FC Den Bosch - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Special Guest »

Gisteren zat ik in het thuisvak achter de goal tegenover het uitvak. Die tweede tegengoal kunnen we op het conto van van Eijden zetten. Wat een drama is dat. Een ramp voor de eigen verdediging. En maar boos worden op alles en iedereen. Als hij die bal fatsoenlijk wegkopt win je waarschijnlijk gewoon die pot. En al dat gejank over de scheidsrechter.....het is wekelijks hetzelfde. Het ligt toch echt aan ons zelf. We begonnen gisteren behoorlijk. Maar als je ziet wat voor een simpele dingen er misgaan. Daar kan je niet tegen voetballen. En het ergste is dat Den Bosch nog minder was. De Gier kan echt niet meer. Steeds de verkeerde keuzes. En dat gejank over de scheidsrechter komt me de strot uit. Die deed niks geks gisteren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
za 08 dec 2018, 12:04
mschr schreef:
za 08 dec 2018, 11:46

Joppen en Kevin Jansen.
Joppen is de reden dat Sanniez gehaald is. De toegevoegde waarde van Kevin Jansen heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken. Het is leuk voor hem dat hij in Nijmegen betaald kan revalideren. Zowel verdedigend als aanvallend hobbelt hij anoniem mee. Dat is fijn als je een TD hebt met een 5-jarenplan, dan loopt het grootste talent uit de opleiding bij Oss te ballen want daar komt hij meer aan spelen toe.
:tu:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Special Guest schreef:
za 08 dec 2018, 12:21
Gisteren zat ik in het thuisvak achter de goal tegenover het uitvak. Die tweede tegengoal kunnen we op het conto van van Eijden zetten. Wat een drama is dat. Een ramp voor de eigen verdediging. En maar boos worden op alles en iedereen. Als hij die bal fatsoenlijk wegkopt win je waarschijnlijk gewoon die pot. En al dat gejank over de scheidsrechter.....het is wekelijks hetzelfde. Het ligt toch echt aan ons zelf. We begonnen gisteren behoorlijk. Maar als je ziet wat voor een simpele dingen er misgaan. Daar kan je niet tegen voetballen. En het ergste is dat Den Bosch nog minder was. De Gier kan echt niet meer. Steeds de verkeerde keuzes. En dat gejank over de scheidsrechter komt me de strot uit. Die deed niks geks gisteren.
:tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door mschr »

Juul schreef:
za 08 dec 2018, 12:04

Joppen is de reden dat Sanniez gehaald is.
Zal best, maar we mogen nu wel concluderen dat Sanniez er geen hout van kan. Voor hem ligt het tempo als verdediger al veel te hoog. Laat staan wat er gebeurt als ie op het middenveld gaat lopen.

Juul schreef:
za 08 dec 2018, 12:04
De toegevoegde waarde van Kevin Jansen heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken. Het is leuk voor hem dat hij in Nijmegen betaald kan revalideren. Zowel verdedigend als aanvallend hobbelt hij anoniem mee.
Dat ga ik niet ontkennen, maar hij is wel een middenvelder. Liever een middenvelder op het middenveld dan een verdediger.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Voorwaarts »

JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 08:00
burp schreef:
za 08 dec 2018, 01:07
Eigenlijk viel het allemaal dus nog wel mee. We verliezen pas vlak voor tijd van de koploper.
Niks mis ook met die scheidsrechter, dat gaat een internationale topper worden let maar op.
Die scheidsrechter moet verboden worden te fluiten, als die schele hond niet ziet dat het absoluut geen rood was, dan mag hij iet meer op de velden rondlopen. Ja om de lijnen te kalken maar meer ook niet.Maar hoe je het ook went of keert, vd Berg is een hele domme speler en alleen daarvoor al heeft hij die rode kaart gekregen.
De grensrechter vertelde de scheids dat de overtreding buiten de zestien was en met die info beslistte de scheids dat het rood was en een vrije trap. Slechte constatering grens maar juiste beslissing scheids.
vwb Vd Berg. Ik vind dat een speler met een prima mentaliteit en voetbalinzicht. Hij wordt door DeGier totaal verkeerd gebruikt, namelijk als een soort box to box speler. Dat kan en mag je niet van hem verwachten. Daar liggen zijn kwaliteiten niet. Dat Joey met rood eraf moet, kwam doordat hij wel achter zijn man en achter andermans mannetjes aanloopt om fouten van anderen op te lossen. Pure mentaliteit dat hij dat doet, terwijl anderen dit hadden moeten oppakken.
Vervolgens krijgt hij hier op het forum er van langs omdat men hem beoordeeld op taken die hij niet zou moeten hebben/doen.
Onterecht naar mijn mening.
Trouwens, geen enkele speler kan in deze taktische zooi, alles belopen. En gaten dichten. En naar voren. En weer terug. Etc.
De Gier exit !
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:
za 08 dec 2018, 13:03
JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 08:00
burp schreef:
za 08 dec 2018, 01:07
Eigenlijk viel het allemaal dus nog wel mee. We verliezen pas vlak voor tijd van de koploper.
Niks mis ook met die scheidsrechter, dat gaat een internationale topper worden let maar op.
Die scheidsrechter moet verboden worden te fluiten, als die schele hond niet ziet dat het absoluut geen rood was, dan mag hij iet meer op de velden rondlopen. Ja om de lijnen te kalken maar meer ook niet.Maar hoe je het ook went of keert, vd Berg is een hele domme speler en alleen daarvoor al heeft hij die rode kaart gekregen.
De grensrechter vertelde de scheids dat de overtreding buiten de zestien was en met die info beslistte de scheids dat het rood was en een vrije trap. Slechte constatering grens maar juiste beslissing scheids.
vwb Vd Berg. Ik vind dat een speler met een prima mentaliteit en voetbalinzicht. Hij wordt door DeGier totaal verkeerd gebruikt, namelijk als een soort box to box speler. Dat kan en mag je niet van hem verwachten. Daar liggen zijn kwaliteiten niet. Dat Joey met rood eraf moet, kwam doordat hij wel achter zijn man en achter andermans mannetjes aanloopt om fouten van anderen op te lossen. Pure mentaliteit dat hij dat doet, terwijl anderen dit hadden moeten oppakken.
Vervolgens krijgt hij hier op het forum er van langs omdat men hem beoordeeld op taken die hij niet zou moeten hebben/doen.
Onterecht naar mijn mening.
Trouwens, geen enkele speler kan in deze taktische zooi, alles belopen. En gaten dichten. En naar voren. En weer terug. Etc.
De Gier exit !
Van de berg is een cultfiguur en dat weet hij met een prima PR ook nog extra te accentueren.Ik beoordeel hem liever als voetballer en dan zie ik iemand die vreselijk veel kaarten heeft gepakt in zijn carrière.Hebben alle trainers hem dan verkeerd gebruikt,heeft hij overal op de verkeerde positie gespeeld?Gewoon een middelmatige speler die desondanks in de KKD natuurlijk wel het verschil had moeten maken.Maar deze Tijl uilenspiegel lacht alles weg. Prima klaverjasmaat van Pothuizen en de Gier gok ik zo.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door flipsen »

Wessel schreef:
za 08 dec 2018, 02:00
JBNMGN schreef:
vr 07 dec 2018, 23:51
Juul schreef:
vr 07 dec 2018, 23:31
JBNMGN schreef:
vr 07 dec 2018, 23:18
Juul schreef:
vr 07 dec 2018, 22:47
Nijmegen0413 schreef:
vr 07 dec 2018, 22:34
Ben het grotendeels met je eens, alleen je opmerking over de rechterkant snap ik niet zo goed.
Vind Okita de laatste weken juist erg gevaarlijk en hij maakt een goeie goal.
En bij Sanniez heb nog nooit enige vorm van voetbal gogme kunnen ontdekken.
Kritiek geldt niet Okita. Mijn idee is om de flanken dubbel te bezetten zoals Neeskens dat deed. Met Buwalda (want we hebben niks anders) op rechtsback. Sanniez is eigenlijk een rechterspits en die te gebruiken als een valse rechtsbuiten zoals Labylle als valse linksbuiten hoort te spelen. Dan krijg je de variant:

