Nec-MVV

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nec-MVV

Bericht door Tiel »

Voorwaarts schreef:
ma 17 dec 2018, 17:50
Tiel schreef:
ma 17 dec 2018, 16:43
Pol schreef:
ma 17 dec 2018, 16:35
Legendario schreef:
ma 17 dec 2018, 16:21
NijmeegseNuilert schreef:
zo 16 dec 2018, 10:21
Dat is een groep anarchisten en zelfs stille agenten alles is al bewezen hoor, en ja zowel de media als politiek alswel slapende mensen die de msm en politiek blindelings geloven , maken ze uit angst voor de eu regering graag zwart, maar ga je eens echt inlezen mocht je erover spreken, het groeit niet voor niks van enkele honderden naar miljoenen wereldwijd , 't enige dat mij van hun nog niet zint, is de kleur, maar verder top, het word tijd dat de Mensen zich niet nog verder laten uitzuigen en wel meer, maar goed Ik Hou me er hier verder stil over, niet de plek het daar over te hebben toch

Fijne dagen allemaal
Stille agenten hebben winkels geplunderd en er is bewijs van? Laat gauw zien dan!
Dat was vlak nadat die agenten vuurwerk in de tassen van Legio had geplant
:lol:
Er zijn zeker “stillen” ingezet dat klopt. Maar of dat de plunderaars waren of dat ze de boel opnaaiden, dat is mij onbekend.
Deden ze niet gewoon hun werk? Wat is het belang van de Franse regering om de boel uit de hand te laten lopen? Voor de zekerheid ik heb nooit een aluminium hoedje op.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Gijscoman, TT en 48 gasten