jong Ajax - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door mschr »

Dogfather schreef:
za 10 nov 2018, 00:26
Man wat is daar in Amsterdam in godsnaam gebeurd?
Ongelooflijk dit.
Iedereen die NEC - Jong AZ heeft gezien, weet dat we tegen zulke zeperds aan kunnen lopen, dat de verdediging een geitenkaas is en dat we aanvallend weinig creëren. Sterker nog iedereen die een willekeurige thuiswedstrijd van NEC heeft gezien, weet dit.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Nimma1 »

Bij de eerste vijf eindigen wordt al een hels karwei :eek:

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door BennyT »

Nimma1 schreef:
za 10 nov 2018, 08:49
Bij de eerste vijf eindigen wordt al een hels karwei :eek:
3 punten van nummer 12...hahaha Wat een wanpresatie van het collectief dit zeg..ik roep om Lijnders Lijnders!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door mschr »

Nimma1 schreef:
za 10 nov 2018, 08:49
Bij de eerste vijf eindigen wordt al een hels karwei :eek:
Bij de eerste 10 eindigen moet gaan lukken en da’s ook voldoende voor de nacompetitie.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Sander74 »

Nimma1 schreef:
za 10 nov 2018, 08:49
Bij de eerste vijf eindigen wordt al een hels karwei :eek:
Bovenaan het rechterrijtje is max dit seizoen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door zuurpruim »

JBNMGN schreef:
za 10 nov 2018, 07:59
Wessel schreef:
vr 09 nov 2018, 23:22
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is: De Gier ķrijgt de boel niet meer op de rails. Het kan eigenlijk alleen nog maar erger worden. De grote vraag die rest is of we alleen met een niet op zijn taak berekende trainer te maken hebben of ook met een bestuur en TD die niet weten wat ze nu te doen staat. Het is te hopen van niet!
OF......we krijgen net zo'n scenario als onder Been, iedereen verwacht met de kerst einde rit voor de trainer maar dat gebeurt niet maar wat er wel gebeurt is dat er een paar spelers bij komen en na de winterstop winnen we alles.

Of is dat dagdromerij en alleen gebaseerd op hoop?
Jack heeft alles gekregen wat hij wilde aan spelers. Er komt niemand meer bij tenzij NEC het zelf kan betalen.En er wellicht een exodus aan spelers gaat komen in de winterstop en er misschien wat geld vrijkomt.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
za 10 nov 2018, 02:30
bbq schreef:
za 10 nov 2018, 00:32
Tiel schreef:
za 10 nov 2018, 00:17
bbq schreef:
za 10 nov 2018, 00:06
Mark Ariaans schreef:
vr 09 nov 2018, 17:25
bbq schreef:
vr 09 nov 2018, 15:31
Als ik morgen ongelijk heb zal ik nooit meer wat negatiefs over hem posten maar de kans dat ik er naast zit is nihil
Morgen?
Avonddienst kon niet eerder reageren, maar ik zie dat ik helaas weer gelijk heb.
Wat bedoel je nu? Dat we zonder Dijkstra niet met 4-0 verloren zouden hebben?
Ja Tiel, Mart hoort niet in de basis van N.E.C.
Ik zie niet hoe wij zonder hem wel 5 doelpunten hadden gemaakt.
Volgens de radio was Mart één van de weinigen die zijn best deed

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:
za 10 nov 2018, 08:27
Dogfather schreef:
za 10 nov 2018, 00:26
Man wat is daar in Amsterdam in godsnaam gebeurd?
Ongelooflijk dit.
Iedereen die NEC - Jong AZ heeft gezien, weet dat we tegen zulke zeperds aan kunnen lopen, dat de verdediging een geitenkaas is en dat we aanvallend weinig creëren. Sterker nog iedereen die een willekeurige thuiswedstrijd van NEC heeft gezien, weet dit.
Of schapenkaas.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door jackkreta »

JBNMGN schreef:
za 10 nov 2018, 07:59
Wessel schreef:
vr 09 nov 2018, 23:22
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is: De Gier ķrijgt de boel niet meer op de rails. Het kan eigenlijk alleen nog maar erger worden. De grote vraag die rest is of we alleen met een niet op zijn taak berekende trainer te maken hebben of ook met een bestuur en TD die niet weten wat ze nu te doen staat. Het is te hopen van niet!
OF......we krijgen net zo'n scenario als onder Been, iedereen verwacht met de kerst einde rit voor de trainer maar dat gebeurt niet maar wat er wel gebeurt is dat er een paar spelers bij komen en na de winterstop winnen we alles.