-----------------Zelenika (of snel Alblas)--------------

--Buwalda---Rens--------Bosschaerts----------Kvida-----

---------------------------Vd berg-----------------------oprotten naar de f-jes

----------Sanniezwaardeloos, veel bal verlies-------------------------------Labylle

-----------------------Achahbarloopt iedere keer de diepte in maar niemand begrijpt dat----------------------------

-----------Darri (of Braken)-----------Okita

Dat is te vergelijken met de opstelling van Neeskens met Govedarica centraal voor de defensie en Schuurman en Zonneveld als doorgeschoven backs.
Sanniez moet je dan ook gebruiken als valse rechterspits. vd Berg is over the hill maar wel nuttig als opruimer voor de 16 meter lijn. Achahbar zou het centrale aanspeelpunt moeten zijn in de omschakeling, zoals Hershi dat was onder Neeskens. Dat is mijn idee.
vd Berg over the hill, dus onbruikbaar, dus opzouten
Achahbar wordt niet gezien/begrepen. Niemand durft een dieptebal op die jongen te geven, maar wel lekker tikkie breed spelen.
Vd Berg is zo'n beetje onze duurste speler. Heeft ook een langer contract van Oversier gekregen. Die kun je, als je dat al zou willen, niet zomaar wegsturen. Het middenveld kan natuurlijk wel wat vers bloed gebruiken. Kevin Janssen wil spelen maar de kans hierop is op dit moment klein. Voor die zou ik proberen een andere club te vinden. Misschien Oeratmangoen terughalen? Verder zien of je er een "loper" voor het middenveld bij kunt krijgen. Enige aanvulling is wel nodig wil je een kans op promotie blijven behouden.
Misschien wil Foor wel terugkomen als we het lief vragen
Risus abundat in ore stultorum

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Voorwaarts »

Die scheids heeft tenminste nog ballen getoond om DeGier weg te sturen.
Deed nec dat maar ‘ns.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Vannuilekumphuile »

Wat een naar sfeertje ontstaat er hier zo nu en dan. Dit was voor iedereen, staf, spelers en ons natuurlijk zeer teleurstellend. Niet omdat we zo beroerd speelden maar omdat verlies zwaar onverdiend was. In deze wedstrijd hadden we recht op 1 punt, maar misschien wel op 3. Van de Berg is natuurlijk voorspelbaar omdat die gewoon weer dom handelt, en achteraf als een mietje onder de weddenschap met de reporter probeert uit te komen, dat was kinderachtig en laf.
Maar verder was de wedstrijd leuk, en deden we het knap. Rens maakt wel teveel fouten (zeker 2e goal) maar hoeft nu ook niet volledig te worden afgebrand. Darri en Okita die opkrabbelen, Labylle die het gewoon weken zeer goed doet, Kvida die het goed doet, Achahbar die altijd goede bijdragen levert. Een complete scheidsrechterlijke dwaling die bepalend was voor de wedstrijd. En Rens had wel gelijk, bij vele momenten ging het arbitrale trio niet vrijuit. Lafste reden om aan te voeren misschin maar gisteren mocht dat. Als het doel is te verbeteren onderweg naar de nacompetitie dan paste deze wedstrijd daar zeker in. Een stijgende lijn met vrijdag opnieuw 3 punten tegen MVV.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door jetipo »

