaak naar het midden trekt. Waarom zien Jack en Bogers dat dan niet? Wat hebben we aan die twee nitwits op de bank? Rens, Darri en de jarige Achahbar krijgen overigens een dikke onvoldoende: 4, 4,5 en 4. Ook Buwalda krijgt een 4,5. Overtoom en vd Berg gaan ook met een onvoldoende (5) naar huis. Beste NEC-er is Van Duin met een 6,5.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
zo 13 jan 2019, 19:34
JBNMGN schreef:
zo 13 jan 2019, 18:44
pjottr schreef:
zo 13 jan 2019, 18:24
JBNMGN schreef:
zo 13 jan 2019, 17:53
NEC Bedankt!
Bedankt dat ik na hele vele jaren trouw supporter zijn aangekomen ben op het punt dat ik mijn seizoenkaart waarschijnlijk niet meer verleng.
Bedankt dat ik na vele jaren trouw mee gaan met zoveel mogelijk uitwedstrijden op het punt gekomen ben dat ik besloten heb niet meer mee te gaan naar de uitwedstrijden, kan mijn geld beter en leuker besteden.
Bedankt dat ik waarschijnlijk ook bijna geen thuiswedstrijd meer ga behalve als ik echt helemaal niets anders meer te doen heb op de wedstrijddagen en het weer verrekte mooi is.
Bedankt dat ik het laatste beetje vertrouwen dat ik nog had in club, spelers, bestuur, ts enz nu compleet kwijt ben.

Ik hoop nog een keer bedankt te mogen zeggen en dat is als ik kan zeggen: Jack, bedankt voor het feit dat je de eer aan jezelf hebt gehouden en oprot uit onze stad, stadion en club.

Tot dat moment groet ik jullie allemaal en spreek de hoop uit dat er een omslagpunt komt waardoor ik deze besluiten ongedaan ga maken.
Laters :bye:
Maarre, dan ook over een paar jaar niet meer terug komen he, als het beter gaat.

Omdat?
Je er morgen alweer anders over denkt. Het is ongeveer de derde keer dit seizoen dat je zegt nooit meer mee te gaan.
OH, en wat is dan het maximale aantal keren dat je dat mag zeggen? Dan hou ik daar rekening mee.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Curva »

ik roep ook vaak na een wedstrijd dat de hele mieterse bende de tyfus kan krijgen en dat ze mij voorlopig niet meer zien, dat duurt dan soms een uur tot max twee dagen.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Special Guest »

Laten we het positief bekijken. Het dieptepunt zullen we ongeveer wel gehad hebben vermoed ik. Veel slechter kan het niet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Dat dacht ik twee jaar geleden al. Twee jaar later blijkt dat het toch elk telkens weer wat dieper kan.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16547
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door jackkreta »

Special Guest schreef:
ma 14 jan 2019, 12:50
Laten we het positief bekijken. Het dieptepunt zullen we ongeveer wel gehad hebben vermoed ik. Veel slechter kan het niet.
Wel hoor, let maar op.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door zuurpruim »

Special Guest schreef:
ma 14 jan 2019, 12:50
Laten we het positief bekijken. Het dieptepunt zullen we ongeveer wel gehad hebben vermoed ik. Veel slechter kan het niet.
Nou,ik vrees echt voor de toeschouwersaantallen.Ik hoor nu echt teveel van mensen om mij heen dat ze er tabak van hebben.Mensen die NEC altijd door dik en dun hebben gesteund.Ik ben bang dat het vrijdag weleens tegen de 5-6000 aan kan gaan lopen,max.

