FC Den Bosch - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door mschr »

Ik laat me morgen gewoon maar weer eens verrassen. Met 4-2-4 hebben we vaak genoeg verloren. In een 4-2-4 met Darri hebben we daarentegen nog nooit verloren. Wie weet gaan we stunten in Den Bosch...

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
do 06 dec 2018, 18:35
JBNMGN schreef:
do 06 dec 2018, 18:30
krijg net de info mail voor de wedstrijd van morgen, gaan we naar Waalwijk? Wordt de wedstrijd daar gespeeld?
Maar gelukkig, verderop staat dat we toch naar den Bosch gaan. 4 bussen, dus zo'n 250 man?
Want vrij vervoer was er niet dacht ik.
Zie net dat er 216 kaarten verkocht zijn van de 500 beschikbare
En een paar in het thuisvak 😁

Gebruikersavatar
N324
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 11 sep 2017, 13:07
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door N324 »

We vreesden een naderend faillissement aan onze kant, maar we kregen Knaki Jordania en spelen nu mee voor de prijzen.
Meer, heel veel meer dan we van mochten dromen. Het kan verkeren.

Regelmatig ga ik met plezier bij NEC kijken. Zo ook tegen FCV. Voorspelde vooraf de ommekeer waar buren, collega's en vrienden mij niet wilden geloven en zelfs geen zin hadden om te gaan kijken en mij voor gek verklaarden. Maar echt, de weg omhoog is ook voor jullie ingeslagen.

FCDB heeft de laatste weken steken laten vallen en speelde, net als NEC, niet overtuigend. Ik verwacht een mooie open pot.

Sneu dat er geen bier aan jullie geschonken wordt, normalisatie is een farce, maar maak er een mooi feest van!

ps: Mocht Rens weer eens verzaken achterin, weet dan waar hij geboren is ;)

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Napoleon »

noviomagum schreef:
do 06 dec 2018, 13:45
Het wordt weer een 4-2-4 opstelling kansloze nederlaag dus morgen Jack heeft nog niets geleerd pfff
Van de 11 speel je met 7 verdedigend ingestelde spelers (incl. Keeper). Dus zo aanvallend speelt NEC niet.
Vaak is instelling een probleem. Kijk maar naar de omschakel momenten.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door harold »

N324 schreef:
do 06 dec 2018, 21:56
We vreesden een naderend faillissement aan onze kant, maar we kregen Knaki Jordania en spelen nu mee voor de prijzen.
Meer, heel veel meer dan we van mochten dromen. Het kan verkeren.

Regelmatig ga ik met plezier bij NEC kijken. Zo ook tegen FCV. Voorspelde vooraf de ommekeer waar buren, collega's en vrienden mij niet wilden geloven en zelfs geen zin hadden om te gaan kijken en mij voor gek verklaarden. Maar echt, de weg omhoog is ook voor jullie ingeslagen.

FCDB heeft de laatste weken steken laten vallen en speelde, net als NEC, niet overtuigend. Ik verwacht een mooie open pot.

Sneu dat er geen bier aan jullie geschonken wordt, normalisatie is een farce, maar maak er een mooi feest van!

ps: Mocht Rens weer eens verzaken achterin, weet dan waar hij geboren is ;)
Naderend faillisement? Zo erg was het toch niet? Den Bosch was in mijn ogen idd wel de vervallen club, zonder enige hoop op verbetering. Daarom snap ik goed dat jullie blij zijn met de centen van Jordania.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Dogfather »

Vermoedelijke opstelling: Zelenika; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Dijkstra, Achahbar, Van den Berg; Okita, Braken, Darri.