Of is dat dagdromerij en alleen gebaseerd op hoop?
Ja.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:
za 10 nov 2018, 08:56
Nimma1 schreef:
za 10 nov 2018, 08:49
Bij de eerste vijf eindigen wordt al een hels karwei :eek:
Bij de eerste 10 eindigen moet gaan lukken en da’s ook voldoende voor de nacompetitie.
Ja maar, niet genoeg voor een NEC.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door flipsen »

mschr schreef:
za 10 nov 2018, 08:27
Dogfather schreef:
za 10 nov 2018, 00:26
Man wat is daar in Amsterdam in godsnaam gebeurd?
Ongelooflijk dit.
Iedereen die NEC - Jong AZ heeft gezien, weet dat we tegen zulke zeperds aan kunnen lopen, dat de verdediging een geitenkaas is en dat we aanvallend weinig creëren. Sterker nog iedereen die een willekeurige thuiswedstrijd van NEC heeft gezien, weet dit.
Dus we hebben een kuttrainer maar wat erger is we hebben gewoon erg slecht ingekocht en daar kun je wel verantwoordelijken voor aanwijzen
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Jomano »

Ongeloof...…

Als je ziet wat er allemaal mis gaat bij die 1e goal....
Als Joppen gewoon zijn man overgeeft kan hij in zijn zone blijven, nu ligt alles open voor die back van ajax. Okita die maar op halve kracht meeloopt en tenslotte opspringt!!?? bij de voorzet.
Wat doen van Duin in hemelsnaam bij de 2-0? Hij maakt zich klein lijkt het wel.
Bij de 3-0 wordt Overtoom er wel heel makkelijk uitgelopen door een man mét bal, en Overtoom geeft gewoon op!
En de manier van verdedigen van Joppen bij de 4-0, triest!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
za 10 nov 2018, 08:27
Dogfather schreef:
za 10 nov 2018, 00:26
Man wat is daar in Amsterdam in godsnaam gebeurd?
Ongelooflijk dit.
Iedereen die NEC - Jong AZ heeft gezien, weet dat we tegen zulke zeperds aan kunnen lopen, dat de verdediging een geitenkaas is en dat we aanvallend weinig creëren. Sterker nog iedereen die een willekeurige thuiswedstrijd van NEC heeft gezien, weet dit.
:withstupid:

Een drama was het weer!
Hoe die linksback een voorzet kan geven?
Hoe van Duijn die voorzet verwerkt etc. etc.?
Hoe Overtoom huppelend zijn man laat lopen?
Hoe de verdediging elke keer tegen een overtal komt te staan?
Wat zijn de ideeën en het taktisch plan van Jack?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

JBNMGN schreef:
za 10 nov 2018, 07:59
Wessel schreef:
vr 09 nov 2018, 23:22
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is: De Gier ķrijgt de boel niet meer op de rails. Het kan eigenlijk alleen nog maar erger worden. De grote vraag die rest is of we alleen met een niet op zijn taak berekende trainer te maken hebben of ook met een bestuur en TD die niet weten wat ze nu te doen staat. Het is te hopen van niet!
OF......we krijgen net zo'n scenario als onder Been, iedereen verwacht met de kerst einde rit voor de trainer maar dat gebeurt niet maar wat er wel gebeurt is dat er een paar spelers bij komen en na de winterstop winnen we alles.

Of is dat dagdromerij en alleen gebaseerd op hoop?

Totaal onvergelijkbaar. Onder Been zat er een duidelijk idee en visie achter het spel, alleen kwam dat er inde eerste seizoenshelft niet uit en hadden we vaak ook pech. Het voetbal en de tactiek zag er in de basis echter degelijk uit, waardoor Been krediet bleef hebben. Onder De Gier wordt het met de week alleen maar slechter en is er geen enkele tactiek of visie te ontdekken. Ik heb eerlijk waar geen idee wat zijn voetbalvisie is, afgezien van veel aanvallers en naar voren rennen. Wat wellicht niet zo verrassend is van een voormalige spits. Weinig goede spitsen op te noemen die ook goede coaches bleken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door mschr »

Hij heeft een visie. Hij wil met Achahbar en Braken spelen en met twee man op de vleugels. Hij heeft alleen nog niet de juiste samenstelling van het tweemansmiddenveld gevonden. En hij zal hem ook niet vinden, zolang hij Overtoom als middenvelder opstelt.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Dat zeg ik, veel aanvallers. Vier aanvallers is krankjorum, zeker als ze niet meeverdedigen en er geen goed slot op de deur achter staat. Het is de overtreffende trap van naief.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Gerher »

In 1 woord SCHANDALIG!