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door necmaniacs »

mschr schreef:
ma 14 jan 2019, 07:25
De Gelderlander schrijft dat een middenveld met Overtoom, Achahbar te weinig loopvermogen, dynamiek en verdedigend vermogen heeft en dat Darri als linksbuiten veel te vaak naar het midden trekt. Waarom zien Jack en Bogers dat dan niet? Wat hebben we aan die twee nitwits op de bank? Rens, Darri en de jarige Achahbar krijgen overigens een dikke onvoldoende: 4, 4,5 en 4. Ook Buwalda krijgt een 4,5. Overtoom en vd Berg gaan ook met een onvoldoende (5) naar huis. Beste NEC-er is Van Duin met een 6,5.
Mijn gok zou zijn omdat Jack en A3 niet voorbij deze gezichtsbepalende spelers durven die ook nog eens dikke contracten hebben. Zelf zullen ze vermoedelijk zeggen dat er geen geschikte alternatieven zijn in deze selectie

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Pol »

zuurpruim schreef:
ma 14 jan 2019, 13:57
Special Guest schreef:
ma 14 jan 2019, 12:50
Laten we het positief bekijken. Het dieptepunt zullen we ongeveer wel gehad hebben vermoed ik. Veel slechter kan het niet.
Nou,ik vrees echt voor de toeschouwersaantallen.Ik hoor nu echt teveel van mensen om mij heen dat ze er tabak van hebben.Mensen die NEC altijd door dik en dun hebben gesteund.Ik ben bang dat het vrijdag weleens tegen de 5-6000 aan kan gaan lopen,max.
Kunnen we ophouden mensen die nu afhaken te kwalificeren als 'zeer trouwe supporters' en 'mensen die NEC door dik en dun steunen' ?
Een seizoen of drie met de huidige resultaten gaat die benamingen pas echt recht aan doen.

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Pol schreef:
ma 14 jan 2019, 14:38
zuurpruim schreef:
ma 14 jan 2019, 13:57
Special Guest schreef:
ma 14 jan 2019, 12:50
Laten we het positief bekijken. Het dieptepunt zullen we ongeveer wel gehad hebben vermoed ik. Veel slechter kan het niet.
Nou,ik vrees echt voor de toeschouwersaantallen.Ik hoor nu echt teveel van mensen om mij heen dat ze er tabak van hebben.Mensen die NEC altijd door dik en dun hebben gesteund.Ik ben bang dat het vrijdag weleens tegen de 5-6000 aan kan gaan lopen,max.
Kunnen we ophouden mensen die nu afhaken te kwalificeren als 'zeer trouwe supporters' en 'mensen die NEC door dik en dun steunen' ?
Een seizoen of drie met de huidige resultaten gaat die benamingen pas echt recht aan doen.
Dat is precies wat jij wel doet over supporters :
Beoordelen en veroordelen.

Gewoon iets zeggen over jezelf lijkt mij beter op zijn plaats !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Pol »

Voorwaarts schreef:
ma 14 jan 2019, 15:05
Pol schreef:
ma 14 jan 2019, 14:38
zuurpruim schreef:
ma 14 jan 2019, 13:57
Special Guest schreef:
ma 14 jan 2019, 12:50
Laten we het positief bekijken. Het dieptepunt zullen we ongeveer wel gehad hebben vermoed ik. Veel slechter kan het niet.
Nou,ik vrees echt voor de toeschouwersaantallen.Ik hoor nu echt teveel van mensen om mij heen dat ze er tabak van hebben.Mensen die NEC altijd door dik en dun hebben gesteund.Ik ben bang dat het vrijdag weleens tegen de 5-6000 aan kan gaan lopen,max.
Kunnen we ophouden mensen die nu afhaken te kwalificeren als 'zeer trouwe supporters' en 'mensen die NEC door dik en dun steunen' ?
Een seizoen of drie met de huidige resultaten gaat die benamingen pas echt recht aan doen.
Dat is precies wat jij wel doet over supporters :
Beoordelen en veroordelen.

Gewoon iets zeggen over jezelf lijkt mij beter op zijn plaats !
Ik begrijp je niet

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door RobertvdW »

De SV heeft het in een statement over een kapitein die nu moet opstaan en over discipline en duidelijkheid. Welnu, noch in de spelersgroep noch in de staf is er een kapitein te vinden. En wat de discipline betreft: De Gier/ Pothuizen en discipline: dat vloekt met elkaar!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: davey, Jeffry74, thijs024 en 28 gasten