Gelukkig weer een normale opstelling, net als afgelopen vrijdag.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11727
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door DJTEEF! »

Worden weer 3 of meer tegendoelpunten. Met Achahbar op 10 en Darri op links met daarachter Labylle is de balans zoek.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
vr 07 dec 2018, 07:15
Worden weer 3 of meer tegendoelpunten. Met Achahbar op 10 en Darri op links met daarachter Labylle is de balans zoek.
Dat zie jij. Dat zie ik. Maar misschien is het deze keer anders, denkt Jack de Gier.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

Dogfather schreef:
vr 07 dec 2018, 07:03
Vermoedelijke opstelling: Zelenika; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Dijkstra, Achahbar, Van den Berg; Okita, Braken, Darri.

Gelukkig weer een normale opstelling, net als afgelopen vrijdag.
Win je een keer overtuigend, ga je weer je hele opstelling omgooien.
Kan er geen logica in zien.

Gebruikersavatar
N324
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 11 sep 2017, 13:07
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door N324 »

harold schreef:
vr 07 dec 2018, 05:59
N324 schreef:
do 06 dec 2018, 21:56
We vreesden een naderend faillissement aan onze kant, maar we kregen Knaki Jordania en spelen nu mee voor de prijzen.
Meer, heel veel meer dan we van mochten dromen. Het kan verkeren.
Naderend faillisement? Zo erg was het toch niet? Den Bosch was in mijn ogen idd wel de vervallen club, zonder enige hoop op verbetering. Daarom snap ik goed dat jullie blij zijn met de centen van Jordania.
Was een publiek geheim, maar dit had echt geen twee seizoenen meer geduurd en dan was het over en sluiten.
Wanneer de KNVB geen groen licht geeft voor de overname is het alsnog over en sluiten

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door bertje »

noviomagum schreef:
do 06 dec 2018, 16:02
bertje schreef:
do 06 dec 2018, 15:12
noviomagum schreef:
do 06 dec 2018, 13:45
Het wordt weer een 4-2-4 opstelling kansloze nederlaag dus morgen Jack heeft nog niets geleerd pfff
Een kleine week geleden wonnen we met 5-1 in een 424 opstelling..
Scorebord journalistiek
Tsja, in de andere samenstellingen hebben we alles verloren zo ongeveer en ook nog eens kut gespeeld. In 424 hebben we iig nog wat leuke wedstrijden gespeeld, met afgelopen wedstrijd als hoogtepunt.
En zoals Mark zegt, het gaat er maar om hoe je het invult. Ik vrees alleen dat het met van den Berg, met een beperkt loopvermogen tov Labylle, het wel weer vies tegen gaat vallen. Dat moet je als 2-mansmiddenveld wel hebben natuurlijk om alle gaten dicht te lopen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Demtsjenko »

Nijmegen0413 schreef:
vr 07 dec 2018, 08:46
Dogfather schreef:
vr 07 dec 2018, 07:03
Vermoedelijke opstelling: Zelenika; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Dijkstra, Achahbar, Van den Berg; Okita, Braken, Darri.

Gelukkig weer een normale opstelling, net als afgelopen vrijdag.
Win je een keer overtuigend, ga je weer je hele opstelling omgooien.
Kan er geen logica in zien.
de logica is dat van den berg gezien wordt als de belangrijkste man op het middenveld. die moet dus weer op het middenveld spelen... de keuze tussen kvida en labylle is daar het gevolg van. darri laten staan begrijp ik na afgelopen wedstrijd.

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door jallah »

Demtsjenko schreef:
vr 07 dec 2018, 09:12
Nijmegen0413 schreef:
vr 07 dec 2018, 08:46
Dogfather schreef:
vr 07 dec 2018, 07:03
Vermoedelijke opstelling: Zelenika; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Dijkstra, Achahbar, Van den Berg; Okita, Braken, Darri.

Gelukkig weer een normale opstelling, net als afgelopen vrijdag.
Win je een keer overtuigend, ga je weer je hele opstelling omgooien.
Kan er geen logica in zien.
de logica is dat van den berg gezien wordt als de belangrijkste man op het middenveld. die moet dus weer op het middenveld spelen... de keuze tussen kvida en labylle is daar het gevolg van. darri laten staan begrijp ik na afgelopen wedstrijd.
keuze tussen dijkstra en labylle bedoel je..