Vannuilekumphuile schreef:
za 08 dec 2018, 14:15
Wat een naar sfeertje ontstaat er hier zo nu en dan. Dit was voor iedereen, staf, spelers en ons natuurlijk zeer teleurstellend. Niet omdat we zo beroerd speelden maar omdat verlies zwaar onverdiend was. In deze wedstrijd hadden we recht op 1 punt, maar misschien wel op 3. Van de Berg is natuurlijk voorspelbaar omdat die gewoon weer dom handelt, en achteraf als een mietje onder de weddenschap met de reporter probeert uit te komen, dat was kinderachtig en laf.
Maar verder was de wedstrijd leuk, en deden we het knap. Rens maakt wel teveel fouten (zeker 2e goal) maar hoeft nu ook niet volledig te worden afgebrand. Darri en Okita die opkrabbelen, Labylle die het gewoon weken zeer goed doet, Kvida die het goed doet, Achahbar die altijd goede bijdragen levert. Een complete scheidsrechterlijke dwaling die bepalend was voor de wedstrijd. En Rens had wel gelijk, bij vele momenten ging het arbitrale trio niet vrijuit. Lafste reden om aan te voeren misschin maar gisteren mocht dat. Als het doel is te verbeteren onderweg naar de nacompetitie dan paste deze wedstrijd daar zeker in. Een stijgende lijn met vrijdag opnieuw 3 punten tegen MVV.
:withstupid: Helemaal mee eens. Sommigen lijken echt in een negatieve spiraal beland te zijn. Ik blijf steunen en hoop dat de (soms wat onzichtbare) stijgende lijn doorzet. Steun en het overboord gooien van de wat nare sfeer zal zeker helpen. Tenslotte willen we allemaal dat NEC de club wordt en is die we allemaal willen dat het is: bestendige toekomst en het liefst structureel in de eredivisie. Al kan dat misschien nog even duren.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
za 08 dec 2018, 12:04
mschr schreef:
za 08 dec 2018, 11:46

Joppen en Kevin Jansen.
Joppen is de reden dat Sanniez gehaald is. De toegevoegde waarde van Kevin Jansen heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken. Het is leuk voor hem dat hij in Nijmegen betaald kan revalideren. Zowel verdedigend als aanvallend hobbelt hij anoniem mee. Dat is fijn als je een TD hebt met een 5-jarenplan, dan loopt het grootste talent uit de opleiding bij Oss te ballen want daar komt hij meer aan spelen toe.
Mschr heeft gelijk. Joppen heeft rechtsachter het meest overtuigd, en alle middenvelders vallen op in negatieve zin, dan liever de anonieme Kevin Jansen.
Sanniez op het middenveld is de meest krankzinnige optie die ik hier dit seizoen gelezen heb.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Curva »

flipsen schreef:
za 08 dec 2018, 13:42
Wessel schreef:
za 08 dec 2018, 02:00
JBNMGN schreef:
vr 07 dec 2018, 23:51
Juul schreef:
vr 07 dec 2018, 23:31
JBNMGN schreef:
vr 07 dec 2018, 23:18
Juul schreef:
vr 07 dec 2018, 22:47


Kritiek geldt niet Okita. Mijn idee is om de flanken dubbel te bezetten zoals Neeskens dat deed. Met Buwalda (want we hebben niks anders) op rechtsback. Sanniez is eigenlijk een rechterspits en die te gebruiken als een valse rechtsbuiten zoals Labylle als valse linksbuiten hoort te spelen. Dan krijg je de variant:

-----------------Zelenika (of snel Alblas)--------------

--Buwalda---Rens--------Bosschaerts----------Kvida-----

---------------------------Vd berg-----------------------oprotten naar de f-jes

----------Sanniezwaardeloos, veel bal verlies-------------------------------Labylle

-----------------------Achahbarloopt iedere keer de diepte in maar niemand begrijpt dat----------------------------

-----------Darri (of Braken)-----------Okita

Dat is te vergelijken met de opstelling van Neeskens met Govedarica centraal voor de defensie en Schuurman en Zonneveld als doorgeschoven backs.
Sanniez moet je dan ook gebruiken als valse rechterspits. vd Berg is over the hill maar wel nuttig als opruimer voor de 16 meter lijn. Achahbar zou het centrale aanspeelpunt moeten zijn in de omschakeling, zoals Hershi dat was onder Neeskens. Dat is mijn idee.
vd Berg over the hill, dus onbruikbaar, dus opzouten
Achahbar wordt niet gezien/begrepen. Niemand durft een dieptebal op die jongen te geven, maar wel lekker tikkie breed spelen.
Vd Berg is zo'n beetje onze duurste speler. Heeft ook een langer contract van Oversier gekregen. Die kun je, als je dat al zou willen, niet zomaar wegsturen. Het middenveld kan natuurlijk wel wat vers bloed gebruiken. Kevin Janssen wil spelen maar de kans hierop is op dit moment klein. Voor die zou ik proberen een andere club te vinden. Misschien Oeratmangoen terughalen? Verder zien of je er een "loper" voor het middenveld bij kunt krijgen. Enige aanvulling is wel nodig wil je een kans op promotie blijven behouden.
Misschien wil Foor wel terugkomen als we het lief vragen
Pisnicht

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door eniesee12 »

Curva schreef:
za 08 dec 2018, 15:38
flipsen schreef:
za 08 dec 2018, 13:42
Wessel schreef:
za 08 dec 2018, 02:00
JBNMGN schreef:
vr 07 dec 2018, 23:51
Juul schreef:
vr 07 dec 2018, 23:31
JBNMGN schreef:
vr 07 dec 2018, 23:18
Sanniez moet je dan ook gebruiken als valse rechterspits. vd Berg is over the hill maar wel nuttig als opruimer voor de 16 meter lijn. Achahbar zou het centrale aanspeelpunt moeten zijn in de omschakeling, zoals Hershi dat was onder Neeskens. Dat is mijn idee.
vd Berg over the hill, dus onbruikbaar, dus opzouten
Achahbar wordt niet gezien/begrepen. Niemand durft een dieptebal op die jongen te geven, maar wel lekker tikkie breed spelen.
Vd Berg is zo'n beetje onze duurste speler. Heeft ook een langer contract van Oversier gekregen. Die kun je, als je dat al zou willen, niet zomaar wegsturen. Het middenveld kan natuurlijk wel wat vers bloed gebruiken. Kevin Janssen wil spelen maar de kans hierop is op dit moment klein. Voor die zou ik proberen een andere club te vinden. Misschien Oeratmangoen terughalen? Verder zien of je er een "loper" voor het middenveld bij kunt krijgen. Enige aanvulling is wel nodig wil je een kans op promotie blijven behouden.
Misschien wil Foor wel terugkomen als we het lief vragen
Pisnicht

:withstupid:

Tijd dat die rijnjanker geband word

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:
za 08 dec 2018, 14:51
Sanniez op het middenveld is de meest krankzinnige optie die ik hier dit seizoen gelezen heb.
In een 4-4-2 opstelling dus. In de rol die Schuurman had onder Neeskens, omdat Neeskens de aanvallende kwaliteiten van Schuurman wilde gebruiken.

ps: het idee dat hij meer een aanvaller is dan een verdediger verzin ik niet, maar dat zegt hij zelf in dit interview:

'Vroeger in de jeugd speelde ik vaak rechtsbuiten. Dat is eigenlijk mijn favoriete positie in het voetbal. Lekker acties maken....'

klik

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
za 08 dec 2018, 16:42
De Kletskop schreef:
za 08 dec 2018, 14:51
Sanniez op het middenveld is de meest krankzinnige optie die ik hier dit seizoen gelezen heb.
In een 4-4-2 opstelling dus. In de rol die Schuurman had onder Neeskens, omdat Neeskens de aanvallende kwaliteiten van Schuurman wilde gebruiken.

ps: het idee dat hij meer een aanvaller is dan een verdediger verzin ik niet, maar dat zegt hij zelf in dit interview:

'Vroeger in de jeugd speelde ik vaak rechtsbuiten. Dat is eigenlijk mijn favoriete positie in het voetbal. Lekker acties maken....'

klik
Lekker acties maken? Hij heeft één actie: de bal langs zijn man tikken en gelijk voorgeven.

Mijn rechterkant zou Joppen, Overtoom, Okita zijn. En ja, dat Joppen er ondanks vorig seizoen weer in staat is treurig en Overtoom vind ik ook geen geweldenaar.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

Juul schreef:
za 08 dec 2018, 12:04
mschr schreef:
za 08 dec 2018, 11:46

Joppen en Kevin Jansen.
Joppen is de reden dat Sanniez gehaald is. De toegevoegde waarde van Kevin Jansen heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken. Het is leuk voor hem dat hij in Nijmegen betaald kan revalideren. Zowel verdedigend als aanvallend hobbelt hij anoniem mee. Dat is fijn als je een TD hebt met een 5-jarenplan, dan loopt het grootste talent uit de opleiding bij Oss te ballen want daar komt hij meer aan spelen toe.
We hebben spelers als Joppen, Sanniez, Jansen, Dijkstra en wellicht nog een paar die dit niveau niet eens aankunnen laat staan de ED.
Er zal in de winterstop echt een hoop moeten gebeuren wil NEC niet afzakken naar onderin het rechter rijtje.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door mschr »

CazNEC schreef:
zo 09 dec 2018, 04:15
JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 08:02
mschr schreef:
za 08 dec 2018, 08:01
CazNEC schreef:
za 08 dec 2018, 03:40
Vandaag voldoende inzet en vechtlust gezien. Voorts: de Buwalda wissel was onbegrijpelijk. Tegen FC Twente en MVV in totaal 4 punten pakken en ik blijf hoop houden op een top 5 notering.
De Buwalda-wissel deed ons inderdaad de das om. Te veel mensen in het eigen strafschopgebied gaat nooit goed uitpakken. Maarre... we zullen moeten winnen van MVV en Twente, anders zijn niet alleen Sparta, Eagles en Den Bosch buiten bereik, maar ook Twente. En dan moeten we om de laatste plek in de top-5 strijden met Roda, Almere, TOP Oss en Cambuur. Da’s geen prettig vooruitzicht.
Dus jij ziet nog licht aan de horizon en denkt dat we de nacompetitie nog halen? :jestera:
Hoop doet leven.
Het gaat lastig worden, als wij geen periodetitel winnen plus een andere club dan de volgende 7 een periodetitel gaat pakken: Den Bosch, Eagles, Twente, Oss, Almere, Roda, Cambuur.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Brabander »

Ik zie het toch wat rooskleuriger in. Rens v. Eijden maar eens passeren, is een bron van onrust.
Ik zie tenminste weer een ploeg die wil vechten en veel inzet heeft, daar begint het wat mij betreft mee!
Zelenika mag nog blijven staan tot Alblas terug is, dan krijgen we veel minder makkelijk goals tegen!

Bij de invalbeurt van Romeny heb ik me toch wederom aan hem zitten te ergeren. Hij laat zijn mannetje lopen, maakt geen enkel moment de indruk dat er druk op de ketel staat en dat we geen goal tegen moeten krijgen

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

Brabander schreef:
zo 09 dec 2018, 09:32
Ik zie het toch wat rooskleuriger in. Rens v. Eijden maar eens passeren, is een bron van onrust.
Ik zie tenminste weer een ploeg die wil vechten en veel inzet heeft, daar begint het wat mij betreft mee!
Zelenika mag nog blijven staan tot Alblas terug is, dan krijgen we veel minder makkelijk goals tegen!