Dit seizoen lijkt nergens op. Ik heb gvd welgeteld 1 goede wedstrijd gezien, Cambuur-thuis. Uit ben ik er -gelukkig- nooit bij. En dat met deze selectie die qua namen in de top 3 van de KKD staat. En het wordt zo’n beetje met de week slechter. 0 progressie is er te zien. Helemaal niets. Geen team, geen conditie, geen gif, geen ideeën, helemaal niks, noppes, nada.

Fijn weekend.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door JBNMGN »

jetipo schreef:
za 10 nov 2018, 10:03
mschr schreef:
za 10 nov 2018, 08:27
Dogfather schreef:
za 10 nov 2018, 00:26
Man wat is daar in Amsterdam in godsnaam gebeurd?
Ongelooflijk dit.
Iedereen die NEC - Jong AZ heeft gezien, weet dat we tegen zulke zeperds aan kunnen lopen, dat de verdediging een geitenkaas is en dat we aanvallend weinig creëren. Sterker nog iedereen die een willekeurige thuiswedstrijd van NEC heeft gezien, weet dit.
:withstupid:

Een drama was het weer!
Hoe die linksback een voorzet kan geven?
Hoe van Duijn die voorzet verwerkt etc. etc.?
Hoe Overtoom huppelend zijn man laat lopen?
Hoe de verdediging elke keer tegen een overtal komt te staan?
Wat zijn de ideeën en het taktisch plan van Jack?
Waarom nu niet die andere keeper de kans geven. Naar de klootte zijn we toch al bijna, en met v Duijn zeker.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Midas »

Lijnders had nooit ontslagen moeten worden. Hij had dit uiteindelijk wel op de rit gekregen, desnoods met wat Liverpool huurlingen. Als we nu de gier de laan uitsturen zijn we helemaal ongeloofwaardig. Mja zie het op korte termijn ook niet beter worden.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door eniesee12 »

Midas schreef:
za 10 nov 2018, 11:06
Lijnders had nooit ontslagen moeten worden. Hij had dit uiteindelijk wel op de rit gekregen, desnoods met wat Liverpool huurlingen. Als we nu de gier de laan uitsturen zijn we helemaal ongeloofwaardig. Mja zie het op korte termijn ook niet beter worden.
Hoezo ongeloofwaardig? Jij ziet toch ook wel dat dit niet meer goed gaat komen? Geen verbetering ,geen beleving en geen lijn in het spel. Dat zijn dingen waarvan je onderhand wel mag verwachten daar verbetering in te zien.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door bertje »

Ik heb gisteren de samenvatting gekeken. Geen kans voor NEC voorbij zien komen, alleen maar jong Ajax. En dan die omschakeling/verdediging/keeper, kelderklasse niveau. Mijn mond viel open van verbazing..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door RobertvdW »

Midas schreef:
za 10 nov 2018, 11:06
Lijnders had nooit ontslagen moeten worden. Hij had dit uiteindelijk wel op de rit gekregen, desnoods met wat Liverpool huurlingen. Als we nu de gier de laan uitsturen zijn we helemaal ongeloofwaardig. Mja zie het op korte termijn ook niet beter worden.
Lijnders had een schat aan ervaring als assistent bij gerenommeerde clubs in Portugal en Engeland (Liverpool; Klopp). Een man met visie, die ook uitstekende trainingen gaf (van genoten). Geen ervaring als eindverantwoordelijke hoofdcoach en maakte dus bij NEC de bekende beginnersfouten.Hij kwam ook nog eens bij een club kwam met de nodige problemen en een hoog verwachtingsprobleem! Tja, als hij de kans had gekregen om verder te gaan met mogelijkheden om spelers aan te trekken, zoals deze zomer is gebeurd en met wellicht 1 of 2 echte versterkingen uit Liverpool, tja, wat dan. Leuk om over te filosoferen en meer ook niet.
Jack de Gier had dan meer ervaring als hoofdcoach in het betaald voetbal (2 seizoenen Almere City) met aardige resultaten, maar een duidelijke voetbalvisie bij het huidige NEC zie ik in het geheel niet. Een onderbouwde voetbalvisie heeft hij m.i. nauwelijks (kan hij niet tippen aan Lijnders); het is, net als Pothuizen, een echte praktijkman. Ook zijn trainingen vind ik, wat ik er tot nu toe van gezien heb, matig.
Toch heeft een ontslag van de Gier m.i. geen zin. Overweg, Looyen, de Gier, Pothuizen, Bogers en Ron de Groot, moeten zo snel mogelijk zeer kritisch gaan evalueren, zichzelf en de anderen niet sparen: waarom zijn we verdedigend nog steeds zo zwak; waarom kunnen trainers van de tegenstander steeds weer de taktiek snel onderkennen en succesvolle tegenmaatregelen (TOP Oss, JAjax, JPSV, Eindhoven, enz) nemen? Waarom is de conditie van de spelers niet optimaal (die indruk heb ik)? enz., enz.!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door zuurpruim »