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door TT »

Waar OG en Forza schrijven dat Joppen op de bank zit, vermoedt De Gelderlander juist dat 'ie in de basis staat. Ik hoop het.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Jota »

jallah schreef:
vr 07 dec 2018, 09:44
Demtsjenko schreef:
vr 07 dec 2018, 09:12
Nijmegen0413 schreef:
vr 07 dec 2018, 08:46
Dogfather schreef:
vr 07 dec 2018, 07:03
Vermoedelijke opstelling: Zelenika; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Dijkstra, Achahbar, Van den Berg; Okita, Braken, Darri.

Gelukkig weer een normale opstelling, net als afgelopen vrijdag.
Win je een keer overtuigend, ga je weer je hele opstelling omgooien.
Kan er geen logica in zien.
de logica is dat van den berg gezien wordt als de belangrijkste man op het middenveld. die moet dus weer op het middenveld spelen... de keuze tussen kvida en labylle is daar het gevolg van. darri laten staan begrijp ik na afgelopen wedstrijd.
keuze tussen dijkstra en labylle bedoel je..
Ik vond Labylle een verrijking voor het middenveld, kan zowel verdedigen als aanvallen. Kvida heeft als centrale verdediger en als linksback nooit verzaakt. Snap De Gier dan ook niet. Zou eerder Dijkstra er uit halen, want in mijn ogen moeten deze twee niet samen spelen maar zijn ze elkaars concurrenten of vervangers

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11727
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door DJTEEF! »

Darri en Labylle op links is waanzin. Darri verdedigt niet mee en Labylle is vooral aanvallend goed. Verder vond ik Labylle op het middenveld niet overtuigen.

Ik zou gewoon Darri eruit halen. Maar als je zonodig met Darri wil spelen, moet Kvida erachter.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Juul »

Jota schreef:
vr 07 dec 2018, 10:14

Ik vond Labylle een verrijking voor het middenveld, kan zowel verdedigen als aanvallen. Kvida heeft als centrale verdediger en als linksback nooit verzaakt. Snap De Gier dan ook niet. Zou eerder Dijkstra er uit halen, want in mijn ogen moeten deze twee niet samen spelen maar zijn ze elkaars concurrenten of vervangers
Mee eens. Kvida - Labylle op links maakt NEC zowel verdedigend als aanvallend sterker. Met 1 controleur spelen pakte tegen Volendam ook beter uit. En dan gaan we toch weer Labylle linksback en Dijkstra én vd Berg opstellen. Ik hoop natuurlijk dat het goed uitpakt, maar de reden waarom het mis ging heb je weer terug gehaald. Sanniez rechtsback zetten en niemand die hem back-uped bij aanvallende acties zie ik ook niet zitten. De man is veel te aanvallend ingesteld, aangezien hij oorspronkelijk een aanvaller is.
Als je voor een Neeskensiaanse dubbele vleugelbezetting kiest en je zet 1 controleur (v Berg) voor de centrale defensie ben je niet alleen verdedigend sterker maar ook in de omschakeling veel gevaarlijker. Ik moet zelf even aan Aad de Mos denken als ik dit soort teksten opschrijf maar goed, ik ben ervan overtuigd dat het ook zo werkt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door mschr »

Jota schreef:
vr 07 dec 2018, 10:14




Ik vond Labylle een verrijking voor het middenveld, kan zowel verdedigen als aanvallen.
Helaas kan hij niet middenvelden. Hij mist handelingssnelheid

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11727
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
vr 07 dec 2018, 10:57
Jota schreef:
vr 07 dec 2018, 10:14




Ik vond Labylle een verrijking voor het middenveld, kan zowel verdedigen als aanvallen.
Helaas kan hij niet middenvelden. Hij mist handelingssnelheid
:withstupid:

Linksback, met een taakbewuste, meeverdedigende vleugelspeler voor hem, of linksbuiten.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Demtsjenko »

jallah schreef:
vr 07 dec 2018, 09:44
Demtsjenko schreef:
vr 07 dec 2018, 09:12
Nijmegen0413 schreef:
vr 07 dec 2018, 08:46
Dogfather schreef:
vr 07 dec 2018, 07:03
Vermoedelijke opstelling: Zelenika; Lartey Sanniez, Van Eijden, Bossaerts, Labylle; Dijkstra, Achahbar, Van den Berg; Okita, Braken, Darri.

Gelukkig weer een normale opstelling, net als afgelopen vrijdag.
Win je een keer overtuigend, ga je weer je hele opstelling omgooien.
Kan er geen logica in zien.
de logica is dat van den berg gezien wordt als de belangrijkste man op het middenveld. die moet dus weer op het middenveld spelen... de keuze tussen kvida en labylle is daar het gevolg van. darri laten staan begrijp ik na afgelopen wedstrijd.
keuze tussen dijkstra en labylle bedoel je..
nee, want die stonden en staan er toch allebei in... (in het kader van zo min mogelijk wisselen van spelers...)

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
vr 07 dec 2018, 10:57
Jota schreef:
vr 07 dec 2018, 10:14




Ik vond Labylle een verrijking voor het middenveld, kan zowel verdedigen als aanvallen.
Helaas kan hij niet middenvelden. Hij mist handelingssnelheid
Net als Dijkstra en van den Berg.
En die hebben ook nog eens geen diepgang en loopvermogen.
Onbegrijpelijk dat vd Berg gewoon speelt.
Hetzelfde geld voor de afwezigheid van Kvida, onze beste verdediger.

Dat Jack zijn oren laat hangen naar de investeerders mbt de dure jongens is nu wel duidelijk.
Win je eindelijk een keer dik, ga je weer zonder reden wisselen.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

DJTEEF! schreef:
vr 07 dec 2018, 10:34
Darri en Labylle op links is waanzin. Darri verdedigt niet mee en Labylle is vooral aanvallend goed. Verder vond ik Labylle op het middenveld niet overtuigen.

Ik zou gewoon Darri eruit halen. Maar als je zonodig met Darri wil spelen, moet Kvida erachter.
Darri verdedigd meer mee dan Romeny, wat ook niet lastig is.
Verder vind ik dat de linkerflank gewoon Kvida - Labylle - Darri moet zijn.
Dan mag Jack tussen de twee beperkt eenheidsworsten kiezen voor de andere plek op het middenveld.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Volgens mij speelt den Bosch tegen de betere tegenstanders 4-4-2.Ken er niet veel spelers van maar als dat zo is krijgen we een behoorlijk groot probleem op het middenveld.Ik schat Danny Holla toch nog wel iets hoger in dan Van de Berg eerlijk gezegd.3-1 helaas.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

CazNEC schreef:
vr 07 dec 2018, 00:59
Matchday! Zin in!
Dan ben jij een van de weinigen denk ik. Ik ga wel mee, maar zin in.................
We zullen zien of de spelers ons (mij) weten te motiveren om (nog) vaker mee te gaan.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Den Bosch - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

CazNEC schreef:
vr 07 dec 2018, 15:38
JBNMGN schreef:
vr 07 dec 2018, 12:56
CazNEC schreef:
vr 07 dec 2018, 00:59
Matchday! Zin in!
Dan ben jij een van de weinigen denk ik. Ik ga wel mee, maar zin in.................
We zullen zien of de spelers ons (mij) weten te motiveren om (nog) vaker mee te gaan.
De temperatuur en het weer zijn ongeveer gelijk aan dat van vorig seizoen, als dat maar geen voorbode is dan.
Als het maar overdekt is daar.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], joostb85, Nec nmgn, Zusje en 18 gasten