Bij de invalbeurt van Romeny heb ik me toch wederom aan hem zitten te ergeren. Hij laat zijn mannetje lopen, maakt geen enkel moment de indruk dat er druk op de ketel staat en dat we geen goal tegen moeten krijgen
Romeny is absoluut geen 1e elftal speler, in ieder geval nu nog niet, heel misschien in de toekomst.
Alblas mag snel weer terug komen maar ook dan moeten we afwachten hoe hij uit die blessure periode komt.
v Eijden mag gaan banken net als Dijkstra en Sanniez.
Houden we dan nog wel spelers over die misschien wel willen/kunnen laten zien wat winnen betekent?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Bottendaal »

CazNEC schreef:
zo 09 dec 2018, 22:23
mschr schreef:
zo 09 dec 2018, 09:00
CazNEC schreef:
zo 09 dec 2018, 04:15
JBNMGN schreef:
za 08 dec 2018, 08:02
mschr schreef:
za 08 dec 2018, 08:01
CazNEC schreef:
za 08 dec 2018, 03:40
Vandaag voldoende inzet en vechtlust gezien. Voorts: de Buwalda wissel was onbegrijpelijk. Tegen FC Twente en MVV in totaal 4 punten pakken en ik blijf hoop houden op een top 5 notering.
De Buwalda-wissel deed ons inderdaad de das om. Te veel mensen in het eigen strafschopgebied gaat nooit goed uitpakken. Maarre... we zullen moeten winnen van MVV en Twente, anders zijn niet alleen Sparta, Eagles en Den Bosch buiten bereik, maar ook Twente. En dan moeten we om de laatste plek in de top-5 strijden met Roda, Almere, TOP Oss en Cambuur. Da’s geen prettig vooruitzicht.
Dus jij ziet nog licht aan de horizon en denkt dat we de nacompetitie nog halen? :jestera:
Hoop doet leven.
Het gaat lastig worden, als wij geen periodetitel winnen plus een andere club dan de volgende 7 een periodetitel gaat pakken: Den Bosch, Eagles, Twente, Oss, Almere, Roda, Cambuur.
De derde periode is voor ons: dat riep ik aan het begin van het seizoen al.
Dat denk ik niet:
Oss (u)
Cambuur (u)
Eagles (u)
Roda (t)
Den Bosch (t)

Onder De Gier is dit minimaal 2x verlies en 1x gelijk.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Special Guest »

Het uiterst matig gevulde uitvak zegt overigens ook wel iets over hoe NEC leeft op dit moment. En dat bij een club die op de 1e plaats staat en op een afstand van een km of 30.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door pjottr »

En dat snap ik volledig...het is op dit moment oook voor mij meer een martelgang, om heel eerlijk te zijn :redface:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Tiel »

Special Guest schreef:
ma 10 dec 2018, 09:05
Het uiterst matig gevulde uitvak zegt overigens ook wel iets over hoe NEC leeft op dit moment. En dat bij een club die op de 1e plaats staat en op een afstand van een km of 30.
Was jij er wel?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
ma 10 dec 2018, 09:40
Special Guest schreef:
ma 10 dec 2018, 09:05
Het uiterst matig gevulde uitvak zegt overigens ook wel iets over hoe NEC leeft op dit moment. En dat bij een club die op de 1e plaats staat en op een afstand van een km of 30.
Was jij er wel?
Special guest heeft zich in één ochtend in een hele reeks topic negatief uitgelaten over NEC en positief over Vitesse. Ik denk dat ik wel weet hoe de vork in de steel zit.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
ma 10 dec 2018, 11:19
Tiel schreef:
ma 10 dec 2018, 09:40
Special Guest schreef:
ma 10 dec 2018, 09:05
Het uiterst matig gevulde uitvak zegt overigens ook wel iets over hoe NEC leeft op dit moment. En dat bij een club die op de 1e plaats staat en op een afstand van een km of 30.
Was jij er wel?
Special guest heeft zich in één ochtend in een hele reeks topic negatief uitgelaten over NEC en positief over Vitesse. Ik denk dat ik wel weet hoe de vork in de steel zit.
Niet alleen deze ochtend. Hij doet het constant.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gjalt, JBNMGN, K0en, NEC., pjottr en 47 gasten