RobertvdW schreef:
za 10 nov 2018, 14:17
Midas schreef:
za 10 nov 2018, 11:06
Lijnders had nooit ontslagen moeten worden. Hij had dit uiteindelijk wel op de rit gekregen, desnoods met wat Liverpool huurlingen. Als we nu de gier de laan uitsturen zijn we helemaal ongeloofwaardig. Mja zie het op korte termijn ook niet beter worden.
Lijnders had een schat aan ervaring als assistent bij gerenommeerde clubs in Portugal en Engeland (Liverpool; Klopp). Een man met visie, die ook uitstekende trainingen gaf (van genoten). Geen ervaring als eindverantwoordelijke hoofdcoach en maakte dus bij NEC de bekende beginnersfouten.Hij kwam ook nog eens bij een club kwam met de nodige problemen en een hoog verwachtingsprobleem! Tja, als hij de kans had gekregen om verder te gaan met mogelijkheden om spelers aan te trekken, zoals deze zomer is gebeurd en met wellicht 1 of 2 echte versterkingen uit Liverpool, tja, wat dan. Leuk om over te filosoferen en meer ook niet.
Jack de Gier had dan meer ervaring als hoofdcoach in het betaald voetbal (2 seizoenen Almere City) met aardige resultaten, maar een duidelijke voetbalvisie bij het huidige NEC zie ik in het geheel niet. Een onderbouwde voetbalvisie heeft hij m.i. nauwelijks (kan hij niet tippen aan Lijnders); het is, net als Pothuizen, een echte praktijkman. Ook zijn trainingen vind ik, wat ik er tot nu toe van gezien heb, matig.
Toch heeft een ontslag van de Gier m.i. geen zin. Overweg, Looyen, de Gier, Pothuizen, Bogers en Ron de Groot, moeten zo snel mogelijk zeer kritisch gaan evalueren, zichzelf en de anderen niet sparen: waarom zijn we verdedigend nog steeds zo zwak; waarom kunnen trainers van de tegenstander steeds weer de taktiek snel onderkennen en succesvolle tegenmaatregelen (TOP Oss, JAjax, JPSV, Eindhoven, enz) nemen? Waarom is de conditie van de spelers niet optimaal (die indruk heb ik)? enz., enz.!
:tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
za 10 nov 2018, 11:18
Ik heb gisteren de samenvatting gekeken. Geen kans voor NEC voorbij zien komen, alleen maar jong Ajax. En dan die omschakeling/verdediging/keeper, kelderklasse niveau. Mijn mond viel open van verbazing..
Tja. Ze zenden altijd alleen de doelpunten uit. Kansen zijn er weldegelijk geweest. Maar bij 4 doelpunten en een samenvatting van 2 minuten ben je zo klaar natuurlijk. Kansen zijn er geweest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: jong Ajax - NEC

Bericht door Napoleon »

Midas schreef:
za 10 nov 2018, 11:06
Lijnders had nooit ontslagen moeten worden. Hij had dit uiteindelijk wel op de rit gekregen, desnoods met wat Liverpool huurlingen. Als we nu de gier de laan uitsturen zijn we helemaal ongeloofwaardig. Mja zie het op korte termijn ook niet beter worden.
Houd toch op. Lijnders was een tactisch onbenul. Net als Hyballa trouwens.
Come on Wilfried Bony!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten